Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі опорного закладу "Дублянська загальноосвітня школа I-III ст. ім. Героя України Анатолія Жаловаги" по вул. Шевченка, 21 в м. Дубляни Жовківського району Львівської області (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 901 667,00 UAH
UA-2020-09-25-013006-a ● 73f067a9cd6d450b903e174e408c841c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39013038 |
Вебсайт: | https://sites.google.com/site/zhovkvarayvo/ |
Місцезнаходження: | 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, вул. Коновальця, буд. 4 |
Контактна особа: |
Ольга Бакум +380325222542 p_tar@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 12:20 |
Очікувана вартість: | 3 901 667,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 508,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія Замовника відповідно до п.1. ч.1 статті 2 Закону,
мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Технічні та якісні характеристики робіт зазначені в додатку №2 до Тендерної документації
Джерело фінансування: субвенція з місцевого бюджету на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету із співфінансуванням за кошти районного бюджету на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів", кошти іншої субвенції на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів" та кошти залишку освітньої субвенції сформованих на 01.01.2020р.
Замовник вимагає банківську гарантію згідно ч.3 розділу 3 ТД
Розгорнути
Згорнути
мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Технічні та якісні характеристики робіт зазначені в додатку №2 до Тендерної документації
Джерело фінансування: субвенція з місцевого бюджету на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету із співфінансуванням за кошти районного бюджету на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів", кошти іншої субвенції на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів" та кошти залишку освітньої субвенції сформованих на 01.01.2020р.
Замовник вимагає банківську гарантію згідно ч.3 розділу 3 ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі опорного закладу "Дублянська загальноосвітня школа I-III ст. ім. Героя України Анатолія Жаловаги" по вул. Шевченка, 21 в м. Дубляни Жовківського району Львівської області (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80300, Україна, Львівська область, Дубляни, Шевченка,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. Розрахунки Замовником проводяться за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. Розрахунки Замовником проводяться за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 17:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 17:51 |
Тендерна_документацiя 25.09.doc | |
25 вересня 2020 17:51 |
Додаток_3_Проект_договору 25.09.doc | |
25 вересня 2020 17:51 |
Додаток_2_(тех.завдання) (2).docx | |
25 вересня 2020 17:51 |
3._оголошення_(додаток_2_до_протоколу)_(3) (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 01 жовтня 2020 14:40
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 15:45
Чи достатньо одного повністю виконаного аналогічного договору?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п.3.2. Додатку 1 Таблиці 1 Учасник в складі пропозиції повинен надати копію аналогічного договору, що наведений в довідці разом із копіями документів, що підтверджують його повне виконання та позитивний відгук від замовника. Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання договорів аналогічних по предмету закупівлі, в тому числі, мати документально підтверджений досвід повного виконання аналогічного* договору вартістю не менше ніж 50% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Згідно вищевикладеної інформації достатньо одного повністю виконаного аналогічного договору.
Вимоги тенедерної документації, які є дискримінаційними
Дата подання: 01 жовтня 2020 17:50
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 13:33
В редакції від 25.09.2020 року Тендерної документації до закупівлі (UA-2020-09-25-013006-a) містяться вимоги, які є дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1.1. вимоги вказані в пункті 2 таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації про наявність штатних працівників у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ, посади, номеру РНОКПП та періоду існування трудових відносин з учасником, з долученням:
1.2. копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів) або скан-копії цивільно-правових договорів;
1.3. копій податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останній звітній період (з квитанціями про прийняття) є обмежуючими, оскільки відповідно ст. 32 КУ не допускається збирання, зберігання, використання та обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди.
На підставі вищевикладеного, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації закупівлі (UA-2020-09-25-013006-a).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надає замовникові право самостійно визначити склад ознак, які вказують на відповідність учасника тому чи іншому передбаченому законом кваліфікаційному критерію, а також встановлювати вимоги до документів, якими такі ознаки можуть бути підтверджені.
В даному випадку, встановлені замовником вимоги сформовані для підтвердження наявності в учасника кваліфікованого персоналу.
Водночас, в умовах Тендерної документації Замовника, а саме в ч.6 п.2.2. "Інші умови тендерної документації, розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" зазначено: « 6. Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI».
Доводимо до Вашого відома, що виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Тобто відповідно до вимог чинного законодавства отримання згоди своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних в електронній системі ProZorro покладено саме на учасника, а не на замовника.
В даному випадку, встановлені замовником вимоги сформовані для підтвердження наявності в учасника кваліфікованого персоналу.
Водночас, в умовах Тендерної документації Замовника, а саме в ч.6 п.2.2. "Інші умови тендерної документації, розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" зазначено: « 6. Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI».
Доводимо до Вашого відома, що виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Тобто відповідно до вимог чинного законодавства отримання згоди своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних в електронній системі ProZorro покладено саме на учасника, а не на замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Жовківська ПМК |
3 407 765,00
UAH з ПДВ
|
3 299 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РОСАНА-АРХБУДКОМ |
3 479 358,29
UAH з ПДВ
|
3 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"Граніт" УТОГ |
3 538 501,80
UAH з ПДВ
|
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" |
3 875 926,25
UAH з ПДВ
|
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД |
3 850 033,06
UAH з ПДВ
|
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Жовківська ПМК #39302147 |
Переможець |
3 299 990,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 08:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 22:19
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 16:20
|
ДОГОВІР 34 Капітальний ремонт Дубляни.pdf | укладений |
27 жовтня 2020 16:19
|