Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апарат штучної вентиляції легень
Очікувана вартість
1 014 000,00 UAH
UA-2020-09-29-001538-c c2c1e481beeb4e4eb5a1df7f1ead7dae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марчик Олександр Андрійович

380525221603 lik.golov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01995137
Місцезнаходження: 26500, Україна , Кіровоградська обл., смт. Голованівськ, вул. Незалежності, 2
Контактна особа: Марчик Олександр Андрійович
380525221603
lik.golov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 13:10
Очікувана вартість: 1 014 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 070,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Категорія Замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Апарат штучної вентиляції легень (код ДК 021:2015 – 33172200-8 Реанімаційна апаратура)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Голованівськ, вул. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюються Замовником безготівково шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника по факту поставки Товару в термін до 30 календарних днів після підписання обома сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 11:27
4._ТД_ВТ_2020_ШВЛ.doc
29 вересня 2020 11:27
Додаток 1.doc
29 вересня 2020 11:27
Додаток 2.doc
29 вересня 2020 11:27
Додаток 3.doc
29 вересня 2020 11:27
Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-001538-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно", Код ЄДРПОУ:30682900
Дата подання: 30 вересня 2020 17:41
щодо Додатку 2
Доброго дня.
Просимо надати роз’яснення та внести зміни щодо Додатку 2. ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, а саме:
Пункт. Наявність вбудованого компресора (турбіни) з максимальним потоком не менше 250 л/хв.. З яких розрахунків максимальний потік від турбіни має бути від 250 л/хв. Чому не підійде турбіна з потоком 249 л/хв. і менше?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2020 16:25
У відповідь на Вашу вимогу UA-2020-09-29-001538-c.a1 повідомляємо наступне.
При проведенні ШВЛ дуже важливо уникати асинхронної роботи вентилятора з диханням пацієнта. Як відомо, асинхронії негативно впливають на респіраторну систему пацієнта, подовжують тривалість вентиляції та загальну тривалість лікування.
Одна з найважливіших причин асинхроній - це недостатній стартовий потік при активному вдиху пацієнта, коли апарат має малопотужну турбіну та не може генерувати необхідний потік. За науковими даними, величина цього потоку повинна бути, як мінімум, у 4 рази більшою за хвилинну вентиляцію легень.
Іншою причиною необхідності високопотужної турбіни є неінвазивна вентиляція (далі - НІВ) з використанням лицевої маски. При її проведенні також важливо уникати асинхронії. Важливим є те, що при НІВ дуже часто відбуваються витоки повітряно-кисневої суміші при нещільному приляганні маски до обличчя пацієнта. Апарат повинен мати функцію компенсації витоків, а для забезпечення цього необхідно мати високопотужну турбіну.
У вимозі сказано, що максимальний потік, який створює турбіна, має бути не меншим 250 л/хв, але якщо запропонований апарат буде мати турбіну, яка продукує максимальний потік понад 250 л/хв, такий апарат відповідатиме встановленій вимозі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІРІЧЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 762 482,00
UAH з ПДВ
762 482,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДЛОГІСТИК" 1 014 000,00
UAH з ПДВ
1 008 930,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЛАНКОМ" 1 012 998,96
UAH з ПДВ
1 012 998,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 11:43
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:34
Тендерна_пропозицiя.pdf
15 жовтня 2020 11:34
Специфiкацiя.pdf
15 жовтня 2020 11:34
Договiр.pdf
15 жовтня 2020 11:34
Довiдка_4.pdf
15 жовтня 2020 11:34
Довiдка_3.pdf
15 жовтня 2020 11:34
Довiдка_2.pdf
15 жовтня 2020 11:34
Довiдка_1.pdf
15 жовтня 2020 11:34
Гарантiйний_лист.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 09:44
Електронний підпис
29 жовтня 2020 09:38
Договір з Новою поштою.pdf
29 жовтня 2020 09:38
Договір коворкінгу.pdf
15 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:39
Договори по МТБ.pdf
15 жовтня 2020 11:29
п. 5 ст.17.docx.pdf
15 жовтня 2020 11:29
Аналогічний договір.pdf
15 жовтня 2020 11:29
Довідка п.11 ст.17.docx.pdf
15 жовтня 2020 11:29
Довідка п.13 ст.17.docx.pdf
15 жовтня 2020 11:29
1584_201014175103_001.pdf
15 жовтня 2020 11:29
Довідка п.4 ст.17.docx.pdf
15 жовтня 2020 11:29
2019-07-10_Ksenko_Hamilton.pdf
15 жовтня 2020 11:29
Довідка п.12 ст.17.docx.pdf
15 жовтня 2020 11:29
Довідка п.6 ст.17.docx.pdf
15 жовтня 2020 11:29
Проект договору.docx.pdf
15 жовтня 2020 11:29
Довідка п.8 ст.17.docx.pdf
15 жовтня 2020 11:29
Пояснення.docx.pdf
15 жовтня 2020 11:29
Довідка п.3 ст.17.docx.pdf
15 жовтня 2020 11:29
Довідка п.2 ст.17.docx.pdf
15 жовтня 2020 11:29
Статут.pdf
15 жовтня 2020 11:29
Довідка ч.2 ст.17.docx.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 14:16
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:15
Переможець_.PDF
11 листопада 2020 14:25
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:22
повноваження.pdf
11 листопада 2020 14:22
Комерційна частина.PDF
11 листопада 2020 14:22
Технічна частина.PDF
11 листопада 2020 14:22
Тендерна пропозиція.PDF
14 жовтня 2020 21:31
Електронний підпис
14 жовтня 2020 21:30
Комерційна частина.PDF
14 жовтня 2020 21:30
повноваження.pdf
14 жовтня 2020 21:30
Тендерна пропозиція.PDF
14 жовтня 2020 21:30
Технічна частина.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІРІЧЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДЛОГІСТИК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БЛАНКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КІРІЧЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3265409534
Відхилено 762 482,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 17:13
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДЛОГІСТИК"
#35463564
Відхилено 1 008 930,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 12:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 11:08
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЛАНКОМ"
#43185440
Переможець 1 012 998,96
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 16:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 13:54

Документи

21 жовтня 2020 17:09
Електронний підпис
21 жовтня 2020 16:47
Протокол № 41.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) На виконання положень підпункту 5.2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника складу (або складського приміщення або приміщення), пристосованого для зберігання товару, що накуповується, та/або офісу надано договір коворкінгу №3 від 01.07.2017 р. з ФОП Мандзюк Т.М. та договір оренди №3247316650 від 01.11.2019 р. з ФОП Остапенко С.В. Однак, оскільки надані договори засвідчені/підписані фізичною особою-підприємцем (стороною договору є фізична особа-підприємець) і вони не містять печатку сторони договору фізичної особи-підприємця, то справжність підпису цієї особи повинна була бути підтверджена/засвідчена нотаріально. Всупереч вимозі тендерної документації договори не завірені нотаріально. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1) Підпункт 5.2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) Надати документальне підтвердження наявності в учасника складу (або складського приміщення або приміщення) пристосованого для зберігання товару, що накуповується, та/або офісу у відповідності до вимог тендерної документації.

Документи

10 листопада 2020 12:05
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:50
Протокол № 43.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) На виконання положень підпункту 5.2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника складу (або складського приміщення або приміщення), пристосованого для зберігання товару, що накуповується, та/або офісу надано договір №КС/20-0027 від 01.12.2019 р. з ДПАТ «Будівельна компанія «Укрбуд». Однак, АКТ приймання-передачі в оренду нерухомого майна (Додаток №1) надано до договору №КС/19-0175 від 02.09.2019р., а не до договору №КС/20-0027 від 01.12.2019 р.. 2) На виконання положень підпункту 5.2.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника транспортного засобу, надано Заяву про приєднання №634743 від 19.11.2019р. Однак до наданої заяви не надано договір про надання послуг з організації перевезення відправлень з ТОВ «Нова Пошта», додатком якого є надана заява. 3) На виконання положень підпункту 5.2.5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору, надано Довідку, яка містить інформацію про повне виконання аналогічного договору. Однак Довідка не містить інформацію про прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка відповідала за виконання договору. 4) На виконання положень підпункту 5.2.7 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору, до наданого аналогічного договору №20-138 від 27.04.2020р. не надано оригінали документу (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) факт повного отримання товару контрагентом згідно договору, що зазначений в довідці (всі товарні накладні або всі видаткові накладні або всі акти приймання-передачі). 5) На виконання вимог абзацу 6 пункту 7 підпункту 1.2. пункту 1 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано фінансову звітність, за останній звітний квартал (тобто за третій квартал 2020 року), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до наданої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1) Підпункт 5.2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 2) Підпункт 5.2.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 3) Підпункт 5.2.5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 4) Підпункт 5.2.7 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 5) Абзац 6 пункту 7 підпункту 1.2. пункту 1 розділу 3 тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) Надати АКТ приймання-передачі в оренду нерухомого майна (Додаток №1) до договору №КС/20-0027 від 01.12.2019 р.. 2) На підтвердження наявності в учасника транспортного засобу, зазначеного в наданій довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації, надати в складі тендерної пропозиції документи у відповідності до вимог тендерної документації або вимог чинного законодавства 3) Надати виправлену Довідку, яка містить інформацію про повне виконання аналогічного договору та зазначити в ній інформацію про прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка відповідала за виконання аналогічного договору 4) До наданого аналогічного договору №20-138 від 27.04.2020р. надати оригінали документу (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) факт повного отримання товару контрагентом згідно договору, що зазначений в довідці (всі товарні накладні або всі видаткові накладні або всі акти приймання-передачі). 5) Надати фінансову звітність, за останній звітний квартал (тобто за третій квартал 2020 року), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та надати довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до наданої фінансової звітності (тобто за третій квартал 2020 року).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЛАНКОМ"
#43185440
1 012 998,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:12
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 16:38
Договір № 231.pdf укладений
23 листопада 2020 16:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 012 998,96
UAH