Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Січових Стрільців в м. Бережани Тернопільської області
Очікувана вартість
14 012 540,00 UAH
UA-2020-09-25-013169-a 43d3a6a0987747168aaeac2f0afae84b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 19:30
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 12:59
Очікувана вартість: 14 012 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 062,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Січових Стрільців в м. Бережани Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Січових Стрільців
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 13 592 160,00
UAH з ПДВ
13 522 097,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 13 732 289,20
UAH з ПДВ
13 591 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 14:12
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:10
Довідка МВС.pdf
21 жовтня 2020 14:10
public_doc.p7s
09 жовтня 2020 18:35
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:32
KK.zip
09 жовтня 2020 18:32
КК.zip
09 жовтня 2020 18:32
І Д.zip
09 жовтня 2020 18:32
ІД.zip
09 жовтня 2020 18:32
К К.zip
09 жовтня 2020 18:32
Цінова пропозиція.zip
09 жовтня 2020 18:32
КК 14 тех. паспотри.zip
09 жовтня 2020 18:32
Проєкт договору.zip
09 жовтня 2020 18:32
Рейтинг.zip
09 жовтня 2020 18:32
Лiцензiя_скан.pdf
09 жовтня 2020 18:32
Лiцензiя.zip
09 жовтня 2020 18:32
Довiренiсть_скан.pdf
09 жовтня 2020 18:32
Довiренiсть_Рижий.zip
09 жовтня 2020 18:32
Гарантия_7277.zip
09 жовтня 2020 18:31
ВПВ 17.zip

Публічні документи

09 жовтня 2020 14:56
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:55
Реєстр.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№57 Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№43 ІД Довідка АБЗ.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№42 ІД Зразок підпису.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№41 ІД Копія ліцензії.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№21 ВПВ 17.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№20 ВПВ 17.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№19 ВПВ 17.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№18 ВПВ 17.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№17 ВПВ 17.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№15 КК лист відгук 186.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№15 КК Лист відгук 5ПС.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№13 КК Договір 5 ПС.pdf
09 жовтня 2020 14:55
№4 КК Договори оренди.rar
09 жовтня 2020 14:55
№1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Переможець 13 522 097,30
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
13 522 097,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 13:18
ДУ _3.pdf зміни до договору
06 січня 2022 13:17
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 10:17
Додаткова угода 2 вул. Січових Стрільців.pdf зміни до договору
03 червня 2021 10:14
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 17:05
Додаткова №1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 12:45
договір67.pdf укладений
26 жовтня 2020 12:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML