Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПроектнІ роботи стадії «Робоча документація» з подальшим проходженням державної експертизи по об»єкту «Реконструкція з добудовою Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Шведській,3»
Очікувана вартість
1 499 950,53 UAH
UA-2020-09-28-007839-a 6b58ec3b28a74d3fb6c532c130bd1c38
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Годня

+380532562010 ukb@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Володимир Годня
+380532562010
ukb@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
п.2 ч.2 ст.40 ЗУ "необхідність закупівлі, пов"язаної із зхистом прав інтелектуальної власності . Отримання рішення про реєстрацію договору , який стосується права автора на твір № 4958 від 03.07.2020

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 16:11
Оскарження наміру укласти договір: 09 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ПроектнІ роботи стадії «Робоча документація» з подальшим проходженням державної експертизи по об»єкту «Реконструкція з добудовою Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Шведській,3»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Шведська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата в розмірі 30% не пізніше 5-ти банківських днів з моменту укладення договору Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Не пізніше 5-ти банківських днів з дня повідомлення Замовника про виконання проектних робіт в повному обсязі Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

28 вересня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:06
Протокол № 21-3.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАВРИЛОВ РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ"
#2914101638
Переможець 1 499 950,53
UAH
28 вересня 2020 16:11

Документи

28 вересня 2020 16:11
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:10
Протокол № 21-3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 16:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАВРИЛОВ РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ"
#2914101638
1 499 950,53
UAH
Документи

Документи

28 вересня 2020 16:11
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:10
Протокол № 21-3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 14:43
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 16:01
ду №1 до дог №80-20 від 09.10.20.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 10:16
Кал граф 80-20.pdf укладений
09 жовтня 2020 10:06
Додаток 1.pdf укладений
09 жовтня 2020 10:06
Кошторис 80-20.pdf укладений
09 жовтня 2020 10:06
Договір № 80-20.pdf укладений
09 жовтня 2020 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: № 80-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 499 950,53
UAH