Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система цифрова)
CPV: 33110000-4 –Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (Stationary angiographic x-ray system, digital)
Очікувана вартість
450 000 000,00 UAH
UA-2020-09-28-009544-a 082c8a0d27da4a98a4ee1ce68961a4f8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 12:19
Очікувана вартість: 450 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 28 вересня 2020 18:23
Enquiries until: 19 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 25 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 жовтня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 450 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 250 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 одиниця
Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система цифрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37623 — Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова

Stationary angiographic x-ray system, digital
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленого Товару за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання Товару за місцем призначення, визначеним п. 2.2. цього Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 18:23
додаток 4_Проект договору.docx
28 вересня 2020 18:23
додаток 3 Вимоги до переможця.docx
28 вересня 2020 18:23
додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx
28 вересня 2020 18:23
додаток 2-а ст.17.docx
28 вересня 2020 18:23
тд_додаток_2_перелік інформації до подачі.docx
28 вересня 2020 18:23
додаток 1_технічні характеристики.docx
28 вересня 2020 18:23
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання роз'яснень
Дата подання: 12 жовтня 2020 15:25
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 16:45
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення, згідно вимог п. 1.1.1 Додатку 2 тендерної документації ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019 – 37623 Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова, зазначається кваліфікаційний критерій: Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів. У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання пропозиції. Також вимогами п. 7.10 того ж самого додатку вимагається: «Довідка у довільній формі про наявність вже інстальованого, введеного в експлуатацію аналогічного обладнання у лікувальних закладах України, із зазначенням, зокрема, назви ЛПЗ (ЗОЗ), встановленої моделі, дати інсталяції.» Просимо надати роз’яснення, якщо у учасника є аналогічні договори які виконуються, та на підтвердження ми наддамо копії відповідних договорів. В такому випадку, чи може учасник не надавати довідку на п. 7.10 Додатку 2 тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пп.1.1.1. п.1. Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів (у разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання пропозиції). Також відповідно до п.п. 1.2.1 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). Таким чином, дані документи повинні підтвердити ФАКТ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ. Відповідно пп. 7.10. п.7. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність вже інстальованого, введеного в експлуатацію аналогічного обладнання у лікувальних закладах України, із зазначенням, зокрема, назви ЛПЗ (ЗОЗ), встановленої моделі, дати інсталяції. Таким чином, дана довідка не стосується поставки товару, а має підтверджувати ФАКТ НАЯВНОСТІ вже ІНСТАЛЬОВАНОГО, введеного в експлуатацію аналогічного обладнання у лікувальних закладах України, із зазначенням, зокрема, назви ЛПЗ (ЗОЗ), встановленої моделі, дати інсталяції. Оскільки зазначена інформація може бути відсутня у документах, що повинні підтвердити факт постачання товару та враховуючи вищезазначене, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи відповідно усіх вимог, визначених замовником, у т.ч. відповідно пп.1.1.1. п.1. та пп. 7.10. п.7. Додатку 2 до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-28-009544-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:36519759
Дата подання: 01 жовтня 2020 15:14
Умови закупівлі
Стосовно внесення змін, що стосуються закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2020 17:25
Добрий день! Електронна система закупівель автоматично визначає дату початку аукціону, орієнтуючись на максимальний строк, відведений Законом України «Про публічні закупівлі» для розгляду замовником тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі. Зазначаємо, що остаточну дату аукціону може бути змінено з урахуванням часу оприлюднення протоколу розгляду всіх поданих тендерних пропозицій, а також у разі можливого оскарження результатів розгляду таких пропозицій. Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва/поставки продукції, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1. проекту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції (31.12.2020) може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору. Зазначаємо, що закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301150 “Придбання обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах за рахунок коштів, виділених з фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками”. Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів у наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим. Таким чином, з метою перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати. Попередня оплата може проводитись Замовником з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати.
Номер вимоги: UA-2020-09-28-009544-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ВІАС ПЛЮС, Код ЄДРПОУ:38063235
Дата подання: 05 жовтня 2020 18:32
Вимога Замовнику
Шановний Замовнику! Просимо розглянути вимогу у доданих документах.
Скасована
Дата: 05 жовтня 2020 18:36
Причина: Відсутній файл додатку
Номер вимоги: UA-2020-09-28-009544-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ВІАС ПЛЮС, Код ЄДРПОУ:38063235
Дата подання: 05 жовтня 2020 18:38
Вимога Замовнику
Шановний Замовнику! Просимо розглянути вимогу у доданих документах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2020 17:36
Доброго дня! Дякуємо за інтерс до закупівель ДП "Медичні закупівлі України". У відповідь на ваш запит повідомляємо, що лоти були сформовані відповідно до відповідей потенційних учасників щодо можливості постачання ангіографічних систем.
Номер вимоги: UA-2020-09-28-009544-a.a5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АФС Медицинтехнік", Код ЄДРПОУ:38872631
Дата подання: 17 листопада 2020 16:04
Вимога щодо усунення Замовником порушень
Вимога щодо усунення Замовником порушень
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-09-28-009544-a.b6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АФС Медицинтехнік", Код ЄДРПОУ:38872631
Дата подання: 17 листопада 2020 16:19
Вимого щодо усунення Замовником порушень
Вимого щодо усунення Замовником порушень
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

01 жовтня 2020 15:13
Запит до Замовника

Документи подані скаржником

05 жовтня 2020 18:38
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-28-009544-a.c4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 17 листопада 2020 15:49
Скарга
Скарга щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2020 18:55
рішення від 20.11.2020 № 21578 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 18:55
рішення від 07.12.2020 № 22584.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2020 22:43

Документи подані скаржником

17 листопада 2020 14:08
Скарга UA-2020-09-28-009544-a.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2020-09-28-009544-a082c8a0d27da4a98a4ee1ce68961a4f8
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ВІАС ПЛЮС Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 16:53
ТОВ "АФС Медицинтехнік" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 16:58
ТОВ "Астріум" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 16:55
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 16:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 17:01

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано копії сертифікатів технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Проте, дані сертифікати не містять інформації щодо їх чинності на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції та не містять печатки виробника. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції надано Лист-пояснення щодо наданих сертифікатів технічного персоналу, в якому зазначено, що вони можуть бути перевірені за ідентифікаційним номером та номером тестування, що вказані у ньому. Однак, за вказаними в сертифікатах посиланнями, неможливо перевірити зазначену інформацію. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія (-ї) сертифікату (-ів) технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Сертифікати повинні бути чинними на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції. Учасник має забезпечити своєчасне навчання технічного персоналу для обслуговування обладнання на весь період гарантійного обслуговування. Сертифікат має містити прізвище та ім'я особи, дати проходження навчання, назву обладнання, печатку виробника. Та/або підтвердження інформації, зазначеної документі «Лист-пояснення щодо наданих сертифікатів технічного персоналу».

Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 16:02
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:00
Усунення невідповідностей_2
12 листопада 2020 18:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 18:32
Усунення невідповідностей
28 жовтня 2020 14:58
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:53
Р.Інші документи.pdf
28 жовтня 2020 14:53
Р.Авторизаційний лист.pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.7.10..pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.7.9..pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.7.8..pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.7.7..pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.7.6..pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.7.5..pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.7.4..pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.7.3_частина 5.PDF
28 жовтня 2020 14:53
П.7.1..pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.7.3_частина 4.PDF
28 жовтня 2020 14:53
П.6_9544.pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.7.3_частина 3.PDF
28 жовтня 2020 14:53
П.5.pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.3.pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.7.3_частина 2.PDF
28 жовтня 2020 14:53
П.2_Технічні документи.pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.1.2..pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.7.3_частина 1.PDF
28 жовтня 2020 14:53
П.1.1..pdf
28 жовтня 2020 14:53
П.7.2..pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано копії сертифікатів технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Проте, дані сертифікати не містять інформації щодо їх чинності на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції та не містять печатки виробника. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія (-ї) сертифікату (-ів) технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Сертифікати повинні бути чинними на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції. Учасник має забезпечити своєчасне навчання технічного персоналу для обслуговування обладнання на весь період гарантійного обслуговування. Сертифікат має містити прізвище та ім'я особи, дати проходження навчання, назву обладнання, печатку виробника.

Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 15:19
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:25
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:23
7.3.2_Інструкція Част 2.pdf
28 жовтня 2020 16:23
7.3.1_Інструкція Част 1.pdf
28 жовтня 2020 16:23
7.2_Сертифікат відпов..pdf
28 жовтня 2020 16:23
7.1_Декларація відпов..pdf
28 жовтня 2020 16:23
3.3_Копія протоколу 0120.pdf
28 жовтня 2020 16:23
3.1_Протокол _270619.pdf
28 жовтня 2020 16:23
2.3_Технічний опис.pdf
28 жовтня 2020 16:23
2.2_Проспект.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано копії сертифікатів технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Проте, дані сертифікати не містять інформації щодо їх чинності на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції. Також, на даних сертифікатах наявна печатка CANON MEDICAL SYSTEMS B.V., Нідерланди, однак учасник пропонує обладнання виробництва СANON MEDICAL SYSTEMS CORPORATIONS (Японія). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія (-ї) сертифікату (-ів) технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Сертифікати повинні бути чинними на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції. Учасник має забезпечити своєчасне навчання технічного персоналу для обслуговування обладнання на весь період гарантійного обслуговування. Сертифікат має містити прізвище та ім'я особи, дати проходження навчання, назву обладнання, печатку виробника.

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано копії сертифікатів технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Проте, дані сертифікати не містять печатки виробника. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія (-ї) сертифікату (-ів) технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Сертифікати повинні бути чинними на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції. Учасник має забезпечити своєчасне навчання технічного персоналу для обслуговування обладнання на весь період гарантійного обслуговування. Сертифікат має містити прізвище та ім'я особи, дати проходження навчання, назву обладнання, печатку виробника.

Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 11:26
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:29
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:27
Файл 7.pdf
28 жовтня 2020 17:27
Файл 6.pdf
28 жовтня 2020 17:27
Файл 5.pdf
28 жовтня 2020 17:27
Файл 4.pdf
28 жовтня 2020 17:27
Файл 3.pdf
28 жовтня 2020 17:27
Файл 2.pdf
28 жовтня 2020 17:27
Файл 1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано копії сертифікатів технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Проте, дані сертифікати не містять інформації щодо їх чинності на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції та не містять печатки виробника. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції надано Лист-пояснення №14/10 від 28.10.2020 р., в якому зазначено, що вони можуть бути перевірені за ідентифікаційним номером та номером тестування, що вказані у ньому. Однак, за вказаними в сертифікатах посиланнями, неможливо перевірити зазначену інформацію. 1) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. 1) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія (-ї) сертифікату (-ів) технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Сертифікати повинні бути чинними на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції. Учасник має забезпечити своєчасне навчання технічного персоналу для обслуговування обладнання на весь період гарантійного обслуговування. Сертифікат має містити прізвище та ім'я особи, дати проходження навчання, назву обладнання, печатку виробника. Та/або підтвердження інформації, зазначеної в документі «Лист-пояснення №14/10 від 28.10.2020 р.». 2) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист №10/10 від 28.10.2020 р., про те що Учасник забезпечить навчання персоналу кінцевих користувачів роботі на запропонованому обладнанні впродовж 30 календарних днів з моменту інсталяції обладнання. Навчання буде проводитись сертифікованим виробником спеціалістом. Проте, Учасником не надано копію(ї) сертифікату(ів), виданого(их) виробником обладнання. 2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункти 7.7. та 2.1. розділу І Додатка 2 до тендерної документації. 2) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія(ї) сертифікату(ів), виданого(их) виробником обладнання.

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІАС ПЛЮС

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

ТОВ "Астріум"

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП"