Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску")
Очікувана вартість
1 491 500,00 UAH
UA-2020-09-28-007281-a 05668ee34b33418da428cb079e61ff72
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Сергійович Шевченко

+380956442525 buxgalter85@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38707906
Вебсайт: http://ecology.donoda.gov.ua
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6
Контактна особа: Дмитро Сергійович Шевченко
+380956442525
buxgalter85@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 491 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Лот №1 - Слов'янська міська рада - 40 од. металевих контейнерів об'ємом 1,1 м3, м. Родинське Донецької області - 40 од. металевих контейнерів об'ємом 1,1 м3 741 500,00 грн. Лот №2 - Мирноградська міська рада - 750 000 грн. 5 од. металевих контейнерів об'ємом 8 м3

Тендерна документація

09 листопада 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 17:44
4 - Додаток 2 - ТЗ Лот 1.docx
09 листопада 2020 17:44
2 - ТД.docx
09 листопада 2020 17:44
1 - Оголошення.docx
28 вересня 2020 15:40
5 - Додаток 3 - Проект договору Лот 2.docx
28 вересня 2020 15:40
5 - Додаток 3 - Проект договору Лот 1.docx
28 вересня 2020 15:40
4 - Додаток 2 - ТЗ Лот 2.docx
28 вересня 2020 15:40
3 - Додаток 1 - Кваліфікаційні вимоги.docx
09 листопада 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 17:44
4 - Додаток 2 - ТЗ Лот 1.docx
28 вересня 2020 15:40
4 - Додаток 2 - ТЗ Лот 1.docx
09 листопада 2020 17:44
2 - ТД.docx
28 вересня 2020 15:40
2 - ТД.docx
09 листопада 2020 17:44
1 - Оголошення.docx
28 вересня 2020 15:40
1 - Оголошення.docx
28 вересня 2020 15:40
5 - Додаток 3 - Проект договору Лот 2.docx
28 вересня 2020 15:40
5 - Додаток 3 - Проект договору Лот 1.docx
28 вересня 2020 15:40
4 - Додаток 2 - ТЗ Лот 2.docx
28 вересня 2020 15:40
3 - Додаток 1 - Кваліфікаційні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики - товщина кришки
Дата подання: 29 вересня 2020 12:27
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 20:47
Відповідно до вимог технічного завдання Замовником встановлено технічний параметр стосовно товщини кришки контейнера не менше 6,0 мм. Стандарт EN 840-2 не містить вимоги щодо товщини кришки. Тобто у кожного виробника вона може відрізнятися. Окремо, звертаємо Вашу увагу, що товщина кришки не впливає на довгостроковість експлуатації контейнера, його інші технічні характеристики, стійкість до впливу зовнішнього середовища та не гарантує цілісності конструкції в цілому. Дана вимога створена для штучного звуження кола потенційних учасників закупівлі, є необґрунтованою та дискримінаційною. Зважаючи на перелічені вище факти Замовник заздалегідь та навмисно встановив технічні характеристики до товару, яким відповідає лише конкретний постачальник. Окремо зазначаємо, що дана вимога була встановлена Замовником у закупівлі UA-2020-05-08-004478-b, відповідно до якої також учасники вимагали прибрати дискримінаційну вимогу стосовно товщини кришки. Замовником була відмінена дана процедура із зазначенням однією із підстав: щодо усунення порушень в частині дискримінації потенційних учасників щодо технічних вимог до предмету закупівлі, серед яких однією з вимог була – товщина кришки контейнеру. Але, незважаючи на це, Замовник повторно оприлюднює тендер на закупівлю контейнерів і знову встановлює дану дискримінаційну вимогу. Враховуючи вищенаведене вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює централізований захід з придбання контейнерів.
Контейнери будуть використовуватись комунальними підприємствами області.
Технічні параметри предмету закупівлі визначені на підставі відповідних
запитів. Можливість внесення змін до технічних характеристик потребує
узгодження з майбутніми користувачами. Після отримання відповідних
пропозицій буде розглянута можливість внесення відповідних змін до
тендерної документації. Також вважаємо виключним правом замовника
придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Екстремальні температури
Дата подання: 29 вересня 2020 12:30
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 20:47
Відповідно до вимог технічного завдання Замовником встановлено технічний параметр стосовно стійкості матеріалу до впливу екстремально низьких і високих температур (-40/+80 °С). Дана вимога носить суто дискримінаційний характер. Звертаємо увагу Замовника, що Донецьк знаходиться в південно-східному кліматичному районі (згідно ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010) відповідно до кліматичних показників якого абсолютний мінімум температури становить -42, а абсолютний максимум 41 градус Цельсія. Також зазначаємо, що відповідно до ДСТУ 8476:2015 вид кліматичного виконання контейнерів – П – помірний, категорія 0 (ГОСТ 15150). Враховуючи вищенаведене, Замовником було встановлено завідомо некоректну вимогу, яка вводить в оману потенційних учасників закупівлі, які не зможуть прийняти участь, оскільки не зможуть оскаржити дану вимогу, що призводить до штучного обмеження Замовником кола учасників. Зважаючи на перелічені вище факти Замовник заздалегідь та навмисно встановив технічні характеристики до товару, яким відповідає лише конкретний постачальник. Вимагаємо привести дану вимогу у гранично допустимі параметри відповідно до ДСТУ 8476:2015, які повинні використовуватись до даного виду товару, а саме від -40 до +50°С.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює централізований захід з придбання контейнерів.
Контейнери будуть використовуватись комунальними підприємствами області.
Технічні параметри предмету закупівлі визначені на підставі відповідних
запитів. Можливість внесення змін до технічних характеристик потребує
узгодження з майбутніми користувачами. Після отримання відповідних
пропозицій буде розглянута можливість внесення відповідних змін до
тендерної документації. Також вважаємо виключним правом замовника
придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
ТЗ
Дата подання: 02 жовтня 2020 14:45
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 16:13
Відповідно до вимог технічного завдання Замовником встановлено: «Обсяг закупівлі – 80 од. металевих контейнерів для збору побутових відходів об’ємом 1,1 м3». Так як Замовником у подальшому опису предмету закупівлі не надано інформації щодо типу або стандарту виконання контейнеру, габаритних розмірів або типу спеціального транспортного засобу для перевантаження ТБО, для визначення цих параметрів просимо надати наступну інформацію: тип, стандарт( якщо це контейнер євростандарту - то який конкретно, габаритні розміри та тип спеціального транспортного засобу для перевантаження ТБО)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо типу або стандарту виконання контейнеру, габаритних розмірів або типу спеціального транспортного засобу для перевантаження ТБО пояснюємо, що контейнери будуть використовуватись комунальними підприємствами області. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі визначені у відповідності до потреби майбутніх користувачів з урахуванням принципів, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Також, звертаємо увагу, щоу тендерній документації відсутні вимоги щодо відповідності товару будь-яким стандартам для більш широкого кола потенційних учасників.
Дискримінаційні вимоги ТЗ
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:23
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 16:13
Відповідно до вимог технічного завдання Замовником встановлено технічний параметр стосовно «Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях чаша та боковини контейнера повинні бути виготовлені з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній і задній стінці контейнера, дно заокруглене, боковини кріпляться методом зварювання суцільним зварним швом. Для підвищення ремонтопридатності кронштейн захвату кріпиться до корпусу болтовим з’єднанням з можливістю заміни без порушення цинкового шару. Днище контейнера має бути заокругленої форми та обладнане зливним пристроєм для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці». Стандарт EN 840-2 та ДСТУ 8476:2015 не містить вимоги щодо «непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній і задній стінці контейнера, дно заокруглене, для підвищення ремонтопридатності кронштейн захвату кріпиться до корпусу болтовим з’єднанням з можливістю заміни без порушення цинкового шару». Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вимога не впливає на термін експлуатації контейнера, його інші технічні характеристики, навпаки, конструкція контейнеру, яка описується, має загальний фізичний об’єм набагато менший за необхідний, саме з урахуванням закругленої форми дна та плоскої кришки. Як представлено у стандарті EN 840-2, для уникнення зменшення фізичного об’єму та дотримання габаритних розмірів, дно повинно бути плоским. Дана вимога створена для штучного звуження кола потенційних учасників закупівлі, є необґрунтованою та дискримінаційною. Враховуючи вищенаведене, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації та привести технічне завдання у відповідність до стандарту ДСТУ 8476:2015 та основних розмірів згідно стандарту EN 840-2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо дискримінаційних вимог ТЗ пояснюємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі визначені у відповідності до потреби майбутніх користувачів з урахуванням принципів, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Контейнери призначені для комунальних підприємств області.Технічна документація була складена виходячи з принципів уніфікації з уже існуючим контейнерним господарством та парком сміттєвозів комунальних підприємств задля максимально ефективно використання наявних матеріальних ресурсів господарства. Також зазначаємо, що до контейнерів потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 такі відходи мають щільність від 400 до 800 кг/м3, що також підвищує вимоги до міцності, вантажопідємності товару. У технічній документації відсутні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, що вимагає зазначати їх еквівалент.Вважаємо, що вимога «чаша та боковини контейнера повинні бути виготовлені з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній і задній стінці контейнера, дно заокруглене, боковини кріпляться методом зварювання суцільним зварним швом, кронштейн захвату кріпиться до корпусу болтовим з’єднанням з можливістю заміни без порушення цинкового шару, днище контейнера має бути заокругленої форми та обладнане зливним пристроєм для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці» не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання.Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-28-007281-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 30 вересня 2020 12:43
Технічні характеристики
Вимоги Замовника викладені в технічних характеристиках предмета закупівлі -наявність непаралельних ребер жорсткості носить дискримінаційний характер так як тільки один виробник випускає контейнера які відповідають цим вимогам- завод «Сантекс» республіка Білорусь. На Україні його офіційним представником є ТОВ РЕНТОК - Код ЄДРПОУ 40321105. Таким чином Замовник штучно звужує коло потенційних учасників заздалегідь плануючи організувати перемогу вищевказаного підприємства за завищеною ціною, що вже неодноразово .На даний момент при критичній сітуатціі з бюджетними коштами це неприпустимо. Все посилання на підвищену міцність непаралельності ребер жорсткості-міф не підкріплений жодними висновками експертиз відповідних лабораторій. Дана вимога Замовника носить явний корупційних характер. Маса провідних європейських виробників виготовляють контейнера для побутових відходів з паралельними ребрами жорсткості, які за багато десятків років себе прекрасно зарекомендували. З огляду на всі викладені обстоятельсятва категорично вимагаємо виключити протизаконну вимога, що до нгепаралельних ребер жорстикості яка носить корупційних і дискримінаційний характер.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 21:25
В електронній системі закупівель 30.09.2020 розміщено вимогу щодо усунення порушень (UA-2020-09-28-007281-а.а1). Вивчивши дану вимогу пояснюємо.
Контейнери призначені для комунальних підприємств, які використовують їх для відходів протягом тривалого часу, і дійшли висновку, що контейнери з зазначеними параметрами не так швидко деформуються та виходять з ладу. Повідомляємо також, що предмет закупівлі із заявленими характеристиками планується використовувати на території міста де діє унітарна система збору відходів, тобто збір усіх відходів у 1 контейнер, тому до контейнерів потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 такі відходи мають щільність від 400 до 800 кг/м3, що також підвищує вимоги до міцності, вантажопідємності товару. Вважаємо, що вимога щодо наявності непаралельних ребер жорсткості не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-28-007281-a.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 30 листопада 2020 02:47
Щодо визначення ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем закупівлі по лоту №1.
ВИМОГА
Щодо визначення ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем закупівлі по лоту №1.

1. Відповідно до вимог тендерної документації (додаток 2, додаток 1 до технічного завдання, розділ 2, пункт 2.1.3) днище контейнера має бути обладнане зливним пристроєм для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці. Учасником- ТОВ «Запоріжкомунсталь» у документі «21 Креслення запропонованого товару.pdf» надано креслення запропонованого товару, де зазначено що «Зливна горловина з пробкою» 7 знаходиться на «Боковина контейнера» 2, таким чином в супереч вимог тендерної документації зливний пристрій знаходиться не на днищі, а на боковині контейнера. Натоміть у документах «20 Опис запропонованого товару.pdf», «19 Детальні технічні характеристики запропонованого товару.pdf», «23 Технічний паспорт.pdf», «35 Таблиця порівняльних характеристик.pdf» Учасник зазначив, що днище контейнера обладнане зливним пристроєм.

Таким чином пропозиція Учасника - ТОВ «Запоріжкомунсталь» повинна бути відхилена, відповідно до ст.31 Закону: «Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. (У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.)».

2. Також звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Тендерної документації (Додаток 2, Додаток 1 до технічного завдання, розділ 2, пункт 2.1.1) об'єм (місткість) контейнера повинен бути 1,1м3, в свою чергу Учасник - ТОВ «Запоріжкомунсталь» зазначає у «23 Технічний паспорт.pdf», що розміри відповідають ДСТУ 8476:2015, DIN 30 700, EN 840-3, але відповідно до стандартів ДСТУ 8476:2015, DIN 30 700, EN 840-3 контейнер об’ємом 1100л (1,1м3) – це контейнер с заокругленим дном та з кришкою заокругленої форми:

Місткість до 1,3 м3, контейнер металевий, пластмасовий з поворотною накривкою на чотирьох колесах
Рисунок А.1 — Контейнери для побутових відходів
(фрагмент з ДСТУ 8476:2015)

Але Учасник пропонує контейнер конструкція якого не відповідає цім стандартам, контейнер запропонований Учасником - ТОВ «Запоріжкомунсталь» має заокруглено дно, але має плоску кришку, таким чином є відстави вважати, що об'єм (місткість) цього контейнера значно менший ніж 1,1м3.

Фрагмент з файлу тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжкомунсталь» - «21 Креслення запропонованого товару.pdf»
На підставі вище наведеного, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Запоріжкомунсталь», яке зазначено у протоколі №183 від 23.11.2020р.



Директор
ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» Стадніченко О.В.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 30 листопада 2020 03:01
Причина: Виправлення помилок.
Номер вимоги: UA-2020-09-28-007281-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 30 листопада 2020 03:06
Щодо визначення ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем закупівлі по лоту №1
ВИМОГА
Щодо визначення ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем закупівлі по лоту №1.

1. Відповідно до вимог тендерної документації (додаток 2, додаток 1 до технічного завдання, розділ 2, пункт 2.1.3) днище контейнера має бути обладнане зливним пристроєм для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці. Учасником- ТОВ «Запоріжкомунсталь» у документі «21 Креслення запропонованого товару.pdf» надано креслення запропонованого товару, де зазначено що «Зливна горловина з пробкою» 7 знаходиться на «Боковина контейнера» 2, таким чином в супереч вимог тендерної документації зливний пристрій знаходиться не на днищі, а на боковині контейнера. Натоміть у документах «20 Опис запропонованого товару.pdf», «19 Детальні технічні характеристики запропонованого товару.pdf», «23 Технічний паспорт.pdf», «35 Таблиця порівняльних характеристик.pdf» Учасник зазначив, що днище контейнера обладнане зливним пристроєм.

Таким чином пропозиція Учасника - ТОВ «Запоріжкомунсталь» повинна бути відхилена, відповідно до ст.31 Закону: «Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. (У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.)».

2. Також звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Тендерної документації (Додаток 2, Додаток 1 до технічного завдання, розділ 2, пункт 2.1.1) об'єм (місткість) контейнера повинен бути 1,1м3, в свою чергу Учасник - ТОВ «Запоріжкомунсталь» зазначає у «23 Технічний паспорт.pdf», що розміри відповідають ДСТУ 8476:2015, DIN 30 700, EN 840-3, але відповідно до стандартів ДСТУ 8476:2015, DIN 30 700, EN 840-3 контейнер об’ємом 1100л (1,1м3) – це контейнер с заокругленим дном та з кришкою заокругленої форми:

Місткість до 1,3 м3, контейнер металевий, пластмасовий з поворотною накривкою на чотирьох колесах
Рисунок А.1 — Контейнери для побутових відходів
(фрагмент з ДСТУ 8476:2015)

Але Учасник пропонує контейнер конструкція якого не відповідає цім стандартам, контейнер запропонований Учасником - ТОВ «Запоріжкомунсталь» має заокруглено дно, але має плоску кришку, таким чином є підстави вважати, що об'єм (місткість) цього контейнера значно менший ніж 1,1м3.

Фрагмент з файлу тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжкомунсталь» - «21 Креслення запропонованого товару.pdf»
На підставі вище наведеного, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Запоріжкомунсталь», яке зазначено у протоколі №183 від 23.11.2020р.



Директор
ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» Стадніченко О.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 15:12
30.11.2020 року у системі Prozorro до закупівлі надійшла вимога за номером UA-2020-09-28-007281-a.b4 (далі – звернення).
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Звернення не містить вимогу щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Порядок оскарження процедур закупівлі визначено статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищевикладеним, запропоновано відхилити вимогу учасника.

Документи подані скаржником

30 листопада 2020 02:47
№1330 30.11.2020 Вимога РЛ.pdf

Документи подані скаржником

30 листопада 2020 03:06
№1330 30.11.2020 Вимога РЛ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-28-007281-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 09 жовтня 2020 16:38
СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску")
СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску") У відповідності до закупівлі номер у Prozorro: UA-2020-09-28-007281-a, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ДЕПАРТАМЕНТОМ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (надалі - Замовник), про здійснення закупівлі товару за процедурою відкритих торгів (надалі – Предмет закупівлі): контейнери для збору твердих побутових відходів 1.1 м3, ДК 021:2015, код – 44610000-9 цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, в кількості 80 шт, з орієнтовною вартістю закупівлі 741 500,00 грн. з ПДВ. Кінцевим строком подання пропозицій учасниками цієї процедури закупівлі є: до 14.10.2020 15:34. Товариство з обмеженою відповідальністю « Запоріжкомунсталь» (надалі – Учасник) має намір прийняти участь у вищевказаній закупівлі. Учасник є виробником металоконструкцій та виробів з металу. При цьому, основним видом діяльності підприємства є саме виробництво металевих баків, резервуарів, контейнерів, якість яких підтверджена відповідною сертифікацією. Для виробництва металевих баків, резервуарів, контейнерів Учасник має: необхідне обладнання; кваліфікований персонал; затверджену в установленому порядку конструкторську документацію; сертифікацію серійного виробництва, матеріальні ресурси та інше. За час своєї діяльності Учасник зарекомендував себе виробником якісної продукції. З підстав наведеного, вважаємо, що Учасник є спроможним виконати прийняти участь у закупівлі та виконати належним чином договір із Замовником. Проте, уважно ознайомившись з умовами тендерної документації Замовника вважаємо, що опублікована тендерна документація містить дискримінаційні умови, застосування яких матиме наслідком обмеження конкуренції та проведення закупівлі з обмеженим колом учасників. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: - детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; - посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. У відповідності до ст. 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. З наведеного вбачається, що за загальним правилом замовники при визначені, розробці та встановлені необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі(товару) повинен достатньо якісно та повно сформулювати вимоги до характеристик предмета закупівлі керуючись стандартними характеристиками, вимогами, умовними позначеннями та термінологію, щоб потенційні учасники змогли запропонувати необхідну замовнику продукцію. Стандартними у розумінні наведеної норми, є характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологія визначена у діючих (існуючих) на території України міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах. В цій закупівлі Замовником визначено, що товар повинен відповідати: ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги» (надалі – ДСТУ 8476:2015) . Однак, дослідивши додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики щодо закупівлі (технічні вимоги), Учасником встановлено, що Замовником не дотримано вимогу ст. 22 Закону, що вбачається з наступного. Так, Замовником у п. 2.1.3 таблиці Додатку №1 до технічного завдання Додатку № 2 тендерної документації встановлені наступні вимоги: - п. 2.1.3 розд. 2 таблиці технічного завдання тендерної документації: «Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях чаша та боковини контейнера повинні бути виготовлені з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній і задній стінці контейнера»; З приводу цих вимог вимушені звернути увагу колегії, що виготовлення чаші контейнера та боковин контейнера, так само як і кришки контейнера шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості - не має ніякого технічного обґрунтування та фізичного сенсу, оскільки: - всі контейнери, які мають сертифікати відповідності ДСТУ 8476:2015 пройшли випробування на навантаженість та цілісність конструкції у спеціалізованих лабораторіях наукових інститутів, мають підтверджену вантажопідйомність більше 500 кг, не враховуючи власну масу та достатню міцність конструкції без наявності саме «непаралельних», чи «перпендикулярних», чи то іншої форми ребер жорсткості. Конструкція предмету закупівлі, що вимагається Замовником не є стандартною, адже ДСТУ 8476:2015, стандарт EN 840-3 не вбачає наявність якоїсь конкретної схеми ребер жорсткості на корпусі контейнера. - конструкція предмету закупівлі, що вимагається Замовником обмежує конкуренцію у цій закупівлі з підстав того, що тільки учасники у яких наявні штампи саме описаної конструкції можуть бути допущені до участі в цій закупівлі. Наразі відомо лише про одного виробника, опис конструкції якого відповідає встановленим Замовником вимогам - СЗАО «Завод Сантэкс», республіка Білорусь, офіційним представником, якого в Україні є ТОВ «РЕНТОК ГРУП». На підставі викладеного для недопущення обмеження конкуренції в цієї закупівлі, та порушень вимог Закону (ст. 22 Закону) просимо виключити з тендерної документації вимоги про виконання чаші та боковини контейнера, так само як і кришки контейнера з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній і задній стінці контейнера. З цього приводу учасником була надана вимога в системі Prozorro від 30.09.2020 що до Технічних характеристик предмета закупівлі . Від замовника була отримана відповідь такого змісту : В електронній системі закупівель 30.09.2020 розміщено вимогу щодо усунення порушень (UA-2020-09-28-007281-а.а1). Вивчивши дану вимогу пояснюємо. Контейнери призначені для комунальних підприємств, які використовують їх для відходів протягом тривалого часу, і дійшли висновку, що контейнери з зазначеними параметрами не так швидко деформуються та виходять з ладу. Повідомляємо також, що предмет закупівлі із заявленими характеристиками планується використовувати на території міста де діє унітарна система збору відходів, тобто збір усіх відходів у 1 контейнер, тому до контейнерів потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 такі відходи мають щільність від 400 до 800 кг/м3, що також підвищує вимоги до міцності, вантажопідємності товару. Вважаємо, що вимога щодо наявності непаралельних ребер жорсткості не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби. По-перше: Замовником за минулий період згідно з інформацією взятої з відкритих джерел, зокрема на порталі Prozorro контейнера з критеріями «непаралельних ребра жорсткості" не закуповувалися, відповідно будь-які заяви про позитивний досвід експлуатації вищевказаної продукції є фікцією. Так само пріоритетні характеристики, про які заявляє замовник не підтверджені жодними документами лабораторних досліджень відповідних організацій. На сьогоднішній день на ринку України експлуатується маса контейнерів провідних європейських фірм, а так само продукція вітчизняних виробників з паралельними ребрами жорсткості (розроблені провідними КБ з належною супровідною документацією), на які у підприємств-експлуатаційників ніколи не виникало нарікань. По-друге: вся продукція яка пропонується замовнику повинна відповідати ДСТУ 8476 : 2015, таким чином вимоги до вантажопідйомності контейнерів згідно із зазначеною щільності відходів однозначно виконуються і задовольняють вимогам замовника. Отже вимоги замовника в технічній частині щодо непаралельних ребер жорсткості є дискримінаційними, надмірними, протизаконними і заважають добросовісної конкуренції За даним питанням є чимала практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України зокрема РІШЕННЯ АМКУ №15841-р/пк-пз від 01.11.2019 де були ухвалені позитивні рішення про внесення змін в тендерну документацію. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення про наявність порушення проведення порядку проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Лот #1: Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску") з боку ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Код ЄДРПОУ: 38707906 за оголошенням у Prozorro:. UA-2020-09-28-007281-a 2. Зобов’язати ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ внести зміни до тендерної документації на закупівлю: Лот #1: Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску"), що до наявності непаралельних ребер жорсткості, за оголошенням у Prozorro:. UA-2020-09-28-007281-a та привести тендерну документацію у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 жовтня 2020 22:45
рішення від 15.10.2020 № 19305 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 22:45
рішення від 23.10.2020 № 19811.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 22:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення від 23.10.2020 № 19811-р/пк-пз виконано
Дата виконання рішення замовником: 09 листопада 2020 17:47
Номер скарги: UA-2020-09-28-007281-a.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 03 грудня 2020 16:22
СКАРГА що стосується прийнятого Замовником рішення
СКАРГА що стосується прийнятого Замовником рішення 28 вересня 2020 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2020-09-28-007281-a, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021-2015 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» («Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів»). Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" (далі –Скаржник), код ЄДРПОУ – 40374335 подало свою тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації Замовника та діючого законодавства, у встановлений Замовником термін. Замовником було оприлюднено на електронному майданчику протокол №183 від 23.11.2020 р. про розгляду пропозиції Учасника відкритих торгів ТОВ «Запоріжкомунсталь» до закупівлі «Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів» Лот № 1 (ID UA-2020-09-28-007281-а), згідно якого Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» було визначено переможцем цієї закупівлі. З рішенням Замовника про визнання ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем цієї закупівлі, ми категорично не погоджуємося, вважаємо його протиправним, прийнятим з порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав: У відповідності до додатку 1 технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації) за лотом № 1 Замовником встановлено наступну вимогу до предмету закупівлі: «Днище контейнера має бути обладнане зливним пристроєм для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці». Тендерною документацією встановлено, що підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника здійснюється шляхом наданням учасниками у складі своїх тендерних пропозицій наступних документів: креслення товару; детальні технічні характеристики та опис товару; копія паспорта якості та інші документи. Так, Переможцем, у складі своєї тендерної пропозиції надані наступні документи: - «Технічні характеристики до запропонованого предмету закупівлі. Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів. Загальні положення» (файл «19 Детальні технічні характеристики запропонованого товару.pdf», документ вих.№ 19 від 13.11.2020 р.); - «Опис запропонованого предмету закупівлі» (файл «20 Опис запропонованого товару.pdf», документ вих.№ 20 від 13.11.2020 р.); - «Технічний паспорт» (файл «23 Технічний паспорт.pdf»). Змістом наведених документів Переможець заявив, що товар, який планується до постачання обладнаний зливним пристроєм для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці саме на днищі запропонованого товару. Однак, у документі з кресленнями (файл «21 Креслення запропонованого товару.pdf», вих. №21 від 13.11.2020 р.) Переможцем зазначено, що «Зливна горловина з пробкою» 7 для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці, розташований в зовсім іншому місці – на «Боковина контейнера» 2, у нижній його частині. Відповідне вбачає, що інформація, яка міститься у тендерній пропозиції Переможця не тільки не співвідноситься між собою, але і не відповідає вимогам Замовника встановленим в тендерній документації. Також, необхідно зазначити, що розташування пристрою (отвір) для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці у запропонованому Переможцем, згідно креслень місці не дозволить повністю видаляти вологу і дезінфікуючий розчин при санобробці, оскільки не розташований у нижній точці запропонованого виробу та не забезпечує повне видалення. При цьому, залишки вологи і дезінфікуючих розчинів призведуть до швидкої корозії та суттєво погіршить якісні властивості запропонованого товару. Таким чином пропозиція Переможця повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а також відповідно до ст.31 Закону: «Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. (У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.)». Про таку невідповідність Переможця, Замовника було повідомлено за допомогою Вимоги, яку Скаржник завантажив на електронний майданчик 30.11.2020р., але Замовник не надав відповідь по суті цієї Вимоги. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника, ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, скасувати рішення про визнання переможцем цієї закупівлі ТОВ «Запоріжкомунсталь», яке оприлюднене на електронному майданчику у протоколі №183 від 23.11.2020 р. З повагою, Директор ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» Стадніченко О.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 грудня 2020 21:27
рішення від 07.12.2020 №22561 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 21:27
рішення від 16.12.2020 №23297.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 20:48

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 15:39
скарга краматорск.pdf
09 жовтня 2020 15:39
скарга краматорск.docx
09 жовтня 2020 15:39
Вимога від 30.09.2020.jpg

Документи подані замовником

20 жовтня 2020 16:19
Пояснення.pdf
20 жовтня 2020 16:19
Пояснення.docx
09 листопада 2020 17:47
Протокол 167 від 09.11.2020.pdf

Документи подані скаржником

03 грудня 2020 09:39
№1330 30.11.2020 Вимога РЛ.pdf
03 грудня 2020 09:39
Скарга UA-2020-09-28-007281-a.pdf

Документи подані замовником

10 грудня 2020 11:19
Пояснення.docx
10 грудня 2020 11:19
Пояснення.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску")
Опис предмету закупівлі:
Лот №1 - Слов'янська міська рада - 40 од. металевих контейнерів об'ємом 1,1 м3, м. Родинське Донецької області - 40 од. металевих контейнерів об'ємом 1,1 м3 741 500,00 грн.
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 741 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 415,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 листопада 2020 13:42
Закінчення: 17 листопада 2020 14:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

80 од
Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску")
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-28-007281-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 30 вересня 2020 12:43
Технічні характеристики
Вимоги Замовника викладені в технічних характеристиках предмета закупівлі -наявність непаралельних ребер жорсткості носить дискримінаційний характер так як тільки один виробник випускає контейнера які відповідають цим вимогам- завод «Сантекс» республіка Білорусь. На Україні його офіційним представником є ТОВ РЕНТОК - Код ЄДРПОУ 40321105. Таким чином Замовник штучно звужує коло потенційних учасників заздалегідь плануючи організувати перемогу вищевказаного підприємства за завищеною ціною, що вже неодноразово .На даний момент при критичній сітуатціі з бюджетними коштами це неприпустимо. Все посилання на підвищену міцність непаралельності ребер жорсткості-міф не підкріплений жодними висновками експертиз відповідних лабораторій. Дана вимога Замовника носить явний корупційних характер. Маса провідних європейських виробників виготовляють контейнера для побутових відходів з паралельними ребрами жорсткості, які за багато десятків років себе прекрасно зарекомендували. З огляду на всі викладені обстоятельсятва категорично вимагаємо виключити протизаконну вимога, що до нгепаралельних ребер жорстикості яка носить корупційних і дискримінаційний характер.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 21:25
В електронній системі закупівель 30.09.2020 розміщено вимогу щодо усунення порушень (UA-2020-09-28-007281-а.а1). Вивчивши дану вимогу пояснюємо.
Контейнери призначені для комунальних підприємств, які використовують їх для відходів протягом тривалого часу, і дійшли висновку, що контейнери з зазначеними параметрами не так швидко деформуються та виходять з ладу. Повідомляємо також, що предмет закупівлі із заявленими характеристиками планується використовувати на території міста де діє унітарна система збору відходів, тобто збір усіх відходів у 1 контейнер, тому до контейнерів потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 такі відходи мають щільність від 400 до 800 кг/м3, що також підвищує вимоги до міцності, вантажопідємності товару. Вважаємо, що вимога щодо наявності непаралельних ребер жорсткості не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-09-28-007281-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 09 жовтня 2020 16:38
СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску")
СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску") У відповідності до закупівлі номер у Prozorro: UA-2020-09-28-007281-a, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ДЕПАРТАМЕНТОМ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (надалі - Замовник), про здійснення закупівлі товару за процедурою відкритих торгів (надалі – Предмет закупівлі): контейнери для збору твердих побутових відходів 1.1 м3, ДК 021:2015, код – 44610000-9 цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, в кількості 80 шт, з орієнтовною вартістю закупівлі 741 500,00 грн. з ПДВ. Кінцевим строком подання пропозицій учасниками цієї процедури закупівлі є: до 14.10.2020 15:34. Товариство з обмеженою відповідальністю « Запоріжкомунсталь» (надалі – Учасник) має намір прийняти участь у вищевказаній закупівлі. Учасник є виробником металоконструкцій та виробів з металу. При цьому, основним видом діяльності підприємства є саме виробництво металевих баків, резервуарів, контейнерів, якість яких підтверджена відповідною сертифікацією. Для виробництва металевих баків, резервуарів, контейнерів Учасник має: необхідне обладнання; кваліфікований персонал; затверджену в установленому порядку конструкторську документацію; сертифікацію серійного виробництва, матеріальні ресурси та інше. За час своєї діяльності Учасник зарекомендував себе виробником якісної продукції. З підстав наведеного, вважаємо, що Учасник є спроможним виконати прийняти участь у закупівлі та виконати належним чином договір із Замовником. Проте, уважно ознайомившись з умовами тендерної документації Замовника вважаємо, що опублікована тендерна документація містить дискримінаційні умови, застосування яких матиме наслідком обмеження конкуренції та проведення закупівлі з обмеженим колом учасників. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: - детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; - посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. У відповідності до ст. 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. З наведеного вбачається, що за загальним правилом замовники при визначені, розробці та встановлені необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі(товару) повинен достатньо якісно та повно сформулювати вимоги до характеристик предмета закупівлі керуючись стандартними характеристиками, вимогами, умовними позначеннями та термінологію, щоб потенційні учасники змогли запропонувати необхідну замовнику продукцію. Стандартними у розумінні наведеної норми, є характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологія визначена у діючих (існуючих) на території України міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах. В цій закупівлі Замовником визначено, що товар повинен відповідати: ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги» (надалі – ДСТУ 8476:2015) . Однак, дослідивши додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики щодо закупівлі (технічні вимоги), Учасником встановлено, що Замовником не дотримано вимогу ст. 22 Закону, що вбачається з наступного. Так, Замовником у п. 2.1.3 таблиці Додатку №1 до технічного завдання Додатку № 2 тендерної документації встановлені наступні вимоги: - п. 2.1.3 розд. 2 таблиці технічного завдання тендерної документації: «Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях чаша та боковини контейнера повинні бути виготовлені з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній і задній стінці контейнера»; З приводу цих вимог вимушені звернути увагу колегії, що виготовлення чаші контейнера та боковин контейнера, так само як і кришки контейнера шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості - не має ніякого технічного обґрунтування та фізичного сенсу, оскільки: - всі контейнери, які мають сертифікати відповідності ДСТУ 8476:2015 пройшли випробування на навантаженість та цілісність конструкції у спеціалізованих лабораторіях наукових інститутів, мають підтверджену вантажопідйомність більше 500 кг, не враховуючи власну масу та достатню міцність конструкції без наявності саме «непаралельних», чи «перпендикулярних», чи то іншої форми ребер жорсткості. Конструкція предмету закупівлі, що вимагається Замовником не є стандартною, адже ДСТУ 8476:2015, стандарт EN 840-3 не вбачає наявність якоїсь конкретної схеми ребер жорсткості на корпусі контейнера. - конструкція предмету закупівлі, що вимагається Замовником обмежує конкуренцію у цій закупівлі з підстав того, що тільки учасники у яких наявні штампи саме описаної конструкції можуть бути допущені до участі в цій закупівлі. Наразі відомо лише про одного виробника, опис конструкції якого відповідає встановленим Замовником вимогам - СЗАО «Завод Сантэкс», республіка Білорусь, офіційним представником, якого в Україні є ТОВ «РЕНТОК ГРУП». На підставі викладеного для недопущення обмеження конкуренції в цієї закупівлі, та порушень вимог Закону (ст. 22 Закону) просимо виключити з тендерної документації вимоги про виконання чаші та боковини контейнера, так само як і кришки контейнера з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній і задній стінці контейнера. З цього приводу учасником була надана вимога в системі Prozorro від 30.09.2020 що до Технічних характеристик предмета закупівлі . Від замовника була отримана відповідь такого змісту : В електронній системі закупівель 30.09.2020 розміщено вимогу щодо усунення порушень (UA-2020-09-28-007281-а.а1). Вивчивши дану вимогу пояснюємо. Контейнери призначені для комунальних підприємств, які використовують їх для відходів протягом тривалого часу, і дійшли висновку, що контейнери з зазначеними параметрами не так швидко деформуються та виходять з ладу. Повідомляємо також, що предмет закупівлі із заявленими характеристиками планується використовувати на території міста де діє унітарна система збору відходів, тобто збір усіх відходів у 1 контейнер, тому до контейнерів потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 такі відходи мають щільність від 400 до 800 кг/м3, що також підвищує вимоги до міцності, вантажопідємності товару. Вважаємо, що вимога щодо наявності непаралельних ребер жорсткості не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби. По-перше: Замовником за минулий період згідно з інформацією взятої з відкритих джерел, зокрема на порталі Prozorro контейнера з критеріями «непаралельних ребра жорсткості" не закуповувалися, відповідно будь-які заяви про позитивний досвід експлуатації вищевказаної продукції є фікцією. Так само пріоритетні характеристики, про які заявляє замовник не підтверджені жодними документами лабораторних досліджень відповідних організацій. На сьогоднішній день на ринку України експлуатується маса контейнерів провідних європейських фірм, а так само продукція вітчизняних виробників з паралельними ребрами жорсткості (розроблені провідними КБ з належною супровідною документацією), на які у підприємств-експлуатаційників ніколи не виникало нарікань. По-друге: вся продукція яка пропонується замовнику повинна відповідати ДСТУ 8476 : 2015, таким чином вимоги до вантажопідйомності контейнерів згідно із зазначеною щільності відходів однозначно виконуються і задовольняють вимогам замовника. Отже вимоги замовника в технічній частині щодо непаралельних ребер жорсткості є дискримінаційними, надмірними, протизаконними і заважають добросовісної конкуренції За даним питанням є чимала практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України зокрема РІШЕННЯ АМКУ №15841-р/пк-пз від 01.11.2019 де були ухвалені позитивні рішення про внесення змін в тендерну документацію. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення про наявність порушення проведення порядку проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Лот #1: Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску") з боку ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Код ЄДРПОУ: 38707906 за оголошенням у Prozorro:. UA-2020-09-28-007281-a 2. Зобов’язати ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ внести зміни до тендерної документації на закупівлю: Лот #1: Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску"), що до наявності непаралельних ребер жорсткості, за оголошенням у Prozorro:. UA-2020-09-28-007281-a та привести тендерну документацію у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 жовтня 2020 22:45
рішення від 15.10.2020 № 19305 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 22:45
рішення від 23.10.2020 № 19811.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 22:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення від 23.10.2020 № 19811-р/пк-пз виконано
Дата виконання рішення замовником: 09 листопада 2020 17:47
Номер скарги: UA-2020-09-28-007281-a.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 03 грудня 2020 16:22
СКАРГА що стосується прийнятого Замовником рішення
СКАРГА що стосується прийнятого Замовником рішення 28 вересня 2020 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2020-09-28-007281-a, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021-2015 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» («Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів»). Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" (далі –Скаржник), код ЄДРПОУ – 40374335 подало свою тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації Замовника та діючого законодавства, у встановлений Замовником термін. Замовником було оприлюднено на електронному майданчику протокол №183 від 23.11.2020 р. про розгляду пропозиції Учасника відкритих торгів ТОВ «Запоріжкомунсталь» до закупівлі «Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів» Лот № 1 (ID UA-2020-09-28-007281-а), згідно якого Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» було визначено переможцем цієї закупівлі. З рішенням Замовника про визнання ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем цієї закупівлі, ми категорично не погоджуємося, вважаємо його протиправним, прийнятим з порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав: У відповідності до додатку 1 технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації) за лотом № 1 Замовником встановлено наступну вимогу до предмету закупівлі: «Днище контейнера має бути обладнане зливним пристроєм для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці». Тендерною документацією встановлено, що підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника здійснюється шляхом наданням учасниками у складі своїх тендерних пропозицій наступних документів: креслення товару; детальні технічні характеристики та опис товару; копія паспорта якості та інші документи. Так, Переможцем, у складі своєї тендерної пропозиції надані наступні документи: - «Технічні характеристики до запропонованого предмету закупівлі. Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів. Загальні положення» (файл «19 Детальні технічні характеристики запропонованого товару.pdf», документ вих.№ 19 від 13.11.2020 р.); - «Опис запропонованого предмету закупівлі» (файл «20 Опис запропонованого товару.pdf», документ вих.№ 20 від 13.11.2020 р.); - «Технічний паспорт» (файл «23 Технічний паспорт.pdf»). Змістом наведених документів Переможець заявив, що товар, який планується до постачання обладнаний зливним пристроєм для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці саме на днищі запропонованого товару. Однак, у документі з кресленнями (файл «21 Креслення запропонованого товару.pdf», вих. №21 від 13.11.2020 р.) Переможцем зазначено, що «Зливна горловина з пробкою» 7 для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці, розташований в зовсім іншому місці – на «Боковина контейнера» 2, у нижній його частині. Відповідне вбачає, що інформація, яка міститься у тендерній пропозиції Переможця не тільки не співвідноситься між собою, але і не відповідає вимогам Замовника встановленим в тендерній документації. Також, необхідно зазначити, що розташування пристрою (отвір) для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці у запропонованому Переможцем, згідно креслень місці не дозволить повністю видаляти вологу і дезінфікуючий розчин при санобробці, оскільки не розташований у нижній точці запропонованого виробу та не забезпечує повне видалення. При цьому, залишки вологи і дезінфікуючих розчинів призведуть до швидкої корозії та суттєво погіршить якісні властивості запропонованого товару. Таким чином пропозиція Переможця повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а також відповідно до ст.31 Закону: «Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. (У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.)». Про таку невідповідність Переможця, Замовника було повідомлено за допомогою Вимоги, яку Скаржник завантажив на електронний майданчик 30.11.2020р., але Замовник не надав відповідь по суті цієї Вимоги. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника, ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, скасувати рішення про визнання переможцем цієї закупівлі ТОВ «Запоріжкомунсталь», яке оприлюднене на електронному майданчику у протоколі №183 від 23.11.2020 р. З повагою, Директор ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» Стадніченко О.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 грудня 2020 21:27
рішення від 07.12.2020 №22561 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 21:27
рішення від 16.12.2020 №23297.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 20:48

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 15:39
скарга краматорск.pdf
09 жовтня 2020 15:39
скарга краматорск.docx
09 жовтня 2020 15:39
Вимога від 30.09.2020.jpg

Документи подані замовником

20 жовтня 2020 16:19
Пояснення.pdf
20 жовтня 2020 16:19
Пояснення.docx
09 листопада 2020 17:47
Протокол 167 від 09.11.2020.pdf

Документи подані скаржником

03 грудня 2020 09:39
№1330 30.11.2020 Вимога РЛ.pdf
03 грудня 2020 09:39
Скарга UA-2020-09-28-007281-a.pdf

Документи подані замовником

10 грудня 2020 11:19
Пояснення.docx
10 грудня 2020 11:19
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 651 995,52
UAH з ПДВ
651 995,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 705 600,00
UAH з ПДВ
698 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" 713 600,00
UAH з ПДВ
705 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" 738 000,00
UAH з ПДВ
738 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" 739 104,00
UAH з ПДВ
739 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 08:54
Електронний підпис
03 грудня 2020 08:49
Довідка ДФС.pdf (1).p7s
03 грудня 2020 08:49
Довідка ДФС.pdf
24 листопада 2020 13:25
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:24
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:23
54 Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
13 листопада 2020 14:23
53 Витяг від 12.10.2020 р..pdf.p7s
13 листопада 2020 14:23
50 Відомості про учасника.pdf.p7s
13 листопада 2020 14:23
43 Лист-згода щодо ст. 358.pdf.p7s
13 листопада 2020 14:23
33 Довідка щодо підпису.pdf.p7s
13 листопада 2020 14:23
25 Висновок СЕС.pdf.p7s
13 листопада 2020 14:23
23 Технічний паспорт.pdf.p7s
13 листопада 2020 14:23
22 Зображення контейнера..pdf.p7s
13 листопада 2020 14:23
13 Довідка щодо правочину.pdf.p7s
13 листопада 2020 14:23
55 Статут+опис новий сжатий.pdf
13 листопада 2020 14:23
54 Свідоцтво ПДВ.pdf
13 листопада 2020 14:23
53 Витяг від 12.10.2020 р..pdf
13 листопада 2020 14:23
50 Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2020 14:23
43 Лист-згода щодо ст. 358.pdf
13 листопада 2020 14:23
36 Довідка щодо подачі ТП.pdf
13 листопада 2020 14:23
33 Довідка щодо підпису.pdf
13 листопада 2020 14:23
25 Висновок СЕС.pdf
13 листопада 2020 14:23
23 Технічний паспорт.pdf
13 листопада 2020 14:23
22 Зображення контейнера..pdf
13 листопада 2020 14:23
14 Довідка про ліцензування.pdf
13 листопада 2020 14:23
13 Довідка щодо правочину.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 18:10
Електронний підпис
16 листопада 2020 18:09
Паспорт виробу 80 од.doc.pdf
16 листопада 2020 18:09
Креслення Товару.docx.pdf
13 жовтня 2020 16:34
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:34
Проект договору Лот 1.pdf
13 жовтня 2020 16:34
Паспорт виробу.pdf
13 жовтня 2020 16:34
Креслення товару.pdf
13 жовтня 2020 16:34
Статут з описом.pdf
13 жовтня 2020 16:34
Лист-пояснення.pdf
13 жовтня 2020 16:34
Лист-гарантія.pdf
13 жовтня 2020 16:34
Лист відгук.pdf
13 жовтня 2020 16:34
кривий ріг відгук.pdf
13 жовтня 2020 16:34
Копія висновку СЕЕ.pdf
13 жовтня 2020 16:34
Довідка ст.17.pdf
13 жовтня 2020 16:34
Довідка ст.17 ч.2..pdf
13 жовтня 2020 16:34
Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 18:12
Електронний підпис
16 листопада 2020 18:11
20 - Статут.pdf.p7s
16 листопада 2020 18:11
20 - Статут.pdf
16 листопада 2020 18:11
17 - Довідка - субпідрядник.pdf.p7s
16 листопада 2020 18:11
17 - Довідка - субпідрядник.pdf
16 листопада 2020 18:11
16 - Технічне завдання.pdf.p7s
16 листопада 2020 18:11
16 - Технічне завдання.pdf
16 листопада 2020 18:11
13 - Паспорт на товар.pdf.p7s
16 листопада 2020 18:11
13 - Паспорт на товар.pdf
16 листопада 2020 18:11
12 - Лист-розяснення - дилер.pdf
16 листопада 2020 18:11
11 - Пояснення щодо висновку.pdf
16 листопада 2020 18:11
8 - Креслення товару.pdf.p7s
16 листопада 2020 18:11
8 - Креслення товару.pdf
16 листопада 2020 18:11
6 - Довідка - ліцензування.pdf.p7s
16 листопада 2020 18:11
6 - Довідка - ліцензування.pdf
16 листопада 2020 18:11
5 - Паспорт, код - директор.pdf.p7s
16 листопада 2020 18:11
5 - Паспорт, код - директор.pdf
16 листопада 2020 18:11
4 - Довідка - по ст 17 Закону.pdf.p7s
16 листопада 2020 18:11
4 - Довідка - по ст 17 Закону.pdf
16 листопада 2020 18:11
3 - Накладні до договору.pdf.p7s
16 листопада 2020 18:11
3 - Накладні до договору.pdf
16 листопада 2020 18:11
2 - Аналогічний договір.pdf.p7s
16 листопада 2020 18:11
2 - Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 23:03
Електронний підпис
16 листопада 2020 21:42
23 РЛ ПАСПОРТ.pdf.p7s
16 листопада 2020 21:42
19 РЛ Креслення - ЛОТ 1.pdf.p7s
16 листопада 2020 21:42
17 РЛ Висновок ДСЕЕ.pdf.p7s
16 листопада 2020 21:42
15 РЛ Витяг ПДВ.pdf.p7s
16 листопада 2020 21:42
14 РЛ Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
16 листопада 2020 21:42
13 РЛ ПРОТОКОЛ №7.pdf.p7s
16 листопада 2020 21:42
10 РЛ Статут.PDF.p7s
16 листопада 2020 21:42
23 РЛ ПАСПОРТ.pdf
16 листопада 2020 21:42
19 РЛ Креслення - ЛОТ 1.pdf
16 листопада 2020 21:42
17 РЛ Висновок ДСЕЕ.pdf
16 листопада 2020 21:42
15 РЛ Витяг ПДВ.pdf
16 листопада 2020 21:42
14 РЛ Витяг ЄДРПОУ.pdf
16 листопада 2020 21:42
13 РЛ ПРОТОКОЛ №7.pdf
16 листопада 2020 21:42
10 РЛ Статут.PDF

Публічні документи

16 листопада 2020 19:04
9. Захист довкiлля.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:04
6. Щодо субпідрядника.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:04
5. Статут Укрресурс ..pdf.p7s
16 листопада 2020 19:04
4. Рішення про створ..pdf.p7s
16 листопада 2020 19:04
3. Наказ про призначення.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:04
2. Повноваження підпису.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:04
18. Витяг з ПДВ.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:04
17. Фінансовий звіт за 2019р..pdf.p7s
16 листопада 2020 19:04
16. Згода перс. дані.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:03
15. Згода з договором.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:03
14. Лист гарантія.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:03
13. Лист роз'яснення.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:03
11. Щодо знач. правоч..pdf.p7s
16 листопада 2020 19:03
10. Проект договору.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:03
1. Щодо дозволу лiцензiї.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:03
22. Лист -відгук до ан. дог..pdf.p7s
16 листопада 2020 19:03
20. Аналог. дог. з дод..pdf.p7s
16 листопада 2020 19:03
38. Серт. ДСТУ.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:03
36. Висновок СЕС пластик.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:03
35. Сертиф. EN 840-2 з перекл...pdf.p7s
16 листопада 2020 19:02
33. Опис товару.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:02
32. Технічна пропозиція.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:02
30. Щодо підтвердження.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:02
29. Щодо сертифікатів.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:02
28. Щодо прот. випр..pdf.p7s
16 листопада 2020 19:02
27. Лист від виробника.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:02
26. Паспорт конт..pdf.p7s
16 листопада 2020 19:02
25. Креслення товару.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:02
24. Зображ. контейнера.pdf.p7s
16 листопада 2020 19:02
Електронний підпис
16 листопада 2020 18:52
9. Захист довкiлля.pdf
16 листопада 2020 18:52
8. Довідка про відсутність.pdf
16 листопада 2020 18:52
6. Щодо субпідрядника.pdf
16 листопада 2020 18:52
5. Статут Укрресурс ..pdf
16 листопада 2020 18:52
4. Рішення про створ..pdf
16 листопада 2020 18:52
3. Наказ про призначення.pdf
16 листопада 2020 18:52
2. Повноваження підпису.pdf
16 листопада 2020 18:52
18. Витяг з ПДВ.pdf
16 листопада 2020 18:52
17. Фінансовий звіт за 2019р..pdf
16 листопада 2020 18:52
16. Згода перс. дані.pdf
16 листопада 2020 18:52
15. Згода з договором.pdf
16 листопада 2020 18:52
14. Лист гарантія.pdf
16 листопада 2020 18:52
13. Лист роз'яснення.pdf
16 листопада 2020 18:52
11. Щодо знач. правоч..pdf
16 листопада 2020 18:52
10. Проект договору.pdf
16 листопада 2020 18:52
1. Щодо дозволу лiцензiї.pdf
16 листопада 2020 18:52
22. Лист -відгук до ан. дог..pdf
16 листопада 2020 18:52
20. Аналог. дог. з дод..pdf
16 листопада 2020 18:52
19. Довідка про аналог. дог..pdf
16 листопада 2020 18:52
38. Серт. ДСТУ.pdf
16 листопада 2020 18:52
36. Висновок СЕС пластик.pdf
16 листопада 2020 18:52
35. Сертиф. EN 840-2 з перекл...pdf
16 листопада 2020 18:52
34. Технічні характеристики.pdf
16 листопада 2020 18:52
33. Опис товару.pdf
16 листопада 2020 18:52
32. Технічна пропозиція.pdf
16 листопада 2020 18:52
30. Щодо підтвердження.pdf
16 листопада 2020 18:52
29. Щодо сертифікатів.pdf
16 листопада 2020 18:52
28. Щодо прот. випр..pdf
16 листопада 2020 18:52
27. Лист від виробника.pdf
16 листопада 2020 18:52
26. Паспорт конт..pdf
16 листопада 2020 18:52
25. Креслення товару.pdf
16 листопада 2020 18:52
24. Зображ. контейнера.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"

ТОВ "НВП "Укрресурс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Переможець 651 995,52
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
651 995,52
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 22 грудня 2020 15:24
Кінець періоду оскарження: 02 січня 2021 00:00
Дата відміни: 02 січня 2021 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
22 грудня 2020 15:24
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:23
Протокол 194 від 22.12.2020.pdf