Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проектно – кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-25 КПП «Кучурган» - Біляївка – Маяки - Овідіополь, км 55+117 – км 84+274
Очікувана вартість
1 470 000,00 UAH
UA-2020-09-28-001379-b a65decfee6624470a9359ec65fc2ddd4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфімова Алла Іванівна

+380948632826 ALLABALYANDRA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Єфімова Алла Іванівна
+380948632826
ALLABALYANDRA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 12:44
Очікувана вартість: 1 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Коригування проектно – кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-25 КПП «Кучурган» - Біляївка – Маяки - Овідіополь, км 55+117 – км 84+274 (окремими ділянками) (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 3.4 Замовник здійснює оплату на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 10 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету) (детально викладено в проекті договору) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 12:56
ТД ПКД Т-16-25 55-84 (1).docx
28 вересня 2020 12:56
проект договору ПКД ПСР (2).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-28-001379-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ мост, Код ЄДРПОУ:21029504
Дата подання: 27 жовтня 2020 11:33
Оскарження про відхилення пропозиції
Вимога на рішення замовника щодо скасування протоколу № 5 від 26.10.2020 року про неправомірне відхилення пропозиції учасника ТОВ «Мост»
Згідно повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, учаснику торгів ТОВ «Мост» надано Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.3.8. Розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 до ТД – надати копію протоколу загальних зборів учасників, датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (вказується назва предмета закупівлі) процедури закупівлі;
2) На виконання вимог п. 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – надати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – із зазначенням ступеня освіти (вища) П’ятківського В.М., Горбатюка В.А., П’ятківської Я.В., Коваль М.П., Герасимчук П.В., Вербжицького П.С., Барабанчук О.І. та загального стажу роботи у сфері проектування доріг Герасимчука П.С;
3) На виконання вимог п. 1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – надати бухгалтерську довідку про наявність на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного учасником обладнання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості, балансової вартості активу;
4) На виконання вимог п. 1.3. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору – надати позитивний висновок експертизи з додатком (додатками) або пояснення про його відсутність;
5) На виконання абз.4, п.1.1., частини 1, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД – надати документи, які б підтвердили правомочність повноважень уповноваженої особи на підпис документів тендерної пропозиції , а саме ЕЦП.
Кінцева дата та час усунення невідповідностей – 24.10.2020р до 14,51
Учасником торгів ТОВ «Мост» підготовлені інформації та документів про усунення виявлених невідповідностей та додана до документів пропозиції 24.10.2020р. в 14,07 : 1 Повноваження підпису договору; 2 Довідка про наявність працівників; 3 Бух довідка про наявність обладнання; 4 Пояснення щодо позитивного висновку експертизи; 5 Пояснення ЕЦП
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2020 09:07
Відповідно до протоколу № 4 від 23.10.2020 (повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – далі «повідомлення»), на виконання вимог п.3.8. Розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 до ТД, від учасника вимагалось надати копію протоколу загальних зборів учасників, датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (вказується назва предмета закупівлі) процедури закупівлі.
Однак, учасником повторно завантажено не копію вищезазначеного протоколу, а виписку з нього, що не відповідає умовам тендерної документації та не задовольняє висвітлених у повідомленні вимог.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-28-001379-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ мост, Код ЄДРПОУ:21029504
Дата подання: 02 листопада 2020 22:07
Скарга
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "Мост"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2020 18:37
Рішення від 04.11.2020 № 20469 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 18:37
Рішення від 13.11.2020 № 21162.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 22:15

Документи подані скаржником

02 листопада 2020 21:34
Протокол замовника

Документи подані замовником

09 листопада 2020 15:27
АМКУ_ТОВ МОСТ №UA-2020-09-28-001379-b.pdf

Документи Органу Оскарження

18 листопада 2020 22:15
Рішення від 13.11.2020 № 21162.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ мост 1 249 500,00
UAH з ПДВ
1 169 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС 1 299 000,00
UAH з ПДВ
1 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2020 14:29
Електронний підпис
24 жовтня 2020 14:07
5 Пояснення ЕЦП.pdf
14 жовтня 2020 20:42
Електронний підпис
14 жовтня 2020 18:02
Електронний підпис
14 жовтня 2020 17:35
Інші документи.7z
14 жовтня 2020 17:35
4а Працівники.7z
14 жовтня 2020 17:35
3а Облік обладнання.pdf
14 жовтня 2020 17:35
2 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 14:46
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:26
Довідки ст. 17 55-84 .pdf
02 листопада 2020 14:26
Довідка-борг-нема 26.10.2020pdf.pdf
29 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:39
Протокол 8.pdf
29 жовтня 2020 10:39
Довідки.pdf
14 жовтня 2020 12:44
Електронний підпис
14 жовтня 2020 12:00
Підписаний_G1020-4622-GL_tender.pdf
14 жовтня 2020 12:00
Документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ мост

ТОВ УРБАН ПРОГРЕС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ мост
#21029504
Відхилено 1 169 500,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 09:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 14:51
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС
#40653216
Переможець 1 170 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 09:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 13:28

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданих тендерних пропозицій (далі – ТП) учасника ТОВ «Мост» надано виписку з протоколу учасників загальних зборів № 3 від 09.10.2020р; 2) У складі поданих ТП учасника ТОВ «Мост» надано довідку про працівників, у якій не вказано ступеня освіти (вища) П’ятківського В.М., Горбатюка В.А., П’ятківської Я.В., Коваль М.П., Герасимчук П.В., Вербжицького П.С., Барабанчук О.І. та не вказано загальний стаж роботи у сфері проектування доріг Герасимчука П.С; 3) У складі поданих ТП учасника ТОВ «Мост» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, у якій містяться дані про власне обладнання, а саме: Геодезичні прибори – тахеометр Leica TC805, Комплект GNSS приймач GPS (або еквівалент) GNSS Trimble A3 та Спеціальне ліцензоване інформаційно-програмне забезпечення для проектування автомобільних доріг nanoCAD Prо (безоплатна версія). Однак для підтвердження власності учасником не надано бухгалтерську довідку, з зазначенням інформації, що вимагалась Замовником. 4) У складі поданих ТП учасника ТОВ «Мост» надано довідку про наявність аналогічного договору. Для підтвердження досвіду надано договір з додатками, позитивний відгук та позитивний висновок експертизи. Однак Позитивний висновок надано не в повному обсязі. Учасником не надано додаток до експертного звіту та не надано пояснення про відсутність такого додатку (якщо має місце бути саме така ситуація). 5) У складі поданих ТП учасника ТОВ «Мост» надано довідку про підтвердження повноважень директора А.А. Карфик, наказ про призначення директора А.А. Карфик від 20 липня 2017 року, протокол загальних зборів учасників № 4 від 19 липня 2017 року про зняття повноважень виконуючого обов’язки директора з А.А. Карфик та призначення її директором ТОВ «Мост» та виписку з протоколу учасників загальних зборів № 3 від 09.10.2020р у якій Карфик А.А, надано повноваження як директору ТОВ «Мост» підписувати ТП та укладати договір за результатами процедури закупівлі. Однак при перевірці ЕЦП/КЕП (на https://czo.gov.ua/verify), яким учасник підписав ТП виявлено, що А. А. Карфик являється в.о. директора, що суперечить наданим учасником документам. 2. Посилання на вимоги тендерних документацій щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.3.8. Розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 до тендерної документації (далі ТД), якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати копію протоколу загальних зборів учасників, датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (вказується назва предмета закупівлі) процедури закупівлі; 2) Відповідно до п. 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД, у складі ТП учасника надається довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по формі наведеної таблиці, у 4-й колонці якої зазначається ступінь освіти та найменування навчального закладу, а у 5-й – загальний стаж роботи працівників сфері проектування доріг; 3) Відповідно до п. 1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД, для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладнання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості, балансової вартості активу. 4) Відповідно до п. 1.3. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), серед усього іншого, до пропозиції Учасника має бути долучено позитивний висновок експертизи з додатком (додатками); 5) Відповідно до п. 3.7 Розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 до ТД, у складі ТП надається виписка (витяг) або копія з протоколу зборів засновників (учасників) про призначення керівника учасника та копія наказу про призначення керівника учасника – відповідно до положень статуту учасника або інші документи, які підтверджують повноваження особи на підписання договору про закупівлю за результатами торгів. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.3.8. Розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 до ТД – надати копію протоколу загальних зборів учасників, датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (вказується назва предмета закупівлі) процедури закупівлі; 2) На виконання вимог п. 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – надати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – із зазначенням ступеня освіти (вища) П’ятківського В.М., Горбатюка В.А., П’ятківської Я.В., Коваль М.П., Герасимчук П.В., Вербжицького П.С., Барабанчук О.І. та загального стажу роботи у сфері проектування доріг Герасимчука П.С; 3) На виконання вимог п. 1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – надати бухгалтерську довідку про наявність на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного учасником обладнання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості, балансової вартості активу; 4) На виконання вимог п. 1.3. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору – надати позитивний висновок експертизи з додатком (додатками) або пояснення про його відсутність; 5) На виконання абз.4, п.1.1., частини 1, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД – надати документи, які б підтвердили правомочність повноважень уповноваженої особи на підпис документів тендерної пропозиції , а саме ЕЦП.

Документи

27 жовтня 2020 09:23
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:23
ПР5 Т-16-25 55-84 26 10 20.pdf
22 жовтня 2020 11:38
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданих тендерних пропозицій (далі – ТП) учасника ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» не надано копії протоколу загальних зборів про надання уповноваженій особі права підписувати договір за результатами даної процедури; 2) У складі поданих ТП учасника ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» надано бухгалтерську довідку, в якій зазначено програмне забезпечення, що дає підстави вважати його власністю учасника. Однак, ці ж самі пакети програмного забезпечення (пункти 7 – 10 довідки-таблиці про наявність обладнання) в учасника зазначаються як такі, що «знаходяться у користуванні користувача». Таке викладення інформації щодо наявності в учасника права власності на обладнання/матеріально-технічну базу спричиняє труднощі у її сприйнятті. 3) У складі поданих ТП учасника ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у 6-й колонці якої – невірно вказано документ, підтверджуючий приналежність тахеометра та ГНСС приймача (пункти 1-2 довідки-таблиці про наявність обладнання). 2. Посилання на вимоги тендерних документацій щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.3.8. Розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 до тендерної документації (далі ТД), якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати копію протоколу загальних зборів учасників, датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (вказується назва предмета закупівлі) процедури закупівлі; 2) Відповідно до п.1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД, для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладнання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості, балансової вартості активу; 3) Відповідно до п.1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД у колонці № 5 довідки-таблиці про наявність обладнання, що містить інформацію про тип приналежності обладнання, учасник зазначає "власний" (якщо воно перебуває у його власності), в інших випадках – право користування обладнанням/матеріально-технічною базою/устаткуванням тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.3.8. Розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 до ТД – надати копію протоколу загальних зборів учасників, датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (вказується назва предмета закупівлі) процедури закупівлі; 2) На виконання вимог п.1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – зазначити тип приналежності пакетів програмного забезпечення (пункти 7 – 10 довідки-таблиці про наявність обладнання) – «власний» або пояснити в користуванні якого користувача знаходиться вказане програмне забезпечення і яким чином це співвідноситься з його використанням Учасника. 3) На виконання вимог п.1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – зазначити тип приналежності тахеометра та ГНСС приймача (пункти 1-2 довідки-таблиці про наявність обладнання) – «право користування», а у якості документа, підтверджуючого приналежність – договір ГЕО-7/2020 від 22.01.2020 р.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС
#40653216
1 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 08:58
30ПКД ДУ13 УРБАН ПРОГРЕС Т-16-25 55-84 20.12.23.PDF зміни до договору
22 грудня 2023 08:58
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 11:29
30ПКД ДУ11 Т-16-25 55-84 Урбан Прогрес 19 12 22.PDF зміни до договору
20 грудня 2022 11:29
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2022 11:41
30ПКД ДУ9 Т-16-25 55-84 Урбан Погрес 31 08 22.PDF зміни до договору
01 вересня 2022 11:40
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 16:12
30ПКД ДУ8 30 03 22.pdf зміни до договору
31 березня 2022 16:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:31
30ПКД ДУ7 28 12 21.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 09:20
30ПКД ДУ4 Т-16-25 55-84 Урбан Прогрес 27 05 21 (1).pdf зміни до договору
28 травня 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 15:21
30ПКД ДУ3 17 03 21 (1).pdf зміни до договору
17 березня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 11:41
ДУ2 30ПКД 25 02 21 (1).pdf зміни до договору
25 лютого 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 13:04
30ПКД ДУ1 26 11 20 (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 13:04
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 12:52
30ПКД Т-16-25 55-84 Урбан 26 11 20.pdf укладений
30 листопада 2020 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість послуг» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п .4.1. Термін надання послуг: з дати підписання до 01 березня 2021 року. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 01 березня 2021 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 30ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість послуг» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п .4.1. Термін надання послуг: з дати підписання до 15 квітня 2021 року, відповідно до календарного графіка (додаток №2). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 15 квітня 2021 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 30ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість послуг» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п.4.1. Термін надання послуг: з дати підписання до 28 січня 2022 року, відповідно до календарного графіка (додаток №2). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 28 січня 2022 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 30ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість послуг» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п .4.1. Термін надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2021 року. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 30ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість послуг» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін надання послуг - з дати підписання до 31 березня 2022 року. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 березня 2022 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 30ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та відповідно до пункту 9.2. та п/п 3 п.9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року, відповідно до Календарного плану. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2022 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання .
Номер договору про закупівлю: 30ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з отриманням Підрядником статусу платника ПДВ (індивідуальний податковий номер 406532109152) та відповідно до пункту 9.3. і п/п 5. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились внести зміни до договору: у преамбулі договору змінити статус платника єдиного податку на платника податку на прибуток на загальних підставах, пункт 2.1. розділу2. «Вартість договору» і пункт 10.6. розділу 10. «Інші умови», викласти в наступній редакції: п. 2.1. Вартість Договору становить – 1 170 000,00 грн. (Один мільйон сто сімдесят тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 66 666,67 грн. п.10.6. Замовник є неприбутковою організацією. Підрядник є платником податку на прибуток на загальних підставах.
Номер договору про закупівлю: 30ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 9.2. та п/п 3 п.9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість послуг» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2023 року. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 30ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 9.2. та п/п 3 п.9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість послуг» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2024 року. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 30ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML