Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійного обладнання
Очікувана вартість
158 000,00 UAH
UA-2020-09-29-000924-c 8c72a17453cb401fa3297b5c0e97012e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина Русланівна

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина Русланівна
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 15:02
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 15:02
Очікувана вартість: 158 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 790,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Комплект мультимедійного обладнання

Комплект мультимедійного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комплект мультимедійного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 11:25
ТД зі змінами.doc
06 жовтня 2020 11:25
Перелік змін.docx
06 жовтня 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 11:25
ТД зі змінами.doc
29 вересня 2020 10:25
Тендерна документація.doc
06 жовтня 2020 11:25
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 30 вересня 2020 23:17
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 08:21
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Щодо Вашого питання повідомляємо наступне: відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації в ціну комплектів повинна входити:
- вартість доставки обладнання на місце встановлення, монтажу обладнання по місцю використання;
- вартість прокладки і монтажу кабелів, налагодження устаткування; встановлення та налаштування програмного забезпечення Microsoft Windows та програмного забезпечення для інтерактивної дошки на комп'ютерові;
- вартість встановлення та налаштування програмного забезпечення Microsoft OfficeProPlus на персональних комп'ютерах та/або ноутбуках, в тому числі на тих, які надасть Замовник (або заклад освіти, в який постачається обладнання).
Тендер
Дата подання: 30 вересня 2020 23:17
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 08:22
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо Вашого питання повідомляємо наступне: відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИТЕР-ПІВДЕНЬ" 155 048,00
UAH з ПДВ
155 048,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МКОМ" 157 554,12
UAH з ПДВ
157 554,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 16:07
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:07
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:06
public_doc.pdf
19 жовтня 2020 16:06
public_doc.p7s
19 жовтня 2020 16:06
Dovidka_20266607580280076877.pdf.p7s
19 жовтня 2020 16:06
Dovidka_20266607580280076877.pdf
19 жовтня 2020 16:06
16 - Довідка МВС.7z
13 жовтня 2020 18:52
Електронний підпис
13 жовтня 2020 18:49
Електронний підпис
13 жовтня 2020 18:48
11 - Сертифікати.pdf
13 жовтня 2020 18:48
1 - Пропозиція.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:02
Довідки.pdf
13 жовтня 2020 14:02
Уставні.pdf
13 жовтня 2020 14:02
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИТЕР-ПІВДЕНЬ"

ТОВ "МКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИТЕР-ПІВДЕНЬ"
#30029851
Переможець 155 048,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИТЕР-ПІВДЕНЬ"
#30029851
155 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:40
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 10:39
SCAN0025.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 10:38
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 10:29
SCAN0024.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 10:28
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 10:41
SCAN0038.PDF укладений
04 листопада 2020 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились: 1.1. Продовжити строк поставки товарів – до 30 грудня 2020 р. 1.2. Пункт 5.1. Договору читати в зміненій редакції: «5.1. Строк поставки товарів – до 30 грудня 2020 р. Товар повинен бути поставлений в повному обсязі, згідно з Специфікацією (Додаток № 1 до договору)».
Номер договору про закупівлю: Т-117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 3.1. Розділ ІІІ Ціна договору в наступній редакції, а саме: «3.1. Ціна цього Договору становить за КЕКВ 3110 - 155 048,00 грн. (Сто п`ятдесят п`ять тисяч сорок вісім гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ становить 17 515,00 грн. (сімнадцять тисяч п’ятсот п'ятнадцять гривень 00 копійок) Ціна на Товар встановлюються в національній валюті України. Ціна включає в себе вартість доставки обладнання на місце встановлення, монтажу обладнання по місцю використання; прокладки і монтаж кабелів, налагодження устаткування; встановлення та налаштування програмного забезпечення на персональних комп’ютерах або ноутбуках; страхування та інші витрати, у т.ч. сплату податків і зборів.»
Номер договору про закупівлю: Т-117
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 155 048,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 515,00 UAH)