Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект учнівських меблів
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2020-09-28-008710-a ● b9dc5c15830a4eb684e5b85bf3296189
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Тисменицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143525 |
Вебсайт: | http://rvotsm.if.ua |
Місцезнаходження: | 77400, Україна , Івано-Франківська обл., м. Тисмениця, вул. Костя Левицького, буд. 4 |
Контактна особа: |
Мар'яна Ярославівна Яворська +380343621581 viddiltsm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2020 12:35 |
Очікувана вартість: | 81 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 405,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Категорія Замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст.2 та п.3 ч.4. ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції та/або будь-яких документів (у т. ч. документів виданих будь-якими органами державної влади, організаціями, підприємствами, установами будь-яких держав) іншою мовою (іноземною мовою; іншою ніж державна мова), вони повинні мати переклад на українську мову, що зроблений учасником процедури закупівлі та засвідчений його підписом та печаткою або зроблений перекладацькою агенцією та засвідчений її печаткою та підписом. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не стосується документів, що відповідно до діючого законодавства на час затвердження їх форм та відповідних бланків були складені (затверджені, прийняті уповноваженим органом) російською мовою, а також документів, що прямо не вимагаються умовами цієї тендерної документації (тобто, подання документів, які складені іноземною мовою, однак їх обов’язковість надання не передбачена прямо вимогою за тендерною документацією не є підставою для відхилення пропозиції учасника).
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції та/або будь-яких документів (у т. ч. документів виданих будь-якими органами державної влади, організаціями, підприємствами, установами будь-яких держав) іншою мовою (іноземною мовою; іншою ніж державна мова), вони повинні мати переклад на українську мову, що зроблений учасником процедури закупівлі та засвідчений його підписом та печаткою або зроблений перекладацькою агенцією та засвідчений її печаткою та підписом. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не стосується документів, що відповідно до діючого законодавства на час затвердження їх форм та відповідних бланків були складені (затверджені, прийняті уповноваженим органом) російською мовою, а також документів, що прямо не вимагаються умовами цієї тендерної документації (тобто, подання документів, які складені іноземною мовою, однак їх обов’язковість надання не передбачена прямо вимогою за тендерною документацією не є підставою для відхилення пропозиції учасника).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 комплект
Комплект учнівських меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77401, Україна, Івано-Франківська область, Тисменицький район, м.Тисмениця, вул. Липова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2020 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2020 16:48 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Шкільні меблі_2 ч.pdf | |
28 вересня 2020 16:48 |
ТД_Шкільні меблі_2 ч.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" |
74 250,00
UAH з ПДВ
|
74 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шеманський Олександр Володимирович |
78 930,00
UAH з ПДВ
|
78 930,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ХАРЕЧКО ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
81 000,00
UAH з ПДВ
|
81 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" #37581477 |
Переможець |
74 250,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2020 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 11:15
|
Договiр 392.pdf | укладений |
10 листопада 2020 11:14
|