Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт приміщень Малоперещепинського ЗДО "Сонечко" Малоперещепинської сільської ради Новосанжарьського р-ну Полтавської обл. (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
465 000,00 UAH
UA-2020-09-25-012996-a dad44f6b28cc4b3ea3bb7b2f2b201bbc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Григорович Троян

+380681626521 troyana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Малоперещепинської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04382599
Вебсайт: https://gromada.org.ua/gromada/mpereshepynska/
Місцезнаходження: 39320, Україна , Полтавська обл., Новосанжарський район, с. Мала Перещепина, вул. Незалежності, 44
Контактна особа: Анатолій Григорович Троян
+380681626521
troyana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 11:21
Очікувана вартість: 465 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


згідно ДБН А.2.2-3:2014
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт приміщень Малоперещепинського ЗДО "Сонечко" Малоперещепинської сільської ради Новосанжарьського р-ну Полтавської обл. (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39320, Україна, Полтавська область, Новосанжарський район, с. Мала Перещепина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання документів Замовником Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 17:49
Проект договору.docx
25 вересня 2020 17:49
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КАС'ЯНЕНКО ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ 465 000,00
UAH з ПДВ
404 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Монтаж сервіс плюс 436 478,00
UAH з ПДВ
426 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " 461 243,40
UAH з ПДВ
451 800,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:25
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:54
Кошторис.pdf
09 жовтня 2020 15:54
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 15:54
Пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 15:54
Паспорт+код.pdf
09 жовтня 2020 15:54
Довідка_17.pdf
09 жовтня 2020 15:54
Сертифікати+накази.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис
10 жовтня 2020 17:00
Висновок_СЕС_ВДС_5__6__7__8.pdf
10 жовтня 2020 17:00
Аналогічні договори.pdf
10 жовтня 2020 17:00
Акт виконаних робіт.pdf
10 жовтня 2020 17:00
Довідка про вартість.pdf
10 жовтня 2020 17:00
Дефектний акт.pdf
10 жовтня 2020 17:00
Локальний кошторис.pdf
10 жовтня 2020 17:00
договірна ціна.pdf
10 жовтня 2020 17:00
Довідка про МТБ..pdf
10 жовтня 2020 17:00
Дані про учасника.pdf
10 жовтня 2020 17:00
Проект договору.pdf
10 жовтня 2020 17:00
Пропозиція.pdf
10 жовтня 2020 17:00
Протокол зборів.pdf
10 жовтня 2020 17:00
Витяг податковий.pdf
10 жовтня 2020 17:00
Виписка.pdf
10 жовтня 2020 17:00
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КАС'ЯНЕНКО ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ

ТОВ Монтаж сервіс плюс

ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КАС'ЯНЕНКО ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ
#2119806470
Відхилено 404 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 17:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 10:06
ТОВ Монтаж сервіс плюс
#41275579
Відхилено 426 350,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 16:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2020 15:13
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД "
#41719513
Переможець 451 800,40
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 16:45

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. 1. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції відсутня обов’язкова інформація про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (місто, Адреса, № будівлі), відсутня інформація про наявність автомобільного транспорту, яким буде забезпечуватись заходи із захисту довкілля (у тому числі – вивіз сміття). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1. таблиці 1 Розділ І додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (місто, Адреса, № будівлі), інформація про наявність автомобільного транспорту, яким буде забезпечуватись заходи із захисту довкілля (у тому числі – вивіз сміття). 2. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції відсутні документи підтвердження наявності прав власності (або користування) не менше однієї одиниці автотранспортної техніки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п 1.2. таблиці 1 Розділ І додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію про підтвердження наявності прав власності (або користування) не менше однієї одиниці автотранспортної техніки. 3. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції відсутні документи, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) нерухомого об’єкту матеріально-технічної бази. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п 1.3. таблиці 1 Розділ І додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати щонайменше один документ про наявність діючих прав власності (або користування) нерухомого об’єкту матеріально-технічної бази. 4. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції відсутня копія діючого сертифікату на управління якістю послуг (або робіт), виданий учаснику, щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.6. таблиці 1 Розділ І додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію діючого сертифікату на управління якістю послуг (або робіт), виданий учаснику, щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. 5. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції відсутня копія виписки (чи платіжки) із банківського рахунку, що підтверджує факт оплат(и) за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3.2. таблиці 1 Розділ І додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію виписки (чи платіжки) із банківського рахунку, що підтверджує факт оплат(и) за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань.

Документи

15 жовтня 2020 17:20
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. 1. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції відсутня обов’язкова інформація про наявність у учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази, не зазначена обов’язкова інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, відсутня інформація про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (місто, Адреса, № будівлі), відсутня інформація про наявність автомобільного транспорту, яким буде забезпечуватись заходи із захисту довкілля (у тому числі – вивіз сміття). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1. таблиці 1 Розділ І додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію про наявність у учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту, інформацію про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, інформацію про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (місто, Адреса, № будівлі), інформацію про наявність автомобільного транспорту, яким буде забезпечуватись заходи із захисту довкілля (у тому числі – вивіз сміття). 2. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції відсутні документи підтвердження наявності прав власності (або користування) не менше однієї одиниці автотранспортної техніки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п 1.2. таблиці 1 Розділ І додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію про підтвердження наявності прав власності (або користування) не менше однієї одиниці автотранспортної техніки. 3. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції відсутні документи, згідно з якими встановлено наявність діючих прав власності (або користування) нерухомого об’єкту матеріально-технічної бази. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п 1.3. таблиці 1 Розділ І додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати щонайменше один документ про наявність діючих прав власності (або користування) нерухомого об’єкту матеріально-технічної бази. 4. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції відсутня копія діючого сертифікату на управління якістю послуг (або робіт), виданий учаснику, щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.6. таблиці 1 Розділ І додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію діючого сертифікату на управління якістю послуг (або робіт), виданий учаснику, щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. 5. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції відсутні документи, якими встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із усіма працівниками учасника або спеціалістом(ами), які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2.1.1 таблиці 1 Розділ І додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи, якими встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із усіма працівниками учасника або спеціалістом(ами), які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі. 6. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції відсутні кваліфікаційний(і) сертифікат(и), що виданий інженеру-проектувальнику, який залучається учасником та свідоцтво(а) про проходження навчання (або підвищення кваліфікації) інженера-проектувальника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2.1.2 таблиці 1 Розділ І додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати кваліфікаційний(і) сертифікат(и), що виданий інженеру-проектувальнику, який залучається учасником та свідоцтво(а) про проходження навчання (або підвищення кваліфікації) інженера-проектувальника. 7. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції відсутній документ, який підтверджує наявність інженера-проектувальника у учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2.3. таблиці 1 Розділ І додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, який підтверджує наявність інженера-проектувальника в учасника із дотриманням умов, що визначені у п.2.3.1, 2.3.2, 2.3.3 таблиці 1 Розділ І додатку 1 Документації. 8. Виявлені невідповідності: довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) надана учасником не за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3.1. таблиці 1 Розділ І додатку 1 та додаток 1.1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Інформацію, яка повинна бути виконана у вигляді довідки, за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації; інформація про виконання зобов’язання повинна надаватись за двома різними правочинами, характерними (подібними) за видом роботи, яка є предметом даної закупівлі. 9. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують наявність виконаних зобов’язань щодо здійснення господарської діяльності за відповідним напрямком із реквізитами контрагента(ів). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3.2. таблиці 1 Розділ І додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи, що стосуються виконання зобов'язань за двома різними правочинами, характерними (подібними) за видом роботи, яка є предметом даної закупівлі. Копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів) та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. На виконання даної вимоги повинно надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань за вкладеними та виконаними правочинами – договори, акти приймання виконаних будівельних робіт» за примірною формою №КБ-2в, довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою №КБ-3, копії виписки (чи платіжки) із банківського рахунку, що підтверджує факт оплат(и) за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД "
#41719513
451 800,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 11:53
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 17:43
Договір.PDF укладений
02 листопада 2020 17:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 451 800,40
UAH (в тому числі ПДВ 75 300,07 UAH)