Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою: вул.Генерала Подзигуна, 244 у смт.Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області" (коригування)
Очікувана вартість
31 177 349,20 UAH
UA-2020-09-28-009519-a d6bf76f861834f96aaef876d82f379ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутиркіна Оксана Леонідівна

+380513496144 osr-mk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04376162
Місцезнаходження: 56530, Україна , Миколаївська обл., селище міського типу Олександрівка, вул. генерала Подзігуна, 208
Контактна особа: Бутиркіна Оксана Леонідівна
+380513496144
osr-mk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 12:13
Очікувана вартість: 31 177 349,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155 886,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 155886.75 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - відповідно до п.1 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Інформація про мову викладена в тедерній документації до даного предмету закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою: вул.Генерала Подзигуна, 244 у смт.Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56530, Україна, Миколаївська область, смт.Олександрівка, вул.Генерала Подзигуна, 244
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт "Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою: вул.Генерала Подзигуна, 244 у смт.Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області" (коригування) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 20:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 20:46
Додатковий перелік змін до ТД.docx
12 жовтня 2020 20:46
Тендерна документація зі змінами.docx
06 жовтня 2020 15:35
Тендерна документація зі змінами.docx
28 вересня 2020 18:16
Тендерна документація.docx
06 жовтня 2020 15:54
Перелік змін до ТД.docx
06 жовтня 2020 15:36
ТХ(креслення до дод_4).pdf
06 жовтня 2020 15:36
ПОС - Стройгенплан(креслення до дод_4).pdf
06 жовтня 2020 15:36
ОВ(креслення до дод_4).pdf
06 жовтня 2020 15:36
НВК(креслення до дод_4).pdf
06 жовтня 2020 15:36
ЕМ(креслення до дод_4).pdf
06 жовтня 2020 15:36
ГП(креслення до дод_4).pdf
06 жовтня 2020 15:36
ВК(креслення до дод_4).pdf
06 жовтня 2020 15:36
АР(креслення до дод_4).pdf
06 жовтня 2020 15:36
АБ(кресленнядо дод_4).pdf
06 жовтня 2020 15:35
ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ(до дод_4).doc
06 жовтня 2020 15:35
(дод_5)Додаткова інформація(Матеріали) зі змінами.rtf
28 вересня 2020 18:16
(дод_5)Додаткова інформація(Матеріали).rtf
06 жовтня 2020 15:35
(дод_4)Відомість обсягів робіт(оновлена).pdf
28 вересня 2020 18:16
(дод_4)Відомість обсягів робіт.pdf
06 жовтня 2020 15:35
(дод_2)Проект договору зі змінами.docx
28 вересня 2020 18:16
(дод_2)Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Готові цементно-вапнякови розчіни
Дата подання: 29 вересня 2020 13:32
Дата відповіді: 29 вересня 2020 21:27
В проекті застосовані наступні ГОТОВІ розчини: -розчин готовий кладковий важкий цементно-вапняковий; -розчин готовий опоряджувальний цементно- вапняковий; Таких готових розчинів в торгівельной мережі в Миколаївської області немоє. Необхідна заміна готових цементно-вапнякових сумішей на суиіши цементно-пісчани.
Відповідь: Доброго дня. Доводимо до Вашого відома, що ДОДАТОК 4 "Відомість обсягів робіт" та ДОДАТОК 5 "Відомість ресурсів", які є частиною тендерної документації, складено згідно проектно-кошторисної документації, виготовленої на даний предмет закупівлі. На вищевказану ПКД є ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ. З експертним звітом та іншою документацією можна ознайомитись безпосередньо за адресою, вказаною в тендерній документації.
Законодавством не передбачено закупівлю та виготовлення розчинів та інших матеріалів, саме в тій області (в нашому випадку - Миколаївській), де знаходиться об'єкт даного предмету закупівлі.
Користування додатком №5
Дата подання: 30 вересня 2020 16:58
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 16:09
Додаток №5 свідчить: "Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів,кон струкцій, типів, джерело/місце походження чи виробників, або міститься посилання на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб"єкта господарювання чи спосіб виробництва слід розуміти "або еквівалент" . Еквівалентними матеріалами, виробами, обладнанням вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів, виробів, обладнання, що передбачені технічними вимогами (або краще). Чи можливо застосовувати "Або еквівалент" на стадії подачі заявки на закупівлю ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.Тому якщо Ваш еквівалент підпадає під характеристики, які відповідають поняттю "еквівалент", то можете застосовувати.
Користування додатками №4 і№5
Дата подання: 01 жовтня 2020 08:46
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 10:32
Обсяги зазначені в Додатку №5 "Відомость ресурсів" по ряду позицій відрізняються від обсяггів зазначених в Додатку №4 "Відомість обсягів робіт". Дані яких додатків брати за основу ?
Відповідь: За основу потрібно брати Додаток №4 "Відомість обсягу робіт"
Компенсація за користування водою, теплово. енергією, електроенергією
Дата подання: 01 жовтня 2020 08:47
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 10:31
Яким чином буде проводитися компенсація оплати Підрядника за користування водою, теплово. енергією, електроенергією, при виконанні будівельних робіт згідно договору?
Відповідь: Доброго дня. Згідно п.5.9.проекту Договору (дод 2 Тендерної документації) до даного предмету закупівлі "Підрядник не вправі вимагати оплати за : невиконані Роботи; виконані Роботи , які не визначені в Договорі; Роботи, вартість яких перевищує бюджетні призначення; неякісно виконані Роботи; користування водою, телефоном, тепловою енергією, електроенергією при виконананні предмету цього Договору."
Заповнення вітражних прорізів.
Дата подання: 01 жовтня 2020 09:15
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 11:21
У "Відомості обсягів робіт" немає технічних параметрів конструкцій і матеріалів по пункту №108. Необхідно розмістити проект і робочі креслення за даними обсягами.
Відповідь: Доброго дня. Додаткову інформацію за обсягами робіт буде внесено у змінах до Тендерної документації.
Обсяги земляних робіт.
Дата подання: 01 жовтня 2020 10:31
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 10:52
При огляді об`єкта в натурі виявлено що частина обсягів земляних робіт не врахована а саме: -розробка грунту котловану до проекта; -необхідно чи влаштування подушки і її ущільнення; -ущільнення грунту при зворотній засипці.
Відповідь: Доброго дня. Вся інформація , що стосується обсягів земляних робіт, знаходиться в дод. №4 "Відомість обсягів робіт" в розділі "Загальнобудівельні роботи"(згідно проектно-кошторисної документації).
Фынансування на 21-22 роки.
Дата подання: 01 жовтня 2020 10:38
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 11:24
Для складання календарного графыка виконання робыт необхыдно росподылити фынансування на 21-22 роки.
Відповідь: Доброго дня. Оновлений графік фінансування (що стосується 2021-22 р.р.) буде внесено в змінах до Тендерної документації.
Готови суміши.
Дата подання: 01 жовтня 2020 11:07
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 10:41
У додатках №4 і №5 відсутні витрати з перевезення готових матеріалів з інших областей, крім того очевидно, що транспортування готових сумішей з інших областей неможливо через термін придатності готових сумішей.
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно додатку №5 можна застосовувати "еквівалент", якщо Ваші готові матеріали підпадають під дане поняття (Еквівалентними матеріалами, виробами, обладнанням вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів, виробів, обладнання, що передбачені технічними вимогами (або краще).
Аналогічний договір.
Дата подання: 01 жовтня 2020 15:02
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 11:33
Відповідно до п.3.3. Додатку 1 Тендерної документації, Аналогічним за предметом закупівлі договір - це договір предметом якого є капітальний ремонт та/або реконструкція будівлі (формулювання не обов’язково має бути дослівним, а має бути таким по суті). Підкажіть будь-ласка чи буде являтись аналогічним, Договір на капітальне будівництво житлового будинку.? Заздалегідь дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно Додатку №1 (Розділ 3 п.3.1.) до Тендерної документації : " Аналогічний за предметом закупівлі договір - це договір, предметом якого є капітальний ремонт та/або реконструкція будівлі(формулювання не обов’язково має бути дослівним, а має бути таким по суті).
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-30-000042 ● ee7515615f3647cfb167106db20367b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2023 10:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

30.01.2023 № 15-З

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 30.01.2023.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 30.01.2023 № 15-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 1 UA-2020-09-28-009519-a 28.09.2020

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-01 14:29:59

Запит про надання пояснень, інформації, документів

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою: вул.Генерала Подзигуна, 244 у смт. Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області (коригування)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, пояснень та інформації з наступного питання.
Додатковою угодою від 16.12.2022 № 4 до договору від 17.11.2022 № 74 (далі – Договір) змінено його істотні умови, а саме: продовжено строк дії договору до 31.12.2023 та продовжено строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 18.12.2023.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин, що спричинили продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань та укладання додаткової угоди від 16.12.2022 № 4 до Договору.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-03 14:33:07

Відповідь на запит про надання пояснень Держаудитслужби України від 01.02.2023р.

Відповідь на запит про надання пояснень міститься у вкладенні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно наказу від 30.01.2023 № 15-З ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ було розпочато моніторинг закупівлі UA-2020-09-28-009519-a "Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою: вул.Генерала Подзигуна, 244 у смт.Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області" (коригування). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Учасник ПП «Укрбудсервіс і Ко», якого Замовник визнав переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір про закупівлю, має намір залучити спроможності ТОВ «ЕІРК-ІНВЕСТРЕСУРС МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ» та ТОВ «РЕМСТРОЙ-ГРУП», як субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому, на порушення пункту 15 частини першої статті 19 Закону в звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-09-28-009519-a не зазначено місцезнаходження ТОВ «ЕІРК-ІНВЕСТРЕСУРС МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ» та ТОВ «РЕМСТРОЙ-ГРУП». Тому, на вимогу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про здійснення заходів, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, повідомляю наступне. Під час здійснення даної закупівлі було допущено вищевказану помилку, яку технічно неможливо усунути, в зв’язку з чим у звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-09-28-009519-a розділ про інформацію про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг) вважати в такій редакції: ТОВ « ЕІРК-ІНВЕСТРЕСУРС МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ»(Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ), ТОВ «РЕМСТРОЙ-ГРУП» (Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ). Також, Замовником вжито заходи щодо усунення виявленого висновком порушення, в установленому законом порядку, зокрема, шляхом недопущення такого порушення у подальшому. Проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для врахування та запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі. Крім того, уповноваженою особою було прослухано вебінар 23.02.2022 р. та зареєстровано ще на декілька тренінгів для підвищення рівня знань, кваліфікації та професійних навичок.

2023-02-27 10:36:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 08 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 15 частини першої статті 19 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Науково-виробничий центр "ПІК" 26 600 379,21
UAH з ПДВ
23 099 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Агротехсервіс Д.В.В." 29 250 105,00
UAH з ПДВ
23 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНДРАТЮК ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ" 29 698 297,72
UAH з ПДВ
28 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко 29 778 246,25
UAH з ПДВ
28 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕСТ "МИКОЛАЇВСПЕЦБУДМОНТАЖ" 30 709 689,00
UAH з ПДВ
29 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис
19 жовтня 2020 15:38
31.1Копія статуту.pdf
19 жовтня 2020 15:38
28 Додаток 5 до ТД.pdf
19 жовтня 2020 15:37
27.1Додаток 4 до ТД.pdf
19 жовтня 2020 15:37
16Копія паспорта.pdf
19 жовтня 2020 15:37
15Копія рішення.pdf
19 жовтня 2020 15:37
14Копія наказу.pdf
19 жовтня 2020 15:36
12 Копія договору _11.pdf
19 жовтня 2020 15:36
11Копія договору _1.pdf
19 жовтня 2020 15:36
0Реєстр.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 14:07
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:05
Наказ, Рішення.PDF
16 жовтня 2020 14:05
Субпідрядники.PDF
16 жовтня 2020 14:04
МТБ.PDF
16 жовтня 2020 14:02
Копії ліцензії,дозвіл.PDF
16 жовтня 2020 14:02
Копія Статуту.PDF
16 жовтня 2020 14:02
Додаток 4.PDF
16 жовтня 2020 14:01
Додаток 5.pdf
16 жовтня 2020 14:00
Довідка щодо ПДВ.PDF
16 жовтня 2020 14:00
Довідки стаття 17.PDF
16 жовтня 2020 13:58
Довідка Санкції.PDF
16 жовтня 2020 13:57
Довідка про досвід.PDF
16 жовтня 2020 13:57
Довідка працівники.PDF
16 жовтня 2020 13:56
Гарантійний лист.PDF
16 жовтня 2020 13:56
Декларація.PDF
16 жовтня 2020 13:54
Аналогічні договори.pdf
16 жовтня 2020 13:53
Уставні документи.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 18:33
Електронний підпис
19 жовтня 2020 18:32
11517834000.pdf
19 жовтня 2020 18:32
Доверенность_банк.pdf
19 жовтня 2020 18:32
Лицензия _НБУ (1).pdf
19 жовтня 2020 12:49
7.1 Проект договора.pdf
19 жовтня 2020 12:47
7.1 Проект договору.pdf
19 жовтня 2020 12:28
7.Проект договору..pdf
18 жовтня 2020 16:36
Електронний підпис
16 жовтня 2020 21:02
Електронний підпис
16 жовтня 2020 20:59
7.Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 20:59
5. Відомості ресурсів.pdf
16 жовтня 2020 20:58
4. Інші..pdf
16 жовтня 2020 20:58
1.Відповідність ст. 17.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 15:36
Електронний підпис
10 листопада 2020 15:31
Довідка антикор.прогр..PDF
05 листопада 2020 14:03
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:55
Довідка ст.17.PDF
05 листопада 2020 13:55
Довідка_20274331910540586501.pdf
05 листопада 2020 13:55
Довідка податкова.PDF
05 листопада 2020 13:55
Довідка_20274331910540586501.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:06
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:44
Довідка працівники.PDF
03 листопада 2020 12:41
Довідка аналог.договори.PDF
03 листопада 2020 12:41
Довідка працівники.PDF
03 листопада 2020 08:55
Електронний підпис
03 листопада 2020 08:51
Довідка працівники.PDF
03 листопада 2020 08:51
Довідка аналог.догов..PDF
19 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис
19 жовтня 2020 17:12
Ощадбанк.zip
19 жовтня 2020 17:12
Антоненко Л.М. (2020-2021).pdf
19 жовтня 2020 17:12
Банківська ліцензія.pdf
19 жовтня 2020 14:32
Додаткова_угода__2.pdf
19 жовтня 2020 14:32
Аналог.догов. КБ 3.PDF
19 жовтня 2020 14:27
Дов. аналог. договори.PDF
16 жовтня 2020 11:10
Гарантійний лист.PDF
16 жовтня 2020 11:08
Договiрна_цiна_част__3.pdf
16 жовтня 2020 11:08
Договiрна_цiна_част__2.pdf
16 жовтня 2020 11:08
Договiрна_цiна_част__4.pdf
16 жовтня 2020 11:08
Договiрна_цiна_част_1.pdf
16 жовтня 2020 11:08
Договiр.pdf
16 жовтня 2020 11:08
Декларація.PDF
16 жовтня 2020 11:08
Ліцензія.PDF
16 жовтня 2020 11:08
Охорона праці.PDF
16 жовтня 2020 11:08
Довiдка_субпiдрядникiв.pdf
16 жовтня 2020 11:08
Iнформацiя.pdf
16 жовтня 2020 11:08
Повноваження.PDF
16 жовтня 2020 11:08
КБ-3жовтен_.pdf
16 жовтня 2020 11:08
Довідка працівники.PDF
16 жовтня 2020 11:08
Iнформацiя_ст_17.pdf
16 жовтня 2020 11:08
Iнформацiйна_довiдка.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 20:52
Електронний підпис
10 жовтня 2020 21:15
Електронний підпис
10 жовтня 2020 21:14
21-Проект договору.pdf
10 жовтня 2020 21:14
19-Декларация.pdf
10 жовтня 2020 21:14
17-Дозвіл № 331.19.48.pdf
10 жовтня 2020 21:14
16-Ліцензія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Науково-виробничий центр "ПІК"

ПП "Агротехсервіс Д.В.В."

ФОП "КОНДРАТЮК ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ"

Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко

ТОВ "ТРЕСТ "МИКОЛАЇВСПЕЦБУДМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Науково-виробничий центр "ПІК"
#13857570
Відхилено 23 099 900,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 17:41
ПП "Агротехсервіс Д.В.В."
#31689561
Відхилено 23 100 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 16:00
ФОП "КОНДРАТЮК ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ"
#1932501956
Відхилено 28 980 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 21:41
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко
#36714047
Переможець 28 995 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 10:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 16:42

Документи

26 жовтня 2020 17:40
Електронний підпис
26 жовтня 2020 17:39
Протокол 2 стор
26 жовтня 2020 17:39
Протокол 1 стор

Документи

28 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
28 жовтня 2020 15:53
Протокол

Документи

29 жовтня 2020 21:41
Електронний підпис
29 жовтня 2020 21:40
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до п 3.3 додатку №1 Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати у складі пропозиції таблицю під назвою «Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних)за предметом закупівлі договору (договорів), у формі нижченаведеної таблиці».Далі додається таблиця.. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно: - додати в таблицю колонку під назвою «Сума виконання договору» та заповнити її відповідним значенням. - поставити правильне значення у ціну договору з Комунальною установою «Вознесенський райцентр по обслуговуванню закладів освіти» в таблиці, що повинне відповідати сумі самого договору 2. Відповідно до п 3.1 додатку №1 Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати у складі пропозиції таблицю під назвою «Інформація про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід, згідно запропонованої форми».Далі додається таблиця. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно: - поставити в таблицю у порожніх колонках прочерки

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко
#36714047
28 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2023 14:12
ДУ 11.pdf укладений
13 грудня 2023 14:12
Електронний підпис укладений
13 грудня 2023 14:08
ДУ 11.pdf зміни до договору
13 грудня 2023 14:07
Електронний підпис укладений
21 вересня 2023 08:58
ДУ 10.pdf зміни до договору
21 вересня 2023 08:57
Електронний підпис укладений
29 серпня 2023 08:53
ДУ 9.pdf зміни до договору
29 серпня 2023 08:52
Електронний підпис укладений
28 червня 2023 13:25
ДУ 8.pdf зміни до договору
28 червня 2023 13:23
Електронний підпис укладений
19 травня 2023 15:15
ДУ 7.pdf зміни до договору
19 травня 2023 15:14
Електронний підпис укладений
02 травня 2023 10:55
ДУ 6.pdf зміни до договору
02 травня 2023 10:53
Електронний підпис укладений
13 квітня 2023 10:07
Програма -.docx зміни до договору
13 квітня 2023 10:05
ДУ 5.pdf зміни до договору
13 квітня 2023 10:05
Електронний підпис укладений
16 грудня 2022 18:51
дод угода реконструкція_pdf.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 18:50
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 16:04
ДУ_3.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 16:00
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 16:20
ДУ_ 2.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 09:47
ДУ _1.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 14:35
Підписаний договір укладений
17 листопада 2020 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі": Покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та згідно п.12.6. Договору №74 від 17.11.2020 року
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пункту 4.4.16 до Договору в новій редакції (зг. п.3, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.12.6 Договору)
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об'єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об'єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 25 413 307,85
UAH (в тому числі ПДВ 4 235 551,31 UAH)
Причини розірвання договору: В зв'язку з коригуванням проекту та наявним експертним звітом №30/0784Е-10/23