Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці офісні
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-09-28-001771-b 32b1702f4b0c47988090a23949eb70ef
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бардадим Ольга Костянтинівна

+380957707291 agent.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142336
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3
Контактна особа: Бардадим Ольга Костянтинівна
+380957707291
agent.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 14:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 14:16
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою).

Тендерна документація

28 вересня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 14:12
договір.doc
28 вересня 2020 14:12
стільці.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Стільці для закладу загальної середньої освіти
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 30,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

17 шт
Стільці для закладу загальної середньої освіти
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Шульгіна, 2
Дата доставки: 16 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем на рахунок Продавця коштів на підставі належно оформленої накладної (акту приймання-передачі) та виставленого рахунку. Покупець робить оплату за рахунок коштів місцевого бюджету, після отримання товару в повному обсязі та у відповідному стані протягом 10 (десяти) банківських днів після пред’явлення рахунку Продавцем. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій