Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
216 800,00 UAH
UA-2020-09-28-005518-a fa9b1a4c896d4a95ad72822f54364907
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Бут

+380444814693 ihor.but@ntu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: https://corp.suspilne.media
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, Іллєнка Юрія, 42
Контактна особа: Ігор Бут
+380444814693
ihor.but@ntu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2020 17:00
Очікувана вартість: 216 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 252,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Мова якою подаються тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Столи офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Юрія Ілленко,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
10 штуки
Диван офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Юрія Ілленко,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
50 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Юрія Ілленко,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
вішалки для одягу офісні напільні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Юрія Ілленко,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
тумба офісна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Юрія Ілленко,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець сплачує загальну вартість товару протягом 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної на підставі рахунку-фактури Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 14:18
Додаток 5.docx
28 вересня 2020 14:18
Додаток 4.docx
28 вересня 2020 14:18
Додаток 1.docx
28 вересня 2020 14:18
Додаток 3.docx
28 вересня 2020 14:18
Тендерна документація-Меблі.docx
28 вересня 2020 14:18
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 29 вересня 2020 13:20
Дата відповіді: 29 вересня 2020 15:45
1. Чи принципова глибина офісного столу 800 мм? Можна пропонувати стіл з глибиною 700 мм? Стіл з глибиною 700 мм у цьому варіанті - це стандартна позиція. Стандарт буде по вартості дешевший. 2. Потрібний більш детальний опис тумби офісної. Скільки має бути відділень в середині, шухляд та інше?
Відповідь: 1. Так, можна, але не менше 700мм
2. Ілюстрації у ТЗ демонструють складові тумби. Кожна з офісних тумб має бути розділена на два рівних відділення, одне з відділень має містити три шухляди, друге - дві відкриті полиці.
Внести зміни в тендерну документацію!
Дата подання: 30 вересня 2020 16:54
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 16:39
Доброго дня. Прошу змінити у тендерній документації, Додаток 2, пункт 3, Зідно "Закону України" гарантійний термін становить 12 місяців з дня отримання товару. Також, пункт 4, згідно "Закону України" на заміну бракованого товару надається 14 робочих днів з дня отримання товару. Дякую.
Відповідь: Щодо пункту 3 Додатку 2: відмова у внесенні змін.
Якщо у запиті йдеться про Закон України «Про захист прав споживачів», то положення закону не конкретизують і не встановлюють чіткий гарантійний термін. Кожен товар індивідуальний, через що гарантійний термін не обмежується 12 місяцями.
По кожній категорії товарів існують додаткові нормативні документи, які допомагають коректно визначити гарантійний термін. У нашому випадку – це відповідність ДСТУ ГОСТ 22046:2004, що зазначено у пункті 2 Додатку 2.

Щодо пункту 4 Додатку 2: відмова у внесенні змін.
Згідно з статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи день купівлі, якщо продавцем не оголошений триваліший строк.
Однак, у пункті 4 Додатку 2 йдеться не про умови статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», а про гарантійне обслуговування, що має бути забезпечене протягом визначеного гарантійного терміну.
Аналог
Дата подання: 02 жовтня 2020 10:49
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 11:05
Доброго дня !!! Чи будете Ви приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі?
Відповідь: Доброго дня!
Пропозиція має відповідати вимогам тендерної документації, зокрема, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. В тендерній документації відсутні будь-які посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 жовтня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФЕШИНАЛ ОФІС" 216 791,03
UAH з ПДВ
216 791,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 17:51
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:47
Висновок-SES-Kronospan.pdf
13 жовтня 2020 17:47
Тумба K2.10.02.pdf
13 жовтня 2020 17:47
Стіл J1.00.14.O.pdf
13 жовтня 2020 17:47
гігієна (меблі Київ).pdf
13 жовтня 2020 17:47
Висновок ДСЕЕ ДЛС.pdf
13 жовтня 2020 17:47
Тех. паспорт.PDF
13 жовтня 2020 17:47
Лист-відгук!.pdf
13 жовтня 2020 17:47
Додаток 5.PDF
13 жовтня 2020 17:47
Додаток 4.pdf
13 жовтня 2020 17:47
Додаток 3.PDF
13 жовтня 2020 17:47
Додаток 2.PDF
13 жовтня 2020 17:47
Додаток 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФЕШИНАЛ ОФІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
14 жовтня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій