Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2020-09-25-012909-a 565613cc01be4e3eb2e3dec8c700d866
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Юрій Андрійович

380322368989 lrfpkldc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр»
Код ЄДРПОУ: 01998147
Місцезнаходження: 79066, Україна , Львівська обл., Львів, Зелена, буд. 477
Контактна особа: Мороз Юрій Андрійович
380322368989
lrfpkldc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 14:04
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 735,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко питне пастеризоване не менше 2,6% жирності, фасування –п/е до 1000 г.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
Молоко питне пастеризоване не менше 2,6% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунка та накладної на умовах можливої відстрочки платежу строком до 30 кал. днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 17:38
Проект договору.docx
25 вересня 2020 17:38
Технічна специфікація.docx
25 вересня 2020 17:37
Тендерна документація.doc
25 вересня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 17:38
Проект договору.docx
25 вересня 2020 17:38
Технічна специфікація.docx
25 вересня 2020 17:37
Тендерна документація.doc
25 вересня 2020 17:36
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ" 48 480,00
UAH
47 740,00
UAH
Документи
ТОВ фірма "ЮРГ Галичина" 48 600,00
UAH
47 865,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:00
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:00
public_doc.p7s
16 жовтня 2020 15:00
public_doc (2).pdf
16 жовтня 2020 15:00
МВС 12.10.2020.pdf
09 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:21
Техпаспорт Merc ВС6973ІІ.pdf
09 жовтня 2020 15:21
Статут.pdf
09 жовтня 2020 15:21
Сертифікат ISO.PDF
09 жовтня 2020 15:21
Лист відгук (молоко).pdf
09 жовтня 2020 15:21
Лист авторизації (1).pdf
09 жовтня 2020 15:21
Копія паспорту та ІПН.PDF
09 жовтня 2020 15:21
Водійські права Герун.pdf
09 жовтня 2020 15:21
Витяг ПДВ.PDF
09 жовтня 2020 15:21
Виписка.PDF

Публічні документи

07 жовтня 2020 21:02
Електронний підпис
07 жовтня 2020 21:01
Молоко.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ"

ТОВ фірма "ЮРГ Галичина"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ"
#43213142
Переможець 47 740,00
UAH
15 жовтня 2020 12:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ"
#43213142
47 740,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 12:40
20відсотків молоко 02-22-2021 12-39-19.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 12:40
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 16:45
Milk prolongation 12-31-2020 16-44-02.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 16:44
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 14:09
Молоко Львів-Продукт.pdf укладений
26 жовтня 2020 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» пункт 10.1. розділу 10 даного договору викласти у наступній редакції: «10.1. Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 березня 2021 року». Вартість договору буде визначено сторонами після отримання відповідних кошторисних призначень Замовника.
Номер договору про закупівлю: 1551/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодились продовжити термін дії Договору №1551/10 від 20 жовтня 2020р. на строк достатній для проведення закупівлі на початку 2021року, а саме збільшити суму договору на 9524.13грн., після чого загальна сума Договору №1551/10 від 20 жовтня 2020р становить 57 264.13
Номер договору про закупівлю: 1551/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML