Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Пристанційна, вул. Пушкінська, вул. М. Грушевського, пл. Шевченка, вул. Побєди м. Березівка Одеської область »
Очікувана вартість
204 000,00 UAH
UA-2020-09-28-001479-c c929bea5f3e546a48b974b7e7bf6c69b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беркатюк Наталія Михайлівна

+380485621747 berpgkh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Код ЄДРПОУ: 03350597
Місцезнаходження: 67300, Україна , Одеська обл., м Березівка, вул Побєди № 27
Контактна особа: Беркатюк Наталія Михайлівна
+380485621747
berpgkh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:33
Очікувана вартість: 204 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Пристанційна, вул. Пушкінська, вул. М. Грушевського, пл. Шевченка, вул. Побєди м. Березівка Одеської область »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67300, Україна, Одеська область, Березівка, вул.Побєди 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт По факту виконання робіт за умови наявного бюджетного фінансування.Оплата після виконання робіт (післяоплата) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 13:52
Оголошення Word (2).docx
28 вересня 2020 11:39
відомості про учасника.docx
28 вересня 2020 11:39
Технічна характеристика.docx
28 вересня 2020 11:39
проект договору Word.docx
02 жовтня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 13:52
Оголошення Word (2).docx
28 вересня 2020 11:38
Оголошення Word (2).docx
28 вересня 2020 11:39
відомості про учасника.docx
28 вересня 2020 11:39
Технічна характеристика.docx
28 вересня 2020 11:39
проект договору Word.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі", з метою усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Дата подання: 02 жовтня 2020 10:32
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 13:58
Шановний Замовник, пунктом 17 "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі" передбачено: 17.Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: - пояснювальної записки; - договірної ціни; - відомості ресурсів; - загально виробничих витрат. - Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни). Вказаний Замовником перелік документів передбачений Законодавством виключно для будівельних/ремонтних робіт! Розрахунок вартості здійснення технічного нагляду визначається за кошторисним розрахунком (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва). Зазвичай, вартість технічного нагляду по відношенню до вартості будівельних робіт складає до 1,5% від підсумку глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку НА СТАДІЇ СКЛАДАННЯ ІНВЕСТОРСЬКОЇ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ!!! Здійснюючи розрахунки на договірних засадах із залученими виконавцями (юридичними особами та фізичними особами — підприємцями), витрати на технагляд Замовником включаються до загального кошторису за рахунок коштів на утримання служби замовника (лист Мінрегіонрозвитку від 11.01.2014 р. № 8/15-7-14). Їхній розмір визначають НА ПІДСТАВІ ВІДПОВІДНИХ РОЗРАХУНКІВ , СКЛАДЕНИХ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, З ОГЛЯДУ НА ОБГРУНТОВАНІ ТРУДОВИТРАТИ спеціалістів технагляду та узгоджений сторонами показник вартості людино-дня. Перелічені документи ( пояснювальна записка, договірна ціна, відомость ресурсів, загально виробничих витрат, розрахунки «Інших витрат»), для виконання робіт з технічного нагляду скласти не можливо! Що і стало підставою скасування попередньо проведенної Вами закупівлі UA-2020-08-20-002005-c. Просимо внести зміни до "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі" в частині вимоги п.17.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником було переглянуто вимоги до оголошення даної спрощеної закупівлі в частині п.17.Було внесено зміни до оголошення проведення спрощеної процедури.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП РИБКО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА 165 500,00
UAH з ПДВ
49 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ОЛЕКСАНДРИД 168 000,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАНДАРТ БУД ІНЖЕНЕРІЯ" 144 000,00
UAH з ПДВ
116 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 14:26
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 14:26
Сертифікат.pdf
07 жовтня 2020 14:26
Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 14:26
Лист-згода 2.pdf
07 жовтня 2020 14:26
Лист-згода 1.pdf
07 жовтня 2020 14:26
Виписка.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 10:05
система оподаткування.pdf
06 жовтня 2020 23:21
ціна 12 дод 3.pdf
06 жовтня 2020 23:21
ціна 11 дод 3.pdf
06 жовтня 2020 23:21
ТХ1.pdf
06 жовтня 2020 23:21
справка12.pdf
06 жовтня 2020 23:21
свідоцтво12.pdf
06 жовтня 2020 23:21
свідоцтво11.pdf
06 жовтня 2020 23:20
свід 2.pdf
06 жовтня 2020 23:20
рішення власника.pdf
06 жовтня 2020 23:20
проєкт договору1.pdf
06 жовтня 2020 23:20
податкова деклорація.pdf
06 жовтня 2020 23:20
наказ директора.pdf
06 жовтня 2020 23:20
лист згода дод4.pdf
06 жовтня 2020 23:20
довыдка1.pdf
06 жовтня 2020 23:20
довідка обладнання.pdf
06 жовтня 2020 23:20
довідка налог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП РИБКО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА

ПП ОЛЕКСАНДРИД

ТОВ "СТАНДАРТ БУД ІНЖЕНЕРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП РИБКО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА
#3008720583
Переможець 49 700,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 10:45

Документи

15 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис
15 жовтня 2020 10:43
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП РИБКО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА
#3008720583
49 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис
15 жовтня 2020 10:43
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 09:41
Договір укладений
22 жовтня 2020 09:39