Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дороги по вул. І. Франка у м. Винники» (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
25 417 295,00 UAH
UA-2020-09-28-009480-a 5b6f811376ff4f5380e7eaa25779def1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 15:21
Очікувана вартість: 25 417 295,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127 086,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дороги по вул. І. Франка у м. Винники»
(Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, Івана Франка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 18:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 18:07
Тендерна документація франка.doc
28 вересня 2020 18:07
Додаток_3_(проект_договору).doc
28 вересня 2020 18:07
Додаток 2 (тех.завдання ).docx
28 вересня 2020 18:07
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" 23 443 173,50
UAH з ПДВ
23 443 173,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 25 298 797,78
UAH з ПДВ
25 298 797,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:44
Ліцензія 2017.pdf
27 жовтня 2020 16:43
Довідка банкрутство.pdf
13 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:00
Ліцензія 2017.pdf
13 жовтня 2020 16:00
Копія Статуту 2019.pdf
13 жовтня 2020 16:00
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
13 жовтня 2020 16:00
Технічні паспорти.rar
13 жовтня 2020 16:00
Копія звіту 1-ДФ за 2 кв.pdf
13 жовтня 2020 16:00
Проект договору.pdf
13 жовтня 2020 16:00
Dovirenist Davidchuk.zip
13 жовтня 2020 16:00
Bankivska Licenzia (1).zip
13 жовтня 2020 16:00
135_18_76_120 000 (1).ZIP
13 жовтня 2020 16:00
Дов_дка_76.ZIP

Публічні документи

13 жовтня 2020 22:51
Електронний підпис
13 жовтня 2020 22:50
Статут2020_опис.pdf
13 жовтня 2020 22:50
Лист-відгук.pdf
13 жовтня 2020 22:50
розрахунок ціни.zip
13 жовтня 2020 22:50
Технічне завдання.pdf
13 жовтня 2020 22:50
21271 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.zip
13 жовтня 2020 22:50
Стаття 17 Закону.pdf
13 жовтня 2020 22:50
Накази працівники.pdf
13 жовтня 2020 22:50
Штатний розпис 2020.pdf
13 жовтня 2020 22:50
Ліцензія.pdf
13 жовтня 2020 22:50
Звіт 1-ДФ Іпв..-копія.pdf
13 жовтня 2020 22:50
Звіт 1ДФ-1кв.- копія.pdf
13 жовтня 2020 22:50
Договір оренди МТБ.pdf
13 жовтня 2020 22:50
Виписка ЄДР.pdf
13 жовтня 2020 22:50
Відомості ЄДРПОУ.pdf
13 жовтня 2020 22:50
Витяг ПДВ.pdf
13 жовтня 2020 22:50
Витяг з ЄДР від 26.08.2020р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"
#03448630
Переможець 23 443 173,50
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 10:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"
#03448630
23 443 173,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2022 15:32
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2022 11:13
ДД6.pdf зміни до договору
09 березня 2022 11:11
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 11:43
ДД_3_82.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 21:04
дод.уг.2 Франка (дорога).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 18:28
дод.уг.1 кап.рем.дор.по вул.Франка.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 15:52
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:54
кап.рем.дороги по вул.Франка.pdf укладений
03 листопада 2020 15:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2020 11:06
8 173,50 UAH UA258201720344221023100021533
Виконком Винниківської міської ради
UA783314890000000002600412475
ТДВ ШРБУ №65
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо фінансування на 2020 та 2021 рр.
Номер договору про закупівлю: 03/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «листопад 2020 – 31.12.2021 (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань)» на «03.11.2020 – 2021 - та подовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 03/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/82 к/І
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «03.11.2020 – 2021 - та подовження у наступних бюджетних періодах» на «03.11.2020 – 2021 - 2022 - та подовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 03/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 7 325 751,72
UAH (в тому числі ПДВ 1 220 958,62 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін