Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в КСШ №71
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2020-09-26-000030-a 02b15e352d944230a896c9c383dda030
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2020 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 14:38
Очікувана вартість: 710 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в КСШ №71
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Ракітіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2020 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2020 09:30
ТД 2020 АПС КСШ71.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Специфікація з проекту
Дата подання: 29 вересня 2020 09:45
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 11:56
Доброго дня. Шановний замовнику, вимагаємо надати специфікацію з проекту для якісної підготовки тендерної документації. Дякую
Відповідь: Доброго дня. У замовника відсутня технічна можливість завантаження проекту як в цілому так і в будь-якій частині. Ознайомлення з проектом можливо за місцезнаходженням закладу освіти (м. Кривий Ріг, вул. Ракітіна, 22) в робочі дні з 8:00 до 16:00. Звертатись до заступника директора з АГЧ Стебловської Любові Семенівни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-18-000009 ● cbb199f38e7d47ed9f7c21ab6f9f6d1b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

17.11.2020 № 227
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2020 № 227

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№11
UA-2020-09-26-000030-a
26.09.2020 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ (код за ЄДРПОУ 02142282) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 8 частини 2 статі 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАБІТ" 698 051,46
UAH з ПДВ
693 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» 693 732,40
UAH з ПДВ
693 732,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 08:51
Електронний підпис
23 жовтня 2020 08:50
J14003~1.PDF
22 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:49
Ліцензія (завірена).pdf
22 жовтня 2020 16:49
Протокол зборів.pdf
11 жовтня 2020 14:16
Електронний підпис
11 жовтня 2020 14:15
Кошторис - 698 тис..rar
11 жовтня 2020 14:15
Договори підряду.pdf
11 жовтня 2020 14:15
Статут.pdf
11 жовтня 2020 14:14
Довідка п.12ч.1ст.17 .pdf
11 жовтня 2020 14:14
Тендерна пропозиція.pdf
11 жовтня 2020 14:14
Ліцензія (завірена).pdf
11 жовтня 2020 14:14
Пож Тех Мін Штрек В.А.pdf
11 жовтня 2020 14:14
Акт обстеження КСШ 71.pdf
11 жовтня 2020 14:14
Проект договору.pdf
11 жовтня 2020 14:14
Протокол зборів.pdf
11 жовтня 2020 14:14
Лист від дилера .pdf
11 жовтня 2020 14:14
Декларація за 2019 рік.pdf
11 жовтня 2020 14:14
Довідка п.6ч.1ст.17.pdf
11 жовтня 2020 14:14
Довідка п.13ч.1ст.17 .pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 20:43
Електронний підпис
10 жовтня 2020 20:39
Кошторис - 693732,40.pdf
10 жовтня 2020 20:39
(В) Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАБІТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАБІТ"
#30643568
Переможець 693 500,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 20:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 20:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАБІТ"
#30643568
693 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 11:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 21:53
ду 1 до 243-П_вт (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 21:53
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 07:05
договір 243-П_вт.pdf укладений
26 жовтня 2020 07:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 11.4, розділ X Договору
Номер договору про закупівлю: 243-П/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 693 500,00
UAH