Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти поштові
Postal envelopes
Очікувана вартість
1 626 051,72 UAH
UA-2020-09-25-012734-a 246d67915f474532b0c40e5a138fb8cf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Марченко

+380445910962 marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВЕРХОВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 41721784
Вебсайт: http://supreme.court.gov.ua
Місцезнаходження: 01043, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
Контактна особа: Андрій Марченко
+380445910962
marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua
Додаткові контактні особи: Anastasiia Prylepa
+380442530583
prylepa@supreme.court.gov.ua
Анастасія Прилепа
+380442530583
prylepa@supreme.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Supreme Court
National ID: 41721784
Contact point: Andrii Marchenko
+380445910962
marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua
Additional contacts: Anastasiia Prylepa
+380442530583
prylepa@supreme.court.gov.ua
Анастасія Прилепа
+380442530583
prylepa@supreme.court.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 626 051,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48781 UAH
Publication date: 25 вересня 2020 17:15
Enquiries until: 16 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 жовтня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 1 626 052 UAH including VAT
Minimal lowering step: 16 260 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Scope of the procurement
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
The language (s) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
874784 штуки
Конверти поштові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03063, Україна, м. Київ, Київ, Повітрофлотський проспект, 28
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Postal envelopes
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 17:15
OPEN TENDER ANNOUNCEMENT.doc
25 вересня 2020 17:15
ТД_Конверти поштові.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики конверта
Дата подання: 28 вересня 2020 10:34
Дата відповіді: 30 вересня 2020 16:03
Доброго дня. Конверт Е4 прописані технічні характеристики: "...для виготовлення конверту застосовується крафт-папір 143 г/м2". Стандарт даного формату крафт папір 120 г/м2. Можливе виробництво даного конверту з паперу 90, 100, 110, 120, 130, 140 ,150 г/м2., згідно зі стандартами виробників паперу та конвертів. Конверти Е4 "Крафт-папір 143 г/м2 " не виробляються. Прохання уточнити чи можлива поставка даної продукції з характеристиками 140 або 150 г/м2. згідно з міжнародними стандартами. Дякую.......
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
В тендерній документації на закупівлю конвертів поштових, замовником зазначені саме ті технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яким повинен відповідати товар, в якому є потреба замовника.
На відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization) проводиться система сертифікації якості ISO (ІСО).
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Тобто сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
ISO 18001 «Системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я» - містить вимоги до системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я. ISO18001 є стандартом, на підставі якого проводиться аналіз системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Передумовою його розробки стала потреба в ефективній роботі компаній з охорони праці, безпеки і здоров'я працівників. Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Як вже зазначалось, організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. В України діє принцип добровільної сертифікації.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, поставка даної продукції з характеристиками згідно з міжнародними стандартами можлива при виконанні Учасниками вимог тендерної документації та законодавства у сфері закупівель, в тому числі в частині недопущення до погіршення технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 листопада 2020
UA-2020-09-25-012734-a246d67915f474532b0c40e5a138fb8cf
Найменування: ВЕРХОВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 41721784
Місцезнаходження: 01043, Україна, м. Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
Учасник Документи Рішення
ТОВ Укрбланковидав Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 11:28
Електронний підпис
26 жовтня 2020 11:27
Про фіз осіб.pdf
26 жовтня 2020 11:27
Проект Договору.pdf
26 жовтня 2020 11:27
Повноваження.pdf
26 жовтня 2020 11:27
Технічна частина.pdf
26 жовтня 2020 11:27
Наявність досвіду.pdf
26 жовтня 2020 11:27
Наявність працівників.pdf

Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис
26 жовтня 2020 17:03
Договір 72 від 14.03.2019.pdf
26 жовтня 2020 17:03
Проект договору.pdf
26 жовтня 2020 17:03
Порівняльна таблиця.pdf
26 жовтня 2020 17:03
Dovirenist_Nazarenko.zip
26 жовтня 2020 17:03
Bank_licenzia.zip
26 жовтня 2020 17:03
Nakaz.zip
26 жовтня 2020 17:03
203472-ГР-3034.zip
26 жовтня 2020 17:03
Установчий договір.pdf
26 жовтня 2020 17:03
Паспорт, код - директор.pdf
26 жовтня 2020 17:03
Трудові книжки.pdf
26 жовтня 2020 17:03
Статут - 24.07.2020.pdf
26 жовтня 2020 17:02
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 жовтня 2020 17:02
Видаткова накладна.pdf
26 жовтня 2020 17:02
Дипломи.pdf
26 жовтня 2020 17:02
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
26 жовтня 2020 17:02
Довідка 4-ОПП.pdf
26 жовтня 2020 17:02
Витяг з ЄДРПОУ - 27.07.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрбланковидав

ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрбланковидав 832 514,16
UAH з ПДВ
832 514,16
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрбланковидав

Інформація про відміну

Дата відміни
03 листопада 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій