Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування)
Current average repair of the highway С180306 Mnyshyn - Gorbakiv on the section km 1 + 700 - km 2 + 700 of Hoschansky district (Correction)
Очікувана вартість
6 447 059,00 UAH
UA-2020-09-28-009659-a 70ef0c01547e4145b14abeb4df9130be
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Додаткові контактні особи: Lapin Andrey Sergiyovich
+380965971575
lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
National ID: 36565276
Contact point:
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Additional contacts: Lapin Andrey Sergiovich
+380965971575
lapinandrew81@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 19:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 14:25
Очікувана вартість: 6 447 059,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 235,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32235 UAH
Publication date: 28 вересня 2020 19:03
Enquiries until: 19 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 25 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 жовтня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 6 447 059 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 235 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35433, Україна, Рівненська область, с. Мнишин, автомобільна дорога С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700-км 2+700 Гощанського району
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Поточний середній ремонт автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 26 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань Пiсляоплата 5 Банківські 60
Виконання робіт Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 5 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-28-009659-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КРАСНОСІЛЬСЬКЕ МПП "МВА", Код ЄДРПОУ:31358915
Дата подання: 26 листопада 2020 15:06
Вимога про усунення порушення
Вимога про усунення порушення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2020 18:15
Шановний учасник, у відповідь на вашу вимогу №UA-2020-09-28-009659-a.b1 повідомляємо наступне.
За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції було встановлено наступні підстави для відхилення вашої тендерної пропозиції:
1. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту– Закон) і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації кольорових сканованих копій/оригіналів, з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції, зокрема, з іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 4 розділу ІІ тендерної документації у випадку відсутності звернень від учасників протягом терміну передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі» та відсутності скарг, що стосуються тендерної документації до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, це розцінюються як погодження з усіма умовами тендерної документації і невиконання вимоги тендерної документації буде підставою для відхилення пропозиції учасника з підстав, передбачених Законом, про що у складі тендерної пропозиції надається письмова згода.
У складі тендерної пропозиції ПП Красносільське МПП «МВА» відсутня письмова згода про те, що у випадку відсутності звернень від учасників протягом терміну передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та відсутності скарг, що стосуються тендерної документації до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, це розцінюються як погодження з усіма умовами тендерної документації і невиконання вимоги тендерної документації буде підставою для відхилення пропозиції учасника з підстав, передбачених Законом, чим порушено вимоги пункту 1 розділу ІІІ та пункту 4 розділу ІІ тендерної документації.
2. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації кольорових сканованих копій/оригіналів, з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції, зокрема, з іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації до закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника.
У складі тендерної пропозиції ПП Красносільське МПП «МВА» відсутня довідка довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника, чим порушено вимоги пункту 1 розділу ІІІ та пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
3. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації кольорових сканованих копій/оригіналів, з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції, зокрема, з іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІV тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку довільної форми, в якій зазначає про погодження з відхиленням власної пропозиції у разі отримання замовником від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, інформації про надання учасником будь-якої недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ПП Красносільське МПП «МВА» відсутня довідка довільної форми, в якій зазначено про погодження з відхиленням власної пропозиції у разі отримання замовником від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, інформації про надання учасником будь-якої недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції., чим порушено вимоги пункту 1 розділу ІІІ та пункту 5 розділу ІV тендерної документації.
4. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації кольорових сканованих копій/оригіналів, з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції, зокрема, з іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 3 розділу VI тендерної документації ненадання договірної ціни Переможцем у строки передбачені цим пунктом тендерної документації, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог замовника цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, про що учасник надає письмову згоду у складі тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ПП Красносільське МПП «МВА» відсутня письмова згода про те, що ненадання договірної ціни Переможцем у строки передбачені пунктом 3 розділу VI тендерної документації, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог замовника тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 1 розділу ІІІ та пункту 3 розділу VI тендерної документації.
5. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації кольорових сканованих копій/оригіналів, з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції, зокрема, з іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку якою гарантує надати забезпечення виконання договору у формі оригіналу банківської гарантії, у разі визнання учасника переможцем торгів та за його зверненням, із посиланням на предмет закупівлі та номер оголошення про проведення відкритих торгів.
У складі вашої (ПП Красносільське МПП «МВА») тендерної пропозиції відсутня довідка, якою ПП Красносільське МПП «МВА» гарантує надати забезпечення виконання договору у формі оригіналу банківської гарантії, у разі визнання учасника переможцем торгів та за його зверненням, із посиланням на предмет закупівлі та номер оголошення про проведення відкритих торгів, чим порушено вимоги пункту 1 розділу ІІІ та пункту 3 розділу VI тендерної документації.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ПП Красносільське МПП «МВА» підлягає відхиленню на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Уповноважена особа Лапін А.С. Підпис:
Номер вимоги: UA-2020-09-28-009659-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 26 листопада 2020 15:56
Вимога Замовнику
Вимога Замовнику щодо відхилення пропозиції ТОВ "Данко"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2020 18:06
Шановний учасник, у відповідь на вашу вимогу №UA-2020-09-28-009659-a.c2 повідомляємо наступне.
За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції було встановлено наступні підстави для відхилення вашої тендерної пропозиції:
1) Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації кольорових сканованих копій/оригіналів, з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції, зокрема, з іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 6 розділу І тендерної документації зазначено інформацію про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції, про що учасник у складі пропозиції надає погодження.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Данко» відсутнє погодження з інформацією про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 6 розділу І та пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації;
2) Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації кольорових сканованих копій/оригіналів, з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції, зокрема, з іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Учасник повинен завантажити всю інформацію та документи, передбачені тендерною документацією, окрім документу, що містить інформацію про ціни, в електронну систему закупівель таким чином, щоб вони були доступними для перегляду замовником на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua).
Якщо завантажена в Системі інформація та документи є недоступними для перегляду замовником на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) та у разі якщо документи учасника які містять інформацію про ціну доступні для перегляду до автоматичної оцінки пропозицій, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу V тендерної документації до *розрахунку динамічної договірної ціни у складі тендерної пропозиції обов’язково мають бути надані підтверджуючі розрахунки:
- об’єктні та локальні кошториси;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунок прибутку;
- розрахунки інших витрат у складі тендерної пропозиції.
*Усі розрахунки надаються учасником у складі тендерної пропозиції без зазначення цінових показників. Розрахунки динамічної договірної ціни з ціновими показниками завантажуються учасником таким чином щоб вони були доступними до перегляду після проведення електронного аукціону
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Данко» відсутні розрахунки динамічної договірної ціни без зазначення цінових показників, а саме:
- об’єктні та локальні кошториси;
- розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів);
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунок прибутку;
- розрахунки інших витрат у складі тендерної пропозиції,
чим порушено вимоги пункту 1 розділу ІІІ та пункту 1 розділу V тендерної документації.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція подана ТОВ «Данко» підлягає відхиленню на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Уповноважена особа Лапін А.С. Підпис:

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

26 листопада 2020 15:56
Вимога Замовнику

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-28-000001 ● 3ba7ed5f992745f691dabb776176a534
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2021 12:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ
28.04.2021 №285
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 19 квітня 2021 року №003100-18/4913-2021,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 28.04.2021 №285
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-09-28-009659-а 28.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-14 15:07:31

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування) (ДК 021:2015: 45230000-8 – «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-09-28-009659-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-19 12:33:34

Інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-28-009659-a) пояснюємо слідуюче.
Розрахунок очікуваної вартості робіт здійснюється на основі будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт № 06/20-07/20/А від 06.07.2020р. проведено ТОВ «Перша Приватна Експертиза»), для реалізації заходу передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва.
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів http://www.arhioda.gov.ua/.
Замовником на виконання вимог п. 9 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не внесено в електронну систему інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Однак, пунктом 2 розділу 3 тендерної документації, яка опублікована в електронній системі, передбачено надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а саме у закупівлі UA-2020-09-28-009659-a, зобов’язуємося недопускати їх у майбутньому.

2021-05-24 12:23:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 листопада 2020
UA-2020-09-28-009659-a70ef0c01547e4145b14abeb4df9130be
Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
КРАСНОСІЛЬСЬКЕ МПП "МВА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "МЕРИДІАН." Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Данко Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2020 14:15

Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:25
Установчі.pdf.p7s
29 жовтня 2020 14:25
Установчі.pdf
29 жовтня 2020 14:25
Техніка.pdf.p7s
29 жовтня 2020 14:25
Техніка.pdf
29 жовтня 2020 14:25
Працівника.pdf.p7s
29 жовтня 2020 14:25
Працівника.pdf
29 жовтня 2020 14:25
ПКД Садки Шевченка.pdf.p7s
29 жовтня 2020 14:25
ПКД Садки Шевченка.pdf
29 жовтня 2020 14:25
Кошторис.pdf.p7s
29 жовтня 2020 14:25
Кошторис.pdf
29 жовтня 2020 14:25
Довідки.pdf.p7s
29 жовтня 2020 14:25
Довідки.pdf
29 жовтня 2020 14:25
Гарантiя_1626_GR_вiд_28.10.2020.zip
29 жовтня 2020 14:25
Банкiвс_ка_лiцензiя.zip.p7s
29 жовтня 2020 14:25
Банкiвс_ка_лiцензiя.zip
29 жовтня 2020 14:25
Аналогічний договір.pdf.p7s
29 жовтня 2020 14:25
Аналогічний договір.pdf

Документи

29 жовтня 2020 18:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

10 грудня 2020 17:07
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:59
Довідка з податкової.pdf
10 грудня 2020 16:59
Довідка з МВС.pdf
10 грудня 2020 16:59
Довідка (ст.17 ч.2).pdf
10 грудня 2020 16:59
Довідка (ст. 17).pdf
29 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:29
Транспортна схема.pdf
29 жовтня 2020 16:29
Статут.PDF
29 жовтня 2020 16:29
Ліцензія.PDF
29 жовтня 2020 16:29
Ліцензія АВК.PDF
29 жовтня 2020 16:29
Лист-роз_яснення.pdf
29 жовтня 2020 16:29
Довідки (ст.17).pdf
29 жовтня 2020 16:29
Довідка (ненадання ДЦ).pdf
29 жовтня 2020 16:29
Витяг з ЄДР.pdf
29 жовтня 2020 16:29
Банківська гарантія.rar
29 жовтня 2020 16:29
Баланс.pdf
29 жовтня 2020 16:29
Кошторисна частина.pdf
29 жовтня 2020 16:29
Тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 16:29
Техніка.rar
29 жовтня 2020 16:29
Лабораторія.rar
29 жовтня 2020 16:29
Аналогічний договір.rar
29 жовтня 2020 16:29
АБЗ.rar

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРОТОКОЛ №2-8 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 24 листопада 2020 р. м. Рівне Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації від 11.06.2020 № 63, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “Будівельна компанія “Случ” в процедурі відкритих торгів «Поточний середній ремонт автомобільної дороги С180306 Мнишин - Горбаків на ділянці км 1+700 – км 2+700 Гощанського району (Коригування)», оголошення UA-2020-09-28-009659-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зокрема, в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У процесі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Случ» було встановлено невідповідності в тендерній пропозиції, а саме: 1. Відсутня згода орендодавця/суборендодавця щодо пролонгації строку дії договору оренди нежитлового приміщення від 01.04.2020 № 01/04-2020 на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі. Відповідно до пункту 1 розділу «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, складену за формою таблиці 1 цього додатку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо), та в підтвердження інформації, викладеної в цій довідці, учасник, зокрема, надає договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю) із згодою орендодавця/суборендодавця щодо пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі. Отже, учаснику (ТОВ «Будівельна компанія «Случ») потрібно додати згоду орендодавця щодо пролонгації строку дії договору оренди нежитлового приміщення від 01.04.2020 № 01/04-2020 наданого у складі пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Случ» на строк, не менший ніж строк (термін) дії цього договору за предметом закупівлі. 2. Відсутній лист-підтвердження орендодавця ПП «Західпроменерго», який зазначений у договорі оренди будівельних машин від 26.10.2020 № 4, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для надання послуг/виконання робіт Учасником ТОВ «Будівельна компанія «Случ» за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. Відповідно до розділу «Документи, які надаються усіма учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації (технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження можливості надання послуг учасник має підтвердити наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин тощо) шляхом надання наступних документів, зокрема: 1) Довідка про наявність *техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин тощо). Ця довідка повинна відображати транспортні засоби, машини передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми») 2) Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), подаються: - договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю); - документи, які підтверджують факт отримання учасником транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (акт(-и) приймання передачі або інший(-і) документ(-и), у разі, коли вимогами законодавства України, та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У складі ТОВ «Будівельна компанія «Случ» надано договір оренди будівельних машин від 26.10.2020 № 4. Потрібно додати лист-підтвердження орендодавця згідно Договору від 26.10.2020 № 4 щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для надання послуг/виконання робіт Учасником ТОВ «Будівельна компанія «Случ» за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 3. У складі ТОВ «Будівельна компанія «Случ» надано Підсумкову відомість ресурсів, у якій у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» наявна техніка, яка не зазначена у наданій довідці від 28.10.2020 № 1511 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): - Машини бурильні на тракторі потужністю 85 кВт. глубина буріння 3,5м; - Машина маркувальна самохідна місткістю 460 л; - Машина для холодного фрезування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезування 2100мм. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Случ» на зазначену вище техніку відсутні документи, які б підтверджують інформацію, зазначену у довідці про наявність вказаної техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), на виконання вимог розділу «Документи, які надаються усіма учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації (технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до розділу «Документи, які надаються усіма учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації (технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження можливості надання послуг учасник має підтвердити наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин тощо) шляхом надання наступних документів, зокрема: 1) Довідка про наявність *техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин тощо). Ця довідка повинна відображати транспортні засоби, машини передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»); 2) В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. У разі, якщо машини та/або механізми не підлягають державній/відомчій реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається лист – пояснення з посиланням на норми законодавства. Крім зазначеного, якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості та/або інвентарна картка основних засобів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу. Зазначене стосується як власної, так і залученої техніки; 3) Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), подаються: - договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю); - документи, які підтверджують факт отримання учасником транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (акт(-и) приймання передачі або інший(-і) документ(-и), у разі, коли вимогами законодавства України, та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі; 4) У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - інформацію власника техніки (бухгалтерську довідку, оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості) із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу та/або інвентарні картки обліку основних засобів та/або інший документ, який підтверджує право власності на вказану техніку; - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі, з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до цих договорів, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції. Зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю); - документи, які підтверджують факт передачі техніки відповідно до договорів (акт(-и) приймання передачі або інший(-і) документ(-и), у разі, коли вимогами законодавства України, та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання). У складі ТОВ «Будівельна компанія «Случ» надано Підсумкову відомість ресурсів, у якій у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» наявна техніка, яка не зазначена у наданій ТОВ «Будівельна компанія «Случ» довідці від 28.10.2020 № 1511 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): - Машини бурильні на тракторі потужністю 85 кВт. глубина буріння 3,5м; - Машина маркувальна самохідна місткістю 460 л; - Машина для холодного фрезування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезування 2100мм. Тому потрібно виправити інформацію про наявність цієї техніки в довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) та надати зазначені вище документи відповідно до вимог тендерної документації на підтвердження інформації, що вказана у довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Лапін А.С.

Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 09:16
Електронний підпис
25 листопада 2020 09:16
Електронний підпис
25 листопада 2020 09:15
згода Інтерсервіс.pdf
25 листопада 2020 09:15
Довідка техніка.pdf
25 листопада 2020 09:15
Згода Західпроменерго.pdf
29 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:50
Сфера лаб.pdf
29 жовтня 2020 16:50
Трудові книжки.zip
29 жовтня 2020 16:50
АБЗ.pdf
29 жовтня 2020 16:50
Транспортна схема.pdf
29 жовтня 2020 16:50
Дипломи.7z
29 жовтня 2020 16:50
Паспорт Григоренко.pdf
29 жовтня 2020 16:50
Оренда машин.pdf
29 жовтня 2020 16:50
Dovirenist Davidchuk.zip
29 жовтня 2020 16:50
Bankivska Licenzia.zip
29 жовтня 2020 16:50
Довідка_грош покр.zip
29 жовтня 2020 16:50
Витяг ЄДР.pdf
29 жовтня 2020 16:50
201582_ГР_3098_32 235.zip
29 жовтня 2020 16:50
довідка з банку.pdf
29 жовтня 2020 16:50
ISO.pdf
29 жовтня 2020 16:50
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
29 жовтня 2020 16:50
відгуки.PDF
29 жовтня 2020 16:50
Виписка.pdf
29 жовтня 2020 16:50
Витяг Случ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КРАСНОСІЛЬСЬКЕ МПП "МВА"

ТОВ "МЕРИДІАН."

ТОВ Данко

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕРИДІАН." 6 107 214,92
UAH з ПДВ
6 107 214,92
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 6 447 000,00
UAH з ПДВ
6 447 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 17:07
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:59
Довідка з податкової.pdf
10 грудня 2020 16:59
Довідка з МВС.pdf
10 грудня 2020 16:59
Довідка (ст.17 ч.2).pdf
10 грудня 2020 16:59
Довідка (ст. 17).pdf
29 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:29
Транспортна схема.pdf
29 жовтня 2020 16:29
Статут.PDF
29 жовтня 2020 16:29
Ліцензія.PDF
29 жовтня 2020 16:29
Ліцензія АВК.PDF
29 жовтня 2020 16:29
Лист-роз_яснення.pdf
29 жовтня 2020 16:29
Довідки (ст.17).pdf
29 жовтня 2020 16:29
Довідка (ненадання ДЦ).pdf
29 жовтня 2020 16:29
Витяг з ЄДР.pdf
29 жовтня 2020 16:29
Банківська гарантія.rar
29 жовтня 2020 16:29
Баланс.pdf
29 жовтня 2020 16:29
Кошторисна частина.pdf
29 жовтня 2020 16:29
Тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 16:29
Техніка.rar
29 жовтня 2020 16:29
Лабораторія.rar
29 жовтня 2020 16:29
Аналогічний договір.rar
29 жовтня 2020 16:29
АБЗ.rar

Публічні документи

25 листопада 2020 09:16
Електронний підпис
25 листопада 2020 09:16
Електронний підпис
25 листопада 2020 09:15
згода Інтерсервіс.pdf
25 листопада 2020 09:15
Довідка техніка.pdf
25 листопада 2020 09:15
Згода Західпроменерго.pdf
29 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:50
Сфера лаб.pdf
29 жовтня 2020 16:50
Трудові книжки.zip
29 жовтня 2020 16:50
АБЗ.pdf
29 жовтня 2020 16:50
Транспортна схема.pdf
29 жовтня 2020 16:50
Дипломи.7z
29 жовтня 2020 16:50
Паспорт Григоренко.pdf
29 жовтня 2020 16:50
Оренда машин.pdf
29 жовтня 2020 16:50
Dovirenist Davidchuk.zip
29 жовтня 2020 16:50
Bankivska Licenzia.zip
29 жовтня 2020 16:50
Довідка_грош покр.zip
29 жовтня 2020 16:50
Витяг ЄДР.pdf
29 жовтня 2020 16:50
201582_ГР_3098_32 235.zip
29 жовтня 2020 16:50
довідка з банку.pdf
29 жовтня 2020 16:50
ISO.pdf
29 жовтня 2020 16:50
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
29 жовтня 2020 16:50
відгуки.PDF
29 жовтня 2020 16:50
Виписка.pdf
29 жовтня 2020 16:50
Витяг Случ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕРИДІАН."

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕРИДІАН."
#13709728
Переможець 6 107 214,92
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 18:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 18:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕРИДІАН."
#13709728
6 107 214,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 14:30
протокол укладений
28 січня 2022 14:10
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 14:38
ду 4 до договору 34 від 13.08.2021 року.pdf зміни до договору
17 серпня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 18:41
ДУ_2_CCF28122020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:27
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 18:32
додаткова угода №1 зміни до договору
22 грудня 2020 18:28
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:33
договір підряду укладений
22 грудня 2020 15:01
договір підряду укладений
18 грудня 2020 22:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 039 040,34
UAH (в тому числі ПДВ 1 006 506,72 UAH)