Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі КЗ «Татарбунарський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» Татарбунарської районної ради Одеської області, за адресою: 68100, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця Князєва, будинок 5»)
Очікувана вартість
24 737 859,40 UAH
UA-2020-09-26-000075-a 1d8a2061db424d19bc9df8a656a989a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Світенко

+380487148508 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Олексій Світенко
+380487148508
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 13:59
Очікувана вартість: 24 737 859,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 123 689,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 123689 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


У 2020 році передбачено фінансування у розмірі 7 668 700,00 грн. До кінця 2020 року потрібно виконати робіт на зазначену суму.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі КЗ «Татарбунарський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» Татарбунарської районної ради Одеської області, за адресою: 68100, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця Князєва, будинок 5»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Князєва, будинок 5, місто Татарбунари, Одеська область, 68100, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору . Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В) та довідки (ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Підрядник додатково надає акти виконаних робіт у форматі imd та/або imp. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 13:56
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:54
ТД.docx
12 жовтня 2020 13:54
Перелік змін.docx
12 жовтня 2020 13:54
Додаток 1.docx
26 вересня 2020 11:33
Додаток 6.pdf
26 вересня 2020 11:33
Додаток 2.pdf
26 вересня 2020 11:33
Додаток 4.pdf
26 вересня 2020 11:33
Додаток 3.pdf
26 вересня 2020 11:33
Додаток 8.docx
26 вересня 2020 11:33
Графік до договору.pdf
26 вересня 2020 11:33
План фінансування.pdf
26 вересня 2020 11:33
Додаток 7.pdf
26 вересня 2020 11:33
Додаток 5.pdf
12 жовтня 2020 13:56
Електронний підпис
26 вересня 2020 11:34
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:54
ТД.docx
26 вересня 2020 11:33
ТД_Татарбунари школа.pdf
12 жовтня 2020 13:54
Перелік змін.docx
12 жовтня 2020 13:54
Додаток 1.docx
26 вересня 2020 11:33
Додаток 1.pdf
26 вересня 2020 11:33
Додаток 6.pdf
26 вересня 2020 11:33
Додаток 2.pdf
26 вересня 2020 11:33
Додаток 4.pdf
26 вересня 2020 11:33
Додаток 3.pdf
26 вересня 2020 11:33
Додаток 8.docx
26 вересня 2020 11:33
Графік до договору.pdf
26 вересня 2020 11:33
План фінансування.pdf
26 вересня 2020 11:33
Додаток 7.pdf
26 вересня 2020 11:33
Додаток 5.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-30-000033 ● a6540d0f48514d73a862e2ad82bfb564
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020 15:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2020 Одеса № 373

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.10.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2020 № 373
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
3 UA-2020-09-26-000075-a 26.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-06 14:52:47

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 373 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-09-26-000075-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «Строй Імперія» вимогам пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано Договір підряду від 18.02.2019 № 18, що укладено між приватним підприємством «Будівельний Департамент «Південна Пальмира» (Замовник) та ТОВ «Строй Імперія» (Підрядник), однак згідно Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, лише 26.02.2019 внесено запис про створення юридичної особи (ТОВ «Строй Імперія») до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (аналогічна інформація міститься у Відомостях з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України).
Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 87 Цивільного кодексу України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам, визначеним у частині 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання розрахунку договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», тоді як учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної пропозиції надана Договірна ціна (файл Додаток 1 до проекту дог..pdf) з твердим видом договірної ціни, проте відповідно до пункту 3.1 розділу 3. «Ціна договору» проекту договору про закупівлю робіт (у вигляді окремого файла до тендерної документації) договірна ціна встановлюється динамічною?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, тоді як учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної пропозиції не надано пояснювальну записку до розрахунків відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», яка вимагалася у частині 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-09 14:22:12

Відповідь на запит про надання інформації, оприлюдненій в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» 2020-11-06 14:52:47

Управлінням капітального будівництва Одеської обласної держаної адміністрації розглянуто ваш запит про надання інформації, оприлюдненій в електроній системі публічних закупівель «Prozorro» 2020-11-06 14:52:47, та в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), повідомляємо про наступне.

По-перше.
Уповноваженою особою замовника в рамках своєї компетенції, відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» 15 жовтня 2020 року вих. №05/09/890 було напавлено звернення за підтвердженням вказаної вами інформації директору ПП «Будівельний департамент «Південна Пальмира». У відповідь на вказане звернення від ПП «Будівельний департамент «Південна Пальмира» надійшов лист від 19 жовтня 2020 року №19/10, з інформацією про те, що фактична дата укладання договору 28.02.2019 року, але при написані дати договору була допущена механічна помилка та вказано, що договір від 18 лютого 2019 року є неможливим, в зв’язку з тим, що підприємство було зареєстроване 26.02.2019 року. Оригінали вищевказаних документальних матеріалів знаходяться в управлінні капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації.
Враховуючи все вищевикладене, уповноважена особа Управління капітального будівництва Одеської обласної держаної адміністрації діяла в рамках своїх повноважень та у повній відповідності до норм чинного законодавства України, зокрема дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені статтею 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.

По-друге.
В тендерній пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» наявний лист № 11 від 16.10.2020 р. (файл «Дінамічна ціна.pdf»), в якому учасник повідомляє, що ціна його пропозиції динамічна, що відповідає умовам тендерної документації.

По-третє.
Формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції зазначені в Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0715-20#Text).
Пунктом 12 вищевказаного переліку пропозиції, передбачено, що: «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду».
В тендерній пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ» наявний документ «Пояснювальна записка» і знаходіться він файлі «131.imd», що повністю відповідає вимогам тендерної документації, з врахуванням допущеної формальної помилки Учасником.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення на Висновок про проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-26-000075-a

2020-11-16 10:36:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" 23 525 704,29
UAH з ПДВ
22 152 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" 24 614 449,30
UAH з ПДВ
22 153 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-БІЛД ПЛЮС" 24 737 859,40
UAH з ПДВ
24 737 859,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2020 08:25
Електронний підпис
23 жовтня 2020 20:15
17 ст.pdf
23 жовтня 2020 20:15
МВС.pdf
19 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
19 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
19 жовтня 2020 15:27
Відгук реконструкція.pdf
19 жовтня 2020 14:43
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:41
Татарбунары кошторис.rar
19 жовтня 2020 14:41
Статут.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Трудові.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Проект догов..pdf
19 жовтня 2020 14:41
Ліцензія.pdf
19 жовтня 2020 14:41
аналог.дог.кап.ремонт.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Ціна.pdf
19 жовтня 2020 14:41
ТП.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Паспорт код.pdf
19 жовтня 2020 14:41
ст 17.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Статистика.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Санкції.pdf
19 жовтня 2020 14:41
реестр.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Накази на призначення.pdf
19 жовтня 2020 14:41
мельников.pdf
19 жовтня 2020 14:41
ПДВ.pdf
19 жовтня 2020 14:41
План фінансуван. робіт.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Додаток 3.pdf
19 жовтня 2020 14:41
МТБ довідка.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Опис.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Наказ_директор_Лисай.pdf
19 жовтня 2020 14:41
наказ_антикорупция.pdf
19 жовтня 2020 14:41
лист опис.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Ковид-19.pdf
19 жовтня 2020 14:41
квітанц. 1 дф.pdf
19 жовтня 2020 14:41
календарни гр.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Забелін.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Зразок підпи печатка.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Згода на відхиленняТД.pdf
19 жовтня 2020 14:41
згода даних 2.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Строк дії пропоз..pdf
19 жовтня 2020 14:41
Доброжан.pdf
19 жовтня 2020 14:41
кв фин.о.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Згада про помилки.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Захист довкілля.pdf
19 жовтня 2020 14:41
достовірність ТП.pdf
19 жовтня 2020 14:41
довідка праців.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Довідка свідоцтво ПДВ.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Довідка про налогі.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Довідка права подпісі.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Довідка банк рахунки.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Дінамічна ціна.pdf
19 жовтня 2020 14:41
Погодж.субпідр..pdf
19 жовтня 2020 14:41
Fwd_ свидетельство.zip
19 жовтня 2020 14:40
відгук реконструкція.pdf
19 жовтня 2020 14:40
Баланс+квитанция.pdf
19 жовтня 2020 14:40
131.imd
19 жовтня 2020 14:40
відгук буд.pdf
19 жовтня 2020 14:40
відгук кап рем.pdf
19 жовтня 2020 14:40
витяг ЄДР.pdf
19 жовтня 2020 14:40
Гаранія без аванса.pdf
19 жовтня 2020 14:40
Ведомости участн.pdf
19 жовтня 2020 14:40
бух довідка звітність.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 17:39
Електронний підпис
19 жовтня 2020 17:39
127. Довідка щодо дії ТП.pdf
19 жовтня 2020 17:39
110. План фінансування.pdf
19 жовтня 2020 17:39
108. Проект договору.pdf
19 жовтня 2020 17:39
030. АВР №3.pdf
19 жовтня 2020 17:39
029. АВР №2.pdf
19 жовтня 2020 17:39
028. АВР №1.pdf
19 жовтня 2020 17:39
027. ДЦ №3.pdf
19 жовтня 2020 17:39
026. ДЦ №2.pdf
19 жовтня 2020 17:39
025. ДЦ №1.pdf
19 жовтня 2020 17:39
024. Договір підряду №3.pdf
19 жовтня 2020 17:39
023. Договір підряду №2.pdf
19 жовтня 2020 17:39
022. Договір підряду №1.pdf
19 жовтня 2020 17:39
001. Реєстр.pdf
19 жовтня 2020 17:39
090. Копия приказа ВВ.pdf
19 жовтня 2020 17:39
088. Рішення засновника.pdf
19 жовтня 2020 17:39
087. Витяг з Рєестру.pdf
19 жовтня 2020 17:39
085. Скан копія опису.pdf
19 жовтня 2020 17:39
084. Статут.pdf
19 жовтня 2020 17:39
035. Копія ліцензії.pdf
19 жовтня 2020 17:39
020. Довідка форми 1-ДФ.pdf
19 жовтня 2020 17:39
019. Штатний розклад.pdf
19 жовтня 2020 17:39
016. Накази та трудові.pdf
19 жовтня 2020 17:39
014. ЦПД Мосієнко.pdf
19 жовтня 2020 17:39
004.4 Договор Газель.pdf
19 жовтня 2020 17:39
004.3 Magnum.pdf
19 жовтня 2020 17:39
004.2 Kangoo.pdf
19 жовтня 2020 17:39
004.1 JCB.pdf
19 жовтня 2020 17:39
002. Наявність МТБ.pdf
19 жовтня 2020 17:39
083.r_1587_ДЦ_ССР прибуток.rtf
19 жовтня 2020 17:39
081.r_1587_ДЦ_Т3-10.rtf
19 жовтня 2020 17:39
081.2.r_1587_ДЦ_ДЦ.rtf
19 жовтня 2020 17:39
080.r_1587_ДЦ_ОС_2-1 зп.rtf
19 жовтня 2020 17:39
079.r_1587_ДЦ_ИВР.rtf
19 жовтня 2020 17:39
078.r_1587_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.rtf
19 жовтня 2020 17:39
077.r_1587_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
19 жовтня 2020 17:39
076.r_1587_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.rtf
19 жовтня 2020 17:39
075.r_1587_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
19 жовтня 2020 17:39
074.r_1587_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
19 жовтня 2020 17:39
073.r_1587_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
19 жовтня 2020 17:39
072.r_1587_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
19 жовтня 2020 17:39
071.r_1587_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
19 жовтня 2020 17:39
070.r_1587_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
19 жовтня 2020 17:39
069.r_1587_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
19 жовтня 2020 17:39
068.r_1587_ДЦ_ОС_2-1.rtf
19 жовтня 2020 17:39
067.r_1587_ДЦ_ДЦп.rtf
19 жовтня 2020 17:39
066.r_1587_ДЦ_ССР.rtf
19 жовтня 2020 17:39
065.2.r_1587_ДЦ_ДЦзап.rtf
19 жовтня 2020 17:39
065.1.r_1587_ДЦ_ССР записка.rtf
19 жовтня 2020 17:39
060.imd
19 жовтня 2020 17:39
059. ИВР.pdf
19 жовтня 2020 17:39
057. ЛК 2-1-5.pdf
19 жовтня 2020 17:39
055. ЛК 2-1-4.pdf
19 жовтня 2020 17:39
053. ЛК 2-1-3.pdf
19 жовтня 2020 17:39
051. ЛК 2-1-2.pdf
19 жовтня 2020 17:39
049. ЛК 2-1-1.pdf
19 жовтня 2020 17:39
047. ДЦ.pdf
19 жовтня 2020 17:39
045.1. ПЗ1.pdf
19 жовтня 2020 17:39
045. ПЗ.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 16:57
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:50
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:50
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:47
022. Захист довкілля.pdf
19 жовтня 2020 16:47
014.План фінансування.pdf
19 жовтня 2020 16:47
012. Проект договору.pdf
19 жовтня 2020 16:47
001.Реестр.pdf
19 жовтня 2020 16:47
025. Термін дії ліцензії.pdf
19 жовтня 2020 16:47
024. Ліцензія.pdf
19 жовтня 2020 16:47
020. Витяг.pdf
19 жовтня 2020 16:47
019. Виписка.pdf
19 жовтня 2020 16:47
018. Опис.pdf
19 жовтня 2020 16:47
017. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-БІЛД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія"
#42846419
Переможець 22 152 999,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія"
#42846419
22 152 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 09:13
№64 Татарбунари.PDF укладений
20 листопада 2020 09:12
SCAN0001.PDF укладений
20 листопада 2020 09:12
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2021 09:29
причини розірвання договору.doc укладений
13 серпня 2021 09:28
SCAN0000.PDF укладений
13 серпня 2021 09:28
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:00
Д.У. № 1, до Договору № 64 від 20 листопада 2020.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули до основного Договору
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 10 серпня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: пунктом 10.3.1. розділу 10 Договору надано право Замовнику розірвати Договір у разі: - відсутності коштів для фінансування будівництва.