Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
папір офісний А4 та скрепки канцелярські 25мм
Очікувана вартість
1 374,00 UAH
UA-2020-09-28-002673-a 05dd3871af024a9aa27f9fd57fd43456
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кочмар Лідія Володимирівна

+380575351464 cifwe_2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Валківська міжрайонна державна лабораторія Держпродспоживслужби
Код ЄДРПОУ: 36830076
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., місто Валки, вулиця 1 Травня,буд.47
Контактна особа: Кочмар Лідія Володимирівна
+380575351464
cifwe_2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 пачка
Ціна за одиницю: 93UAH з ПДВ
папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м. Валки, вул. 1 Травня 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Ціна за одиницю: 7.2UAH з ПДВ
скрепки канцелярські 25мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м. Валки, вул. 1 Травня 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

28 вересня 2020 11:25
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зягун М.В.
#3045015151
Переможець 1 374,00
UAH
28 вересня 2020 14:34

Документи

28 вересня 2020 14:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:53