Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Очікувана вартість
298 738,00 UAH
UA-2020-09-28-002888-c 95db77ebf7d04ca2b16ee604cd16daaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибіна Вікторія

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Рибіна Вікторія
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 11:48
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 11:48
Очікувана вартість: 298 738,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 494,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


«Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
(Система оповіщення людей про пожежу), Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 60 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, яка розташована за адресою: м. Кривий Ріг, Центрально – Міський район, вул. Українська, буд. 66.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться за фактично виконані роботи на підставі актів наданих послуг (виконаних робіт) протягом 15 календарних днів з дня надходження фінансування до відділу освіти. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 14:31
ТД оповіщення КЗШ 60.doc
28 вересня 2020 14:31
Проект Договору (оповіщення).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 194 648,40
UAH з ПДВ
194 648,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" 296 192,94
UAH з ПДВ
296 192,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 13:27
Електронний підпис
16 жовтня 2020 09:01
Електронний підпис
16 жовтня 2020 09:01
обгрунтування .pdf
16 жовтня 2020 09:01
Кошторис .pdf
14 жовтня 2020 09:07
Електронний підпис
14 жовтня 2020 09:07
Dovidka_20272562040570751195.pdf.p7s
14 жовтня 2020 09:07
Dovidka_20272562040570751195.pdf
14 жовтня 2020 09:07
Штатний+розпис.pdf.p7s
14 жовтня 2020 09:07
Штатний+розпис.pdf
14 жовтня 2020 09:07
Цінова пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 09:07
Проект договору.pdf
14 жовтня 2020 09:07
Повірка приладів .pdf
14 жовтня 2020 09:07
Наявність обладнання .pdf
14 жовтня 2020 09:07
Інші документи .pdf
14 жовтня 2020 09:07
Довідка щодо ціни.pdf
14 жовтня 2020 09:07
Аналогічний+договір_1.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 17:08
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:06
МВС 06.11.2020.pdf
04 листопада 2020 11:29
Електронний підпис
04 листопада 2020 11:28
Кошторис.pdf
27 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:12
Документи переможця.pdf
27 жовтня 2020 10:12
Податкова 23.10.2020.pdf
14 жовтня 2020 02:30
Електронний підпис
14 жовтня 2020 02:29
Кваліфікація.pdf
14 жовтня 2020 02:29
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Відхилено
194 648,40
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 15:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 15:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 жовтня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
#43694796
Переможець 296 192,94
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 08:37

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник, згідно ч.16 ст.29 Закону України "Про Публічні закупівлі", просимо усунути невідповідності в інформації або документах: 1) Свідоцтва про повірку на тестер ЭКО201 та тепло-димотест сповіщувачів; 2) Протоколи та посвідчення на працівників, які зазначені в довідці з Правил безпечної експлуатації електроустановок (НПАОП 40.1-1.01-97) (ПБЕЕ), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ) та Правил охорони електромереж (ПОЕМ); 3) Зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання робіт та її контактний телефон.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

21 жовтня 2020 15:13
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:12
Протокол № 276.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 08:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
#43694796
296 192,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:29
Дод угода 1 (дог 398).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 09:07
Договір № 398.pdf укладений
10 листопада 2020 09:06

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 березня 2021 10:32
296 192,94 UAH UA508201720344200023000047337
Відділ освіти виконкому Ц-М райради
UA213077700000026001411115662
ТОВ"ЦЕНТР БЕЗПЕКИ"ТОПАЗ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 398
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 17 березня 2021
Сума оплати за договором: 296 192,94
UAH (в тому числі ПДВ 49 365,49 UAH)