Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39160000-1 - Шкільні меблі (приладдя для навчальних закладів)
39160000-1 - School furniture (accessories for educational institutions)
39160000-1 - School furniture (accessories for educational institutions)
Очікувана вартість
1 742 832,00 UAH
UA-2020-09-28-002675-b ● 769c04affb18422abb29dce1fa416b5f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Кривень Олег Володимирович +380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Educational Department of the Executive Committee of Poltava City Council |
National ID: | 02145725 |
Contact point: |
Olepir Darya Adndriivna +380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2020 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2020 16:24 |
Очікувана вартість: | 1 742 832,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 28 вересня 2020 16:20 |
Enquiries until: | 19 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 жовтня 2020 16:24 |
Information
Estimated total value: | 1 742 832 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Scope of the procurement
Тендерна документація
28 вересня 2020 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2020 16:20 |
ТД навчальне приладдя.docx | |
28 вересня 2020 16:20 |
Оголошення (1) (1) (4).docx | |
28 вересня 2020 16:20 |
ДОДАТОК 3 проект договору приладдя для навчальних закладів.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 06 жовтня 2020 11:15
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 10:15
Доброго дня!
В технічному завданні Лот 2 на м'яке крісло мішок не зазначено, скільки і якого колбору потрібно товару, надайте будб ласка хоча б приблизну палітру кольорів. А також, розміри прописані в технічному завданні зняті по лекалам чи по готовому виробу? Чи є вимоги до конфігурації товару, тобто якої форми має бути крісло, груші чи м'яча або інше. Просимо надати уточнення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Крісло повинно бути у формі груші, як зазначено в вимогах. Оскільки передбачається використання у 4 класі, то воно повинно бути 2-х або 4-х кольорів: сірий, зелений, синій, жовтий чи інші. Розміри вказані готового виробу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-28-002675-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦАП ВАДИМ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3160913270
Дата подання: 05 листопада 2020 11:00
Відхилення пропозиції
Прошу надати пояснення щодо причини відхилення пропозиції ФОП Цап Вадим Вячеславович
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2020 11:27
Пропозиція Учасника була розглянута на відповідність критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Законом у тендерній документації. В результаті розгляду було встановлено, що відсутні наступні документи:
1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі:
- Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного* договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата);
- Лист(и) – позитивний (і) відгук (и) про виконання аналогічного (их) договору (ів) по предмету закупівлі (із зазначенням номеру, дати, предмету закупівлі договору, що вказаний у довідці про виконання аналогічного договору (ів) наданій в складі тендерної пропозиції);
2.Підтвердження повноважень посадової особи та/або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
3.Учасник не надав в складі своєї тендерної пропозиції ДОДАТОК 2 Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмета закупівлі)
Замовник вимагав надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі, якщо Учасник не є Виробником запропонованого Товару, з метою унеможливлення постачання контрафактного товару, Учасник повинен документально підтвердити взаємовідносини з Виробником або офіційним представником на території України запропонованого товару шляхом надання авторизаційного листа від Виробника Товару або його офіційного представництва, або представника в Україні. Учасник не надав відповідних документів.
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно п. 1, 2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі:
- Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного* договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата);
- Лист(и) – позитивний (і) відгук (и) про виконання аналогічного (их) договору (ів) по предмету закупівлі (із зазначенням номеру, дати, предмету закупівлі договору, що вказаний у довідці про виконання аналогічного договору (ів) наданій в складі тендерної пропозиції);
2.Підтвердження повноважень посадової особи та/або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
3.Учасник не надав в складі своєї тендерної пропозиції ДОДАТОК 2 Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмета закупівлі)
Замовник вимагав надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі, якщо Учасник не є Виробником запропонованого Товару, з метою унеможливлення постачання контрафактного товару, Учасник повинен документально підтвердити взаємовідносини з Виробником або офіційним представником на території України запропонованого товару шляхом надання авторизаційного листа від Виробника Товару або його офіційного представництва, або представника в Україні. Учасник не надав відповідних документів.
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно п. 1, 2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-09-28-002675-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦАП ВАДИМ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3160913270
Дата подання: 06 листопада 2020 14:33
Виправлення помилок
Виправлення помилок
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2020 15:11
Шановний учаснику! В Вашій тендерній пропозиції не надані документи, виправлення чи надання яких після закінчення строку подання тендерних пропозицій Законом "Про публічні закупівлі" не передбачено
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-28-002675-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦАП ВАДИМ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3160913270
Дата подання: 09 листопада 2020 15:26
Дата подання: 09 листопада 2020 15:26
Оскарження на відхилення пропозиції
За результатами розгляду пропозиції ФОП Цап Вадим В’ячеславович замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції без можливості усунення помилок в регламентний термін 24 години.
Зазначене рішення є незаконним, прийнятим на користь інших Учасників, усупереч вимогам Тендерної документації та вимогам Закону «Про публічні закупівлі», у зв ’язку із чим, підлягає скасуванню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 листопада 2020 01:31
рішення від 11.11.2020 № 20933 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 01:30
інформація про перенесення розгляду скарги від 20.11.2020 №18396.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2020 13:05
Інформація про резулятивну частину рішення від 02.12.2020 № 22364.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2020 15:38
рішення від 02.12.2020 № 22364.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 22:52
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 - 39160000-1 - Шкільні меблі (приладдя для навчальних закладів) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 251 432,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 12 514,32 UAH з ПДВ |
Title: lot 1- 39160000-1 - School furniture (accessories for educational institutions)
Current status: Complete
Estimated total value: 1 251 432,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 12 514,32 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 11 грудня 2020 11:47
Auction planned date: 11 грудня 2020 11:47
Закінчення: 11 грудня 2020 12:08
Позиції
2 measures.name.symbol
39160000-1 - Шкільні меблі (приладдя для навчальних закладів)
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Заклади загальної середньої освіти комунальної форми власності
Дата доставки:
30 листопада 2020
Globe
CPV: 39160000-1
117 шт
Глобус
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Заклади загальної середньої освіти комунальної форми власності
Дата доставки:
30 листопада 2020
Board educational games in the language being studied
CPV: 39162000-5
234 шт
Настільні розвиваючі ігри мовою, що вивчається
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Заклади загальної середньої освіти комунальної форми власності
Дата доставки:
30 листопада 2020
Board educational games in the language being studied
CPV: 39162000-5
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 листопада 2020
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович |
1 248 390,00
UAH з ПДВ
|
1 233 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" |
1 249 560,00
UAH з ПДВ
|
1 237 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович #3135607915 |
Переможець |
1 233 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 10:03
|
ДУ_1 до Д_134Т від 22.12.2020.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2020 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 09:15
|
Д№134Т від 22.12.2020 | укладений |
22 грудня 2020 09:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з необхідністю коригування ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 134Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |