Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-09-28-007659-a 43eb1e086eec4234a487a3920f5f9f10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Іосіфова

+380931971277 iosifova.vika.vv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ)
Код ЄДРПОУ: 43315602
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д
Контактна особа: Вікторія Іосіфова
+380931971277
iosifova.vika.vv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 13:13
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25510 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-28-007659-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 01 жовтня 2020 18:03
Вимога про усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
детальний опис вимоги наведено в додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2020 15:35
П Р О Т О К О Л № 442
засідання тендерного комітету
Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
від «06» жовтня 2020 року

м. Київ 10:00


ПРИСУТНІ:
Голова тендерного комітету: Руслан Лапанашвілі
Заступник голови тендерного комітету: Дмитро Струць
Члени тендерного комітету: Іван Подолянко, Олег Бабенко,
Дмитро Матросов, Давід Грушевой, Віталій Данчук
Секретар тендерного комітету: Вікторія Іосіфова


ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Розгляд та надання пояснення на вимогу від 01.10.2020 (ід. UA-2020-09-28-007659-a.a1) щодо внесення змін в тендерну документацію процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку).

СЛУХАЛИ:
1. Голову тендерного комітету Руслана Лапанашвілі, який повідомив, що під час проведення процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку) на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-28-007659-a) подано вимогу від 01.10.2020 (ід. UA-2020-09-28-007659-a.a1) потенційним учасником щодо внесення змін в тендерну документацію.
Потенційний учасник вимагає усунути порушення принципів здійснення публічних закупівель щодо встановлення дискримінаційних вимог та внести зміни в Додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, та викласти його в редакції запропонованій потенційним учасником для забезпечення можливості участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.
Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі надав на розгляд вищезазначену вимогу.
Розглянувши вищезазначену вимогу, тендерний комітет повідомляє наступне.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та з дотриманням законодавства України. В тендерній документації за закупівлю згідно коду за
ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку) дані технічні вимоги є загальними для паперу. В зазначених технічних вимогах відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку. Також в тендерній документації замовником встановлена можливість надання еквіваленту, тому учасниками можу бути запропонований папір різних виробників. Характеристики паперу мають бути відповідними або кращими, ніж у технічних вимогах.
Таким чином, внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку) є недоцільним. Тендерний комітет зобов’язаний розглянути всі тендерні пропозиції у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі запропонував провести голосування з даного питання.
Результати голосування:
Руслан Лапанашвілі – «за»;
Дмитро Струць – «за»;
Іван Подолянко – «за»;
Олег Бабенко – «за»;
Дмитро Матросов – «за»;
Давід Грушевой – «за»;
Віталій Данчук – «за»;
Вікторія Іосіфова – «за».
Щодо данного питання, винесеного на голосування, тендерний комітет проголосував одноголосно «за».


ВИРІШИЛИ:
1. Надати пояснення на вимогу від 01.10.2020 (ід. UA-2020-09-28-007659-a.a1) щодо внесення змін в тендерну документацію процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку) та відхилити.
2. Секретарю тендерного комітету розмістити відповідні рішення в електронній системі закупівель відповідно до частини 1 статті 24 Закону.
О 10:35 засідання тендерного комітету було завершено.


СКЛАД ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ:

Голова тендерного комітету, заступник начальника Управління - начальник відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)






Руслан Лапанашвілі


Заступник голови тендерного комітету: заступник начальника Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)







Дмитро Струць

Заступник начальника Управління - начальник відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)







Іван Подолянко

Завідувач сектору з питань запобігання і виявлення корупції Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)




Олег Бабенко

Головний спеціаліст Центрального відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)





Дмитро Матросов

Головний спеціаліст відділу судової роботи та міжнародної правової допомоги Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)



Давід Грушевой

Головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)






Віталій Данчук

Секретар тендерного комітету, головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)






Вікторія Іосіфова

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 2 479 572,00
UAH з ПДВ
2 445 898,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КПМ ТРЕЙД" 2 459 674,20
UAH з ПДВ
2 447 172,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "КПМ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 2 445 898,80
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 15:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
2 445 898,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:40
договір № 431-10-20-Т 2 445 898,80 - папір 2 півріччя.docx укладений
04 січня 2021 10:40
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 09:21
Договір № 431-10-20-Т.pdf укладений
02 листопада 2020 09:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 445 898,80
UAH (в тому числі ПДВ 407 649,80 UAH)