Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 81+300 - км 87+300, Черкаська область. ДК 021:2015: 45230000-8
Overhaul of the public road of state importance H-08 Boryspil - Dnipro - Zaporizhia (via Kremenchuk) - Mariupol on the section km 81 + 300 - km 87 + 300, Cherkasy region. DK 021: 2015: 45230000-8
Очікувана вартість
235 824 840,00 UAH
UA-2020-09-28-004749-c c615f0e5c4864fce9af00937e0e76483
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучеренко Олена Вікторівна

380472714534 tenderck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 05422303
Місцезнаходження: 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389
Контактна особа: Кучеренко Олена Вікторівна
380472714534
tenderck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road service in Cherkassy region
National ID: 05422303
Contact point: Kucherenko O.V.
380472714534
tenderck@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 14:56
Очікувана вартість: 235 824 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 358 248,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1179124.2 UAH
Publication date: 28 вересня 2020 17:53
Enquiries until: 19 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 25 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 жовтня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 235 824 840 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 358 248 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 81+300 - км 87+300, Черкаська область. ДК 021:2015: 45230000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: H-08 — Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь

Overhaul of the public road of state importance H-08 Boryspil - Dnipro - Zaporizhia (via Kremenchuk) - Mariupol on the section km 81 + 300 - km 87 + 300, Cherkasy region. DK 021: 2015: 45230000-8
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, встановленого планом використання бюджетних коштів на строк не більше трьох місяців. Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг/виконання робіт за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в, який у вказаний вище термін складається Підрядником і надається на підпис Замовнику. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата наданих послуг/виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 17:53
ТД кап.ремонт Н-08 81-87.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-28-004749-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника
Порішення Закону України про публічні закупівлі
Документи
Причина: Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Номер скарги: UA-2020-09-28-004749-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 16 листопада 2020 17:03
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно ст. 16
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 листопада 2020 23:07
рішення від 19.11.2020 № 21520 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2020 23:07
рішення від 08.12.2020 № 22661.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 18:15

Документи подані скаржником

16 листопада 2020 13:04
ВИМОГА ЗАМОВНИКА.docx

Документи подані скаржником

16 листопада 2020 15:42
ВИМОГА ЗАМОВНИКА.docx
16 листопада 2020 16:16
1605535988924304.docx
16 листопада 2020 17:07
Скарга ДС ГРУП Н-08.docx
17 листопада 2020 08:55
Скарга_Н 08.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 листопада 2020
UA-2020-09-28-004749-cc615f0e5c4864fce9af00937e0e76483
Найменування: Служба автомобільних доріг у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 05422303
Місцезнаходження: 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 14:31
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
28 жовтня 2020 18:34
КБ 9 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 8 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 7 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 6 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 5 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 4 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 3 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 2 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 12 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 11 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 10 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 1 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
Договір №18-18П.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Форма 4-ОПП.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Транспортна схема.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Статут.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Скан витягу ПДВ.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Сертифікат ISO 9001.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Південний.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Письмова згода.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Паспорт Директора.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Опис.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Ліцензія.pdf
28 жовтня 2020 18:09
листи розмічальники.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Копія тех паспортів.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Копія паспорту Франца.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Копія наказу Франц.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Копії наказів ТОВ РДС3.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Копії диплому Франца.pdf
28 жовтня 2020 18:09
ІСО2.pdf
28 жовтня 2020 18:09
ІСО1.pdf
28 жовтня 2020 18:09
ІСО.pdf
28 жовтня 2020 18:09
ІСО ще.pdf
28 жовтня 2020 18:09
ДС 5 Ескадор - РДС.pdf
28 жовтня 2020 18:09
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
28 жовтня 2020 18:09
ДОПУГОДА РЕНТА - РДС.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Дозвіл АБЗ Черкаси.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Договір оренди РДС.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Договір Лабораторія.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Довідка про АБЗ.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Довідка від МТБ банку.pdf
28 жовтня 2020 18:09
гар 944.rar
28 жовтня 2020 18:09
Відомості ЄДРПОУ.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Витяг зі статуту.PDF
28 жовтня 2020 18:09
виписка.pdf
28 жовтня 2020 18:09
атестація АБЗ.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Атестат на Гофманн.pdf
28 жовтня 2020 18:09
атестат АБЗ.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Швець РВ.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Франц.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Фінік.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Тихоненко.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Танцюра.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Сулима.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Пінчук О.П..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Павляк.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Остров В. І..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Остапенко.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Назаров.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Мордик.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Молозін.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Маренич.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Маренич В.В..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Максименко.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Максачук.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Люльченко.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Лупу І.П..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Лапшин.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Колесник.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Кілор.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Кириленко.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Каракитиця І.М..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Кадацький.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Зінчук.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Зібровський.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Земляний О.І..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Залива Д.М..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Жердецький.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Желудков С.І..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Дудьєв.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Дімоглов Д.І..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Джуринський.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Гриценко.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Гончар.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Годулян А.Л..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Гайдай.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Волков.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Власов О.О..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Вітковський І.Х..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Височанський.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Ващило.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Буц.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Брагуца.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бошков В.М..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бортневський.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бородін М.М..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Большов Р.Ю..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Болокан І.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бойко В.В..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Блажко.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бєлінський.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бессарабов Ю.Б..pdf
28 жовтня 2020 18:09
Балакчі А.І..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Балабан М.І..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бабійчук П.Д..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бабійчук Д.П..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Андрюшин.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Ангелов.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Авромогло.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 9 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 8 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 8 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 7 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 7 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 6 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 6 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 5 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 5 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 4 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 4 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 3 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 3 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 2 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 2 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 10 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 1 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 1 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Договір №20-18П.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Договір №19-18П.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Відгук.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Відповідно до частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №1 ТД). Пунктом 5.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Розділ 1.4. Додатку №1 ТД). Пунктом 3 розділу 1.4 Додатку №1 тендерної документації передбачено, що Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», Учасник у складі тендерної пропозиції надає Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку за останній звітний період з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності У складі пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» надано Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за 2 квартал 2020 року (файл – «Податковий розрахунок сум доходу (2 кв 2020 ).pdf») Згідно наказу №4 від 13.01.2015 року Міністерства Фінансів України «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» Податковий розрахунок може готуватись податковим агентом таким чином: - на непошкодженому паперовому носії формату А4 (кількість аркушів не обмежується), який заповнюється машинописним текстом чи друкованими літерами без помарок, закреслень, виправлень і уточнень, сторінки нумеруються. У незаповнених полях інформаційного рядка проставляється прочерк. Подання ксерокопії податкового розрахунку не дозволяється; - на електронному носії інформації в електронній формі з використанням спеціалізованого програмного забезпечення, актуальні версії якого безкоштовно надаються контролюючим органом за місцем взяття податкового агента на облік та розміщені на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України. Податковий розрахунок подається податковими агентами в один із таких способів: 1) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо використання електронного цифрового підпису відповідальної особи податкового агента у порядку, визначеному законодавством; 2) на паперовому носії разом з електронною формою на електронному носії інформації; 3) на паперовому носії, якщо кількість рядків у податковому розрахунку не перевищує десяти ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» надано Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за 2 квартал 2020 року - без відмітки ДФС про прийняття звітності, у разі подання такої звітності на паперовому носії або - без квитанцією ДФС про прийняття звітності, у разі подання такої звітності засобами електронного зв'язку У порядку частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» необхідно надати підтвердження подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за 2 квартал 2020 року, а саме: - Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за 2 квартал 2020 року із відмітки ДФС про прийняття звітності, у разі подання такої звітності на паперовому носії або - квитанцію ДФС про прийняття Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за 2 квартал 2020 року, у разі подання такої звітності засобами електронного зв'язку 2) Відповідно до частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №1 ТД). Пунктом 5.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Розділ 1.4. Додатку №1 ТД). Пунктом 3 розділу 1.4 Додатку №1 тендерної документації передбачено, що Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», Учасник у складі тендерної пропозиції надає Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку за останній звітний період з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності. У складі пропозиції надано Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку за ІІ квартал 2020 року, у якому загальна кількість працівників становить 25 осіб. У складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (вих. № 2/1 від 22.10.2020 року), у якій зазначено, що загальна кількість працівників становить 68 осіб. Враховуючи накази про призначення на посаду, станом на 30.06.2020 р. на підприємстві працювало 67 осіб. У порядку частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» необхідно підтвердити кількість працівників зазначених у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (вих. № 2/1 від 22.10.2020 року) надавши Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку за ІІ квартал 2020 року з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності на всю кількість заявлених працівників. 3) Відповідно до частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №1 ТД). Пунктом 5.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Розділ 1.2. Додатку №1 ТД). Пунктом 1.2.1 Розділу 1.2. Додатку №1 тендерної документації передбачено, що у графі «Примітка» довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг напроти вищевказаних працівників зазначити: «видає наряд-допуск», «керівник робіт»/«наглядач»/«член бригади». У складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (вих. № 2/1 від 22.10.2020 року), у якій напроти працівників Учасника відсутня інформація про працівників, які «видає наряд-допуск», «керівник робіт»/«наглядач»/«член бригади». У порядку частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» необхідно надати Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, відповідно до умов тендерної документації. 4) Відповідно до частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №1 ТД). Згідно вимог частини 1.1.3 розділу 1.1 Додатку 1 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням. Учасником надано довідку де зазначено залучення 2 (двох) асфальтобетонних заводів: - Стаціонарна асфальто – змішувальна установка ДС-1853 - Стаціонарна асфальто – змішувальна установка ДС-158 Частини 1.1.3 розділу 1.1 Додатку 1 тендерної документації передбачено, що Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу). Згідно атестату АВ.ВА.224-20 асфальто – змішувальна установка ДС-158 не атестована згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Так як вимогою тендерної документації встановлено, що «Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво)» тому усі зазначені заводи повинні бути атестовані згідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 У порядку частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» необхідно підтвердити наявність атестованої асфальто – змішувальної установки ДС-158 згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015, відповідно до умов тендерної документації.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 10:53
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:53
Додаток 1.2 - Працівники.pdf
10 листопада 2020 10:53
Субпідряд Н-08.rar
10 листопада 2020 00:54
Електронний підпис
10 листопада 2020 00:54
1ДФ 3 кв-л.zip
09 листопада 2020 23:10
Електронний підпис
09 листопада 2020 23:10
7. Посвідчення ОП.pdf
09 листопада 2020 23:10
Додаток 1.2 - Працівники.pdf
09 листопада 2020 19:43
Електронний підпис
09 листопада 2020 19:42
1ДФ.zip
09 листопада 2020 19:42
Додаток 1.1.3 - АБЗ Н-08.pdf
09 листопада 2020 19:42
Додаток 1.2 - Працівники.pdf
29 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:13
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:08
3. Сертифікати ISO.pdf
29 жовтня 2020 12:25
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:23
Трудовi_67-68.rar
29 жовтня 2020 12:23
Трудовi_64-66.rar
29 жовтня 2020 12:23
Трудовi_59-63.rar
29 жовтня 2020 12:23
Трудовi_54-58.rar
29 жовтня 2020 12:23
Трудовi_50-53.rar
29 жовтня 2020 12:23
Трудовi_46-49.rar
29 жовтня 2020 12:23
Трудовi_41-45.rar
29 жовтня 2020 12:23
Трудовi_36-40.rar
29 жовтня 2020 12:23
Трудовi_32-35.rar
29 жовтня 2020 12:23
Трудовi_25-31.rar
29 жовтня 2020 12:23
Трудовi_21-24.rar
29 жовтня 2020 12:23
Трудовi_15-20.rar
29 жовтня 2020 12:23
Трудовi_10-14.rar
29 жовтня 2020 12:23
Трудовi_1-9.rar
29 жовтня 2020 12:23
Субпідряд Н-08.rar
29 жовтня 2020 12:23
Додаток 7 - Лист згода.pdf
29 жовтня 2020 12:23
Додаток 4 - Договір Н-08.pdf
29 жовтня 2020 12:23
Додаток 1.2 - Працівники.pdf
29 жовтня 2020 12:23
Додаток 1.1.3 - АБЗ Н-08.pdf
29 жовтня 2020 12:23
7. Посвідчення ОП.pdf
29 жовтня 2020 12:23
5. Витяги з реєстрів.pdf
29 жовтня 2020 12:23
3. Сертифікати ISO.pdf
29 жовтня 2020 12:23
11. Субпідряд.pdf
29 жовтня 2020 12:23
10. Інші документи.pdf
29 жовтня 2020 12:23
1. Копія Статуту.pdf

Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 16:31
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:28
ДПС
22 грудня 2020 16:28
МВС
22 грудня 2020 16:28
Довідки Ст_17
29 жовтня 2020 14:38
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:38
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:35
79. 1ДФ 2_2020.rar
29 жовтня 2020 14:35
78. ПП ІІ_кв_2020.rar
29 жовтня 2020 14:35
77.1 Уточ ПП 2019.rar
29 жовтня 2020 14:35
77. ПП 2019.rar
29 жовтня 2020 14:35
74. Звітність2019.rar
29 жовтня 2020 14:35
73.2 Сертифікат 495-499.pdf
29 жовтня 2020 14:35
73.1 Сертифікат 399.pdf
29 жовтня 2020 14:35
72.1 Відгуки-495-499.pdf
29 жовтня 2020 14:35
71.1 Договір_ акти 399-2.rar
29 жовтня 2020 14:35
71. Договір_ акти 399-1.rar
29 жовтня 2020 14:34
70. Договір 495-499 2.rar
29 жовтня 2020 14:34
69. Договір 495-499 1.rar
29 жовтня 2020 14:34
67.4 Працівники АТГ.rar
29 жовтня 2020 14:34
67.3 Механізатори6.rar
29 жовтня 2020 14:34
67.2 Механізатори5.rar
29 жовтня 2020 14:34
67.1 Механізатори4.rar
29 жовтня 2020 14:34
67. Механізатори3.rar
29 жовтня 2020 14:34
59.4Член бригади.rar
29 жовтня 2020 14:34
66. Механізатори2.rar
29 жовтня 2020 14:34
59.3Наглядач.rar
29 жовтня 2020 14:34
59.2Керівник робіт.rar
29 жовтня 2020 14:34
65. Механізатори1.rar
29 жовтня 2020 14:34
64. Дорожні4.rar
29 жовтня 2020 14:34
59.1Видає наряд-допуск.rar
29 жовтня 2020 14:33
63. Дорожні3.rar
29 жовтня 2020 14:33
54. Транспортна схема.pdf
29 жовтня 2020 14:33
53. Лист.pdf
29 жовтня 2020 14:33
61. Дорожні2.rar
29 жовтня 2020 14:33
42.6 Стецюра Н-08_ км 81-87.pdf
29 жовтня 2020 14:33
60. Дорожні1.rar
29 жовтня 2020 14:32
51. Договір ДерждорНДІ.pdf
29 жовтня 2020 14:32
59.8 ІТР.rar
29 жовтня 2020 14:32
49. Інвентарна картка.pdf
29 жовтня 2020 14:32
59.6Накази.rar
29 жовтня 2020 14:32
59.5Дипломи.rar
29 жовтня 2020 14:32
48. гарантійний лист н08.pdf
29 жовтня 2020 14:32
47. договір поставки н08.pdf
29 жовтня 2020 14:31
44. Договір мат тех база.zip
29 жовтня 2020 14:31
41. ФОП Стецюра.rar
29 жовтня 2020 14:31
40.3 САТ.rar
29 жовтня 2020 14:31
7. Проект договору.pdf
29 жовтня 2020 14:31
35. Лист згода санкції.pdf
29 жовтня 2020 14:31
40.1 ОТП.rar
29 жовтня 2020 14:31
40. ДОРСТРОЙМОНТАЖ.rar
29 жовтня 2020 14:31
32. Дозвіл Держпраці.pdf
29 жовтня 2020 14:31
30. копія Ліцензії.pdf
29 жовтня 2020 14:30
29. Витяг ПДВ 29.01.2019р..pdf
29 жовтня 2020 14:30
15. Довідка дод6.pdf
29 жовтня 2020 14:30
38.1 Атестати Есфіра.zip
29 жовтня 2020 14:30
14. Довідка ДОД5.pdf
29 жовтня 2020 14:30
5. Довідка ст 17.pdf
29 жовтня 2020 14:30
38. ЕСФІРА.rar
29 жовтня 2020 14:30
37. власна.rar
29 жовтня 2020 14:30
27. Витяг ЄДР 16092020.pdf
29 жовтня 2020 14:30
3. Технічне завдання.pdf
29 жовтня 2020 14:30
11. ІSO9001.pdf
29 жовтня 2020 14:30
ліцензія.zip
29 жовтня 2020 14:29
довіреність Лановенко.pdf
29 жовтня 2020 14:29
дов_А28.10.pdf
29 жовтня 2020 14:29
016-001-38831-2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 233 288 500,00
UAH з ПДВ
230 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 233 999 000,00
UAH з ПДВ
230 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 16:31
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:28
ДПС
22 грудня 2020 16:28
МВС
22 грудня 2020 16:28
Довідки Ст_17
29 жовтня 2020 14:38
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:38
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:35
79. 1ДФ 2_2020.rar
29 жовтня 2020 14:35
78. ПП ІІ_кв_2020.rar
29 жовтня 2020 14:35
77.1 Уточ ПП 2019.rar
29 жовтня 2020 14:35
77. ПП 2019.rar
29 жовтня 2020 14:35
74. Звітність2019.rar
29 жовтня 2020 14:35
73.2 Сертифікат 495-499.pdf
29 жовтня 2020 14:35
73.1 Сертифікат 399.pdf
29 жовтня 2020 14:35
72.1 Відгуки-495-499.pdf
29 жовтня 2020 14:35
71.1 Договір_ акти 399-2.rar
29 жовтня 2020 14:35
71. Договір_ акти 399-1.rar
29 жовтня 2020 14:34
70. Договір 495-499 2.rar
29 жовтня 2020 14:34
69. Договір 495-499 1.rar
29 жовтня 2020 14:34
67.4 Працівники АТГ.rar
29 жовтня 2020 14:34
67.3 Механізатори6.rar
29 жовтня 2020 14:34
67.2 Механізатори5.rar
29 жовтня 2020 14:34
67.1 Механізатори4.rar
29 жовтня 2020 14:34
67. Механізатори3.rar
29 жовтня 2020 14:34
59.4Член бригади.rar
29 жовтня 2020 14:34
66. Механізатори2.rar
29 жовтня 2020 14:34
59.3Наглядач.rar
29 жовтня 2020 14:34
59.2Керівник робіт.rar
29 жовтня 2020 14:34
65. Механізатори1.rar
29 жовтня 2020 14:34
64. Дорожні4.rar
29 жовтня 2020 14:34
59.1Видає наряд-допуск.rar
29 жовтня 2020 14:33
63. Дорожні3.rar
29 жовтня 2020 14:33
54. Транспортна схема.pdf
29 жовтня 2020 14:33
53. Лист.pdf
29 жовтня 2020 14:33
61. Дорожні2.rar
29 жовтня 2020 14:33
42.6 Стецюра Н-08_ км 81-87.pdf
29 жовтня 2020 14:33
60. Дорожні1.rar
29 жовтня 2020 14:32
51. Договір ДерждорНДІ.pdf
29 жовтня 2020 14:32
59.8 ІТР.rar
29 жовтня 2020 14:32
49. Інвентарна картка.pdf
29 жовтня 2020 14:32
59.6Накази.rar
29 жовтня 2020 14:32
59.5Дипломи.rar
29 жовтня 2020 14:32
48. гарантійний лист н08.pdf
29 жовтня 2020 14:32
47. договір поставки н08.pdf
29 жовтня 2020 14:31
44. Договір мат тех база.zip
29 жовтня 2020 14:31
41. ФОП Стецюра.rar
29 жовтня 2020 14:31
40.3 САТ.rar
29 жовтня 2020 14:31
7. Проект договору.pdf
29 жовтня 2020 14:31
35. Лист згода санкції.pdf
29 жовтня 2020 14:31
40.1 ОТП.rar
29 жовтня 2020 14:31
40. ДОРСТРОЙМОНТАЖ.rar
29 жовтня 2020 14:31
32. Дозвіл Держпраці.pdf
29 жовтня 2020 14:31
30. копія Ліцензії.pdf
29 жовтня 2020 14:30
29. Витяг ПДВ 29.01.2019р..pdf
29 жовтня 2020 14:30
15. Довідка дод6.pdf
29 жовтня 2020 14:30
38.1 Атестати Есфіра.zip
29 жовтня 2020 14:30
14. Довідка ДОД5.pdf
29 жовтня 2020 14:30
5. Довідка ст 17.pdf
29 жовтня 2020 14:30
38. ЕСФІРА.rar
29 жовтня 2020 14:30
37. власна.rar
29 жовтня 2020 14:30
27. Витяг ЄДР 16092020.pdf
29 жовтня 2020 14:30
3. Технічне завдання.pdf
29 жовтня 2020 14:30
11. ІSO9001.pdf
29 жовтня 2020 14:30
ліцензія.zip
29 жовтня 2020 14:29
довіреність Лановенко.pdf
29 жовтня 2020 14:29
дов_А28.10.pdf
29 жовтня 2020 14:29
016-001-38831-2020.zip

Публічні документи

29 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
28 жовтня 2020 18:34
КБ 9 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 8 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 7 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 6 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 5 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 4 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 3 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 2 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 12 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 11 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 10 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
КБ 1 дог №18-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:34
Договір №18-18П.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Форма 4-ОПП.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Транспортна схема.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Статут.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Скан витягу ПДВ.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Сертифікат ISO 9001.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Південний.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Письмова згода.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Паспорт Директора.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Опис.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Ліцензія.pdf
28 жовтня 2020 18:09
листи розмічальники.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Копія тех паспортів.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Копія паспорту Франца.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Копія наказу Франц.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Копії наказів ТОВ РДС3.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Копії диплому Франца.pdf
28 жовтня 2020 18:09
ІСО2.pdf
28 жовтня 2020 18:09
ІСО1.pdf
28 жовтня 2020 18:09
ІСО.pdf
28 жовтня 2020 18:09
ІСО ще.pdf
28 жовтня 2020 18:09
ДС 5 Ескадор - РДС.pdf
28 жовтня 2020 18:09
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
28 жовтня 2020 18:09
ДОПУГОДА РЕНТА - РДС.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Дозвіл АБЗ Черкаси.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Договір оренди РДС.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Договір Лабораторія.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Довідка про АБЗ.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Довідка від МТБ банку.pdf
28 жовтня 2020 18:09
гар 944.rar
28 жовтня 2020 18:09
Відомості ЄДРПОУ.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Витяг зі статуту.PDF
28 жовтня 2020 18:09
виписка.pdf
28 жовтня 2020 18:09
атестація АБЗ.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Атестат на Гофманн.pdf
28 жовтня 2020 18:09
атестат АБЗ.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Швець РВ.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Франц.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Фінік.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Тихоненко.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Танцюра.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Сулима.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Пінчук О.П..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Павляк.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Остров В. І..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Остапенко.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Назаров.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Мордик.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Молозін.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Маренич.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Маренич В.В..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Максименко.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Максачук.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Люльченко.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Лупу І.П..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Лапшин.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Колесник.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Кілор.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Кириленко.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Каракитиця І.М..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Кадацький.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Зінчук.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Зібровський.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Земляний О.І..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Залива Д.М..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Жердецький.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Желудков С.І..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Дудьєв.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Дімоглов Д.І..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Джуринський.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Гриценко.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Гончар.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Годулян А.Л..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Гайдай.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Волков.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Власов О.О..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Вітковський І.Х..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Височанський.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Ващило.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Буц.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Брагуца.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бошков В.М..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бортневський.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бородін М.М..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Большов Р.Ю..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Болокан І.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бойко В.В..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Блажко.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бєлінський.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бессарабов Ю.Б..pdf
28 жовтня 2020 18:09
Балакчі А.І..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Балабан М.І..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бабійчук П.Д..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Бабійчук Д.П..PDF
28 жовтня 2020 18:09
Андрюшин.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Ангелов.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Авромогло.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 9 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 8 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 8 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 7 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 7 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 6 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 6 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 5 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 5 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 4 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 4 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 3 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 3 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 2 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 2 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 10 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 1 дог 20-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
КБ 1 дог 19-18П.PDF
28 жовтня 2020 18:09
Договір №20-18П.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Договір №19-18П.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"
#40148165
Переможець 230 000 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 17:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"
#40148165
230 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 20:27
ДУ №6 до дог. №212.1-03 від 23.12.21.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 20:26
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 09:20
ДУ №5 до дог. №212.1-03 від 16.11.21.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 09:19
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 14:39
ДУ №4 до дог. №212.1-03 від 31.08.21.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 10:32
ДУ №3 до дог. №212.1-03 від 29.06.21.pdf зміни до договору
30 червня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 09:35
ДУ №2 до дог.№212.1-03 від 11.03.2021.pdf зміни до договору
16 березня 2021 09:33
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 17:55
ДУ №1 до дог.№212.1-03 від 10.03.2021.pdf зміни до договору
11 березня 2021 17:54
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 23:35
Дог. №212.1-03 від 29.12.2020.pdf укладений
30 грудня 2020 23:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства», керуючись пунктами 5.3., 5.8., 17.8. Договору
Номер договору про закупівлю: 212/1-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 17.8. Договору
Номер договору про закупівлю: 212/1-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України №327 від 02.04.2021 р. «Умови залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2021 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг», керуючись пунктами 1.2., 5.1., 5.7., 5.8., 17.8.
Номер договору про закупівлю: 212/1-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами) та постанов Кабінету Міністрів України №327 від 02.04.2021 р. «Умови залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2021 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг», №521 від 26.05.2021 «Питання фінансування об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії», керуючись пунктами 1.2., 5.7., 5.8., 17.8. Договору
Номер договору про закупівлю: 212/1-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами) та постанов Кабінету Міністрів України №327 від 02.04.2021 р. «Умови залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2021 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг», №521 від 26.05.2021 «Питання фінансування об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії», керуючись пунктами 1.2., 5.7., 5.8., 17.8. Договору
Номер договору про закупівлю: 212/1-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи зменшення обсягів послуг, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 3.6., 17.8. Договору, Сторони вирішили: 1. Викласти пункт 3.1 Договору, у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 228 527 252,32 грн. (двісті двадцять вісім мільйонів п’ятсот двадцять сім тисяч двісті п’ятдесят дві гривні 32 коп.) з ПДВ. Ціна Договору без ПДВ становить 190 439 152,35 грн. ПДВ (для платників) – 38 088 099,97 грн. У тому числі у 2021 році за рахунок спеціального фонду державного бюджету 66 994 508,53 грн. з ПДВ, у 2021 році за рахунок загального фонду державного бюджету 12 932 401,70 грн. з ПДВ, у 2021 році за рахунок кредитних коштів (постанова КМУ№327 від 02.04.2021р.) – 50 833 199,51 грн. з ПДВ, у 2021 році за рахунок кредитних коштів (постанова КМУ №521 від 26.05.2021р.) – 97 767 142,58 грн. з ПДВ. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного/місцевого бюджету відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (нормативних актів Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій, райдержадміністрацій, тощо), що буде визначатися додатковими угодами. Бюджетні зобов’язання за кредитними коштами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 р. №327 «Умови залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2021 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг», постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 р. №521 «Питання фінансування об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії» виникають виключно в межах відповідних фактичних надходжень з спеціального фонду державного бюджету. Договірна ціна є твердою.
Номер договору про закупівлю: 212/1-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 228 527 252,32
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)