Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підіймально-транспортувальне обладнання (Вилковий електронавантажувач)
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-09-28-004826-a d1e8317800884559901c94147c1d5986
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коркішко Роман Михайлович

380676105034 Roman.Korkishko@mkgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "МИКОЛАЇВГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 05410263
Місцезнаходження: 54000, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вулиця Погранична, будинок 159
Контактна особа: Коркішко Роман Михайлович
380676105034
Roman.Korkishko@mkgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 11:01
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Підіймально-транспортувальне обладнання (Вилковий електронавантажувач)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Вилковий електронавантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вулиця Погранична, будинок 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 10 Банківські 30
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 14:51
Перелік змін 3.docx
01 жовтня 2020 12:47
Перелік змін 2.docx
01 жовтня 2020 09:39
Перелік змін 1.docx
28 вересня 2020 15:31
Перелік змін.docx
05 жовтня 2020 14:50
Додаток 2_Проект договору поставки 3.docx
01 жовтня 2020 12:47
Додаток 2_Проект договору поставки 2.docx
01 жовтня 2020 09:39
Додаток 2_Проект договору поставки 1.docx
28 вересня 2020 15:25
Додаток 2_Проект договору поставки.docx
28 вересня 2020 15:25
Перелік змін.docx
28 вересня 2020 13:34
Додаток 2_Проект договору поставки.docx
05 жовтня 2020 14:50
Додаток 1_Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 3.docx
01 жовтня 2020 12:47
Додаток 1_Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 2.docx
01 жовтня 2020 09:39
Додаток 1_Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 1.docx
28 вересня 2020 13:34
Додаток 1_Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
01 жовтня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 12:47
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція) 2.docx
01 жовтня 2020 09:39
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція) 1.docx
28 вересня 2020 13:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк поставки
Дата подання: 28 вересня 2020 16:04
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 16:51
Доброго дня. Ознайомившись с тендерною документацією просимо внести наступні зміни до Тендерної Документації: - Строк поставки Товару 120 календарних днів з дня підписання договору. Дякуємо.
Відповідь: Ваше звернення задоволено частково. До тендерної документації внесені зміни, перелік яких з новою редакцією тендерної документації оприлюднено відповідно до Закону
Додаток 1
Дата подання: 28 вересня 2020 17:13
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 16:51
Доброго дня! Шановний Замовник, просимо внести зміни до Додатку 1 тендерної документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Редакція Замовника: - Вантажопідйомність кг 3000 - Висота підйому щогли мм 5000 Редакція Участника - Вантажопідйомність кг від 2500 до 3000 - Висота підйому щогли мм від 4800 до 5000 Просимо внести зазначені вище зміни в тендерну документацію. які наддадуть можливість участі у закупівлі більшій кількості постачальників імпортної техніки світових брендів, що повисить рівень конкурентності, а це у свою чергу значно впливає на покращення якості предмету закупівлі та економію бюджету. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні параметри, які Ви просите змінити є такими, що коригуванню не підлягають, згідно затверджених експлуатаційних вимог до складського приміщення та його обладнання.
Питання стосовно кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 02 жовтня 2020 13:46
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 17:46
Доброго дня! Просимо уточнити, чи буде розглядатися як аналогічний договір на поставку за кодом ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання?
Відповідь: У складі тендерних пропозицій учасники подають копію (-ї) укладеного (-их) та виконаного (-их) раніше договору (-ів) за таким самим предметом закупівлі
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-28-004826-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Зевс", Код ЄДРПОУ:25483198
Дата подання: 28 вересня 2020 15:54
Срок поставки продукції
Наша компанія планує взяти участь у закупівлі UA-2020-09-28-004826-a, але деякі умови закупівлі обмежують подання пропозиції.
За умовами тендерної документації поставка продукції здійснюється до 20 грудня 2020р. Потенційний переможець торгів повинен здійснити поставку через 2 місяця після аукціону.
Предмет закупівлі – імпортна продукція, строк її виробництва і доставки в Україну складає близько 110-120 календарних днів.
Враховуючи вищезазначене, просимо:
Внести зміни в терміни поставки товару з урахуванням реальних строків виробництва вилкового електронавантажувача – не більше ніж 120 календарних днів від дати підписання договору.
Вищезазначені зміни відповідатимуть вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», попередять дискримінацію учасників, забезпечать високий рівень конкурентності закупівлі, адже дозволять більшій кількості постачальників імпортного обладнання надати свої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2020 16:50
З огляду на обмежені строки, встановлені для освоєння грошових коштів, виділених для закупівлі «Вилкового електронавантажувача», ваша вимога задоволена частково. До тендерної документації внесені зміни, перелік яких з новою редакцією тендерної документації оприлюднено відповідно до Закону.

Документи подані скаржником

28 вересня 2020 15:54
Вимога.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
15 жовтня 2020 11:01
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій