Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070704 Червеньово – Великі Лучки - Гать км 0+000 - км 21+200 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repairs of the local highway O 070704 Chervenʹovo – Velyki Luchky – Hatʹ km 0 + 000- km 21+200 Transcarpathian region. Adjustment. GBN D.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works". DK 021: 2015 - 45230000-8- Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork
Очікувана вартість
114 506 016,00 UAH
UA-2020-09-28-002970-b 136c207df1cd480fbfb665dab0f130c7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковш Норберт Федорович

+380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Ковш Норберт Федорович
+380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The State Company "Local highways service in Transcarpathian region’s"
National ID: 43427067
Contact point: Kovsh Norbert
+380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 114 506 016,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 145 060,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 572000 UAH
Publication date: 28 вересня 2020 17:18
Enquiries until: 22 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 28 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 114 506 016 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 145 060 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070704 Червеньово – Великі Лучки - Гать км 0+000 - км 21+200 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repairs of the local highway O 070704 Chervenʹovo – Velyki Luchky – Hatʹ km 0 + 000- km 21+200 Transcarpathian region. Adjustment. GBN D.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works"
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10-ти банківських днів на підставі підписаних представниками Замовника і Виконавця акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3 Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 12:00
Зміни 070704.doc
23 жовтня 2020 12:00
ТД О 070704 нова редакція.docx
23 жовтня 2020 11:59
Оголошення О 070704 зі змінами.docx
23 жовтня 2020 11:59
Оголошення англ. мов O 070704 зі змінами.doc
28 вересня 2020 17:15
ТД О 070704.docx
28 вересня 2020 17:15
Додаток 10 проєкт Договору.docx
23 жовтня 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 12:00
Зміни 070704.doc
23 жовтня 2020 12:00
ТД О 070704 нова редакція.docx
23 жовтня 2020 11:59
Оголошення О 070704 зі змінами.docx
28 вересня 2020 17:15
Оголошення О 070704.docx
23 жовтня 2020 11:59
Оголошення англ. мов O 070704 зі змінами.doc
28 вересня 2020 17:15
Оголошення англ. мов O 070704.doc
28 вересня 2020 17:15
ТД О 070704.docx
28 вересня 2020 17:15
Додаток 10 проєкт Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-28-002970-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", Код ЄДРПОУ:34455332
Дата подання: 06 листопада 2020 19:22
незаконне рішення замовника
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2020 11:29
За результатами розгляду пропозиції ТОВ "МЕГО ЛТД" на відповідність вимогам тендерної документації було надіслано повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та встановлених у п.6 розділу 3 тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету від 03.11.2020 № 478).
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону, Учасник ТОВ "МЕГО ЛТД" завантажив через електронну систему закупівель уточнені та нові документи в електронній системі закупівель 04.11.2020 з 14:37 по 14:39 години, (протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) після цього о 14:42 було накладено ЕЦП. Оновлена та надана на заміну, через електронну систему закупівель, Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) була розміщена о 16:43 без накладеного кваліфікованого електронного підпису. Отже інформація надана з порушенням норм частини третьої стаття 12 Закону: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".».
Відповідно до вимог п.1 розділу 3 тендерної документації «Відсутність накладеного кваліфікованого електронного підпису призведе до відхилення пропозиції без розгляду, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації».
Відповідно до викладеного вище, керуючись нормами Закону, Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "МЕГО ЛТД", відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону оскільки тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства

Документи подані скаржником

06 листопада 2020 19:22
вимога (3).pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-28-002970-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", Код ЄДРПОУ:34455332
незаконне рішення замовника
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

11 листопада 2020 15:16
Рішення від 21.12.2019 № 19082.pdf
11 листопада 2020 15:16
Скарга.pdf
11 листопада 2020 15:16
Скарга.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 листопада 2020
UA-2020-09-28-002970-b136c207df1cd480fbfb665dab0f130c7
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 16:40
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Відхилено
Документи
ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 16:44
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник ТОВ «ПБС» у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). На підтвердження інформації зазначеної у п.37. Автогрейдер VOLVO G946, маса 16645 кг, 145 кВт, 7150 см.куб, надано кольорову скан копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (Серія ІС № 033129), в якому зазначено маса машини 20400 кг, потужність двигуна – 175 кВт, об’єм двигуна – 7100 см.куб. 2. Учасник ТОВ "ПБС" у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, проте відповідно до таблиці №3 додатку №4 має бути надана Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг. 3. Учасник ТОВ "ПБС" у складі документів Тендерної пропозиції не надав кольорові скан копії наказів про прийняття на роботу/призначення на посаду, наказів про суміщення (за наявності) на Купяк Галина Михайлівна – начальник дільниці, Кузьмич Дмитро Миколайович – завідувач лабораторії та Маслій Василь Богданович – лаборант. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п 6 розділу 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Відповідно до п 6 розділу 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію за встановленою формою та з підтверджуючими документами згідно Таблиці №3 Додатку №4. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, які будуть залучені до виконання робіт, необхідно надати кольорові скан копії наказів про прийняття на роботу/призначення на посаду, наказів про суміщення (за наявності) або кольорові скан копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) привести у відповідність з даними свідоцтва про державну реєстрацію; - надати Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг за формою, відповідно до Тендерної документації. надати кольорові скан копії наказів про прийняття на роботу/призначення на посаду, наказів про суміщення (за наявності) на Купяк Галина Михайлівна – начальник дільниці, Кузьмич Дмитро Миколайович – завідувач лабораторії та Маслій Василь Богданович – лаборант.

Документи

01 листопада 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 листопада 2020 12:09
Електронний підпис
04 листопада 2020 12:09
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:17
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:17
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:16
Накази на працівників (1).PDF
04 листопада 2020 10:16
Довідка працівники.pdf
03 листопада 2020 17:23
24 Довідка про МТБ.pdf
30 жовтня 2020 14:32
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:32
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікати копії.pdf
30 жовтня 2020 14:29
1 Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 14:29
сертифікати.zip
30 жовтня 2020 14:29
Статут сканкопія нова.pdf
30 жовтня 2020 14:29
сертифікати 1.rar
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат суміш.PDF
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат на цемент.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат на цемент 2.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат на цемент 1.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат на цемент 4.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Техпаспорти ПБС.zip
30 жовтня 2020 14:29
Накази на працівників.PDF
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат еластатор.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Водії5.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат ISO 9001.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат 14001.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Gmail.zip
30 жовтня 2020 14:29
Відгук 89.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Додаткова угода №3.pdf
30 жовтня 2020 14:29
0 Тендерна пропозиція.pdf

Документи

01 листопада 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 жовтня 2020 20:05
Електронний підпис
30 жовтня 2020 20:01
53 Довідка санкції.PDF
30 жовтня 2020 20:01
34 Довідка лабораторія.PDF
30 жовтня 2020 20:01
51 Відомості з ЄДР .pdf
30 жовтня 2020 20:01
33 Транспортна схема.PDF
30 жовтня 2020 20:01
49 Виписка з ЄДР.pdf
30 жовтня 2020 20:01
48 Статут .pdf
30 жовтня 2020 20:01
47 Реєстр.PDF
30 жовтня 2020 20:01
30 Витяг з реєстру ПДВ .pdf
30 жовтня 2020 20:01
42 Проєкт договору.PDF
30 жовтня 2020 20:01
41 Ліцензія .pdf
30 жовтня 2020 20:01
27 Протокол на правочин.pdf
30 жовтня 2020 20:01
26 Доручення.PDF
30 жовтня 2020 20:01
38 Довідка щодо печатки.PDF
30 жовтня 2020 20:00
55 Копія паспорту.pdf
30 жовтня 2020 20:00
21.1 Довідки ст. 17 ЗУ.PDF
30 жовтня 2020 20:00
13 Атестат АБЗ.pdf
30 жовтня 2020 20:00
21 Довідки ст. 17 ЗУ.PDF
30 жовтня 2020 20:00
20 Відгук Львівська.pdf
30 жовтня 2020 20:00
19 КБ3 КБ2В дог 37.zip
30 жовтня 2020 20:00
18 Договір_37..pdf
30 жовтня 2020 20:00
16 Дипломи ІТР.7z
30 жовтня 2020 20:00
15 Накази.rar
30 жовтня 2020 20:00
4 Довідка щодо техніки.PDF
30 жовтня 2020 20:00
2 Тендерна пропозиція.PDF
30 жовтня 2020 20:00
_Гарантія 572 000 (002970-b).zip

Документи

01 листопада 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

31 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис
31 жовтня 2020 16:13
69.Витяг.pdf
31 жовтня 2020 16:13
63.Проєкт договору.pdf
31 жовтня 2020 16:13
36.Договір лізингу 2018р..pdf
31 жовтня 2020 16:13
37.Договір лізингу 2019р..pdf
31 жовтня 2020 16:13
42.Договір Стік.pdf
31 жовтня 2020 16:13
52.КБ-2, КБ-3 Ужгоро-Палло.pdf
31 жовтня 2020 16:13
41.Тех.паспорт Експрес.PDF
31 жовтня 2020 16:13
57.Свідоцтво, галузь.pdf
31 жовтня 2020 16:13
22.Договір Ваго.pdf
31 жовтня 2020 16:13
25.Договір Механіка К.pdf
31 жовтня 2020 16:13
8.Договір Мішем.pdf
31 жовтня 2020 16:13
39.Договір Експрес.pdf
31 жовтня 2020 16:13
17.Договір Дорактів.pdf
31 жовтня 2020 16:13
10.Тех.паспорт Мішем.pdf
31 жовтня 2020 16:13
5.Накази.pdf
31 жовтня 2020 16:13
2.Довідки.pdf
31 жовтня 2020 16:13
71.Статут 2020.pdf
31 жовтня 2020 16:13
Банківська гарантія.zip
31 жовтня 2020 16:13
68.Ліцензія і додаток.pdf
31 жовтня 2020 16:13
70.ПДВ.pdf
31 жовтня 2020 16:13
64.Тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2020 16:13
62.Транспортна схема.pdf
31 жовтня 2020 16:13
38.Лист Сканя.pdf
31 жовтня 2020 16:12
28.Договір Трансбуб.pdf
31 жовтня 2020 16:12
44.Тех.паспорти Стік.PDF
31 жовтня 2020 16:12
32.Лист Давтян А.Б.pdf
31 жовтня 2020 16:12
24.Тех.паспорта Ваго.pdf
31 жовтня 2020 16:12
21.Лист Трафік.pdf
31 жовтня 2020 16:12
14.Договір Шукаль.pdf
31 жовтня 2020 16:12
16.Тех.паспорт Шукаль.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасник ТОВ "МЕГО ЛТД" у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). (далі - Довідка): 1.1) на підтвердження інформації зазначеної у п.4. Дорожній коток САТСВ-434-В, 8 т, надано кольорову скан копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу в якому зазначено «маса 7,5 т»; 1.2) на підтвердження інформації зазначеної у п.8. Автогудронатор на базі DAF CF 75.310, право користування, Договір надання послуг №15-АГ-19 від 15.11.2019, надано копію зазначеного договору, строк дії до 31.12.2020. За умовами тендерної документації догові має бути дійсним та чинним, протягом всього строку виконання договору про закупівлю; 1.3) на підтвердження інформації зазначеної у п.24. Автогрейдер XCMG GR165, право користування, Договір про надання в оренду спеціальної техніки №25 від 06.05.2020, надано копію зазначеного договору, строк дії до 20.11.2020. За умовами тендерної документації догові має бути дійсним та чинним, протягом всього строку виконання договору про закупівлю; 1.4) на підтвердження інформації зазначеної у п.28. Фреза дорожня Wirtgen W1200F, потужність 154 кВт надано кольорову скан копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу в якому зазначено потужність 185 кВт. 2. Учасник ТОВ "МЕГО ЛТД" у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, проте відповідно до таблиці №3 додатку №4 має бути надана Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг. 3. Учасник ТОВ "МЕГО ЛТД" у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про виконання аналогічного договору. У п.3 зазначеної довідки вказаний «об’єм робіт 8640,85», не підтверджений наданими копіями актів КБ-2. 4. У складі документів Тендерної пропозиції надано Лист-відгук КП Закарпатської облради «Будкомплектторг», в якому не зазначено суму виконання договорів. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п 6 розділу 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Для документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування парку техніки для надання послуг (виконання робіт) Учасник повинен надати: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг(виконання робіт); Відповідно до п 6 розділу 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію за встановленою формою та з підтверджуючими документами згідно Таблиці №3 Додатку №4. Відповідно до п 6 розділу 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію за встановленою формою та з підтверджуючими документами згідно Таблиці № 4 Додатку №4 тендерної документації. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3); - кольорову скан копію з оригіналу позитивного(их) відгуку(ів) від замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше 2020 року. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) привести у відповідність з даними свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів; - надати копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. - надати Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг за формою, відповідно до Тендерної документації. - Довідку про виконання аналогічного договору привести у відповідність до наданих копій підтверджуючих документів. - надати позитивний відгук від КП Закарпатської облради «Будкомплектторг», за наданими аналогічними договорами, у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору

Документи

01 листопада 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 листопада 2020 14:42
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:39
Будкомплектторг2.rar
04 листопада 2020 14:37
ЄВРОДОР.rar
04 листопада 2020 14:37
оренда ШБ5.pdf
04 листопада 2020 14:37
Договір ВІТ УКРАЇНИ.pdf
04 листопада 2020 14:37
довідка досвід оновлена.pdf
04 листопада 2020 14:37
Відгук - будкомплектторг (1).pdf
04 листопада 2020 14:37
ДУ ЄВРОБУД ПЛЮС котки 8т.pdf
04 листопада 2020 14:37
допугода ВІТ УКРАЇНА.pdf
04 листопада 2020 14:37
Коток дорожний JCB VMT 430-140.pdf
04 листопада 2020 14:37
Грейдер (1).pdf
31 жовтня 2020 17:37
Електронний підпис
31 жовтня 2020 17:35
Аналогічні договора.rar
31 жовтня 2020 17:35
накази.rar
31 жовтня 2020 17:35
Лабораторія.rar
31 жовтня 2020 17:35
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
31 жовтня 2020 17:35
Паспорт_код_директор.pdf
31 жовтня 2020 17:35
Ліцензія з додатком.pdf
31 жовтня 2020 17:35
довідки ст 17.pdf
31 жовтня 2020 17:34
довідка довкілля.pdf
31 жовтня 2020 17:34
трактора.rar
31 жовтня 2020 17:34
Техніка.rar
31 жовтня 2020 17:34
ЄВРОДОР.rar
31 жовтня 2020 17:34
фреза.rar
31 жовтня 2020 17:34
Будальянс.rar
31 жовтня 2020 17:34
ШБ5.rar
31 жовтня 2020 17:34
сертифікати.rar
31 жовтня 2020 17:34
проект договору.pdf
31 жовтня 2020 17:34
АБЗ.rar
31 жовтня 2020 17:34
довідка працівники.pdf
31 жовтня 2020 17:34
довідка наявність ОЗ.pdf
31 жовтня 2020 17:34
довідка печатка.pdf
31 жовтня 2020 17:34
довідка ліцензія.pdf
31 жовтня 2020 17:34
довідка наявність АБЗ.pdf
31 жовтня 2020 17:34
транспортна схема.pdf

Документи

01 листопада 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

31 жовтня 2020 18:57
Електронний підпис
31 жовтня 2020 18:49
Аналогічний досвід.rar
31 жовтня 2020 18:49
Наявність техніки.rar
31 жовтня 2020 18:49
Повноваження.rar
31 жовтня 2020 18:49
Сертифікати.rar
31 жовтня 2020 18:49
Лабараторія.rar
31 жовтня 2020 18:49
Працівники.rar
31 жовтня 2020 18:49
АБЗ.rar
31 жовтня 2020 18:49
3. Інформація ст. 17.pdf
31 жовтня 2020 18:49
Банківська гарантія.rar
31 жовтня 2020 18:49
Копія витягу ПДВ.pdf
31 жовтня 2020 18:49
Сертифікат ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ШБУ-77"

ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 114 150 000,00
UAH з ПДВ
114 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 12:09
Електронний підпис
04 листопада 2020 12:09
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:17
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:17
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:16
Накази на працівників (1).PDF
04 листопада 2020 10:16
Довідка працівники.pdf
03 листопада 2020 17:23
24 Довідка про МТБ.pdf
30 жовтня 2020 14:32
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:32
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікати копії.pdf
30 жовтня 2020 14:29
1 Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 14:29
сертифікати.zip
30 жовтня 2020 14:29
Статут сканкопія нова.pdf
30 жовтня 2020 14:29
сертифікати 1.rar
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат суміш.PDF
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат на цемент.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат на цемент 2.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат на цемент 1.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат на цемент 4.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Техпаспорти ПБС.zip
30 жовтня 2020 14:29
Накази на працівників.PDF
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат еластатор.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Водії5.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат ISO 9001.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Сертифікат 14001.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Gmail.zip
30 жовтня 2020 14:29
Відгук 89.pdf
30 жовтня 2020 14:29
Додаткова угода №3.pdf
30 жовтня 2020 14:29
0 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій