Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо ДК 021:2015 09130000-9– Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
111 212,00 UAH
UA-2020-09-28-005790-a fbb73462bf6448fdb802568dec4d2d60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Заноздра

+380512644894 govtosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА"ВІТОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО І МЕТОДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ" ВІТОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42944963
Місцезнаходження: 54050, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Ольшанців, буд. 66/2
Контактна особа: Марина Заноздра
+380512644894
govtosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 08:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 14:09
Очікувана вартість: 111 212,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 556,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Категорія -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади (відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України « Про публічні закупівлі). Заправки буде здійснюватись за наданими талонами за місцем знаходження АЗС учасника. АЗС повинні бути розташовані в м. Миколаїв або в Вітовському районі Миколаївської області (враховуючи розташування закладів освіти та установ, які будуть здійснювати заправку транспортних засобів, з метою раціонального та економічного використання палива.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, за винятком власних назв, адреси сайтів, торгові марки, моделі, назва виробника, дилер, диcтриб’ютер, значення технічних характеристик, загальноприйнятих назви та скорочень і термінології пов’язаної з товарами, що закуповуються, а також первинні документи на бланках типових та спеціалізованих форм та які викладені іноземною мовою з одночасним його викладенням на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерні пропозиції Учасників –нерезидентів можуть бути викладені іноземною мовою, при цьому повинен бути автентичний переклад на українську мову. У разі виявлення невідповідностей між документами викладеними іноземною мовою та перекладеними документами на українську мову за основу береться текст документу який має автентичний переклад на українську мову.
Забезпечення тендерної пропозиції замовник не вимагає.Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 літр
Бензин А-92- Євро5-Е5 (або Е7, Е10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
429 літр
Дизельне паливо ДП–Л (або З, або Арк)-Євро5-В0 (або В5, або В7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 13:04
Оголошення нова редакція.docx
09 жовтня 2020 12:59
Нова редакція ТД.docx
09 жовтня 2020 12:59
Перелік змін, що вносяться до ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Додаток 1 до ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Додаток 2 до ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Додаток 6 до ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Додпток 3 до ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Додаток 4 до ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Додаток 5 до ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Протокол.pdf
09 жовтня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 13:04
Оголошення нова редакція.docx
28 вересня 2020 14:33
Оголошення.docx
09 жовтня 2020 12:59
Нова редакція ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Тендерна документація паливо.doc
09 жовтня 2020 12:59
Перелік змін, що вносяться до ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Додаток 1 до ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Додаток 2 до ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Додаток 6 до ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Додпток 3 до ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Додаток 4 до ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Додаток 5 до ТД.docx
28 вересня 2020 14:33
Протокол.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-28-005790-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 09 жовтня 2020 11:23
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Детальніше у файлах, що додаються
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 22:29
Рішення від 13.10.2020 № 19180 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 22:29
Рішення від 02.11.2020 № 20325.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2020 23:00

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 11:38
скарга_UA-2020-09-28-005790-a.docx
09 жовтня 2020 11:38
скарга_UA-2020-09-28-005790-a.pdf
09 жовтня 2020 11:38
скарга_UA-2020-09-28-005790-a.pdf.p7s

Документи подані замовником

15 жовтня 2020 10:24
Лист doc.doc
15 жовтня 2020 10:24
Нова редакція ТД.docx
15 жовтня 2020 10:24
Лист.pdf.p7s
15 жовтня 2020 10:24
Лист.pdf
15 жовтня 2020 10:24
Лист doc.doc.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 94 636,80
UAH з ПДВ
93 453,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 96 899,76
UAH з ПДВ
93 659,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 98 151,00
UAH з ПДВ
98 151,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 15:16
ст 17
13 листопада 2020 15:04
ліцензія
13 листопада 2020 14:56
ДФС
13 листопада 2020 14:56
мвс
13 листопада 2020 14:39
оновлена цінова
11 листопада 2020 13:02
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:01
лист-згода на обробку даних
16 жовтня 2020 16:09
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:21
поставка товару ВОГ.PDF
16 жовтня 2020 15:21
контрагент ВОГ КАРД.PDF
16 жовтня 2020 15:21
ст 17.pdf
16 жовтня 2020 15:21
Ліцензія.rar
16 жовтня 2020 15:21
контрагент ІНТЕР КАРД.PDF
16 жовтня 2020 15:21
Паспорт А-92.pdf
16 жовтня 2020 15:20
ДП-Л WOG копія.pdf
16 жовтня 2020 15:20
Інтеркард (оригінал).rar
16 жовтня 2020 15:20
ІНТЕР КАРД(копія).rar
16 жовтня 2020 15:20
Вог.rar
16 жовтня 2020 15:20
Фінансовий звіт 2019.pdf
16 жовтня 2020 15:20
Установчі копії.rar
16 жовтня 2020 15:20
статут (копія).pdf
16 жовтня 2020 15:20
опис (копія).pdf
16 жовтня 2020 15:20
Установчі.rar

Публічні документи

16 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:29
Технічні вимоги.pdf
16 жовтня 2020 14:29
Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 14:29
ст.17 ч.2-.pdf
16 жовтня 2020 14:29
Паспорт Бойчук В.В_.pdf
16 жовтня 2020 14:29
Ліцензії Миколаїв.pdf
16 жовтня 2020 14:29
Довідка юр.ос..pdf
16 жовтня 2020 14:29
Довідка чисті активи.pdf
16 жовтня 2020 14:29
Довідка про ліцензії.pdf
16 жовтня 2020 14:29
Довідка по дод 4.pdf
16 жовтня 2020 14:29
Відповідність ст.17 вся.pdf
16 жовтня 2020 14:29
Витяг ЄДР 06.10.2020р..pdf
16 жовтня 2020 14:29
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:29
Ліцензія ВОГ КАРД.pdf
05 жовтня 2020 16:29
Якість ДП-З.pdf
05 жовтня 2020 16:29
Якість ДП-Л.pdf
05 жовтня 2020 16:29
Якість А-92.pdf
05 жовтня 2020 16:29
Фінансова звітність.pdf
05 жовтня 2020 16:29
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Переможець 93 453,84
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 10:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 10:52

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» в документах, які були подані учасником та в інформації, подання якої вимагалось тендерною документацією до закупівлі Паливо ДК 021:2015 09130000-9– Нафта і дистиляти Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-28-005790-a Відповідно до підп. 1 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження повноваження посадової (службової) щодо підпису документів тендерної пропозиції, вимагалось розпорядчий доку-мент про призначення (обрання) на посаду відповідної особи із зазначенням її повноважень в такому документі -протокол зборів засновників (учасників), разом з паспортом громадянина України або іншим документом, що посвідчує особу уповноваженого згідно з чинним законодавством України, а так само разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо всіх повноважень (функцій) такої особи. Даної інформації у тендерній пропозиції не було виявлено. Також у цьому ж пункті вимагалось, складену згоду суб’єкта персональних даних ( особа , яка уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції) на збирання, реєстрацію, накопичення, зберіган-ня, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізації, передачі), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автомати-зованих) систем, яка надається у складі тендерної пропозиції. В означеній згоді суб’єкта персональних даних мають бути зазначені паспортні дані, ідентифікаційний код (РНОКПП), реквізити свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи – учасника процедури закупівлі, реквізити свідоцтва платника податків– учасника процедури закупівлі, банківські реквізити– учасника процедури закупівлі, розраху-нкові рахунки– учасника процедури закупівлі, електронні ідентифікаційні данні: номери контактних телефонів, електронні адреси та інша необхідна контактна інформація. Не вся інформація, яка вимагалась була зазначена у згоді на збір та обробку персональних даних № 10425 від 16.10.2020, поданої учасником у тендерній пропозиції. Тому учасник не виконав вимогу тендерної документації у цій частині. Також згідно Додатку 2 для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16, вимагалось надання довідки відповідного змісту. Для підтвердження виконання аналогічного договору, учасник повинен був надати копію аналогічного договору зі всіма додатками, який був зазначений у довідці та копію документа, що свідчить про виконання такого договору) та лист відгук за укладеним аналогічним договором. Учасник у тендерній пропозиції надав довідку № 10417 від 16.10.2020, але зазначив у ній договори, копію яких не було надано разом з документом, що свідчать про виконання такого договору та листів відгуків за укладеними договорами. У зв’язку з цим для усунення невідповідностей в інформації та документах учасник повинен на-дати: 1.Витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо всіх повноважень (фу-нкцій) особи, яка має право підписувати тендерну пропозицію та договір. 2.Складену згоду суб’єкта персональних даних ( особа , яка уповноважена підписувати докуме-нти тендерної пропозиції) на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізації, передачі), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем, яка надається у складі тендерної пропозиції, в якій повинно бути зазначено: паспортні дані, ідентифікаційний код (РНОКПП), реквізити свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи – учасника процедури закупівлі, реквізити свідоцтва платника податків– учасника процедури закупівлі, банківські реквізити– учасника процедури закупівлі, розрахункові рахунки– учасника процедури закупівлі, електронні ідентифікаційні данні: номери контактних телефонів, електронні адреси та інша необхідна контактна інформація. 3.Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасник повинен надати копію аналогічних договорів зі всіма додатками, які були зазначені у довідці № 10417 від 16.10.2020 та копію документа, що свідчить про виконання таких договорів та лист відгук за укладеними аналогічними договорами.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
93 453,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:02
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 11:24
договір 368.pdf укладений
24 листопада 2020 11:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 93 453,84
UAH (в тому числі ПДВ 15 575,64 UAH)