Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі опорного закладу "Дублянська загальноосвітня школа I-III ст. ім. Героя України Анатолія Жаловаги" по вул. Шевченка, 21 в м. Дубляни Жовківського району Львівської області (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 901 667,00 UAH
UA-2020-09-25-013006-a 73f067a9cd6d450b903e174e408c841c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бакум

+380325222542 p_tar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39013038
Вебсайт: https://sites.google.com/site/zhovkvarayvo/
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, вул. Коновальця, буд. 4
Контактна особа: Ольга Бакум
+380325222542
p_tar@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 12:20
Очікувана вартість: 3 901 667,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 508,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника відповідно до п.1. ч.1 статті 2 Закону,
мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Технічні та якісні характеристики робіт зазначені в додатку №2 до Тендерної документації
Джерело фінансування: субвенція з місцевого бюджету на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету із співфінансуванням за кошти районного бюджету на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів", кошти іншої субвенції на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів" та кошти залишку освітньої субвенції сформованих на 01.01.2020р.
Замовник вимагає банківську гарантію згідно ч.3 розділу 3 ТД
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі опорного закладу "Дублянська загальноосвітня школа I-III ст. ім. Героя України Анатолія Жаловаги" по вул. Шевченка, 21 в м. Дубляни Жовківського району Львівської області (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Дубляни, Шевченка,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. Розрахунки Замовником проводяться за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. Розрахунки Замовником проводяться за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 17:51
Тендерна_документацiя 25.09.doc
25 вересня 2020 17:51
Додаток_3_Проект_договору 25.09.doc
25 вересня 2020 17:51
Додаток_2_(тех.завдання) (2).docx
25 вересня 2020 17:51
3._оголошення_(додаток_2_до_протоколу)_(3) (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 01 жовтня 2020 14:40
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 15:45
Чи достатньо одного повністю виконаного аналогічного договору?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п.3.2. Додатку 1 Таблиці 1 Учасник в складі пропозиції повинен надати копію аналогічного договору, що наведений в довідці разом із копіями документів, що підтверджують його повне виконання та позитивний відгук від замовника. Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання договорів аналогічних по предмету закупівлі, в тому числі, мати документально підтверджений досвід повного виконання аналогічного* договору вартістю не менше ніж 50% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Згідно вищевикладеної інформації достатньо одного повністю виконаного аналогічного договору.
Вимоги тенедерної документації, які є дискримінаційними
Дата подання: 01 жовтня 2020 17:50
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 13:33
В редакції від 25.09.2020 року Тендерної документації до закупівлі (UA-2020-09-25-013006-a) містяться вимоги, які є дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1.1. вимоги вказані в пункті 2 таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації про наявність штатних працівників у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ, посади, номеру РНОКПП та періоду існування трудових відносин з учасником, з долученням: 1.2. копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів) або скан-копії цивільно-правових договорів; 1.3. копій податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останній звітній період (з квитанціями про прийняття) є обмежуючими, оскільки відповідно ст. 32 КУ не допускається збирання, зберігання, використання та обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. На підставі вищевикладеного, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації закупівлі (UA-2020-09-25-013006-a).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надає замовникові право самостійно визначити склад ознак, які вказують на відповідність учасника тому чи іншому передбаченому законом кваліфікаційному критерію, а також встановлювати вимоги до документів, якими такі ознаки можуть бути підтверджені.
В даному випадку, встановлені замовником вимоги сформовані для підтвердження наявності в учасника кваліфікованого персоналу.
Водночас, в умовах Тендерної документації Замовника, а саме в ч.6 п.2.2. "Інші умови тендерної документації, розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" зазначено: « 6. Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI».
Доводимо до Вашого відома, що виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Тобто відповідно до вимог чинного законодавства отримання згоди своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних в електронній системі ProZorro покладено саме на учасника, а не на замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Жовківська ПМК 3 407 765,00
UAH з ПДВ
3 299 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОСАНА-АРХБУДКОМ 3 479 358,29
UAH з ПДВ
3 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи
"Граніт" УТОГ 3 538 501,80
UAH з ПДВ
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" 3 875 926,25
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД 3 850 033,06
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 15:14
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:13
Довідка ВПВ
21 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:28
Довідка ч.2 ст.17
21 жовтня 2020 15:27
Довідка ДПІ
21 жовтня 2020 15:27
Довідка МВС
13 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:16
Електронний підпис
11 жовтня 2020 19:29
Електронний підпис
11 жовтня 2020 19:28
Листи довідки.rar
11 жовтня 2020 19:28
КК Працівники.rar
11 жовтня 2020 19:28
КК Досвід.rar
11 жовтня 2020 19:28
Установчі документи.rar
11 жовтня 2020 19:28
кошторис.rar
11 жовтня 2020 19:28
Гарантія.rar
11 жовтня 2020 19:28
Проект дог.pdf
11 жовтня 2020 19:28
11 Лист гарантія ВПВ.pdf
11 жовтня 2020 19:28
Цінова пропоз Дубляни.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 15:09
Електронний підпис
10 жовтня 2020 15:02
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
10 жовтня 2020 15:02
Dovirenist Davidchuk.zip
10 жовтня 2020 15:02
Bankivska Licenzia.zip
10 жовтня 2020 15:02
Дов_дка_5.zip
10 жовтня 2020 15:02
201048_19_70_5_19 000.zip
10 жовтня 2020 15:02
18.1 квит 2 1 дф.pdf
10 жовтня 2020 15:02
10.1 договір оренди ТЗ.pdf
10 жовтня 2020 15:02
17. Проект договору.pdf
10 жовтня 2020 15:02
16. Статут.pdf
10 жовтня 2020 15:02
7 достовірність.pdf
10 жовтня 2020 15:02
15. Ліцензія та дозвіл.pdf
10 жовтня 2020 15:02
6 субпідряд.pdf
10 жовтня 2020 15:02
14. Паспорт.pdf
10 жовтня 2020 15:02
13. ст.17.pdf
10 жовтня 2020 15:02
2. Довідка ненадання.pdf
10 жовтня 2020 15:02
12.2 Відгук.pdf
10 жовтня 2020 15:02
12.1 Аналогічні.pdf
10 жовтня 2020 15:02
12. довідка Аналогічні.pdf
10 жовтня 2020 15:02
11. працівники.zip

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:37
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.37 ліцензія.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.36 Статут.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.35 стаття 17.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.34 відгук.pdf
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.33 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.32 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.31 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.30 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.29 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.28 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.27ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.26 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.25 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.24 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.23 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.22 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.21ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.20 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.19 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.18 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.17 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.16 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:33
додаток 1.15 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:32
Підписаний_Лицензия_.pdf
09 жовтня 2020 16:32
додаток 1.14 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:32
Підписаний_G0920-3833-GL_tender.pdf
09 жовтня 2020 16:32
додаток 1.13 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:32
електронна гарантія.zip
09 жовтня 2020 16:32
додаток 1.12 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:32
ДЦ в exel та в ІБД5.7z
09 жовтня 2020 16:32
додаток 1.11 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:32
додаток 1.10 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:32
додаток 2.2 ТЗ.PDF
09 жовтня 2020 16:32
додаток 1.9 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:32
додаток 1.8 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:32
додаток 2.1 ТЗ.PDF
09 жовтня 2020 16:32
додаток 1.7 ан.договора.PDF
09 жовтня 2020 16:32
додаток 2 ТЗ.PDF
09 жовтня 2020 16:32
додаток 1.38 дозвіл.PDF
09 жовтня 2020 16:32
додаток 1.5 працівники.PDF
09 жовтня 2020 16:32
додаток 1.2 працівники.PDF
09 жовтня 2020 16:32
додаток 1.4 працівники.PDF
09 жовтня 2020 16:32
додаток 1 МТБ.PDF
09 жовтня 2020 16:32
додаток 1.3 працівники.PDF

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:17
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:08
фінзвіт+баланс 2020.pdf
09 жовтня 2020 17:08
фінзвіт+баланс 2019.pdf
09 жовтня 2020 17:08
Техзавдання.pdf
09 жовтня 2020 17:08
статут.pdf
09 жовтня 2020 17:08
сертифікат_РОЯЛ_ПАРК.pdf
09 жовтня 2020 17:08
протоколи ОП Лешкович.pdf
09 жовтня 2020 17:08
опис_статут_ЄДР.pdf
09 жовтня 2020 17:08
накази.rar
09 жовтня 2020 17:08
МТБ.rar
09 жовтня 2020 17:08
кошторис.zip
09 жовтня 2020 17:08
довідка ст.17.pdf
09 жовтня 2020 17:08
довідка працівники.pdf
09 жовтня 2020 17:08
декларація МТБ.pdf
09 жовтня 2020 17:08
відгук замовника.pdf
09 жовтня 2020 17:08
Витяг ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 17:08
1-ДФ.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2020 17:28
Електронний підпис
11 жовтня 2020 17:21
41. Копія Статуту.pdf
11 жовтня 2020 17:21
28. Довідка з банку Січ.pdf
11 жовтня 2020 17:21
23. Проект договору.pdf
11 жовтня 2020 17:21
21.Копія ІПН підписанта.pdf
11 жовтня 2020 17:21
13.Лист відгук Чупринки.pdf
11 жовтня 2020 17:21
27. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 жовтня 2020 17:21
12. Копія_ акти Чупринки.pdf
11 жовтня 2020 17:21
19.Копія Декларації.pdf
11 жовтня 2020 17:21
18.Копія Ліцензії..pdf
11 жовтня 2020 17:21
17.Копія Витягу ПДВ..pdf
11 жовтня 2020 17:21
16. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
11 жовтня 2020 17:20
3.Договір МТБ (ЛСБМУ).pdf
11 жовтня 2020 17:20
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Жовківська ПМК

ТОВ РОСАНА-АРХБУДКОМ

"Граніт" УТОГ

ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД"

ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Жовківська ПМК
#39302147
Переможець 3 299 990,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 08:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 14:40

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! У складі Вашої пропозиції наявні такі невідповідності: 1) Згідно із ч. 1 п.1.1. ч. 1 додатку 1 до ТД про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, встановлено перелік документів, які учасник повинен надати, щоб відповідати зазначеному кваліфікаційному критерію. Серед них є вимога про те, що довідка про наявність матеріально-технічної бази повинна відображати основні машини, механізми та обладнання, передбачені підсумковою відомістю ресурсів учасника (розділи 2,3 підсумкової відомості ресурсів учасника). У розділі 2 Будівельні машини і механізми поданої Вами відомості ресурсів враховано такі механізми, як молотки вiдбiйнi пневматичнi, проте зазначені механізми не відображені у довідці про наявність матеріально-технічної бази, і відповідно не надано документального підтвердження про правові підстави їх використання (право власності чи оренда, надання послуг). Таким чином просимо виправити вказані невідповідності: відобразити в довідці про МТБ необхідні молотки вiдбiйнi пневматичнi та надати документи, на підставі яких ви використовуєте ці механізми (право власності, договір оренди з актами прийому-передачі, договір про надання послуг тощо).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Жовківська ПМК
#39302147
3 299 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 22:19
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 16:20
ДОГОВІР 34 Капітальний ремонт Дубляни.pdf укладений
27 жовтня 2020 16:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 262 580,00
UAH