Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Левицького в с. Іванківці Хмельницького району Хмельницької області
Очікувана вартість
8 388 897,00 UAH
UA-2020-09-29-001596-c 1379c12162a84100812962efc4102117
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальська Ірина Олександрівна

+380382652123 tender_hosma@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ
Код ЄДРПОУ: 43446166
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи,77
Контактна особа: Ковальська Ірина Олександрівна
+380382652123
tender_hosma@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 13:08
Очікувана вартість: 8 388 897,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 944,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерні пропозицій Учасниками повинні готуватися українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Левицького в с. Іванківці Хмельницького району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Іванківці, вул. Левицького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата відповідно Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070. Вид закупівлі:відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: ціна. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3). Місцезнаходження Замовника: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77. Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 09:55
ТД_Іванківці_05.10.docx
05 жовтня 2020 09:55
Таблиця змін_05.10.2020.doc
05 жовтня 2020 09:55
ДОДАТОК 7_нова редакція 05.10.docx
29 вересня 2020 11:32
ТЗ Іванківці.PDF
29 вересня 2020 11:32
ТД_Іванківці.docx
29 вересня 2020 11:32
проект договору.doc
29 вересня 2020 11:32
ДОДАТОК 7.docx
29 вересня 2020 11:32
ДОДАТОК 6.docx
29 вересня 2020 11:32
ДОДАТОК 5.docx
29 вересня 2020 11:32
ДОДАТОК 4.docx
29 вересня 2020 11:32
ДОДАТОК 3.docx
29 вересня 2020 11:32
ДОДАТОК 2.docx
29 вересня 2020 11:32
ДОДАТОК 1.docx
05 жовтня 2020 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 09:55
ТД_Іванківці_05.10.docx
05 жовтня 2020 09:55
Таблиця змін_05.10.2020.doc
05 жовтня 2020 09:55
ДОДАТОК 7_нова редакція 05.10.docx
29 вересня 2020 11:32
ТЗ Іванківці.PDF
29 вересня 2020 11:32
ТД_Іванківці.docx
29 вересня 2020 11:32
проект договору.doc
29 вересня 2020 11:32
ДОДАТОК 7.docx
29 вересня 2020 11:32
ДОДАТОК 6.docx
29 вересня 2020 11:32
ДОДАТОК 5.docx
29 вересня 2020 11:32
ДОДАТОК 4.docx
29 вересня 2020 11:32
ДОДАТОК 3.docx
29 вересня 2020 11:32
ДОДАТОК 2.docx
29 вересня 2020 11:32
ДОДАТОК 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-05-000016 ● 3e13c26b816d46b49f92f609df5689dd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2021 13:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.11.2021 № 694

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.11.2021 № 694.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-09-29-001596-c, 29.09.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/13832-2021 від 01.11.2021.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, згідно висновку Західного офісу Держаудитслужби від 15.11.2021 року, уповноваженою особою вжиті наступні заходи: 1. щодо усунення порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону у встановленому законодавством порядку. Замовником на підставі протокольного рішення уповноваженої особи №309 від 17.11.2021 року (додається) розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу скан-копію повної версії Договору №167 від 03.11.2020 року шляхом внесення змін до нього. 2. щодо вжиття заходів щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 при розміщенні Замовником інформації про закупівлю та вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Директором ДП «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг» проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 при розміщенні Замовником інформації про закупівлю та вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Також повідомляю, що уповноважена особа успішно пройшла навчання по курсу «Публічні закупівлі 2021» та отримала відповідний сертифікат (додається).

2021-11-17 17:08:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 26.11.2021 ДП "Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг" направлено до суду позовну заяву про визнання протиправним і скасування Висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-29-001596-c.
Дата публікації: 29 листопада 2021

Документи:

29 листопада 2021 11:57
Електронний підпис
29 листопада 2021 11:53
Оплата
29 листопада 2021 11:53
Позовна заява

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АРАМЕ" 8 370 543,54
UAH з ПДВ
8 370 543,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гранд Дорбуд" 8 380 000,00
UAH з ПДВ
8 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 12:20
Електронний підпис
26 жовтня 2020 12:14
Dovidka_20293547480840823616.pdf.p7s
23 жовтня 2020 10:09
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:07
Dovidka_20293547480840823616.pdf
23 жовтня 2020 10:07
4. Довідка (ст. 17 Закону).pdf
13 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:11
6. Довідка про Учасника.PDF
13 жовтня 2020 17:11
47.2. Локальний кошторис.PDF
13 жовтня 2020 17:11
47.1. Договірна ціна.PDF
13 жовтня 2020 17:11
46. Техзавдання.PDF
13 жовтня 2020 17:11
43.1. Лист (код доступу).PDF
13 жовтня 2020 17:11
40. Проект договору.PDF
13 жовтня 2020 17:11
39. Транспортна схема.pdf
13 жовтня 2020 17:11
38. Лист (персон.дані).PDF
13 жовтня 2020 17:11
27. Види основних робіт.pdf
13 жовтня 2020 17:11
14.1. Балансова довідка.pdf
13 жовтня 2020 17:11
12. Інформація (АБЗ).PDF

Публічні документи

13 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:10
смотрицького 2018 1.pdf
13 жовтня 2020 11:10
сертифікат ісо.pdf
13 жовтня 2020 11:10
послуги араме 2020 06.pdf
13 жовтня 2020 11:10
підпис.pdf
13 жовтня 2020 11:10
код доступа.jpg
13 жовтня 2020 11:10
зміни статут.pdf
13 жовтня 2020 11:10
додаткові угоди 2020 .pdf
13 жовтня 2020 11:10
договір курчатова 118.pdf
13 жовтня 2020 11:10
Дані підприємство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АРАМЕ"

ТОВ "Гранд Дорбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АРАМЕ"
#35555838
Переможець 8 370 543,54
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 09:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АРАМЕ"
#35555838
8 370 543,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:34
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:09
ДУ _2 до договору 167.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 09:08
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 12:24
Додаткова угода 1 до договору 167.PDF зміни до договору
20 грудня 2021 12:22
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 16:51
Договір _ 167 Левицького Іванківці.PDF зміни до договору
17 листопада 2021 16:49
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 14:19
Договір № 167 укладений
03 листопада 2020 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дані зміни відносяться до договору який з технічних причин 03.11.2020 14:18 був опублікований не у повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 11.3. Договору. Вартість договору після внесення змін: 1 280 828 грн. в т.ч. ПДВ
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.11.3 Договору Сторони дійшли наступної згоди. Пункт 5.2. Розділу 5 "Надання послуг" викласти в новій редакції. Строк дії договору після внесення змін: 28.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 280 828,00
UAH (в тому числі ПДВ 213 471,33 UAH)