Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 42990000-2 Машини спеціального призначення різні (Ламінатор)
Очікувана вартість
53 300,00 UAH
UA-2020-09-28-005281-a 043d754ce2cc49439ae7c874d8f0115d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Білюк

+380680449796 yonosvita-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 02146937
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а
Контактна особа: Олена Білюк
+380680449796
yonosvita-kp@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 15:46
Очікувана вартість: 53 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 266,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42990000-2: Машини спеціального призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 штуки
Ламінатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, Установи замовника (згідно додатку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2020
ДК 021:2015: 42994230-1 — Ламінатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 14:05
Додаток 4.docx
28 вересня 2020 14:05
Додаток 2.docx
28 вересня 2020 14:05
Додаток 3.docx
28 вересня 2020 14:05
Додаток 1.doc
28 вересня 2020 14:05
Оголошення.doc
28 вересня 2020 14:05
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-28-005281-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОФІСТАЙМ УА", Код ЄДРПОУ:38390997
Дата подання: 19 жовтня 2020 15:59
невідповідність запропонованого товару технічним вимогам Замовника
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Боднар Геннадій Олександрович згідно Протоколу № 252 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15 жовтня 2020 року в державній закупівлі UA-2020-09-28-005281-a «Ламінатор ДК 021:2015: 42994230-1 Ламінатори», через надання неповної інформації, щодо запропонованих ламінаторів ФОП Боднар Геннадієм Олександровичем Замовнику.

ФОП Боднар Геннадій Олександрович в документі «Цінова пропозиція» та «Технічні вимоги» надає узагальнену назву запропонованих ламінаторів, а саме «Ламінатор LamiMark», що не дає змоги визначити технічні характеристики запропонованого ламінатора.
ТМ «LamiMark» має великий перелік ламінаторів і саме який запропонований ФОП Боднар Геннадій Олександрович не зрозуміло.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2020 12:05
Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до пунктів 11 та 12 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Так, вимогами Оголошення замовником визначено, що учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію та документи про відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам згідно інформації зазначеної у Додатку 1. На виконання даного пункту вимог учасником ФОП Боднар Геннадій Олександрович надано документ "Технічні вимоги.pdf", у якому учасник у формі порівняльної таблиці зазначає виробника - LamiMark, та його детальні технічні параметри відповідно до параметрів що вимагались. Разом з тим, вимоги Оголошення не передбачають та не вимагають від учасників зазначати таку інформацію як - модель, серійний номер, партійний номер тощо. Відповідно не зазначення учасником інформації що не вимагалась у вимогах - не може бути підставою для його відхилення. Технічні характеристики запропонованого учасником товару, які вказані у порівняльній таблиці, відповідають вимогам Оголошення. В систему учасником також завантажено висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. Учасника ФОП Боднар Геннадій Олександрович визнано переможцем спрощеної закупівлі згідно з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі». Відхилення пропозиції учасника, пропозиція якого визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону та відповідає умовам оголошення є незаконним.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" 49 200,00
UAH з ПДВ
49 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Боднар Геннадій Олександрович 52 193,00
UAH з ПДВ
52 193,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 10:48
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:47
СЕС плівка.pdf
07 жовтня 2020 10:44
Наказ.pdf
07 жовтня 2020 10:44
Протокол.pdf
07 жовтня 2020 10:44
Виписка .pdf
07 жовтня 2020 10:44
Витяг.pdf
07 жовтня 2020 10:44
Опис.jpg
07 жовтня 2020 10:44
ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 10:44
Статут з печаткою.pdf
07 жовтня 2020 10:44
СЕС обладнання.pdf
07 жовтня 2020 10:44
Лист гарантія.pdf
07 жовтня 2020 10:44
Лист згода.pdf
07 жовтня 2020 10:44
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 22:58
Електронний підпис
06 жовтня 2020 22:57
Цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 22:57
лист-погодження.pdf
06 жовтня 2020 22:57
Технічні вимоги.pdf
06 жовтня 2020 22:57
Листи та довідки.pdf
06 жовтня 2020 22:57
Проект договору.pdf
06 жовтня 2020 22:57
Лист згода.pdf
06 жовтня 2020 22:57
паспорт.pdf
06 жовтня 2020 22:57
Гарантійні умови.pdf
06 жовтня 2020 22:57
Гарантійниий лист.pdf
06 жовтня 2020 22:57
Витяг2.pdf
06 жовтня 2020 22:57
Витяг1.pdf
06 жовтня 2020 22:57
Виписка.pdf
06 жовтня 2020 22:57
Альфа банк.pdf
06 жовтня 2020 22:57
Навчальні заклади.pdf
06 жовтня 2020 22:57
Lamimark СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"

ФОП Боднар Геннадій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"
#38390997
Відхилено 49 200,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 15:42
ФОП Боднар Геннадій Олександрович
#2751316311
Переможець 52 193,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 09:19

Документи

12 жовтня 2020 15:42
Електронний підпис
12 жовтня 2020 15:41
протокол245.pdf

Документи

15 жовтня 2020 09:19
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:18
протокол252.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Боднар Геннадій Олександрович
#2751316311
52 193,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 жовтня 2020 09:19
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:18
протокол252.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 09:39
договір№425 від 26.10.2020.pdf укладений
26 жовтня 2020 09:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 листопада 2020 09:47
52 193,00 UAH UA838201720344250004000029078
Управління освіти і науки К-П міс.рад
UA663003460000026001092901901
ФОП Боднар Геннадiй Олександрович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 52 193,00
UAH