Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вафлі «Дебют» та «CRISPY WAFFLEES»
Очікувана вартість
8 400,00 UAH
UA-2020-09-25-013423-a 113ecc1c00004394b902297bfc18aa36
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковбаса Юлія Володимирівна

380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна
380542687825
y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 20:44
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 16:20
Очікувана вартість: 8 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю товару, інформацію про впровадження учасником (оператором ринку) постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2700 штуки
Вафлі «Дебют» в асортименті, 32 г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2, їдальня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15821200-1 — Солодке печиво
300 штуки
Вафлі «CRISPY WAFFLEES» в асортименті, 32 г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2, їдальня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15821200-1 — Солодке печиво

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється протягом 7 робочих днів з дня отримання товару Покупцем, згідно накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 20:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 20:45
Технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
25 вересня 2020 20:45
Проєкт договору про закупівлю.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графік поставки
Дата подання: 26 вересня 2020 17:19
Дата відповіді: 28 вересня 2020 21:47
Добрий день. Підскажіть, який графік, кількість поставок та орієнтована кількість товару під час однієї поставки. Дякую.
Відповідь: Добрий день! Заявки на отримання товару, відповідно до договору про закупівлю, будуть здійснюватися декілька разів до кінця року. У зв'язку з епідеміологічною ситуацією, графік та орієнтовну кількість товару під час однієї поставки, на сьогоднішній день, визначити неможливо.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій