Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1 - Шкільні меблі (приладдя для навчальних закладів)
39160000-1 - School furniture (accessories for educational institutions)
Очікувана вартість
1 742 832,00 UAH
UA-2020-09-28-002675-b 769c04affb18422abb29dce1fa416b5f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривень Олег Володимирович

+380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Кривень Олег Володимирович
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Educational Department of the Executive Committee of Poltava City Council
National ID: 02145725
Contact point: Olepir Darya Adndriivna
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 16:24
Очікувана вартість: 1 742 832,00 UAH з ПДВ
Publication date: 28 вересня 2020 16:20
Enquiries until: 19 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 25 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 жовтня 2020 16:24

Information

Estimated total value: 1 742 832 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement

Тендерна документація

28 вересня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:20
ТД навчальне приладдя.docx
28 вересня 2020 16:20
Оголошення (1) (1) (4).docx
28 вересня 2020 16:20
ДОДАТОК 3 проект договору приладдя для навчальних закладів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 06 жовтня 2020 11:15
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 10:15
Доброго дня! В технічному завданні Лот 2 на м'яке крісло мішок не зазначено, скільки і якого колбору потрібно товару, надайте будб ласка хоча б приблизну палітру кольорів. А також, розміри прописані в технічному завданні зняті по лекалам чи по готовому виробу? Чи є вимоги до конфігурації товару, тобто якої форми має бути крісло, груші чи м'яча або інше. Просимо надати уточнення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Крісло повинно бути у формі груші, як зазначено в вимогах. Оскільки передбачається використання у 4 класі, то воно повинно бути 2-х або 4-х кольорів: сірий, зелений, синій, жовтий чи інші. Розміри вказані готового виробу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-28-002675-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦАП ВАДИМ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3160913270
Дата подання: 05 листопада 2020 11:00
Відхилення пропозиції
Прошу надати пояснення щодо причини відхилення пропозиції ФОП Цап Вадим Вячеславович
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2020 11:27
Пропозиція Учасника була розглянута на відповідність критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Законом у тендерній документації. В результаті розгляду було встановлено, що відсутні наступні документи:
1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі:
- Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного* договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата);
- Лист(и) – позитивний (і) відгук (и) про виконання аналогічного (их) договору (ів) по предмету закупівлі (із зазначенням номеру, дати, предмету закупівлі договору, що вказаний у довідці про виконання аналогічного договору (ів) наданій в складі тендерної пропозиції);
2.Підтвердження повноважень посадової особи та/або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
3.Учасник не надав в складі своєї тендерної пропозиції ДОДАТОК 2 Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмета закупівлі)
Замовник вимагав надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі, якщо Учасник не є Виробником запропонованого Товару, з метою унеможливлення постачання контрафактного товару, Учасник повинен документально підтвердити взаємовідносини з Виробником або офіційним представником на території України запропонованого товару шляхом надання авторизаційного листа від Виробника Товару або його офіційного представництва, або представника в Україні. Учасник не надав відповідних документів.

Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно п. 1, 2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-09-28-002675-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦАП ВАДИМ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3160913270
Дата подання: 06 листопада 2020 14:33
Виправлення помилок
Виправлення помилок
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2020 15:11
Шановний учаснику! В Вашій тендерній пропозиції не надані документи, виправлення чи надання яких після закінчення строку подання тендерних пропозицій Законом "Про публічні закупівлі" не передбачено

Документи подані скаржником

06 листопада 2020 14:33
Довідка Цап В.В..pdf
06 листопада 2020 14:33
Довідка_1.pdf
06 листопада 2020 14:33
Договір_2017.pdf
06 листопада 2020 14:33
Договір_2020.pdf
06 листопада 2020 14:33
Порівняльна таблиця.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-28-002675-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦАП ВАДИМ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3160913270
Дата подання: 09 листопада 2020 15:26
Оскарження на відхилення пропозиції
За результатами розгляду пропозиції ФОП Цап Вадим В’ячеславович замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції без можливості усунення помилок в регламентний термін 24 години. Зазначене рішення є незаконним, прийнятим на користь інших Учасників, усупереч вимогам Тендерної документації та вимогам Закону «Про публічні закупівлі», у зв ’язку із чим, підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 листопада 2020 01:31
рішення від 11.11.2020 № 20933 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 01:30
рішення від 02.12.2020 № 22364.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 22:52

Документи подані скаржником

09 листопада 2020 15:16
скарга.pdf

Документи подані замовником

13 листопада 2020 11:47
Інформація
13 листопада 2020 11:47
Інформація

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 - 39160000-1 - Шкільні меблі (приладдя для навчальних закладів)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 251 432,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 514,32 UAH з ПДВ


Title: lot 1- 39160000-1 - School furniture (accessories for educational institutions)
Current status: Complete
Estimated total value: 1 251 432,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 514,32 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 11 грудня 2020 11:47
Auction planned date: 11 грудня 2020 11:47
Закінчення: 11 грудня 2020 12:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 measures.name.symbol
39160000-1 - Шкільні меблі (приладдя для навчальних закладів)
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Заклади загальної середньої освіти комунальної форми власності
Дата доставки: 30 листопада 2020

Globe
CPV: 39160000-1
117 шт
Глобус
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Заклади загальної середньої освіти комунальної форми власності
Дата доставки: 30 листопада 2020

Board educational games in the language being studied
CPV: 39162000-5
234 шт
Настільні розвиваючі ігри мовою, що вивчається
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Заклади загальної середньої освіти комунальної форми власності
Дата доставки: 30 листопада 2020

Board educational games in the language being studied
CPV: 39162000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 листопада 2020
UA-2020-09-28-002675-b769c04affb18422abb29dce1fa416b5f
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Учасник Документи Рішення
Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 13:13
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:12
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:59
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:59
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:47
документи переможця.pdf
15 грудня 2020 15:47
public_doc.pdf
15 грудня 2020 15:47
public_doc.p7s
29 жовтня 2020 11:21
Електронний підпис
29 жовтня 2020 11:21
Електронний підпис
29 жовтня 2020 11:19
технічна частина.pdf
29 жовтня 2020 11:19
Цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:06
Цінова пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Фінансова звітність.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Установчі Бі-Про.ЮА.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Технічні вимоги ЮА.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Технічна частина.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Право підпису.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Паспорт.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Лист.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Код доступу.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Довкілля.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Довідка - згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович

ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович 1 248 390,00
UAH з ПДВ
1 233 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" 1 249 560,00
UAH з ПДВ
1 237 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 13:13
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:12
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:59
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:59
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:47
документи переможця.pdf
15 грудня 2020 15:47
public_doc.pdf
15 грудня 2020 15:47
public_doc.p7s
29 жовтня 2020 11:21
Електронний підпис
29 жовтня 2020 11:21
Електронний підпис
29 жовтня 2020 11:19
технічна частина.pdf
29 жовтня 2020 11:19
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:06
Цінова пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Фінансова звітність.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Установчі Бі-Про.ЮА.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Технічні вимоги ЮА.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Технічна частина.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Право підпису.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Паспорт.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Лист.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Код доступу.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Довкілля.pdf
29 жовтня 2020 15:06
Довідка - згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович

ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович
#3135607915
Переможець 1 233 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович
#3135607915
1 233 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:35
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 10:03
ДУ_1 до Д_134Т від 22.12.2020.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 09:45
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 09:15
Д№134Т від 22.12.2020 укладений
22 грудня 2020 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю коригування ціни договору
Номер договору про закупівлю: 134Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 232 999,82
UAH