Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація повітряних вимикачів комірки №1 ВРС-330 кВ типу ВНВ-330 разом з панелями управління та кабельними зв'язками на Рівненській АЕС"
Очікувана вартість
19 997 125,00 UAH
UA-2020-09-28-008098-a 996fc31beb0c46a48a65df49087e41be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 11:10
Очікувана вартість: 19 997 125,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація повітряних вимикачів комірки №1 ВРС-330 кВ типу ВНВ-330 разом з панелями управління та кабельними зв'язками на Рівненській АЕС"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за виконані будівельні роботи здійснюється Замовником на підставі двостороннього підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 14:46
6260-20-ВТ_зм.doc
13 жовтня 2020 14:46
Додаток_2.pdf
13 жовтня 2020 14:46
Відкриті.doc
13 жовтня 2020 14:46
Додаток_3.doc
13 жовтня 2020 14:46
Додаток_5.doc
13 жовтня 2020 14:46
Додаток_4.doc
13 жовтня 2020 14:46
Додаток_1.doc
13 жовтня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 14:46
6260-20-ВТ_зм.doc
13 жовтня 2020 14:46
Додаток_2.pdf
28 вересня 2020 16:18
Додаток_2.pdf
13 жовтня 2020 14:46
Відкриті.doc
28 вересня 2020 16:18
Тендерна документація.doc
13 жовтня 2020 14:46
Додаток_3.doc
28 вересня 2020 16:18
Додаток_3.doc
13 жовтня 2020 14:46
Додаток_5.doc
28 вересня 2020 16:18
Додаток_5.docx
13 жовтня 2020 14:46
Додаток_4.doc
28 вересня 2020 16:18
Додаток_4.doc
13 жовтня 2020 14:46
Додаток_1.doc
28 вересня 2020 16:18
Додаток_1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» 17 196 131,63
UAH
16 866 131,62
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" 18 423 510,00
UAH
16 991 666,67
UAH
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 16:13
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:13
Довідка з ДФС.rar
02 листопада 2020 15:55
Електронний підпис
02 листопада 2020 15:55
public_doc(36).p7s
02 листопада 2020 15:55
Довідки з МВС.pdf
02 листопада 2020 15:55
Довідка з ДФС.pdf
02 листопада 2020 15:55
Електронний підпис
22 жовтня 2020 08:33
Електронний підпис
22 жовтня 2020 08:32
пропозиція ТОВ КЕБК.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:23
1. Лист-заявка.pdf
21 жовтня 2020 13:23
5.4.1. Лист-гарантія.pdf
21 жовтня 2020 13:23
6. Цінова пропозиція.PDF
21 жовтня 2020 13:23
8.2. Ліцензія ДСНС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»
#32878418
Переможець 16 866 131,62
UAH
30 жовтня 2020 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»
#32878418
16 866 131,62
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 14:44
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2022 16:29
6260-20-ВТ_ДУ_3.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 13:39
6260-20-ВТ_Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 16:30
6260-ВТ_ДУ_1 (1).pdf зміни до договору
28 травня 2021 16:30
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 15:56
Договір.pdf укладений
18 листопада 2020 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення термінів виконання робіт та продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10148
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10148
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору, зменшення обсягу закупівлі (Внесення змін згідно частини 5 ст.41 ЗУ Пункти 1, 5)
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10148
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 19 193 065,98
UAH (в тому числі ПДВ 3 198 844,32 UAH)