Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для початкової школи (мультимедійна дошка+проектор) ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Очікувана вартість
955 200,00 UAH
UA-2020-09-28-008951-a 78215e2ac1704641be1357502d7d980b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Трухан

+380646321852 osvitanp@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новопсковської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02142081
Місцезнаходження: 92303, Україна , Луганська обл., смт. Новопсков, провулок Історичний, 26
Контактна особа: Людмила Трухан
+380646321852
osvitanp@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 11:54
Очікувана вартість: 955 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 776,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Мова підготовки тендерних пропозицій - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплект
Комплект обладнання для початкової школи (мультимедійна дошка+проектор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92300, Україна, Луганська область, Новопсковський район, заклади загальної середньої освіти відповідно до додатку 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник має можливість сплачувати вартість поставки частинами або за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі. Замовник має право на відстрочення платежів за поставлений Товар строком до 30 календарних днів. Мова підготовки тендерних пропозицій - українська. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 17:05
Додаток 2.docx
28 вересня 2020 17:05
Додаток 6.doc
28 вересня 2020 17:05
ТД початкова школа.docx
28 вересня 2020 17:05
Додаток 5.doc
28 вересня 2020 17:05
Додаток 8 +.xls
28 вересня 2020 17:05
Додаток 3.doc
28 вересня 2020 17:05
Додаток 7.doc
28 вересня 2020 17:04
Додаток 1.docx
28 вересня 2020 17:04
Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-28-008951-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 02 жовтня 2020 13:36
Дискримінаційні вимоги
У ході аналізу ТД щодо технічних характеристик предмету закупівлі встановлено, що технічні параметри інтерактивної дошки та програмного забезпечення (ПЗ) відповідають виключно ОДНОМУ виробнику — ТМ SMART; а проектора — ТМ Infocus.
Проте вказані технічні умови тендерної документації унеможливлюють подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання та ПЗ на ринку, предсталеного ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання та ПЗ - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне – А) Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання та ПЗ, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями (у ДАНОМУ випадку ТМ SMART). Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ.
Водночас Б) Замовник в тендерній документації вимагає подання в складі пропозиції документів, які підтверджують статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій, виключно від виробників (їх офіційних представництв на території України) або авторизованих дистриб’юторів на території України), що фактично ставить під вплив можливість апріорі участі у Закупівлі, адже відсутність ЗГОДИ хоча б одного з виробників/авторизованих дистриб’юторів видати документ-згоду саме для даної закупівлі учаснику означає автоматичне відхилення тендерної пропозиції під час проведення прекваліфікації поданих тендерних пропозицій.
Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси.
Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Беручи до уваги все вищезазначене, Замовником складена тендерна документація таким чином, що під технічний опис обладнання, ПЗ та опис документального підтвердження, підпадає обладнання лише ОДНОГО виробника або ОДНОГО АВТОРИЗОВАНОГО ДИСТРИБЮТОРА, тому відсутня можливість запропонувати еквівалент, відсутня можливість конкуренції. Також будь-який потенційний учасник торгів є ЗАЛЕЖНИМ від прийнятих рішень про надання йому підтримки від виробників чи дистриб’юторів обладнання саме в цій закупівлі – авторизаційних листів. Тобто Замовник витрачає державні кошти і фактично віддає право розподіляти ці кошти виробникам обладнання, які приймуть рішення кому надати авторизаційного листа для цієї закупівлі.
На підставі вищевикладеного наполягаємо викласти технічні характеристики складомих частин предмету закупівлі таким чином, щоб ним відповідала продукція БІЛЬШЕ, ніж ОДНОГО ВИРОБНИКА.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2020 11:57
Шановний Учасник!
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо, що відповідно до частини 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Іншими словами, при визначенні предмету закупівлі, за результатами проведених попередніх ринкових консультацій, замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим «зазначенням або еквівалент».
Всі учасники мають право на рівних умовах подавати пропозиції свого обладнання, за умови, що воно відповідає технічним вимогам замовника або є кращим.
Таким чином, у замовника відсутні підстави для внесення змін до документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-28-008951-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 02 жовтня 2020 13:40
Вимога
Шановний Замовнику! У Додатку №3 зазначена вимога надати :
-Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на виробництво інтерактивних дошкок та короткофокусних проекторів, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
- Копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на виробництво інтерактивних дошкок та короткофокусних проекторів, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2020 11:55
Шановний Учасник. Згідно з ч. 2, 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «…інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)…», «…іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Вимога щодо наявності у виробника/Учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, гарантує якість надання послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність товару; це забезпечення упевненості в тому, що товар відповідає обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на його якість, знаходяться під контролем.
Слід зазначити, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного товару. Аналогічне можна зазначити про сертифікат ISO 14001, наявність якого підтверджує також екологічну безпеку запропонованого товару, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 954 720,00
UAH з ПДВ
949 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 955 000,00
UAH з ПДВ
950 224,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 12:28
Довідка податкова.pdf
20 жовтня 2020 12:28
Довідка податкова.p7s
19 жовтня 2020 12:45
Довідка про ліцензію.pdf
19 жовтня 2020 12:45
Довідка МВС.p7s
19 жовтня 2020 12:45
Довідка МВС.pdf
19 жовтня 2020 12:43
Оновлена пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 09:18
Електронний підпис
06 жовтня 2020 09:17
Технічне завдання.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Технічна специфікація.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Статут.PDF
06 жовтня 2020 09:17
Стаття 17.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Сертифікат тренер.png
06 жовтня 2020 09:17
Протокол зборів.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Проектор інструкція.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Проект договору.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Паспорт код директора.PDF
06 жовтня 2020 09:17
Паспорт дошка.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Опис.PDF
06 жовтня 2020 09:17
Лист Leatcom.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Згода на обробку даних.pdf
06 жовтня 2020 09:17
ДСЕЕ на проектор.pdf
06 жовтня 2020 09:17
ДСЕЕ на дошку.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Довідка щодо ліцензії.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Довідка субпідрядники.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Довідка платник ПДВ.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Декларація проектор.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Декларація дошка.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Гарантійний санкції.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Гарантійний екологія.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
06 жовтня 2020 09:17
Витяг ПДВ.PDF
06 жовтня 2020 09:17
Витяг з ЄДР.PDF
06 жовтня 2020 09:17
Виписка з ЄДР.pdf
06 жовтня 2020 09:17
Авторизація.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
30 вересня 2020 17:14
Технічні вимоги.pdf
30 вересня 2020 17:14
Статут.PDF
30 вересня 2020 17:14
Пропозиція.pdf
30 вересня 2020 17:14
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 17:14
Паспорт код директора.PDF
30 вересня 2020 17:14
Опис.PDF
30 вересня 2020 17:14
Кваліфікаційні вимоги.pdf
30 вересня 2020 17:14
Відомості про учасника.pdf
30 вересня 2020 17:14
Відомості ЄДРПОУ.PDF
30 вересня 2020 17:14
Витяг ПДВ.pdf
30 вересня 2020 17:14
Витяг з протоколу.pdf
30 вересня 2020 17:14
Витяг ЄДРПОУ.PDF
30 вересня 2020 17:14
Виписка з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
Переможець 949 920,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 09:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
949 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 14:22
додаток3.PDF укладений
30 жовтня 2020 14:18
додаток2.PDF укладений
30 жовтня 2020 14:18
додаток 1.PDF укладений
30 жовтня 2020 14:18
договір 462.PDF укладений
30 жовтня 2020 14:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 949 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 158 320,00 UAH)