Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кури бройлери 1 категорії патрані заморожені, охолоджені патрані заморожені, охолоджені Кури бройлери 1 категорії патрані заморожені, охолоджені
Очікувана вартість
318 480,00 UAH
UA-2020-09-29-001821-c 22b7671bdfca45e6bbec5423e980da42
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вільховий Павло Андрійович

vmtztmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01994072
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, Кирилівська, 103
Контактна особа: Вільховий Павло Андрійович
vmtztmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 14:53
Очікувана вартість: 318 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 592,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
Кури бройлери 1 категорії
патрані заморожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська область, Київ, Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
3000 кілограми
Кури бройлери 1 категорії
патрані охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська область, Київ, Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних коштів в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс 317 520,00
UAH з ПДВ
317 520,00
UAH з ПДВ
Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 318 480,00
UAH з ПДВ
318 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 13:30
Електронний підпис
29 жовтня 2020 13:14
довідка дпс
29 жовтня 2020 13:14
документи переможця ст.17
20 жовтня 2020 13:09
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:15
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:14
8Захист довкілля.pdf
13 жовтня 2020 17:13
2пояснювальна записка.pdf
13 жовтня 2020 17:13
14 акти дезінфекції.pdf
13 жовтня 2020 17:13
11Фото автомобілів.pdf
13 жовтня 2020 17:13
6висновок СЕС на склад.PDF
13 жовтня 2020 17:13
16Довідки.pdf
13 жовтня 2020 17:13
16Сертифікат ISO 14001.pdf
13 жовтня 2020 17:13
13фінансова звітність.pdf
13 жовтня 2020 17:13
експертний висновок.pdf
13 жовтня 2020 17:13
12Лист згода.pdf
13 жовтня 2020 17:13
гарантійні листи.pdf
13 жовтня 2020 17:13
7оригінал Статуту.PDF
13 жовтня 2020 17:13
4Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 15:41
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:56
12.Опис реєстратора.PDF
01 жовтня 2020 13:56
12. Копія статуту.pdf
01 жовтня 2020 13:56
12. Довідка з ЄДРПОУ.PDF
01 жовтня 2020 13:56
12. Довідка 4-ОПП.PDF
01 жовтня 2020 13:56
9. План аудиту ISO 22000_2018.PDF
01 жовтня 2020 13:56
ст. 17.pdf
01 жовтня 2020 13:56
Інші довідки.pdf
01 жовтня 2020 13:56
Довірність.pdf
01 жовтня 2020 13:56
62. Штатний розпис 2020.pdf
01 жовтня 2020 13:56
2.6. Свідоцтво АХ7402НС.pdf
01 жовтня 2020 13:56
2.6 Свідоцтво AX6135НA.pdf
01 жовтня 2020 13:56
17. ISO 22000_2018_19.pdf
01 жовтня 2020 13:56
1. Цінова пропозція.pdf
01 жовтня 2020 13:56
17. ISO 22000_19.pdf
01 жовтня 2020 13:56
17. ISO 9001_2015_19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Торгпродсервіс

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Переможець 317 520,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 12:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 11:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.1.3 частини І Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалось: 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х) – Довідка у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку предмету закупівлі із зазначенням замовників та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії аналогічних виконаних договорів та документи, що підтверджують їх виконання (оригінал відгуку, виданий замовником з яким було укладено договір із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків), копії актів звіряння, накладні, акти приймання-передачі товару, або акти виконаних робіт або платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків. Учасником ПП Торгпродсервіс (Код ЄДРПОУ 30757072) надано документи стосовно виконання тільки одного аналогічного договору. Замовник вимагає про усунення невідповідностей,а саме: Виконати в повному обсязі вимоги п.1.3 частини І Додатку 1 до тендерної документації, встановлені Замовником, шляхом подання в електронну систему закупівель відповідних документів.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс
#30757072
317 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 11:27
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 15:54
Д.У.№3.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 15:53
ДУ.pdf зміни до договору
12 січня 2021 15:51
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:57
Дог.№ 02.11.pdf укладений
02 листопада 2020 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з постановою КМУ №641 від від 22 липня 2020 року «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (із змінами)», що призвело до значного зменшення планових госпіталізацій пацієнтів та відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 №114 ІХ
Номер договору про закупівлю: 02/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, що обсяг коштів, на який було продовжено дію Договору №02/11 від 02.11.2020 року у 2021 році складає 63 504,00 грн. (шістдесят три тисячі п’ятсот чотири гривні 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 10 584,00 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 02/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 317 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 920,00 UAH)