Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (стіл для харчоблоку, ДК 021:2015 – 39314000-6 Промислове кухонне обладнання)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-09-28-004243-a 883e0324199348dbb1cb575fe5ecede7
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі - п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі: Замовником двічі було відмінено закупівлю у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (закупівля 1 - UA-2020-07-24-005065-b, закупівлю 2 - UA-2020-08-11-002115-a)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 12:55
Оскарження наміру укласти договір: 09 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
стіл для харчоблоку, ДК 021:2015 – 39314000-6 Промислове кухонне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, , КЗО «ДНЗ № 165» ДМР, проспект Гагаріна, буд. 147
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

28 вересня 2020 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 12:51
Документи учасника.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 12 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 12:55

Документи

28 вересня 2020 12:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 12:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2020 12:55
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 12:57
Кінець періоду оскарження: 20 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 20 жовтня 2020 00:00
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: відмова учасника підписувати договір
Документи:
09 жовтня 2020 12:57
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:57
Рішення про відміну торгів.docx