Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля та картопляні вироби (Код ДК 021:2015 15310000-4) – картопля
Очікувана вартість
74 000,00 UAH
UA-2020-09-25-012038-a 2d34db829c264095868cb439ae45425f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Вірич

+380986412102 nika0939667664@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНИЙ ГОСПІТАЛЬ МВС УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08735882
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Бердичівська, буд. 1
Контактна особа: Вероніка Вірич
+380986412102
nika0939667664@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2020 11:00
Очікувана вартість: 74 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15310000-4: Картопля та картопляні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12270 кілограми
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, м. Київ, Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15310000-4 — Картопля та картопляні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 09:14
Тендерна документація 2020 картопля.doc
01 жовтня 2020 16:53
Протокол 187.pdf
01 жовтня 2020 16:53
Лист.pdf
02 жовтня 2020 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 09:14
Тендерна документація 2020 картопля.doc
25 вересня 2020 16:20
Тендерна документація 2020 картопля.doc
01 жовтня 2020 16:53
Протокол 187.pdf
01 жовтня 2020 16:53
Лист.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи буде відповідати умовам тендерної документації
Дата подання: 28 вересня 2020 15:20
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:47
Чи буде відповідати умовам тендерної документації (п. 5.1. додатку 2) надання Учасником скан-копії договору відповідального зберігання товару та іншої продукції Учасника (в тому числі товару, який складає предмет закупівлі) на складі (укладеного між Учасником та надавачем складу)
Відповідь: Доброго дня.Шановний Учаснику дякуємо за запитання. Так, надання Учасником скан-копії договору відповідального зберігання товару та іншої продукції Учасника (в тому числі товару, який складає предмет закупівлі) на складі (укладеного між Учасником та надавачем складу) буде відповідати вимогам тендерної документації.
Щодо ISO
Дата подання: 28 вересня 2020 15:23
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:47
Оскільки Учасник використовує договір відповідального зберігання товару та іншої продукції Учасника (в тому числі товару, який складає предмет закупівлі) на складі, укладений між Учасником та Надавачем складу, який (надавач послуг) має сертифікати відповідності ISO 9001:2015 та ISO 22000:2005 та ISO14001:2015 - то, чи буде відповідати умовам тендерної документації (п. 5.4. стор. 31 додаток 4) надання Учасником скан-копій цих сертифікатів відповідності ISO 9001:2015 та ISO 22000:2005 та ISO14001:2015
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Шановний Учаснику дякуємо за запитання. Відповідно до п.5 Додатку 4 тендерної документації саме Учасником надаються сертифікати відповідності - сертифікат на управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015;
- систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015
- сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005), що вказані в п. 5.4. .
щодо відповідності умовам ТД
Дата подання: 28 вересня 2020 15:28
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:47
Оскільки Учасник використовує договір відповідального зберігання товару та іншої продукції Учасника (в тому числі товару, який складає предмет закупівлі) на складі, укладений між Учасником та Надавачем складу, який (надавач послуг) має документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на своєму підприємстві процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, з обов’язковим наданням всіх щорічних звітів за результатами аудиту стосовно предмета закупівлі, згідно чинного законодавства - то, чи буде відповідати умовам тендерної документації (п. 5.3. стор. 31 додаток 4) надання Учасником скан-копій документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві надавача складу процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, з обов’язковим наданням всіх щорічних звітів за результатами аудиту стосовно предмета закупівлі, згідно чинного законодавства
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Шановний Учаснику дякуємо за запитання. Замовником буде внесено зміни до п. 5.3 Додатку 4 тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
13 жовтня 2020 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій