Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (телевізори)
Очікувана вартість
72 480,00 UAH
UA-2020-09-29-000534-a 291f6376832841aeb5105b09db94bdf5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 09:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 72 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 362,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (телевізори) Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (телевізори))
Співфінансування місцевого бюджету – 21744,00грн.
Державний бюджет ( субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова Українська школа» )– 50736,00грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Продавцем накладних на замовлений та отриманий товар.Оплата проводиться після отримання Замовником товару по мірі надходження коштів на вказані цілі (за наявності коштів державної субвенції). Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 09:11
ДОДАТОК_3.PDF
29 вересня 2020 09:11
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
29 вересня 2020 09:11
Додаток_№1_Технічний_опис.PDF
29 вересня 2020 09:11
Додаток_4_проект_договору.PDF
29 вересня 2020 09:11
ТД.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристики
Дата подання: 30 вересня 2020 08:51
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:02
Чи обов язкова наявність S2?
Відповідь: Так.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Європа-Схід" 71 844,00
UAH з ПДВ
71 844,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 15:02
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:15
_8.6_Довідка ЗЗД.pdf
15 жовтня 2020 13:15
_8.1_Довідка про санкції.pdf
15 жовтня 2020 13:15
_7_Лист-згода з ПД.pdf
15 жовтня 2020 13:15
_5_Цінова пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 13:15
_2_Лист-гарантія_ст.17.pdf
15 жовтня 2020 13:15
_1.2.2_Тех.паспорт MB Atego.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Європа-Схід"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 жовтня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій