Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі з улаштуванням протидимної системи вентиляції Будинку творчості дітей та юнацтва Інгульського району по вул. Космонавтів, 128-А у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 101 917,00 UAH
UA-2020-09-25-012443-a c98e1c31abb245be803a0816a60e990c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Делієва

+380933799656 y.kutaieva@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Делієва
+380933799656
y.kutaieva@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 1 101 917,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 509,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - органи місцевого самоврядування (головний розпорядник бюджетних коштів) Критерії оцінки - 100% ціна. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в додатку 3 до вимог до предмета закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі з улаштуванням протидимної системи вентиляції Будинку творчості дітей та юнацтва Інгульського району по вул. Космонавтів, 128-А у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, 128-А м. Миколаїв
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Аванс 14 Банківські 50
Iнша подія після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 16:49
Додаток 3 Технічне завдання_ протидимна.rtf
25 вересня 2020 16:49
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
25 вересня 2020 16:49
Додаток 4 Проект договору.docx
25 вересня 2020 16:49
Вимоги до предмета закупівлі.docx
25 вересня 2020 16:49
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
25 вересня 2020 16:49
Додаток 5 Гарантії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Залучення субпідрядників
Дата подання: 30 вересня 2020 14:02
Дата відповіді: 30 вересня 2020 16:06
Доброго дня шановний Замовнику, скажіть будь ласка учасники можуть залучати субпідрядників для виконання певних робіт?
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі», не обмежує залучення учасником субпідрядних організацій у спрощених закупівлях.
Залучення субпідрядників
Дата подання: 30 вересня 2020 16:18
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 09:38
Шановний Замовнику, повідомте буль ласка які документи має надати субпідрядник для підтвердження кваліфікаційним вимогам? Чи може учасник який не має ліцензію, видану Державною інспекцією техногенної безпеки України, на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єктах з високим, середнім ступенем ризику щодо пожежної безпеки залучити субпідрядника який має цю ліцензію для виконання саме цієї частини робіт? Які документи має надати субпідрядник для участі у закупвлі та підтвердження кваліфікаційних вимог?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник може залучити субпідрядника, який має ліцензію, видану Державною інспекцією техногенної безпеки України, на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єктах з високим, середнім ступенем ризику щодо пожежної безпеки, а також повинен мати ліцензію на виконання робіт, які він буде виконувати на об’єкті в рамках субпідрядного договору, за відповідним класом наслідків, а саме СС2.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Охрана" 1 013 763,64
UAH з ПДВ
1 013 763,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 14:21
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:21
Статут.pdf
05 жовтня 2020 14:20
Листи095.pdf
05 жовтня 2020 14:20
накази робітників.pdf
05 жовтня 2020 14:20
Ліцензія.pdf
05 жовтня 2020 14:20
Протокол засідання.pdf
05 жовтня 2020 14:20
Підписаний_gar3520.pdf
05 жовтня 2020 14:20
Аналогічний договір.pdf
05 жовтня 2020 14:20
Відгук до договору.pdf
05 жовтня 2020 14:20
Довідки.pdf
05 жовтня 2020 14:20
Додаток 1 Цінова.pdf
05 жовтня 2020 14:20
Dovirenist_Kovalenko.pdf
05 жовтня 2020 14:20
Licenziya_PrivatBank.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Охрана"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Охрана"
#13857245
Переможець 1 013 763,64
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 16:30

Документи

07 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Охрана"
#13857245
1 013 763,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:11
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 15:55
ДУ 1 від 22.10.2020 до дог.181_Придимна Інгул.р-ну.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 14:51
Додаток 4 до дог.181 від 20.10.2020_Протидим.Інгул.р-ну.pdf укладений
20 жовтня 2020 14:46
Дог.181 від 20.10.2020_Протидим.вентил.Інгул.р-ну.pdf укладений
20 жовтня 2020 14:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
03 листопада 2020 11:33
504 000,00 UAH UA688201720344201004100099423
УКБ Миколаївської міської ради
UA668201720355309000700702665
ТОВ "ОХРАНА"
Оплачений
29 грудня 2020 16:21
91 829,34 UAH UA688201720344201004100099423
УКБ Миколаївської міської ради
UA423223130000026007000009799
ТОВ "ОХРАНА"
Оплачений
29 грудня 2020 16:21
145 885,20 UAH UA688201720344201004100099423
УКБ Миколаївської міської ради
UA423223130000026007000009799
ТОВ "ОХРАНА"
Оплачений
29 грудня 2020 16:21
119 600,36 UAH UA688201720344201004100099423
УКБ Миколаївської міської ради
UA423223130000026007000009799
ТОВ "ОХРАНА"
Оплачений
29 грудня 2020 16:21
152 448,74 UAH UA688201720344201004100099423
УКБ Миколаївської міської ради
UA423223130000026007000009799
ТОВ "ОХРАНА"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до додатків 2, 3 та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 013 763,64
UAH (в тому числі ПДВ 168 960,61 UAH)