Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Надання послуг з обслуговування та технічного супроводу електронного обладнання
Очікувана вартість
18 600,00 UAH
UA-2020-09-28-003680-c e666bc76a0f24245869f4903e672c275
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 21:00
Очікувана вартість: 18 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72610000-9: Послуги з комп’ютерної підтримки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з обслуговування та технічного супроводу електронного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72610000-9 — Послуги з комп’ютерної підтримки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Ціна Договору включає в себе всі витрати Виконавця, пов’язані з обслуговуванням Відеостіни, а також всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі. Оплата Послуг Виконавця здійснюється протягом 5-х (п’яти) робочих днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. Оплата вартості використаних/замінених Виконавцем матеріалів та обладнання при обслуговуванні, здійснюється окремо на підставі дефектного акту, що додається до акту здачі-приймання наданих послуг. Пiсляоплата 4 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку