Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання: лот 1 - Монітори, клавіатури, миші; лот 2 – Лазерні принтери;лот 3 – Принтери;лот 4 – Веб-камери; лот 5 – Засіб криптографічного захисту інформації «Secure Token».
Очікувана вартість
282 100,00 UAH
UA-2020-09-28-005486-a 884df2c161164320a6e721a9b6e8ce99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Кузнецов

+380991228962 kuznetsov.dzr@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43156341
Вебсайт: http://www.rada-poltava.gov.ua/rule/vykonkom/departs/
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, буд. 36
Контактна особа: Роман Кузнецов
+380991228962
kuznetsov.dzr@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2020 15:00
Очікувана вартість: 282 100,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
лот 1 - Монітори, клавіатури, миші (всього -47 шт); лот 2 – Лазерні принтери (Всього - 16 шт.); лот 3 – Принтери(всього - 8 шт.); лот 4 – Веб-камери (всього -12 шт.); лот 5 – Засіб криптографічного захисту інформації «Secure Token» (всього - 15 шт.).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

05 жовтня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 14:20
перелік змін.pdf
05 жовтня 2020 13:42
Додаток 2 Техн.харатеристики(нова)..doc
28 вересня 2020 14:17
Додаток 3_Проєкт договору про закупівлю.docx
28 вересня 2020 14:17
Додаток 4_Стаття 17.docx
28 вересня 2020 14:17
Додаток 5_Тендерна пропозиція.docx
28 вересня 2020 14:16
Тендерна документація.docx
28 вересня 2020 14:16
Тендерна документація.pdf
28 вересня 2020 14:16
Додаток 1_Кваліфікаційні критерії.docx
05 жовтня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 14:20
перелік змін.pdf
05 жовтня 2020 13:42
перелік змін.docx
05 жовтня 2020 13:42
Додаток 2 Техн.харатеристики(нова)..doc
28 вересня 2020 14:16
Додаток 2 Техн.харатеристики..doc
28 вересня 2020 14:17
Додаток 3_Проєкт договору про закупівлю.docx
28 вересня 2020 14:17
Додаток 4_Стаття 17.docx
28 вересня 2020 14:17
Додаток 5_Тендерна пропозиція.docx
28 вересня 2020 14:16
Тендерна документація.docx
28 вересня 2020 14:16
Тендерна документація.pdf
28 вересня 2020 14:16
Додаток 1_Кваліфікаційні критерії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 28 вересня 2020 23:04
Дата відповіді: 29 вересня 2020 08:19
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Лише поставка товару ( в коробках, з гарантією, все нове). За адресою м.Полтава, вул.Сапіго 6.
Поставити запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-28-005486-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 01 жовтня 2020 15:33
Виключення умови, яка згідно практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України визначена дискримінаційною
Шановний Замовнику ! Вимоги тендерної документації порушують норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника, що робить неможливим участь ряду підприємств у вказаній процедурі закупівлі.  У Лоті №2 Додатку № 2 до тендерної документації містяться технічні вимоги до принтера ,яким за сукупністю відповідає лише одна модель Canon LBP6030B. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, шляхом виключення з Додатоку № 2 тендерної документації, а саме :
Тривалість прогріву: Прибл. 1 с після виходу з режиму сну,Споживання електроенергії: Максимум: прибл. 870 Вт або менше, У робочому режимі: у середньому прибл. 330 Вт, У режимі очікування: у середньому прибл. 1,8 Вт або менше, У режимі сну: у середньому прибл. 0,8 Вт або менше.

Звертаємо вашу увагу що дані параметри ніяким чином не впливають на працездатність техніки,не погіршують технічних характеристик, і надають можливість розширити конкуренцію що в свою чергу призведе до економії бюджетних коштів 
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 жовтня 2020 13:42
Шановний Учаснику! Відповідно до частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення (Протокол №31 від 05.10.2020 року) про внесення змін до тендерної документації на закупівлю і оприлюднення їх на веб - порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за звернення.

Документи

05 жовтня 2020 13:42
перелік змін.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання: лот 1 - Монітори, клавіатури, миші;
Опис предмету закупівлі:
Всього 47 шт.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 300,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 шт
Монітори
ДК 021:2015: 30231000-7 — Екрани комп’ютерних моніторів та консолі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Сапіго, 6
Дата доставки: 15 грудня 2020
20 шт
клавіатури
ДК 021:2015: 30237460-1 — Комп’ютерні клавіатури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Сапіго, 6
Дата доставки: 15 грудня 2020
20 шт
миші
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Сапіго, 6
Дата доставки: 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником проводиться після надання Постачальником рахунку на оплату Товару, видаткової накладної на Товар, акту приймання-передачі Товару протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання Замовником акту приймання-передачі та видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
14 жовтня 2020 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій