Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт пошкоджень, руйнувань та деформацій покриття проїзної частини автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка -Магдалинівка - Губиниха на ділянці км 34+209-км 35+179 (окремими ділянками)(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
1 359 300,00 UAH
UA-2020-09-28-004777-c 70cb9c5c245b49acbca8c4e19a8b64b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свізінська Ганна Анатоліївна

380567445263
svyzynskaia@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Свізінська Ганна Анатоліївна
380567445263,
svyzynskaia@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 12:18
Очікувана вартість: 1 359 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 796,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 40 700,00 грн. (сорок тисяч сімсот гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт пошкоджень, руйнувань та деформацій покриття проїзної частини автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка -Магдалинівка - Губиниха на ділянці км 34+209-км 35+179(окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка -Магдалинівка - Губиниха на ділянці км 34+209- км 35+179 (окремими ділянками), -----
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг проводиться в межах виділеного фінансування за фактично надані послуги згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати Замовником протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 71
Надання послуг Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) у відповідності до Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів у розмірі до 30% від річної вартості договору на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику до відповідного бюджету з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. Аванс 90 Календарні 29

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 12:36
Перелік змін від 01.10.2020.doc
01 жовтня 2020 12:35
ТД 34-35 – зі змінами.docx
28 вересня 2020 18:03
Проект договору пот др. Т-04-13.docx
28 вересня 2020 18:03
ТД 34-35.docx
01 жовтня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 12:36
Перелік змін від 01.10.2020.doc
01 жовтня 2020 12:35
Перелік змін від 30.09.2020.doc
01 жовтня 2020 12:35
ТД 34-35 – зі змінами.docx
28 вересня 2020 18:03
Проект договору пот др. Т-04-13.docx
28 вересня 2020 18:03
ТД 34-35.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" 1 200 042,00
UAH з ПДВ
1 169 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-СХІД" 1 169 539,00
UAH з ПДВ
1 169 539,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:49
Гарантия_7448.zip
15 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:36
Технічна спеціфікація.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Статут.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Рейтинг (2020).zip
15 жовтня 2020 16:36
Проект договору.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Наказ Конова.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Наказ Докукін.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Ліцензія.zip
15 жовтня 2020 16:36
Лист-пояснення.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Лист-згода Романов.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Лист про Статут.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Лист від власника.PDF
15 жовтня 2020 16:36
Кошторис.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Інформація щодо ст. 17.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Документи працівників.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Договір поставки а.с.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Договір оренди офісу.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Довідка щодо МТБ.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Довідка щодо МТБ ДРСУ.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Довідка щодо МТБ 2.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Гарантия_7448.zip
15 жовтня 2020 16:36
Відгук.PDF
15 жовтня 2020 16:36
Витяг ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 16:36
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 10:49
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:49
Довідка ст 17 ч 2 абз 1.pdf
29 жовтня 2020 10:49
Довідка ЗУ ст 17 п 12.pdf
15 жовтня 2020 10:17
Електронний підпис
15 жовтня 2020 10:17
Підписаний_G1020-4197-GL_tender.pdf
15 жовтня 2020 10:17
Підписаний_Ліцензія.pdf
15 жовтня 2020 10:17
63444414329298.pdf
15 жовтня 2020 10:17
2ebcca5a-c98b-4857-9b1d-3316e383413f.pdf
15 жовтня 2020 10:17
0000001949734957.1.0.pdf
15 жовтня 2020 10:17
Додаток 5 Статут.PDF
15 жовтня 2020 10:17
Додаток 4 Лист-згода.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-СХІД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
#41896411
Відхилено 1 169 500,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 16:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-СХІД"
#42986191
Переможець 1 169 539,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 17:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-СХІД"
#42986191
1 169 539,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:07
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 17:16
ПД-АС-2.pdf укладений
02 листопада 2020 17:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 169 539,00
UAH (в тому числі ПДВ 194 923,17 UAH)