Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщення Зубопротезної лабораторії КНП КРР "Козелецька ЦРЛ"
Очікувана вартість
339 508,47 UAH
UA-2020-09-29-000559-b ● b780c52941bc427b88cb7d4f3ab39465
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП КРР "Козелецька ЦРЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 02006277 |
Місцезнаходження: | 17000, Україна , Чернігівська обл., КОЗЕЛЕЦЬ, вул.сім'ї Розумовських,45 |
Контактна особа: |
Олійник Валерій Анатолійович 0686284710 koz.buh.crl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2020 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 339 508,47 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 395,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт приміщення Зубопротезної лабораторії КНП КРР "Козелецька ЦРЛ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17000, Україна, Чернігівська область, Козелець, вул.Незалежності 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | безготівковий розрахунок | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2020 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2020 10:31 |
Поточний ремонт зубопротезної лабораторії.doc | |
29 вересня 2020 10:31 |
Поточний ремонт зубопротезної лабораторії.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-29-000559-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Рембуд-2603", Код ЄДРПОУ:37632919
Дата подання: 23 жовтня 2020 17:30
Неправомірне визнання переможця
Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ БСК
1. В умовах тендерної документації(Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованих робіт технічним вимогам повинна бути підтверджена:
1) договірною ціною;
2) локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
3) відомістю ресурсів (або підсумковою відомістю ресурсів);
4) проектом календарного графіку виконання робіт.
Розрахунки повинні бути складені згідно з переліком та обсягами, відображеними в технічних вимогах цієї тендерної документації (Додаток 2 до цієї тендерної документації).
Розрахунок ціни тендерної пропозиції подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 та у форматі “PDF” чи “JPEG”. ТОВ БСК у складі своєї пропозиції не надало інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 , а лише інформацію у форматі “PDF”
2. У п 6.6. Тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) зазначено, що виконання робіт, які є предметом закупівлі не повинно завдавати шкоди навколишньому середовищу та має передбачати заходи із захисту довкілля. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля. Для належного виконання робіт учасники повинні надати у складі своєї пропозиції копію договору або договору наміру на прийняття або захоронення, або утилізацію будівельних відходів (ТПВ). Учасником дана вимога не виконана, у складі пропозиції довідка про застосування засобів із захисту довкілля та копія договору або договору наміру на прийняття або захоронення, або утилізацію будівельних відходів (ТПВ) ненадана.
3. Згідно Додатку №1 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРОВАДЖЕННЯ УЧАСНИКОМ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ) п.4 необхідно надати Довідку, яка містить відомості про учасника з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; форма/система оподаткування; форма власності; юридичний статус; місце та дата реєстрації учасника; профілюючий вид діяльності; найменування банку, що обслуговує Учасника; розрахунковий рахунок; МФО (код банку); вид суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва; індивідуальний податковий номер;прізвище, ім'я, по-батькові керівника (для юридичної особи); реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, укладеного за результатами проведення торгів та інформація про, який зазначена у Додатку 1 цієї тендерної документації. Довідка може бути надана згідно зразка наведеного в Додатку 4 до тендерної документації.
ТОВ БСК надало довідку №52-9 від 20.10.2020 року (відомості про учасника) в яких не вказано форма власності, юридичний статус, вид суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва;
4. Умовами тендерної документації вимагалися гарантійні листи та довідки, які ненадані ТОВ БСК у складі пропозиції, а саме:
1)Погодження з формальними несуттєвими помилками;
2) Гарантійний лист щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції;
3)Гарантійний лист щодо матеріалів та обладнання які будуть використовуватись;
4) Лист-згода щодо мови підготовки документації;
5) Гарантійний лист щодо строку дії пропозиції;
6) Гарантійний лист щодо достовірності інформації;
7) Гарантійний лист про надання документів передбачених. п.5.8 тендерної документації;
8) Гарантійний лист щодо дотримання виконання робіт згідно кошторису;
9) Гарантійний лист щодо якості виконання робіт (ДСТУ, ГОСТ);
10) Гарантійний лист про матеріали та обладнання;
11)Гарантійний лист щодо дотримання добросовісної конкуренції;
12) Лист-згода щодо ціни тендерної пропозиції;
13)Лист-згода про порядок формування ціни тендерної пропозиції;
14)Лист-згода щодо додаткових понесених витрат;
15)Гарантійний лист щодо одержання додаткових дозволів;
16) Лист-згода щодо надання документів переможця;
17)Гарантійний лист щодо доставки документів;
18)Лист про підтвердження укладання договору у вказаний строк;
19) Гарантійний лист щодо надання документів та інформації. згідно чинного законодавства;
20) Лист-згода про можливе застосування санкцій;
21) Довідка, що учасник ознайомлений з проектом договору та гарантує забовʼязання по ньому;
22)Довідка про згоду з випадками та порядком змін умов договору;
23) Довідка про реквізити банку;
24)Лист-згода з діями замовника при відмові переможця;
25)Гарантійний лист щодо дотримання вимог при виконанні робіт;
26)Гарантійний лист щодо згоди з тим, що витрати пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються;
5. ТОВ БСК НЕ ПІДТВЕРДИВ ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» згідно Додатку 7 до тендерної документації, а саме:
П. 9 Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
П. 11 Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що учасник процедури закупівлі не перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку із викладеним вимагаємо від Замовника скасувати рішення Тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Козелецької районної ради «Козелецька центральна районна лікарня» (протокол від 23 жовтня 2020 року) по закупівлі UA-2020-09-29-000559-b («Поточний ремонт приміщення Зубопротезної лабораторії КНП КРР «Козелецька ЦРЛ» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)) про визнання ТОВ БСК ( код ЄДРПОУ 41479357) переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1. В умовах тендерної документації(Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованих робіт технічним вимогам повинна бути підтверджена:
1) договірною ціною;
2) локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
3) відомістю ресурсів (або підсумковою відомістю ресурсів);
4) проектом календарного графіку виконання робіт.
Розрахунки повинні бути складені згідно з переліком та обсягами, відображеними в технічних вимогах цієї тендерної документації (Додаток 2 до цієї тендерної документації).
Розрахунок ціни тендерної пропозиції подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 та у форматі “PDF” чи “JPEG”. ТОВ БСК у складі своєї пропозиції не надало інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 , а лише інформацію у форматі “PDF”
2. У п 6.6. Тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) зазначено, що виконання робіт, які є предметом закупівлі не повинно завдавати шкоди навколишньому середовищу та має передбачати заходи із захисту довкілля. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля. Для належного виконання робіт учасники повинні надати у складі своєї пропозиції копію договору або договору наміру на прийняття або захоронення, або утилізацію будівельних відходів (ТПВ). Учасником дана вимога не виконана, у складі пропозиції довідка про застосування засобів із захисту довкілля та копія договору або договору наміру на прийняття або захоронення, або утилізацію будівельних відходів (ТПВ) ненадана.
3. Згідно Додатку №1 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРОВАДЖЕННЯ УЧАСНИКОМ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ) п.4 необхідно надати Довідку, яка містить відомості про учасника з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; форма/система оподаткування; форма власності; юридичний статус; місце та дата реєстрації учасника; профілюючий вид діяльності; найменування банку, що обслуговує Учасника; розрахунковий рахунок; МФО (код банку); вид суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва; індивідуальний податковий номер;прізвище, ім'я, по-батькові керівника (для юридичної особи); реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, укладеного за результатами проведення торгів та інформація про, який зазначена у Додатку 1 цієї тендерної документації. Довідка може бути надана згідно зразка наведеного в Додатку 4 до тендерної документації.
ТОВ БСК надало довідку №52-9 від 20.10.2020 року (відомості про учасника) в яких не вказано форма власності, юридичний статус, вид суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва;
4. Умовами тендерної документації вимагалися гарантійні листи та довідки, які ненадані ТОВ БСК у складі пропозиції, а саме:
1)Погодження з формальними несуттєвими помилками;
2) Гарантійний лист щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції;
3)Гарантійний лист щодо матеріалів та обладнання які будуть використовуватись;
4) Лист-згода щодо мови підготовки документації;
5) Гарантійний лист щодо строку дії пропозиції;
6) Гарантійний лист щодо достовірності інформації;
7) Гарантійний лист про надання документів передбачених. п.5.8 тендерної документації;
8) Гарантійний лист щодо дотримання виконання робіт згідно кошторису;
9) Гарантійний лист щодо якості виконання робіт (ДСТУ, ГОСТ);
10) Гарантійний лист про матеріали та обладнання;
11)Гарантійний лист щодо дотримання добросовісної конкуренції;
12) Лист-згода щодо ціни тендерної пропозиції;
13)Лист-згода про порядок формування ціни тендерної пропозиції;
14)Лист-згода щодо додаткових понесених витрат;
15)Гарантійний лист щодо одержання додаткових дозволів;
16) Лист-згода щодо надання документів переможця;
17)Гарантійний лист щодо доставки документів;
18)Лист про підтвердження укладання договору у вказаний строк;
19) Гарантійний лист щодо надання документів та інформації. згідно чинного законодавства;
20) Лист-згода про можливе застосування санкцій;
21) Довідка, що учасник ознайомлений з проектом договору та гарантує забовʼязання по ньому;
22)Довідка про згоду з випадками та порядком змін умов договору;
23) Довідка про реквізити банку;
24)Лист-згода з діями замовника при відмові переможця;
25)Гарантійний лист щодо дотримання вимог при виконанні робіт;
26)Гарантійний лист щодо згоди з тим, що витрати пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються;
5. ТОВ БСК НЕ ПІДТВЕРДИВ ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» згідно Додатку 7 до тендерної документації, а саме:
П. 9 Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
П. 11 Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що учасник процедури закупівлі не перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку із викладеним вимагаємо від Замовника скасувати рішення Тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Козелецької районної ради «Козелецька центральна районна лікарня» (протокол від 23 жовтня 2020 року) по закупівлі UA-2020-09-29-000559-b («Поточний ремонт приміщення Зубопротезної лабораторії КНП КРР «Козелецька ЦРЛ» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)) про визнання ТОВ БСК ( код ЄДРПОУ 41479357) переможцем процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2020 11:09
Згідно Закону України " ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ "( в редакції від 19.04.2020 року),Переможець закупівлі Відкритих торгів додав документи , яких не вистачало на момент прийняття рішення про визнання переможця, відповідно до Вашої вимоги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БСК #41479357 |
Переможець |
276 605,13
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 11:46
|
договірна ціна.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2020 11:29
|
договір підряду 339.pdf | укладений |
03 листопада 2020 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки в додатку №1 Договірна ціна до Договору №339 від 03.11.2020 року.(Виправлення читати так : "Поточний ремонт приміщення зубопротезної лабораторії КНП КРР "Козелецька ЦРЛ"" ) |
Номер договору про закупівлю: | 339 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |