Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання ноутбуків, 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
(Лот №1 Ноутбук на інклюзивне навчання, 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, Лот №2 Ноутбук для Ліщинської загальноосвітньої школи I—III ступенів Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області, с. Станишівка, вул. Кооперативна, 3 (Сучасний комп’ютерний клас в Ліщинській ЗОШ І-ІІІ ступенів), 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-09-28-008468-a ● c2e8ca61a105423c9e304dad111fafb1
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Станишівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348444 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Контактна особа: |
Олександр Цьмох 519945 stansilrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2020 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
ідентифікаційний код - 04348444, категорія замовника - орган місцевого самоврядування, Лот №1 Ноутбук на інклюзивне навчання, 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 3 шт., місце поставки товару: Станишівська ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: 12430, вул. Кооперативна, 2, с. Станишівка, Житомирського району, Житомирської області; Лот №2 Ноутбук для Ліщинської загальноосвітньої школи I—III ступенів Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області, с. Станишівка, вул. Кооперативна, 3 (Сучасний комп’ютерний клас в Ліщинській ЗОШ І-ІІІ ступенів), 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 1 шт., місце поставки товару: 12430, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вулиця Кооперативна, будинок 3, мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську мову. Якщо учасник процедури закупівлі не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений нотаріально.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
28 вересня 2020 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2020 16:36 |
Додаток №3 Проект договору.docx | |
28 вересня 2020 16:36 |
ТД.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Ноутбук на інклюзивне навчання, 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника |
Опис предмету закупівлі: |
ідентифікаційний код - 04348444, категорія замовника - орган місцевого самоврядування, Лот №1 Ноутбук на інклюзивне навчання, 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, кількість - 3 шт., місце поставки товару: Станишівська ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: 12430, вул. Кооперативна, 2, с. Станишівка, Житомирського району, Житомирської області; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську мову. Якщо учасник процедури закупівлі не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений нотаріально.
Розгорнути
Згорнути
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 150,00 UAH з ПДВ |
Позиції
3 шт
Ноутбук на інклюзивне навчання, 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вул..Кооперативна, 2
Дата доставки:
30 листопада 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 15 банківських днів з моменту поставки товару. Підставою для оплати є рахунок - фактура та видаткова накладна на прийом матеріальних цінностей. Моментом оплати поставленого Товару є дата списання коштів з відповідного рахунку Покупця. При відсутності на реєстраційному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата здійснюється протягом 15 банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця. Покупець здійснює розрахунки за фактично отриманий Товар або партію Товару з моменту отримання Товару або партії Товару та підписання Сторонами здавально-приймальних документів. Платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що звичайно ставиться до змісту і форми таких документів | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2020 16:36 |
Додаток №3 Проект договору.docx |
28 вересня 2020 16:36 |
ТД.doc |
Інформація про відміну
Дата відміни
14 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій