Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка): навчально – пізнавальний конструктор робот – маніпулятор, гідравлічний маніпулятор конструктор, електронний конструктор, електронний навчально - пізнавальний конструктор, розвиваючий конструктор, дитячий розвиваючий конструктор – енергія повітря, розвиваючий конструктор – танцюючий робот, навчальний конструктор, навчальний конструктор, модульний навчальний конструктор для STEM-освіти, навчальний конструктор-робот, навчальний конструктор, плата розширення для навчального конструктора - ДК 021:2015-39162200-7; допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка): розвиваючий набір на сонячних батареях 4в1, розвиваючий набір на сонячних батареях 3в1, розвиваючий набір на сонячних батареях 6в1, набір експериментатора для початківців - ДК 021:2015-39162200-7)
Очікувана вартість
197 545,00 UAH
UA-2020-09-29-001491-a 9b214f9bb9204da68a3d62a14ca02040
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 13:32
Очікувана вартість: 197 545,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 987,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79 штуки
допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка): навчально – пізнавальний конструктор робот – маніпулятор, гідравлічний маніпулятор конструктор, електронний конструктор, електронний навчально - пізнавальний конструктор, розвиваючий конструктор, дитячий розвиваючий конструктор – енергія повітря, розвиваючий конструктор – танцюючий робот, навчальний конструктор, навчальний конструктор, модульний навчальний конструктор для STEM-освіти, навчальний конструктор-робот, навчальний конструктор, плата розширення для навчального конструктора - ДК 021:2015-39162200-7
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «ДНЗ № 241» ДМР, вул. Данила Галицького, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
34 набір
допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка): розвиваючий набір на сонячних батареях 4в1, розвиваючий набір на сонячних батареях 3в1, розвиваючий набір на сонячних батареях 6в1, набір експериментатора для початківців - ДК 021:2015-39162200-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «ДНЗ № 241» ДМР, вул. Данила Галицького, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 10:11
Додаток 6 - Проєкт договору.docx
29 вересня 2020 10:11
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx
29 вересня 2020 10:11
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" 191 409,54
UAH з ПДВ
191 409,54
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Бронін Сергій Вадимович 192 000,00
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ" 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 13:10
Електронний підпис
14 жовтня 2020 13:07
Сертифікати_compressed-1-10.pdf
14 жовтня 2020 13:07
Сертифікати_compressed-11-21.pdf
14 жовтня 2020 13:07
Сертифікати_compressed-56-75.pdf
14 жовтня 2020 13:07
Сертифікати_compressed-33-44.pdf
14 жовтня 2020 13:07
Сертифікати_compressed-45-55.pdf
14 жовтня 2020 13:07
Сертифікати_compressed-22-32.pdf
14 жовтня 2020 13:07
статут_завір.pdf.p7s
14 жовтня 2020 13:07
статут_завір.pdf
14 жовтня 2020 13:07
Проект договору.pdf
14 жовтня 2020 13:07
Ст. 17.pdf
14 жовтня 2020 13:07
Довідка мат тех.база.pdf
14 жовтня 2020 13:07
Технічний опис.pdf
14 жовтня 2020 13:07
Авторизація BitKit.pdf
14 жовтня 2020 13:07
Авторизація Бі-Про.pdf
14 жовтня 2020 13:07
Специфікація.pdf
14 жовтня 2020 13:07
Пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 13:07
Специфікація.pdf.p7s
14 жовтня 2020 13:07
Пропозиція.pdf.p7s
14 жовтня 2020 13:07
Технічний опис.pdf.p7s
14 жовтня 2020 13:07
Авторизація Makeblock.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2020 12:30
кваліфікація.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2020 21:58
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"

Фізична особа-підприємець Бронін Сергій Вадимович

ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
Відхилено 191 409,54
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 16:20
Фізична особа-підприємець Бронін Сергій Вадимович
#2904813513
Відхилено 192 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 12:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 16:34
ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ"
#3039214858
Відхилено 195 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 15:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 12:48

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 15.10.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Шкільні меблі (допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка)) ДК 021:2015 – 39160000-1 2.2. Кількість: 34 набора, 79 штук. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, КЗО «ДНЗ № 241» ДМР, вул. Данила Галицького, 49. 2.4. Строк поставки: до 30.11.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-09-29-001491-a. 4. Дата та час початку Аукціону: 15.10.2020 13:32 5. Дата та час закінчення Аукціону: 15.10.2020 13:59 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Фізична особа-підприємець Бронін Сергій Вадимович 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2904813513 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 61024, місто Харків, ВУЛИЦЯ ТРУФАНОВА, будинок 14, квартира 39, тел.: +380675781666. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника (у разі якщо такі документи (інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то довідка може не містити підпис та/або печатку уповноваженої особи), що містить інформацію про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів). Аналогічний договір має бути наданий із підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати копії акту (-ів) приймання-передачі / видаткової (-их) накладної (-их) на товар. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань по наданому договору. Копія листа-відгука по наданій копії договору з підписом замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. 7.2 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано Додаток 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207, або Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації потрібно надати довідку, аналогічний договір, видаткові накладні до аналогічного договору, та копію листа відгука. 8.2 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати Додаток 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207, або Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Документи

19 жовтня 2020 12:42
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 19.10.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка): навчально – пізнавальний конструктор робот – маніпулятор, гідравлічний маніпулятор конструктор, електронний конструктор, електронний навчально - пізнавальний конструктор, розвиваючий конструктор, дитячий розвиваючий конструктор – енергія повітря, розвиваючий конструктор – танцюючий робот, навчальний конструктор, навчальний конструктор, модульний навчальний конструктор для STEM-освіти, навчальний конструктор-робот, навчальний конструктор, плата розширення для навчального конструктора - ДК 021:2015-39162200-7; допоміжне навчальне приладдя та пристрої (робототехніка): розвиваючий набір на сонячних батареях 4в1, розвиваючий набір на сонячних батареях 3в1, розвиваючий набір на сонячних батареях 6в1, набір експериментатора для початківців - ДК 021:2015-39162200-7) 2.2. Кількість: 34 набора, 79 штук. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, КЗО «ДНЗ № 241» ДМР, вул. Данила Галицького, 49. 2.4. Строк поставки: до 30.11.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-09-29-001491-a. 4. Дата та час початку Аукціону: 15.10.2020 13:32 5. Дата та час закінчення Аукціону: 15.10.2020 13:39 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 3039214858 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 66400, Одеська обл., Ананьївський район, місто Ананьїв, ПУШКІНА, будинок 50, квартира 1, тел.: +380675929768. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника (у разі якщо такі документи (інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то довідка може не містити підпис та/або печатку уповноваженої особи), що містить інформацію про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів). Аналогічний договір має бути наданий із підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати копії акту (-ів) приймання-передачі / видаткової (-их) накладної (-их) на товар. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань по наданому договору. Копія листа-відгука по наданій копії договору з підписом замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації потрібно надати довідку, аналогічний договір, видаткові накладні до аналогічного договору, та копію листа відгука. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Інформація про відміну

Дата відміни
20 жовтня 2020 15:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі