Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція («Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя" (без електропостачання) (коригування) I черга)
Очікувана вартість
128 000 000,00 UAH
UA-2020-09-28-009511-a 673dbdd1ae4246e3afe2b7800e9684fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Савощенко

+380976069926 nikasavoshchenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Вероніка Савощенко
+380976069926
nikasavoshchenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2020 19:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 11:30
Очікувана вартість: 128 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 640 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 640000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


до 31 грудня 2022 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя" (без електропостачання) (коригування) I черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр. Металургів,148, Кальміуський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом надання попередньої оплати та оплати за фактично виконані роботи. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070, Замовник перераховує Підряднику попередню оплату від обсягу видатків фінансування на бюджетний рік, в розмірі, що не перевищує розмір, визначений головним розпорядником бюджетних коштів. Підрядник зобов’язаний використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання і устаткування, виконання робіт до 18 грудня 2020р. Після 18 грудня 2020р невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику. У разі несвоєчасного повернення Замовнику невикористаних сум попередньої оплати Підрядник сплачує пеню у розмірі подвійної ставки від суми невикористаної попередньої оплати за кожен день затримки. Аванс 10 Робочі 50
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником виконаних робіт згідно договірної ціни в об’ємі не більше ніж 95% від їх загальної вартості на підставі підписаних між Замовником та Підрядником довідок форми КБ-3, актів форми КБ-2в і рахунків, які надаються Підрядником не пізніше 20 числа поточного місяця. Остаточний розрахунок за виконані роботи в розмірі 5% договірної ціни робіт провадиться Замовником протягом 10 робочих днів від дня підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт, але у межах поточного бюджетного року. Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 14:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 18:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 15:52
Додаток №6 Проект договору парк Гурова.docx
02 жовтня 2020 14:31
Додаток №6 Проект договору парк Гурова.docx
28 вересня 2020 18:13
Додаток №6 Проект договору парк Гурова.docx
02 жовтня 2020 15:52
Тендерна документація парк Гурова зі змінами.docx
02 жовтня 2020 14:31
Тендерна документація парк Гурова зі змінами.docx
28 вересня 2020 18:13
Тендерна документація парк Гурова.docx
02 жовтня 2020 15:52
Додаток №8 Технічне завдання парк Гурова 1 черга.docx
02 жовтня 2020 14:31
Додаток №8 Технічне завдання парк Гурова 1 черга.docx
28 вересня 2020 18:13
Додаток №8 Технічне завдання парк Гурова 1 черга.docx
02 жовтня 2020 15:52
Протокол №460 від 02.10.2020 року щодо внесення змін тендерної документації.pdf
02 жовтня 2020 14:31
Протокол №459 від 02 жовтня 2020 року щодо внесення змін до тендерної документації.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По Додатку 8
Дата подання: 01 жовтня 2020 13:07
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 11:28
Доброго дня, просимо надати пояснення по Додатку 8 ТД.. "Матеріали та обладнання повинні мати сертифікат якості, які надаються замовнику". Чи потрібно учаснику у складі пропозизії надавати вищевказані сертифікат якості ?
Відповідь: Добрий день.Учаснику у складі пропозиції не потрібно надавати сертифікат якості.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-28-009511-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:39086059
Дата подання: 16 жовтня 2020 13:21
Скасувати рішення про намір укласти договір.
Розглянувши протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду пропозиції учасника та намір укласти договір від 16 жовтня 2020 року за №476 вимагаємо скасувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "СВС-СЕРВІС" та визнати, відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СВС-СЕРВІС" відповідно до ст. 31 Закону.
Не відповідність пропозиції ТОВ "СВС-СЕРВІС" полягає в наступному:
1. абзацом четвертим п.2 розділу ІІІ тендерної документації зазначено : "Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії Національного банку України та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком."
ТОВ "СВС-СЕРВІС" у складі тендерної пропозиції надано файл "32. Документи до банківської гарантії.zip " в якому наявні документи, а саме банівська ліцензія та наказ на Фролову Ю.М. не завірені банком належним чином, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаємо увагу, що у разі не скасування рішення про намір укласти договір з ТОВ "СВС-СЕРВІС" будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2020 16:24
Шановний учаснику, дякуємо за Вашу участь в тендері, але вимушени відхілити Вашу вимогу, тому що:
Згідно пункту 12 частини 1 ст. 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги", електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Ст. 6 ЗУ "Про електронні довірчі послуги" передбачено, що для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" (Ст. 7 ЗУ "Про електронні довірчі послуги").
Статтею 8 ЗУ "Про електронні довірчі послуги" визначено правовий статус електронного документа та його копії. Так, юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму. Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму.
Таким чином, документ завірений таким способом є легитімним.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000077 ● eeaab4e963304786a9cf8bec17af40d7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 19:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
80 UA-2020-09-28-009511-a 28.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 17:59:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція («Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя" (без електропостачання) (коригування) I черга)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-28-009511-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-22 10:54:31

Пояснення щодо запиту

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – будівельно-монтажних робіт, розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно проєктно - кошторисної документації, затвердженої в установленому законом порядку, експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва та Програми економічного і соціального розвитку м. Маріуполя.
Додаємо скановані копії зведеного кошторисного розрахунку витрат по об’єкту, експертного звіту та наказу про затвердження проєктної документації. Програма економічного і соціального розвитку м. Маріуполя міститься у вільному доступі на офіційному сайті Маріупольської міської ради за електронною адресою https://mariupolrada.gov.ua/

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-09 15:28:06

Щодо висновку моніторингу

Розглянувши висновок моніторингу ДАСУ, Замовник має заперечення та вважає, що відсутні правові підставі для розірвання договору.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати закупівель моніторингу
Дата публікації: 16 лютого 2021

Документи:

17 березня 2021 16:33
Електронний підпис
17 березня 2021 16:32
УХВАЛА.pdf
16 лютого 2021 14:00
почтові витрати.pdf
16 лютого 2021 14:00
оплата за позов.pdf
16 лютого 2021 14:00
СУД ДАСУ.pdf
17 березня 2021 16:33
Електронний підпис
16 лютого 2021 14:00
Електронний підпис
17 березня 2021 16:32
УХВАЛА.pdf
16 лютого 2021 14:00
почтові витрати.pdf
16 лютого 2021 14:00
оплата за позов.pdf
16 лютого 2021 14:00
СУД ДАСУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "CВС-СЕРВІС" 119 979 937,80
UAH з ПДВ
119 339 937,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" 120 816 138,11
UAH з ПДВ
119 536 138,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 123 562 518,82
UAH з ПДВ
120 174 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК ДП БУД 127 860 000,00
UAH з ПДВ
123 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг" 125 351 086,93
UAH з ПДВ
125 351 086,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 14:29
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:39
Гарантія 9408-20.7z
13 жовтня 2020 16:39
25. Декларація, Дозвіл.pdf
13 жовтня 2020 16:39
24. Ліцензія.pdf
13 жовтня 2020 16:39
23. Фінансовий звіт.pdf
13 жовтня 2020 16:39
Договірна ціна.imd
13 жовтня 2020 16:39
14. ВИТЯГ з ЄДРПОУ.pdf
13 жовтня 2020 16:39
13. Копія СТАТУТУ.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2020 17:39
Електронний підпис
14 жовтня 2020 17:38
40 Банківська гарантія.zip
14 жовтня 2020 17:38
36. Опис до статуту.pdf
14 жовтня 2020 17:38
35. Копія Статуту.pdf
14 жовтня 2020 17:38
30. Фінансова звітність.pdf
14 жовтня 2020 17:38
29. Згода субпідрядника.pdf
14 жовтня 2020 17:38
27. Витяг ПДВ.pdf
14 жовтня 2020 17:38
26. Виписка з ЄДР.pdf
14 жовтня 2020 17:38
14. Довідка стаття 17.docx.p7s
14 жовтня 2020 17:38
Реєстр документів.docx.p7s
14 жовтня 2020 17:38
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 16:43
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:38
СК СТРОЙІНВЕСТ_21243_p7s.zip
13 жовтня 2020 16:38
18. Календарний графік.pdf
13 жовтня 2020 16:38
14.2. кошторис.rar
13 жовтня 2020 16:38
14.1. Технічне завдання.pdf
13 жовтня 2020 16:38
13.1. Проект договору.pdf
13 жовтня 2020 16:38
12. Тендерна пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 16:38
11. Копія відом.з ЄДРПОУ.pdf
13 жовтня 2020 16:38
11. Копія виписки.pdf
13 жовтня 2020 16:38
10. Оригінал Витягу ПДВ.pdf
13 жовтня 2020 16:38
9. Виписка з ЄДР.pdf
13 жовтня 2020 16:38
4.3. Рекоменд. листи.pdf
13 жовтня 2020 16:38
8. Копія Статуту.pdf
13 жовтня 2020 16:38
7.1. Рішення.pdf
13 жовтня 2020 16:38
2.3. Дог.1368 оренди офіс.pdf
13 жовтня 2020 16:38
4.1. Копія договору 251.rar
13 жовтня 2020 16:37
4.1. Копія Дог 92.pdf
13 жовтня 2020 16:37
2.1. Дог.17П БИГ СИТИ.pdf
13 жовтня 2020 16:37
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:50
Тендерна пропозиція.pdf
12 жовтня 2020 16:50
Рішення засновника.pdf
12 жовтня 2020 16:50
Наявність працівників.pdf
12 жовтня 2020 16:50
Наказ 1.pdf
12 жовтня 2020 16:50
ліцензія.pdf
12 жовтня 2020 16:50
Лист гарантія.pdf
12 жовтня 2020 16:50
Дозвіл.pdf
12 жовтня 2020 16:50
Довідка ст. 17.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 17:06
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:05
126.imd
13 жовтня 2020 17:05
наявність працівників.pdf
13 жовтня 2020 17:05
дозвільні документи.pdf
13 жовтня 2020 17:05
пункт 10 ч.pdf
13 жовтня 2020 17:05
пункт 13 ч.pdf
13 жовтня 2020 17:05
пункт 12 ч.pdf
13 жовтня 2020 17:05
пункт 6 ч.pdf
13 жовтня 2020 17:05
ч.2.pdf
13 жовтня 2020 17:05
Выписка 1.JPG
13 жовтня 2020 17:05
реестр.pdf
13 жовтня 2020 17:05
Тендерна проп.pdf
13 жовтня 2020 17:05
Графік виконання.pdf
13 жовтня 2020 17:05
наявність МТБ.pdf
13 жовтня 2020 17:05
Выписка 2.JPG
13 жовтня 2020 17:05
17.2 Свид.НДС.jpg
13 жовтня 2020 17:05
витяг.pdf
13 жовтня 2020 17:05
17.1 Витяг ПДВ.JPG
13 жовтня 2020 17:05
Устав АБК редакция 2019г.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "CВС-СЕРВІС"

ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

ТОВ СК ДП БУД

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "CВС-СЕРВІС"
#13526301
Переможець 119 339 937,80
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 12:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "CВС-СЕРВІС"
#13526301
119 339 937,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2022 11:53
Дод угода №21 від 14.01.2022 до договору №408 від 02.11.2020.pdf зміни до договору
14 січня 2022 11:48
Повідомлення про внесення змін до договору №408 дод угода №21.pdf зміни до договору
14 січня 2022 11:48
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 16:38
Дод угода №20 від 15.12.2021 до договору №408 від 02.11.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 16:33
Повідомлення про внесення змін до договору №408 дод угода №20.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 11:50
Дод. угода № 19 від 10.12.2021. до дог. №408 від 02.11.2020 р.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 11:43
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору підряду №408 від 02.11.2020 дод.угода № 19.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 14:32
Повідомлення про внесення змін до договору № 408 дод угода №18.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 14:31
Дод угода №18 від 28.10.2021 до договору №408 від 02.11.2020 р.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 14:46
Дод угода №17 від 25.10.2021 до договору №408 від 02.11.2020 р.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 14:44
Повідомлення про внесення змін до договору №408 дод угода №17.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 10:01
Дод угода №16 від 29.09.2021 до договору №408 від 02.11.2020.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 10:00
Повідомлення про внесення змін до договору №408 дод угода №16.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 10:00
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 16:16
Повідомлення про внесення змін до договору №408 дод угода №15.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 16:14
Дод угода №15 від 28.09.2021 до договору №408 від 02.11.2020 р.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 11:09
Повідомлення про внесення змін до договору №408 дод угода №14.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:08
Дод угода №14 від 27.09.2021 до договору №408 від 02.11.2020.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:08
Дод угода №14 від 27.09.2021 до договору №408 від 02.11.2020.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:06
Повідомлення про внесення змін до договору №408 дод угода №14.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:06
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 13:39
Повідомлення про внесення змін до договору №408 дод угода №13.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 13:37
Дод угода №13 від 17.09.2021 до договору №408 від 02.11.2020.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 13:37
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 12:01
Дод угода №12 від 28.05.2021 до договору №408 від 02.11.2020.pdf зміни до договору
28 травня 2021 11:58
Повідомлення про внесення змін до договору №408 від 02.11.2020 дод угода №12.pdf зміни до договору
28 травня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 15:06
Повідомлення про внесення змін до договору №408 від 02.11.2020 р дод угода №11.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 15:04
Дод угода №11 від 30.04.2021 р до договору підряду №408 від 02.11.2020 р.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 11:44
Дод.угода 10 від 26.03.21 (дог.408 від 02.11.2020.ТОВ СВС-Сервіс).pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:43
Повідомлення про внесення змін до договору (ТОВ СВС-Сервіс_Дод.угода 10 від 26.03.21).pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 12:08
Дод.угода 9 від 24.03.21 (дог.408 від 02.11.2020.ТОВ СВС-Сервіс).pdf зміни до договору
24 березня 2021 12:06
Повідомлення про внесення змін до договору (ТОВ СВС-Сервіс_Дод.угода 9 від 24.03.21).pdf зміни до договору
24 березня 2021 12:06
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 14:50
Повідомлення про внесення змін до договору №408 дод угода №8.pdf зміни до договору
19 березня 2021 14:48
Дод угода №8 від 19.03.2021 р до договору підряду №408 від 02.11.2020 р.pdf зміни до договору
19 березня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 15:39
Дод угода №7 від 22.02.2021 до договору підряду №408 від 02.11.2021.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 15:38
Повідомлення про внесення змін до договору №408 дод угода №7.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 10:47
Дод угода №6 від 18.02.2021 до договору №408 від 02.11.2020.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 10:46
Повідомлення про внесення змін до договору №408 дод угода №6.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 10:46
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:06
Дод угода №5 від 24.12.2020 до договору №408 від 02.11.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:05
Повідомлення про внесення змін до договору №408 від 02.11.2020 дод угода №5.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:05
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 14:54
Дод угода №4 від 17.12.2020 до договору підряду №408 від 02.11.2020.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:53
Повідомлення про внесення змін до договору №408 дод угода №4.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 14:52
Дод угода №3 від 17.12.2020 до договору підряду №408 від 02.11.2020 р.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:51
Повідомлення про внесення змін до договору №408 дод угода №3.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:51
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 11:23
Повідомлення про внесення змін до договору підряду №408 від 02.11.2020 до угода №2 від 24.11.2020 р.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 11:22
Дод угода №2 від 24.11.2020 до договору підряду №408 від 02.11.2020.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 09:55
Дод угода №1 від 11.11.2020 р. до договору підряду №408 від 02.11.2020 р..pdf зміни до договору
11 листопада 2020 09:54
Повідомлення про внесення змін до договру підряду №408 від 02.11.2020 дод угода №1 від 11.11.2020 р.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 09:54
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:09
Договір підряду №408 від 02.11.2020 року.pdf укладений
02 листопада 2020 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору»,пункт 4.2. Розділу IV «Порядок здійснення оплати» та Розділ XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 32 863 500,00 грн., у тому числі ПДВ 5 477 250,00 грн. за рахунок коштів міського - субвенція з обласного бюджету». «4.2. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070, Замовник перераховує Підряднику попередню оплату в розмірі до 50% від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язаний використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання і устаткування, виконання робіт до 18 грудня 2020р. Після 18 грудня 2020 р невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику.» XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Замовник : Підрядник : Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва ТОВ «СВС-СЕРВІС» 87548, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87 87549, м. Маріуполь, вул. Грецька, 206А р/р UA418201720344311008195020704 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 13526301 ІПН 135263005814 UA258201720344341005100020704 iBan UA453348510000000026008104236, ЄДРПОУ 03361845 ІПН 033618405812 Cв-во 08498499 АТ «ПУМБ», МФО 334851; Тел: (0629)58-84-91 e-mail:zakupki.mkpzelen@meta.ua iBan UA708201720355319107000705909, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.12.3.2 Договору підряду № 408 від «02» листопада 2020 р. (далі - Договір) та п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме: 1.1. Викласти Розділ XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору в наступній редакції: Замовник : Підрядник : Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва ТОВ «СВС-СЕРВІС» 87548, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87 87549, м. Маріуполь, вул. Грецька, 206А р/р UA688201720344321008198020704 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 13526301 ІПН 135263005814 UA258201720344341005100020704 iBan UA453348510000000026008104236, ЄДРПОУ 03361845 ІПН 033618405812 Cв-во 08498499 АТ «ПУМБ», МФО 334851; Тел: (0629)58-84-91 e-mail:zakupki.mkpzelen@meta.ua iBan UA708201720355319107000705909, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.12.3.2 Договору підряду № 408 від «02» листопада 2020 р. (далі - Договір), для повного використання наданого бюджетного фінансування, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни в Договір: «3.2. Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 33 035 000,42 грн., у тому числі ПДВ 5 505 833,40 грн. за рахунок коштів міського – субвенція з обласного бюджету. Обсяг фінансування на 2020 рік збільшити на 171 500 грн 42 коп. Обсяг фінансування на 2021 рік зменшити на 93 562 грн 71 коп. Обсяг фінансування на 2022 рік зменшити на 77 937 грн 71 коп. Ціна договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення предмета закупівлі згідно з п.3 ч.5 Закону України «Про публічні закупівлі», п.12.3.2 договору підряду №408 від 02 .11.2020 (далі – Договір), Сторони дійшли згоди про внесення наступних змін до Договору: Додати до розділу ІІ «Якість робіт» п.2.3. та п. 2.4. наступного змісту: «п. 2.3. Підрядник при виконанні робіт з озеленення території згідно з проектом повинен висаджувати посадковий матеріал який відповідає умовам вказаним у локальних кошторисах на озеленення (Додаток № 1 до Договору «Договірна ціна»). Підрядник гарантує належну якість посадкового матеріалу. У випадку, якщо при здійсненні прийому робіт з озеленення Замовником виявлені неякісні зелені насадження та недоліки в роботі з їх висадження, Замовник у письмовій формі (електронною поштою або факсом) повідомляє про це Підрядника протягом доби. Наявність недоліків фіксується двостороннім актом Замовника і Підрядника. Недоліки в якості зелених насаджень та в роботах з їх висадження, виявлені Замовником в ході перевірки якості виконання Договору, повинні бути усунені Підрядником за свій рахунок протягом 5-ти днів з дня підписання акту. У випадку нез’явлення представника Підрядника для складання двостороннього акту Замовник залучає незалежного експерта (фахівця) для визначення посадкового матеріалу та робіт з його висадження як неякісних. Акт підписаний уповноваженим представником Замовника та експертом (фахівцем) разом з повідомленням-претензією надсилається Підряднику та у разі ненадходження від Підрядника письмової відповіді протягом 5-ти робочих днів вважається прийнятим Підрядником. п. 2.4. Встановити термін схожості/ приживлення посадкового матеріалу: Гарантійний термін - 1 вегетаційний рік, згідно з "Правилами утримання зелених насаджень у населених пунктах України", затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10 квітня 2006 року N 105. У разі загибелі зелених насаджень протягом терміну приживлюваності з вини Підрядника, та у випадку невідповідності вимогам вказаним в п.2.3. Договору, Підрядник проводить заміну посадкового матеріалу в повному обсязі на рослини належного виду, сорту, кольору та інш. виконуючи роботи з посадки, за свій рахунок у термін, визначений у двосторонньому акті. Визначити допустимий відсоток рослин, що не прижилися -5 %. Якщо зазначений відсоток вище, за визначений, Підрядник здійснює заміну рослин у кількості, що перевищує допустимий відсоток
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду № 408 від «02» листопада 2020 р. (далі - Договір), , Сторони дійшли згоди внести зміни в Договір, а саме додати п.4.9 та п.4.10 Розділу IV «Порядок здійснення оплати» та викласти в наступній редакції: «п.4.9. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2020 № 1198, на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»». «4.10. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата за Договором не здійснюється».
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» та Розділ XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 33 035 000,42 грн., у тому числі ПДВ 5 505 833,40 грн. за рахунок коштів міського – субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 36 683 090,00 грн., у тому числі ПДВ 6 113 848,33 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету. Обсяг робіт на 2020 рік зменшити на 6 223 891 грн 91 коп, у тому числі ПДВ 1 037 315 грн. 32 коп. Обсяг робіт на 2021 рік зменшити на 6 052 391 грн 49 коп., у тому числі ПДВ 1 008 731 грн. 91 коп. Обсяг робіт на 2022 рік збільшити на 12 276 283 грн 40 коп., у тому числі ПДВ 2 046 047 грн. 23 коп. Ціна договору залишається незмінною». XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Замовник : Підрядник : Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва ТОВ «СВС-СЕРВІС» 87548, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87 87549, м. Маріуполь, вул. Грецька, 206А р/р UA778201720344331015100020704 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 13526301 ІПН 135263005814 UA258201720344341005100020704 iBan UA453348510000000026008104236, ЄДРПОУ 03361845 ІПН 033618405812 Cв-во 08498499 АТ «ПУМБ», МФО 334851; Тел: (0629)58-84-91 e-mail:zakupki.mkpzelen@meta.ua iBan UA708201720355319107000705909, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами Договору підряду №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Додаткової угоди №6 від 18 лютого 2021 року до Договору, а саме: «3.2. Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 26 811 108,51 грн., у тому числі ПДВ 4 468 518,08 грн. за рахунок коштів міського – субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 36 683 090,00 грн., у тому числі ПДВ 6 113 848,33 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету. Обсяг робіт на 2020 рік зменшити на 6 223 891 грн 91 коп, у тому числі ПДВ 1 037 315 грн. 32 коп. Обсяг робіт на 2021 рік зменшити на 6 461 566 грн 19 коп., у тому числі ПДВ 1 076 927 грн. 70 коп. Обсяг робіт на 2022 рік збільшити на 12 685 458 грн 10 коп., у тому числі ПДВ 2 114 243 грн. 02 коп. Ціна договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 8 лютого 2021 р. №97 «Про внесення зміни до пункту 15-1 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. №641», Сторони дійшли внести зміни до договору №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), а саме викласти пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» та розділ XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в наступній редакції: « п 3.2. Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 26 811 108,51 грн., у тому числі ПДВ 4 468 518,08 грн. за рахунок коштів міського – субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 53 943 350,44 грн., у тому числі ПДВ 8 990 558,41 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та місцевого - субвенція Сартанської селищної громади». XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Замовник : Підрядник : Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва ТОВ «СВС-СЕРВІС» 87548, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87 87549, м. Маріуполь, вул. Грецька, 206А р/р UA778201720344331015100020704 UA658201720344391013100020704 ЄДРПОУ 13526301 ІПН 135263005814 UA131201720344311013193020704 в ДКСУ м. Київ iBan UA453348510000000026008104236, ЄДРПОУ 03361845 ІПН 033618405812 Cв-во 08498499 АТ «ПУМБ», МФО 334851; Тел: (0629)58-84-91 e-mail:zakupki.mkpzelen@meta.ua iBan UA708201720355319107000705909, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Додаток №3 «План фінансування» до Договору викласти у редакції додатку №1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 8 лютого 2021 р. №97 «Про внесення зміни до пункту 15-1 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. №641», Сторони дійшли внести зміни до договору №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), а саме викласти пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору», пункт 4.10 Розділу IV «Порядок здійснення оплати» та розділ XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в наступній редакції: « п 3.2. Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 26 811 108,51 грн., у тому числі ПДВ 4 468 518,08 грн. за рахунок коштів міського – субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 53 943 350,44 грн., у тому числі ПДВ 8 990 558,41 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та місцевого - субвенція Сартанської селищної громади». « п.4.10. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата за Договором здійснюється у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме 16 183 005,13 грн., у тому числі ПДВ 2 697 167,52 грн. на строк не більше трьох місяців. По закінченні трьох місяців невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику».
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись умовами п. 12.3.2 та п. 12.9.1 розділу 12 «Інші умови» Договору підряду № 408 від 02 листопада 2020 р. (далі – Договір), Сторони дійшли згоди про зміну його умов, внести наступні зміни: 1.1. Виключити з Договору п. 4.10. з розділу 4 «Порядок здійснення оплати». 1.2. Викласти п. 4.2. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» у наступній редакції: «п.4.2. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата за Договором здійснюється у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме 16 183 005,13 грн., у тому числі ПДВ 2 697 167,52 грн. на строк не більше трьох місяців. По закінченні трьох місяців невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику».
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою уточнення умов Договору підряду №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 26 811 108,51 грн., у тому числі ПДВ 4 468 518,08 грн. за рахунок коштів місцевого – субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 17 500 000,00 грн., у тому числі ПДВ 2 916 666,66 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та 36 488 657,31 грн., у тому числі ПДВ 6 081 442,88 грн. – місцевий субвенція Сартанської селищної громади. Обсяг робіт на 2021 рік збільшити на 45 306 грн 87 коп., у тому числі ПДВ 7 551 грн. 14 коп. Обсяг робіт на 2022 рік зменшити на 45 306 грн 87 коп., у тому числі ПДВ 7 551 грн. 14 коп. Ціна договору залишається незмінною».
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти розділ XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» «Замовник» в наступній редакції: XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Замовник : Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва 87548, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87 р/р UA228201720344341018100020704 UA288201720344311019100020704 UA978201720344331019193020704 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 03361845 ІПН 033618405812 Cв-во 08498499 Тел: (0629)58-84-91 e-mail:zakupki.mkpzelen@meta.ua
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 26 811 108,51 грн., у тому числі ПДВ 4 468 518,08 грн. за рахунок коштів місцевого – субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 23 423 315,00 грн., у тому числі ПДВ 3 903 885,83 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та 36 488 657,31 грн., у тому числі ПДВ 6 081 442,88 грн. – місцевий субвенція Сартанської селищної громади. Обсяг робіт на 2021 рік збільшити на 5 923 315 грн 00 коп., у тому числі ПДВ 987 219 грн. 17 коп. Обсяг робіт на 2022 рік зменшити на 5 923 315 грн 00 коп., у тому числі ПДВ 987 219 грн. 17 коп. Ціна договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 26 811 108,51 грн., у тому числі ПДВ 4 468 518,08 грн. за рахунок коштів місцевого – субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 17 500 000,00 грн., у тому числі ПДВ 2 916 666,66 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та 36 488 657,31 грн., у тому числі ПДВ 6 081 442,88 грн. – місцевий субвенція Сартанської селищної громади. Обсяг робіт на 2021 рік зменшити на 5 923 315 грн 00 коп., у тому числі ПДВ 987 219 грн. 17 коп. Обсяг робіт на 2022 рік збільшити на 5 923 315 грн 00 коп., у тому числі ПДВ 987 219 грн. 17 коп. Ціна договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 26 811 108,51 грн., у тому числі ПДВ 4 468 518,08 грн. за рахунок коштів місцевого – субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 17 500 000,00 грн., у тому числі ПДВ 2 916 666,66 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету; 30 581 767,26 грн., у тому числі ПДВ 5 096 961,21 грн. за рахунок місцевого – субвенція з обласного бюджету та 36 488 657,31 грн., у тому числі ПДВ 6 081 442,88 грн. – місцевий субвенція Сартанської селищної громади. Ціна договору залишається незмінною».
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти розділ XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» «Замовник» в наступній редакції: XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Замовник : Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва 87548, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87 р/р UA228201720344341018100020704 UA288201720344311019100020704 UA978201720344331019193020704 UA948201720344371019182020704 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 03361845 ІПН 033618405812 Cв-во 08498499 Тел: (0629)58-84-91 e-mail:zakupki.mkpzelen@meta.ua
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою уточнення умов Договору підряду №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 26 811 108,51 грн., у тому числі ПДВ 4 468 518,08 грн. за рахунок коштів місцевого – субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 17 500 000,00 грн., у тому числі ПДВ 2 916 666,66 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету; 30 581 767,26 грн., у тому числі ПДВ 5 096 961,21 грн. за рахунок місцевого – субвенція з обласного бюджету та 27 797 200,67 грн., у тому числі ПДВ 4 632 866,78 грн. – місцевий субвенція Сартанської селищної громади. Ціна договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору підряду №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 26 811 108,51 грн., у тому числі ПДВ 4 468 518,08 грн. за рахунок коштів місцевого – субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 17 500 000,00 грн., у тому числі ПДВ 2 916 666,66 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету; 44 988 501,54 грн., у тому числі ПДВ 7 498 083,59 грн. за рахунок місцевого – субвенція з обласного бюджету та 27 797 200,67 грн., у тому числі ПДВ 4 632 866,78 грн. – місцевий субвенція Сартанської селищної громади. Ціна договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Анулювати додаткову угоду №19 від 10 грудня 2021 року. 2. З метою уточнення умов Договору підряду №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти Додаток №3 «План фінансування» до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди, пункт 3.2 Розділу ІІІ «Ціна Договору» в наступній редакції: «3.2. Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 26 811 108,51 грн., у тому числі ПДВ 4 468 518,08 грн. за рахунок коштів місцевого – субвенція з обласного бюджету. Обсяг робіт на 2021 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 17 500 000,00 грн., у тому числі ПДВ 2 916 666,66 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету; 44 988 501,54 грн., у тому числі ПДВ 7 498 083,59 грн. за рахунок місцевого – субвенція з обласного бюджету та 27 797 200,67 грн., у тому числі ПДВ 4 632 866,78 грн. – місцевий субвенція Сартанської селищної громади. Ціна договору залишається незмінною». 3. Викласти розділ XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» «Замовник» в наступній редакції: XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Замовник : Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва 87548, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 87 р/р UA228201720344341018100020704 UA288201720344311019100020704 UA978201720344331019193020704 UA948201720344371019182020704 UA928201720344331018194020704 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 03361845 ІПН 033618405812 Cв-во 08498499 Тел: (0629)58-84-91 e-mail:zakupki.mkpzelen@meta.ua»
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами Договору підряду №408 від 02 листопада 2020 року (далі-Договір) та ч.5. п.5. ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме викласти пункт 3.1 Розділу ІІІ «Ціна Договору» в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору складає 117 096 810,72 грн. (сто сiмнадцять мiльйонiв дев`яносто шiсть тисяч вiсiмсот десять гривень 72 коп.), у тому числі ПДВ 19 516 135,12 грн. (дев`ятнадцять мiльйонiв п`ятсот шiстнадцять тисяч сто тридцять п`ять гривень 12 коп.). Договірна ціна складається згідно з Правилами визначення вартості будівництва – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з урахуванням змін та доповнень). Підрядник не вимагає уточнення договірної ціни у зв'язку із зростанням цін на ресурси, що використовуються для виконання робіт, у разі, коли строки виконання цих робіт порушені з вини Підрядника. У таких випадках ціни на ресурси визначаються відповідно до цін, що діяли на зазначений в Договорі строк закінчення робіт. Додаткові витрати на виконання робіт, пов'язані із зростанням цін на ресурси після зазначеного строку, компенсуються Підрядником.» Ціна договору зменшена на 2 243 127 грн. 08 коп. (два мiльйони двiстi сорок три тисячi сто двадцять сiм гривень 08 коп), у тому числі ПДВ 373 854, 51 грн
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML