Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термомодернізація гімназії № 290 на вулиці Ревуцького, 13-а у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
24 245 300,00 UAH
UA-2020-09-28-004732-c 5ebcea1b65d34ef099f4729e4b9d6f21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 15:01
Очікувана вартість: 24 245 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121 226,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 121226.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Термомодернізація гімназії № 290 на вулиці Ревуцького, 13-а у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Термомодернізація гімназії № 290 на вулиці Ревуцького, 13-а у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Ревуцького, 13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 18:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 18:02
Додаток № 6.doc
28 вересня 2020 18:01
Додаток № 6.doc
28 вересня 2020 18:01
Додаток № 5.doc
28 вересня 2020 18:01
Додаток № 4.doc
28 вересня 2020 18:01
Додаток № 3.doc
28 вересня 2020 18:01
Додаток № 2.doc
28 вересня 2020 18:01
Додаток № 1.doc
28 вересня 2020 18:01
ТД_термомодернізація гімназії 290.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000099 ● c8adf3692e2e4d6086f69a1942dfc36d
  • Статус: завершено ● Дата: 04 січня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 18:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
76 UA-2020-09-28-004732-c 28.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" 22 850 972,64
UAH з ПДВ
22 850 972,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВДД ГРУП" 23 667 283,04
UAH з ПДВ
23 667 283,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 14:21
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:18
лист-роз'яснення.pdf
15 жовтня 2020 17:13
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:10
Р. ІІІ 2. Протокол НР.7Z
15 жовтня 2020 17:10
Р. ІІІ 1.6. статут.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:08
Статут ВДД-2019.pdf
15 жовтня 2020 15:08
Лицензия СС3.pdf
15 жовтня 2020 15:08
Договор Орлятко.pdf
15 жовтня 2020 15:08
Договор НЗ 255.pdf
15 жовтня 2020 15:08
Договор 290.pdf
15 жовтня 2020 15:08
Договор мусор.pdf
15 жовтня 2020 15:08
Довідка-банк.pdf
15 жовтня 2020 15:08
Довідка кор.дії - ТОВ.zip
15 жовтня 2020 15:08
Декаларация ОП.pdf
15 жовтня 2020 15:08
Вiдгук_ВДД_-освiта.pdf
15 жовтня 2020 15:08
Вiдгук_ВДД_-молодiж.pdf
15 жовтня 2020 15:08
Аналогічні договори.pdf
15 жовтня 2020 15:08
Антикор прог.pdf
15 жовтня 2020 15:08
69-Лист забеспечення.pdf
15 жовтня 2020 15:08
68-_Довiдка_санкцii.pdf
15 жовтня 2020 15:08
67 - Лист-згода ПД.pdf
15 жовтня 2020 15:08
66 - проект договора 290.pdf
15 жовтня 2020 15:08
64-захист довкілля.pdf
15 жовтня 2020 15:08
63 - Субпідрядники.pdf
15 жовтня 2020 15:08
62-Аналог. договора.pdf
15 жовтня 2020 15:08
61_-_мат-тех_база.pdf
15 жовтня 2020 15:08
59 - Довідка про ТОВ.pdf
15 жовтня 2020 15:08
58- Довідка-працівники.pdf
15 жовтня 2020 15:08
57- ТП Гімназія 290.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ"

ТОВ "ВДД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ"
#38949830
Переможець 22 850 972,64
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 14:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ"
#38949830
22 850 972,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:04
ДУ № 3 до Договору № 1303.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 10:16
ДУ № до дог. № 1303.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 14:13
ДУ №1 до договору №1303.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 14:12
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 13:41
Договір № 1303.pdf укладений
04 листопада 2020 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди п. 3.1. Договору №1303 від 03.11.2020р викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 20 361 129,66 грн. (двадцять мільйонів триста шістдесят одна тисяча сто двадцять дев'ять грн. 66 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 3 393 521,61 грн.
Номер договору про закупівлю: 1303
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони вирішили внести зміни: 1.1. в пункт 1.1. договору № 1303 від 03.11.2020 року, виклавши його в новій редакції:"1.1 Підрядник зобов"язується з дня укладання договору та до 31.12.2020 року виконати роботи, а саме термомодернізація гімназії № 290 Ревуцького,13а ,Замовник зобов"язується прийняти і оплатити такі роботи за цінами,які зазначені у протоколі узгодження договірної ціни (Додаток № 1),який додається до Договору і є його невід"ємною частиною. 12.2 Термін та місце виконаних робіт : з дня укладання договору та до 31 грудня 2020 р.,гімназія № 290 Ревуцького ,13-а у Дарницькомцу районі м.Києва."
Номер договору про закупівлю: 1303
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 3.1. Договору від 03.11.2020 № 1303, виклавши його в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 13 819 152,14 грн. (тринадцять мільйонів вісімсот дев'ятнадцять тисяч сто п'ятдесят дві гривні 14 копійок), у т. ч. ПДВ - 2 303 192,02 грн.. Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1)." 2. Сторони вирішили внести зміни до: Протоколу узгодження Договірної ціни (Додаток 1); Дефектний акт (Додаток 2); Локальний кошторис (Додаток 4); Договірної ціни (Додаток 5), що є невід'ємними частинами Договору від 03.11.2020 № 1303, викласти їх у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1303
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 819 152,14
UAH (в тому числі ПДВ 2 303 192,02 UAH)