Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір офісний А4 та скрепки канцелярські 25мм
Очікувана вартість
1 374,00 UAH
UA-2020-09-28-002673-a 05dd3871af024a9aa27f9fd57fd43456
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кочмар Лідія Володимирівна

+380575351464 cifwe_2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Валківська міжрайонна державна лабораторія Держпродспоживслужби
Код ЄДРПОУ: 36830076
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., місто Валки, вулиця 1 Травня,буд.47
Контактна особа: Кочмар Лідія Володимирівна
+380575351464
cifwe_2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 пачка
Ціна за одиницю: 93UAH з ПДВ
папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м. Валки, вул. 1 Травня 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Ціна за одиницю: 7.2UAH з ПДВ
скрепки канцелярські 25мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м. Валки, вул. 1 Травня 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

28 вересня 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зягун М.В.
#3045015151
Переможець 1 374,00
UAH
28 вересня 2020 14:34

Документи

28 вересня 2020 14:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:53

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір офісний А4 14 пачка 93,00
UAH з ПДВ
скрепки канцелярські 25мм 10 пачка 7,20
UAH з ПДВ