Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування |
Код ЄДРПОУ: | 04011555 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Контактна особа: |
Кудрявцев Володимир Володимирович +380502844878 ukb_loga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2020 13:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2020 13:26 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2020 12:52 |
Очікувана вартість: | 44 505 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 222 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | попередня оплата | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | оплата за виконані роботи | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2020 13:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2020 13:22 |
ДОдаток 6.docx | |
28 вересня 2020 13:22 |
Відомість обємів робіт.rtf | |
28 вересня 2020 13:22 |
Документація конкурсних торгів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація по об’єкту: «Реконструкція будівель по вул. Чехова, 9 та Чехова, 9-Б під житловий будинок в м. Рубіжне, Луганської області» розроблена у чіткій відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема ч. 5 ст. 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього».
Якщо Ви уважно вивчите пункт 6 «Проект договору про закупівлю» Розділу «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Ви побачите, що випадки внесення змін до Договору повністю відповідають випадкам, які наведені в ч. 5 ст. 41 Закону.
Крім того зауважимо, що відповідно до п.8 ч. 2 ст. 22 Закону, Тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Ця вимога була повністю виконана Замовником, зокрема в тендерній документації наведено Проект договору про закупівлю (Додаток 6) з визначенням в ньому порядку його зміни, крім того, в пункті 6 «Проект договору про закупівлю» Розділу «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації наведені випадки, за настанням яких можливі зміни в істотних умовах договору про закупівлю.
Враховуючи наведене, Ваша вимога є безпідставною, необґрунтованою та такою що не підлягає задоволенню.
Тобто, замовник самостійно обирає спосіб надання учасникам торгів інформації для підготовки тендерної пропозиції, це або відомість обсягів робіт з відомістю ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію.
Зокрема, для підготовки тендерної пропозиції по об’єкту: «Реконструкція будівель по вул. Чехова, 9 та Чехова, 9-Б під житловий будинок в м. Рубіжне, Луганської області» замовником опубліковано в системі «PROZORRO» відомість обсягів робіт з відомістю ресурсів до неї без кошторисних цін Додаток 5 до Тендерної документації).
Враховуючи наведене, в учасників мається необхідна інформація, передбачена нормативними актами, для підготовки тендерної пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-04-000052 ● a864f482008f437cbc8fd20f1935a8b1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2022 10:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.08.2022 № 161
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-09-28-002310-c 28.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-05 15:33:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції будівель по вул. Чехова, 9 та Чехова, 9-Б під житловий будинок в м. Рубіжне, Луганської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-28-002310-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Донстрой» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 29.06.2021 № 1 до договору від 08.12.2020 № 80.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТБУД" |
42 279 750,54
UAH з ПДВ
|
41 834 475,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" |
44 184 025,68
UAH з ПДВ
|
41 877 474,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ" |
44 503 726,56
UAH з ПДВ
|
42 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСК" |
44 505 000,00
UAH з ПДВ
|
44 505 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТБУД" #32740969 |
Відхилено |
41 834 475,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 16:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" #35270468 |
Відхилено |
41 877 474,98
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2020 21:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ" #25327860 |
Переможець |
42 100 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2022 22:23
|
Доп._5.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 22:21
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 16:43
|
4 к 80_0001.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 13:42
|
3 к 80_0001.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 11:47
|
2 к 80_0001.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 12:19
|
1 к 80_0001.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 16:22
|
Договір | укладений |
08 грудня 2020 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затвердження суми на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |