Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Олексій Світенко +380487148508 uks.ooda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2020 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2020 13:59 |
Очікувана вартість: | 24 737 859,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 689,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 123689 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | . Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В) та довідки (ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Підрядник додатково надає акти виконаних робіт у форматі imd та/або imp. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2020 13:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2020 13:54 |
ТД.docx | |
12 жовтня 2020 13:54 |
Перелік змін.docx | |
12 жовтня 2020 13:54 |
Додаток 1.docx | |
26 вересня 2020 11:33 |
Додаток 6.pdf | |
26 вересня 2020 11:33 |
Додаток 2.pdf | |
26 вересня 2020 11:33 |
Додаток 4.pdf | |
26 вересня 2020 11:33 |
Додаток 3.pdf | |
26 вересня 2020 11:33 |
Додаток 8.docx | |
26 вересня 2020 11:33 |
Графік до договору.pdf | |
26 вересня 2020 11:33 |
План фінансування.pdf | |
26 вересня 2020 11:33 |
Додаток 7.pdf | |
26 вересня 2020 11:33 |
Додаток 5.pdf |
12 жовтня 2020 13:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 жовтня 2020 13:54 |
ТД.docx
|
|||
12 жовтня 2020 13:54 |
Перелік змін.docx
|
|||
12 жовтня 2020 13:54 |
Додаток 1.docx
|
|||
26 вересня 2020 11:33 |
Додаток 6.pdf
|
|||
26 вересня 2020 11:33 |
Додаток 2.pdf
|
|||
26 вересня 2020 11:33 |
Додаток 4.pdf
|
|||
26 вересня 2020 11:33 |
Додаток 3.pdf
|
|||
26 вересня 2020 11:33 |
Додаток 8.docx
|
|||
26 вересня 2020 11:33 |
Графік до договору.pdf
|
|||
26 вересня 2020 11:33 |
План фінансування.pdf
|
|||
26 вересня 2020 11:33 |
Додаток 7.pdf
|
|||
26 вересня 2020 11:33 |
Додаток 5.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-30-000033 ● a6540d0f48514d73a862e2ad82bfb564
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2020 15:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2020 Одеса № 373
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.10.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2020 № 373
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
3 UA-2020-09-26-000075-a 26.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-06 14:52:47
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 373 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-09-26-000075-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «Строй Імперія» вимогам пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано Договір підряду від 18.02.2019 № 18, що укладено між приватним підприємством «Будівельний Департамент «Південна Пальмира» (Замовник) та ТОВ «Строй Імперія» (Підрядник), однак згідно Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, лише 26.02.2019 внесено запис про створення юридичної особи (ТОВ «Строй Імперія») до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (аналогічна інформація міститься у Відомостях з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України).
Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 87 Цивільного кодексу України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам, визначеним у частині 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання розрахунку договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», тоді як учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної пропозиції надана Договірна ціна (файл Додаток 1 до проекту дог..pdf) з твердим видом договірної ціни, проте відповідно до пункту 3.1 розділу 3. «Ціна договору» проекту договору про закупівлю робіт (у вигляді окремого файла до тендерної документації) договірна ціна встановлюється динамічною?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, тоді як учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної пропозиції не надано пояснювальну записку до розрахунків відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», яка вимагалася у частині 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-09 14:22:12
Відповідь на запит про надання інформації, оприлюдненій в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» 2020-11-06 14:52:47
Управлінням капітального будівництва Одеської обласної держаної адміністрації розглянуто ваш запит про надання інформації, оприлюдненій в електроній системі публічних закупівель «Prozorro» 2020-11-06 14:52:47, та в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), повідомляємо про наступне.
По-перше.
Уповноваженою особою замовника в рамках своєї компетенції, відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» 15 жовтня 2020 року вих. №05/09/890 було напавлено звернення за підтвердженням вказаної вами інформації директору ПП «Будівельний департамент «Південна Пальмира». У відповідь на вказане звернення від ПП «Будівельний департамент «Південна Пальмира» надійшов лист від 19 жовтня 2020 року №19/10, з інформацією про те, що фактична дата укладання договору 28.02.2019 року, але при написані дати договору була допущена механічна помилка та вказано, що договір від 18 лютого 2019 року є неможливим, в зв’язку з тим, що підприємство було зареєстроване 26.02.2019 року. Оригінали вищевказаних документальних матеріалів знаходяться в управлінні капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації.
Враховуючи все вищевикладене, уповноважена особа Управління капітального будівництва Одеської обласної держаної адміністрації діяла в рамках своїх повноважень та у повній відповідності до норм чинного законодавства України, зокрема дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені статтею 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
По-друге.
В тендерній пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» наявний лист № 11 від 16.10.2020 р. (файл «Дінамічна ціна.pdf»), в якому учасник повідомляє, що ціна його пропозиції динамічна, що відповідає умовам тендерної документації.
По-третє.
Формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції зазначені в Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0715-20#Text).
Пунктом 12 вищевказаного переліку пропозиції, передбачено, що: «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду».
В тендерній пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» наявний документ «Пояснювальна записка» і знаходіться він файлі «131.imd», що повністю відповідає вимогам тендерної документації, з врахуванням допущеної формальної помилки Учасником.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на Висновок про проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-26-000075-a
2020-11-16 10:36:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" |
23 525 704,29
UAH з ПДВ
|
22 152 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" |
24 614 449,30
UAH з ПДВ
|
22 153 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-БІЛД ПЛЮС" |
24 737 859,40
UAH з ПДВ
|
24 737 859,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" #42846419 |
Переможець |
22 152 999,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2021 09:29
|
причини розірвання договору.doc | укладений |
13 серпня 2021 09:28
|
SCAN0000.PDF | укладений |
13 серпня 2021 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 15:00
|
Д.У. № 1, до Договору № 64 від 20 листопада 2020.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 09:13
|
№64 Татарбунари.PDF | укладений |
20 листопада 2020 09:12
|
SCAN0001.PDF | укладений |
20 листопада 2020 09:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна преамбули до основного Договору |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 листопада 2020 — 10 серпня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | пунктом 10.3.1. розділу 10 Договору надано право Замовнику розірвати Договір у разі: - відсутності коштів для фінансування будівництва. |