Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Виконавчого комітету Царичанської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41428297 |
Місцезнаходження: | 51000, Україна , Дніпропетровська обл., селище міського типу Царичанка, вулиця Соборна, будинок 40-А |
Контактна особа: |
Омелян Олена Вікторівна +380569032392 lena007979@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2020 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2020 12:19 |
Очікувана вартість: | 2 466 312,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 331,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти» | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2020 10:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2020 10:50 |
Технічний опис предмету закупівлі.docx | |
28 вересня 2020 10:50 |
Проект Договору.docx | |
28 вересня 2020 10:50 |
тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-22-000005 ● 359020915a2549d388d597a1051e2295
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2021 08:34 |
19.11.2021 № 578
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.11.2021 № 578
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2020-09-28-001013-с 28.09.2020 Відділ освіти виконавчого комітету Царичанської селищної ради (код ЄДРПОУ 41428297) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-29 16:23:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту-утеплення фасаду Царичанської філії І-ІІ ступенів Комунального закладу «Царичанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» розташованого за адресою: смт. Царичанка, Царичанський район, Дніпропетровська обл., вул. Бутенка, 2а, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2020-09-28-001013-c), яку проведено Відділом освіти Виконавчого комітету Царичанської селищної ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Просимо надати пояснення, чому у Проекті договору Додатку 1 до тендерної документації Замовника відсутній порядок змін його умов?
2. Відповідно до підпункту 6.1.2. пункту 6 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), але не більше ніж відповідні показники згідно додатка Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 – для загальновиробничих витрат; та додатка Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 – для адміністративних витрат.
Так, згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013«Правила визначення вартості будівництва» (далі ДСТУ БД.1.1-1:2013), затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, чітко передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405. При цьому, відповідно до пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, при визначені загальновиробничих витрат (надалі ЗВВ) у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом показники 1 та 3 блоку ЗВВ. Також, пунктом 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт.
Враховуючи вищезазначене, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунків ЗВВ розрахованих з урахуванням показників 1 та 3 блоку ЗВВ, які визначені саме розрахунково-аналітичним методом виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за звітний період.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "ПРОЦЕНКО ІГОР АНДРІЙОВИЧ" в договірній ціні, ЗВВ розраховані за усередненими показниками згідно додатка Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній звітний період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає вимогам підпункту 6.1.2. пункту 6 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Просимо надати пояснення, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП "ПРОЦЕНКО ІГОР АНДРІЙОВИЧ" відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону?
3. Відповідно до пункту 3.3. Розділу 3 Проекту договору підряду, що є Додатком 1 до тендерної документації Замовника та пункту 3.3. Розділу 3 Договору підряду від 10.1.1.2020 № 290 вартість робіт –дінамічна проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП "ПРОЦЕНКО ІГОР АНДРІЙОВИЧ" завантажена Договірна ціна в якій визначено вид договірної ціни: Тверда.
Просимо надати пояснення, чому умови Проекту договору підряду, що є Додатком 1 до тендерної документації Замовника, умови Договору підряду від 10.1.1.2020 № 290 відрізняються від тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП "ПРОЦЕНКО ІГОР АНДРІЙОВИЧ" в частині визначення виду ціни?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-12-02 16:26:16
Пояснення з власної ініціативи
На Ваш запит відділ освіти виконавчого комітету Царичанської селищної ради по першому питанню щодо відсутності в Проекті договору Додатку 1 до тендерної документації порядок змін його умов пояснює, що у п.10.4 проекту Договору зазначається, що зміни до Договору можуть бути внесені у порядку та у випадках передбачених Договором, з урахуванням вимог згідно ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», що передбачає, в тому числі і п. 5 ст.41 , який визначає випадки змін істотних умов договору.
По другому питанню пояснюєм слідуюче, що тендерною документацією, а саме п.6.1.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, передбачено надання загальновиробничих витрат на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), але не більше ніж відповідні показники згідно додатка Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3. ФОП Проценко І.А. У складі пропозиції прикріпив файл Пояснювальна записка.pdf, де в п.6 Пояснювальної записки до договірної ціни прописано, що розрахунки складені відповідно до додатків Б, В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3. Додатково, але не менш важливо, ЗВВ розраховані тільки на відшкодування витрат на «Єдиний соціальний внесок» (Блок 2) без врахування інших статей ЗВВ, (що значно нижче нормативно-розрахункових показників) - тому немає підстав для їх структурного розрахунку. Тому, даний розрахунок не може перевищувати показники додатка Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 та, як наслідок, не містить порушення умов Тендерної документації.
Наступне - це розбіжності між видом договірної ціни. Відповідно до проекту договору та Договору підряду №290 від 10.11.2020р, ціна договору - динамічна. Учасником було подано Лист про допущення опечатки у Договірній ціні. Засіданням тендерного комітету було віднесено дану помилку до формальної відповідно до п.2 Переліку формальних помилок Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Відділ освіти виконавчого комітету вдячний за проведений моніторинг даної процедури закупівлі, який дає можливість проаналізувати та взяти до уваги моменти, які запобігають у подальшому здійсненню порушень.
Наша мета – це забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері закупівель та економії, раціонального використання бюджетних коштів. В ході проведення процедури закупівлі та фактично виконаних робіт з утеплення фасаду було зекономлено бюджетних коштів в сумі 666,788 тис. грн.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 04/0001/2022 пр |
Дата публікації: | 11 лютого 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
11 лютого 2022 09:35
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПРОЦЕНКО ІГОР АНДРІЙОВИЧ" #2496011751 |
Переможець |
1 799 524,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2020 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2022 11:15
|
ДУ _10 до Договору 290 від 10.11.2020 року.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2022 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2022 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 16:46
|
ДУ 9 до дог 290 160384 00.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2021 13:19
|
ДУ _8 до Договору _290.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2021 15:55
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2021 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 10:57
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 10:03
|
Додаткова угода 5 від 16.03.2021.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 10:00
|
Додаткова угода 4 від 15.03.2021.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:01
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 09:40
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 12:21
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 16:26
|
Договір | укладений |
10 листопада 2020 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік, Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |