Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Хутірська (на ділянці від буд. № 15/6а по вул. Хутірська до вул. Мира) в с. Лиманка, ж/м «Чорноморка», Таїровської селищної ради, Овідіопольського району, Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 497 438,00 UAH
UA-2020-09-25-013020-a f199f36fbd6a49768c2526927f64aee4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Олегович Майборода

+380487930409 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25
Контактна особа: Роман Олегович Майборода
+380487930409
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 11:37
Очікувана вартість: 1 497 438,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 974,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 25, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. Фактична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Майборода Роман Олегович, головний спеціаліст юридичного відділу Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, голова тендерного комітету, вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Хутірська (на ділянці від буд. № 15/6а по вул. Хутірська до вул. Мира) в с. Лиманка, ж/м «Чорноморка», Таїровської селищної ради, Овідіопольського району, Одеської області».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: на ділянці від буд. № 15/6а по вул. Хутірська до вул. Мира, в с. Лиманка, ж/м «Чорноморка», Овідіопольського району, Одеської області (відповідно до тендерної документації).
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.11.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 497 438,00 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто сім тисяч чотириста тридцять вісім грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 974,38 грн. (чотирнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят чотири грн. 38 коп.) – 1 %.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «12» жовтня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 7 400,00 грн. (сім тисяч чотириста грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 7 400,00 грн. (сім тисяч чотириста грн. 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку учасника або інший документ банку. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ 05582159
р/р: №UA988201720344251025100036305 в ДКСУ м. Київ МФО 820172
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
____________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Хутірська (на ділянці від буд. № 15/6а по вул. Хутірська до вул. Мира) в с. Лиманка, ж/м «Чорноморка», Таїровської селищної ради, Овідіопольського району, Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 17:53
Додаток_6.pdf
25 вересня 2020 17:53
Додаток_3.pdf
25 вересня 2020 17:53
Додаток_5.pdf
25 вересня 2020 17:53
Тендерна_документацiя.pdf
25 вересня 2020 17:53
Додаток_2.pdf
25 вересня 2020 17:53
Додаток_1.pdf
25 вересня 2020 17:53
Додаток_4.pdf
25 вересня 2020 17:53
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 1 221 582,00
UAH з ПДВ
1 206 606,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" 1 392 235,57
UAH з ПДВ
1 221 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СКОРПІОН ГРУПП" 1 490 236,00
UAH з ПДВ
1 490 236,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

09 жовтня 2020 12:06
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:06
75_ДЦ_Т2.rtf
09 жовтня 2020 12:06
75_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
09 жовтня 2020 12:06
75_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
09 жовтня 2020 12:06
75_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
09 жовтня 2020 12:06
75_ДЦ_ДЦ_4.rtf
09 жовтня 2020 12:06
75_ДЦ_ДЦ_3.rtf
09 жовтня 2020 12:06
75_ДЦ_ДЦ_2.rtf
09 жовтня 2020 12:06
75.bdcu
09 жовтня 2020 12:06
Технічна частина.pdf
09 жовтня 2020 12:06
Гарантія 11.19-GT.113-55.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 14:10
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:09
ДОВІДКИ СТ 17.pdf
02 листопада 2020 14:09
ДОВІДКА З МВС УКРАЇНИ.pdf
11 жовтня 2020 23:29
Електронний підпис
11 жовтня 2020 23:27
документи з банку.rar
09 жовтня 2020 21:45
Електронний підпис
09 жовтня 2020 19:50
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:18
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:58
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:17
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:15
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СКОРПІОН ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
Відхилено 1 206 606,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 13:08
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
Переможець 1 221 400,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
1 221 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:11
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 09:10
доп Хутор.pdf зміни до договору
13 січня 2021 09:07
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 12:11
Договір.pdf укладений
09 листопада 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити договірну ціну на 50 367,27 грн. (п’ятдесят тисяч триста шістдесят сім гривень двадцять сім коп.) 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), i складає 1 171 032,73 грн. (один мільйон сто сімдесят одна тисяча тридцять дві гривні сімдесят три копійки), у тому числі ПДВ 195 172,12 грн. (сто дев’яносто п’ять тисяч сто сімдесят дві гривні дванадцять копійок) Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з капітального ремонту, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п.3.1. цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт(помісячно) (Додаток 2), плану фінансування робіт (помісячно) (Додаток 3) та виходячи з фактичного видалення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання Замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні зобов’язання-в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника» 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 1 Договору «Договірна ціна» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 4. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 2 Договору «Календарний графік виконання робіт (помісячний)» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 5. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 3 Договору «План фінансування робіт (помісячний)» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 6. Сторони дійшли згоди вважати виконаним у повному обсязі Договір від «09» листопада 2020 року № 01-0911/20 про виконання робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Хутірська (на ділянці від буд. № 15/6а по вул. Хутірська до вул. Мира) в с. Лиманка, ж/м «Чорноморка», Таїровської селищної ради, Овідіопольського району, Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) 7. Сторони підтверджують, що на момент закінчення Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 01-0911/20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 171 032,73
UAH (в тому числі ПДВ 195 172,12 UAH)