Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» за кодом ДК 021:2015  50410000-2 (Технічне обслуговування вогнегасників).
Repair and maintenance services of measuring, testing and checking apparatus DK 021:2015 - 50410000-2 (Maintenance of fire extinguishers).
Очікувана вартість
135 342,00 UAH
UA-2020-09-28-002966-b 087dc8aa1a9f4f94a56239e16b0d8bf4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Бережний Олександр Миколайович
(048) 729-39-35
fire@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kolesnik Viktoriia
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Berezhny Oleksandr Mikolayovich
(048) 729-39-35
fire@ods.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 15:20
Очікувана вартість: 135 342,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 353,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 28 вересня 2020 17:16
Enquiries until: 20 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 135 342 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 1 353 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Scope of the procurement
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» за кодом ДК 021:2015  50410000-2 (Технічне обслуговування вогнегасників).
Repair and maintenance services of measuring, testing and checking apparatus
DK 021:2015 - 50410000-2 (Maintenance of fire extinguishers).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування вогнегасників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Maintenance of fire extinguishers
CPV: 50410000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги у національній грошовій одиниці України, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі Послуг та на підставі отриманого оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Власні кошти підприємства Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 17:13
3.2. Тендерна документація (ТО вогнегасників).docx
28 вересня 2020 17:13
Проєкт договору.docx
28 вересня 2020 17:13
3.2. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
28 вересня 2020 17:13
3.2. Announcement of procurement.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 листопада 2020
UA-2020-09-28-002966-b087dc8aa1a9f4f94a56239e16b0d8bf4
Найменування закупівельника: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ДП "Одеський морський торговельний порт" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2020 16:24
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДТЕХ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2020 16:25

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації, пп.3.4. п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником при наявності обмежень в установчому документі не надано документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). Так, портом надані накази щодо призначення директора підприємства від 21.10.2019 №16-0с та від 22.10.2019 №365/К, а також довідку про особу, що уповноважена на підписання договору від 20.10.2020 №22/01, в якій повідомлено, що обмеження щодо підписання договорів відсутні. Але, відповідно до п.10.2 р.10 «Наглядова рада підприємства» Статусу ДП «Одеський порт» (нова редакція), затверджено наказом Міністерства інфраструктури України від 15.12.2017 №447, до виключної компетенції наглядової ради Підприємства належить «прийняття рішення про надання згоди на вчинення господарського зобов’язання, щодо якого є заінтересованість, і значного господарського зобов’язання, предметом якого є майно, роботи або послуги, ринкова вартість яких становить більше 10 відсотків вартості активів Підприємства за даними останньої річної фінансової звітності, крім господарських зобов’язань, рішення про вчинення яких приймається відповідним Уповноваженим органом управління». Отже, учасником ДП «ОМТП» в пропозиції не наданий документ, на підставі якого Замовник може перевірити повноваження посадової особи. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджуються: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договіру про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів.

Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 14:38
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:29
01_Баланс_ф._ 1 на 30.09.2020.pdf
24 листопада 2020 13:35
Електронний підпис
24 листопада 2020 12:58
Форма № 5 2019 рік.pdf
24 листопада 2020 12:58
Форма № 3 2019 рік.pdf
24 листопада 2020 12:58
Форма № 4 2019 рік.pdf
24 листопада 2020 12:58
Форма № 2 2019 рік.pdf
24 листопада 2020 12:58
Форма № 1 2019 рік.pdf
24 листопада 2020 12:58
ПОЯСНЕННЯ.pdf
30 жовтня 2020 09:57
Електронний підпис
30 жовтня 2020 09:57
Електронний підпис
30 жовтня 2020 09:56
ДОКУМЕНТАЦІЯ.tiff
29 жовтня 2020 17:30
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:29
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
28 жовтня 2020 11:41
Пояснювальна записка.pdf
28 жовтня 2020 11:41
Довідка ч.2 ст.17.pdf
28 жовтня 2020 11:41
Довідка п.13 ч.1 ст.17.pdf
28 жовтня 2020 11:41
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
28 жовтня 2020 11:40
Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
28 жовтня 2020 11:40
Гарантійний лист.pdf
19 жовтня 2020 10:36
Статут.pdf
19 жовтня 2020 10:36
СВ СВП ПСМ-650.pdf
19 жовтня 2020 10:36
ПОСВІДЧЕННЯ ЗАРЯДНИКА.pdf
19 жовтня 2020 10:36
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
19 жовтня 2020 10:36
ЛИСТ-ВІДГУК.pdf
19 жовтня 2020 10:36
КД-17101_4.jpg
19 жовтня 2020 10:36
КД-17101_3.jpg
19 жовтня 2020 10:36
КД-17101_2.jpg
19 жовтня 2020 10:36
КД-17101_1.jpg

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником надана бухгалтерська довідка від 28.10.2020 №28-16/Т про наявність майна на балансі ТОВ «ВП «Редтех», яка від імені бухгалтера підписана директором. В той же час, підприємством у складі документів пропозиції, надані скановані копії наказів про прийняття на роботу працівників, зокрема наказ від 31.01.2019 №1-К про прийняття на посаду бухгалтера з 01.02.2019 Цингаль Наталю Миколаївну. 1.2.Учасником в довідці про наявність працівників від 15.10.2020 №15-07/Т наведена інформація про посади працівників, що не співпадає з інформацією, що наведена в інших документах пропозиції даного учасника (наказах, посвідченнях, листах,довідках, тощо). А саме, Пацюк Максим Сергійович працює на посаді директора підприємства, Романенко Олег Володимирович – з 01.04.2019 на посаді випробувача балонів. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 1.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту). Для підтвердження своєї відповідності такому критерієві учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. У такому випадкові складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів. 3.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту). У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів.

Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:39
РІШЕННЯ.PDF
04 грудня 2020 09:39
Протокол заг. зборів.PDF
04 грудня 2020 09:39
Довідка.zip
04 грудня 2020 09:39
Довідка дитяча праця.PDF
04 грудня 2020 09:39
Довідка (1).zip
04 грудня 2020 09:39
public_doc.pdf
04 грудня 2020 09:39
public_doc.p7s
04 грудня 2020 09:39
pdf.pdf
04 грудня 2020 09:39
Dovidka_20311362920670817362.pdf.p7s
04 грудня 2020 09:39
Dovidka_20311362920670817362.pdf
03 грудня 2020 16:07
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:42
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:22
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:22
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:21
Форма письмової згоди.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Фінансова звітність.PDF
29 жовтня 2020 10:21
СТАТУТ.pdf
29 жовтня 2020 10:21
РІШЕННЯ.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Протокол заг. зборів.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Проект договору.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Лист згода на обробку.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Довідка стаття 17.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Довідка санкції.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Довідка податки.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Довідка код доступу.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Довідка дитяча праця.PDF
29 жовтня 2020 10:21
ВИПИСКА.pdf
29 жовтня 2020 10:21
Цінова пропозиція.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Сертифікат порошок.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Пояснювальна записка.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Опис тех. інструкцій.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Дозвола підвищ небез.pdf
29 жовтня 2020 10:21
Довідка щодо ліцензії.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Довідка злочин.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Довідка згідно ДСТУ.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Бухгалтерська довідка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Одеський морський торговельний порт"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДТЕХ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДТЕХ" 85 920,00
UAH
85 920,00
UAH
Документи
ДП "Одеський морський торговельний порт" 134 900,00
UAH
134 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:39
РІШЕННЯ.PDF
04 грудня 2020 09:39
Протокол заг. зборів.PDF
04 грудня 2020 09:39
Довідка.zip
04 грудня 2020 09:39
Довідка дитяча праця.PDF
04 грудня 2020 09:39
Довідка (1).zip
04 грудня 2020 09:39
public_doc.pdf
04 грудня 2020 09:39
public_doc.p7s
04 грудня 2020 09:39
pdf.pdf
04 грудня 2020 09:39
Dovidka_20311362920670817362.pdf.p7s
04 грудня 2020 09:39
Dovidka_20311362920670817362.pdf
03 грудня 2020 16:07
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:42
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:22
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:22
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:21
Форма письмової згоди.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Фінансова звітність.PDF
29 жовтня 2020 10:21
СТАТУТ.pdf
29 жовтня 2020 10:21
РІШЕННЯ.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Протокол заг. зборів.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Проект договору.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Лист згода на обробку.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Довідка стаття 17.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Довідка санкції.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Довідка податки.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Довідка код доступу.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Довідка дитяча праця.PDF
29 жовтня 2020 10:21
ВИПИСКА.pdf
29 жовтня 2020 10:21
Цінова пропозиція.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Сертифікат порошок.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Пояснювальна записка.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Опис тех. інструкцій.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Дозвола підвищ небез.pdf
29 жовтня 2020 10:21
Довідка щодо ліцензії.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Довідка злочин.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Довідка згідно ДСТУ.PDF
29 жовтня 2020 10:21
Бухгалтерська довідка.PDF

Публічні документи

24 листопада 2020 14:38
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:29
01_Баланс_ф._ 1 на 30.09.2020.pdf
24 листопада 2020 13:35
Електронний підпис
24 листопада 2020 12:58
Форма № 5 2019 рік.pdf
24 листопада 2020 12:58
Форма № 3 2019 рік.pdf
24 листопада 2020 12:58
Форма № 4 2019 рік.pdf
24 листопада 2020 12:58
Форма № 2 2019 рік.pdf
24 листопада 2020 12:58
Форма № 1 2019 рік.pdf
24 листопада 2020 12:58
ПОЯСНЕННЯ.pdf
30 жовтня 2020 09:57
Електронний підпис
30 жовтня 2020 09:57
Електронний підпис
30 жовтня 2020 09:56
ДОКУМЕНТАЦІЯ.tiff
29 жовтня 2020 17:30
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:29
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
28 жовтня 2020 11:41
Пояснювальна записка.pdf
28 жовтня 2020 11:41
Довідка ч.2 ст.17.pdf
28 жовтня 2020 11:41
Довідка п.13 ч.1 ст.17.pdf
28 жовтня 2020 11:41
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
28 жовтня 2020 11:40
Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
28 жовтня 2020 11:40
Гарантійний лист.pdf
19 жовтня 2020 10:36
Статут.pdf
19 жовтня 2020 10:36
СВ СВП ПСМ-650.pdf
19 жовтня 2020 10:36
ПОСВІДЧЕННЯ ЗАРЯДНИКА.pdf
19 жовтня 2020 10:36
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
19 жовтня 2020 10:36
ЛИСТ-ВІДГУК.pdf
19 жовтня 2020 10:36
КД-17101_4.jpg
19 жовтня 2020 10:36
КД-17101_3.jpg
19 жовтня 2020 10:36
КД-17101_2.jpg
19 жовтня 2020 10:36
КД-17101_1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДТЕХ"

ДП "Одеський морський торговельний порт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДТЕХ"
#42452740
Переможець
85 920,00
UAH
04 грудня 2020 08:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 грудня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДТЕХ"
#42452740
85 920,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:24
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:46
2902-В-ОДФ-20.pdf укладений
15 грудня 2020 17:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 78 650,00
UAH